naisten/tyttöjen tiukat housut.
Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.
Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D
Kommentit (912)
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä mielummin käytän tiukkoja farkkuja kuin jotain löysiä farkkuja tai lököhousuja joita en edes omista. Mulla tulis löysistä farkuista ihan äijämäinen olo! Haluan olla ja näyttää naiselta, katsoi miehet tai ei. Tai no, tiedän kyllä että miehet katsoo koska mulla on aika muodokas peppu mutta siinähän katsovat ja vaikka vetävät käteen.. En vaivaa päätäni sellaisella..
N30
Jeans kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä mielummin käytän tiukkoja farkkuja kuin jotain löysiä farkkuja tai lököhousuja joita en edes omista. Mulla tulis löysistä farkuista ihan äijämäinen olo! Haluan olla ja näyttää naiselta, katsoi miehet tai ei. Tai no, tiedän kyllä että miehet katsoo koska mulla on aika muodokas peppu mutta siinähän katsovat ja vaikka vetävät käteen.. En vaivaa päätäni sellaisella..
N30
Hienoa,että on naisia jotka pukeutuvat tiukkoihin housuihin.Silloin on vartalo ja itsetunto kunnossa.Miehenä olen iloinen sinun laisista naisista ja jos miehellä rupee omat housut etumuksesta kiristyyn niin silloinhan tosiaan on naisen kroppa kunnossa.
Silloin kun näkee timmin kropan tiukoissa housuissa niin kyllähän hetero mies sitä katsoo mutta ei kuolaamalla vaan sen merkiksi,että kylläpä pitää itseään kunnossa.
Ihonmyötäiset kiiltolegginsit saa tissimiehenkin huomion :D
Ihan mukavaa silmäniloa toki, mutta viestittävät olevansa epäkelpoa tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Salikissan piukeat fitness-pakarat joita verhoaa ohuen ohuet trikoot joiden takasauma uppoaa syvälle kiinteiden ja tiukkojen mutta silti ah niin pyöreiden persikoiden väliin. Kapea rasvaton ja vatsamakkaraton paljas vyötärö ja paljastava c-kuppikoon rintavarustuksen verhoava toppi.
Siinä unelmieni nainen.T. Salilla 5 kertaa viikossa treenaava m33
taitaa olla meillä muillakin perusmiehillä treenaavilla samanlaiset ihanteet
Olen usein iltarukouksissani kiittänyt sitä henkilöä joka keksi leggingsit (sukkahousut). Ne paljastavat naisten alapäämuodot ja kun valo tulee sopivasta kulmasta, ne ovat läpinäkyvät. Läpi näkyy pikkuhousujen värikin, ja se jos ei ole pikkuhousuja.
Nuoret ovat nykyään sen verran rohkeita että kiusaavat aikuisia miehiä. Ja sitten vielä kyselevät että seisooko? Aivan varmasti seisoo. Ja haluuttaakin. Mutta siitähän tässä kaikessa on kyse: suvun jatkamisesta. Naaraat viekoittelevat ja urokset kerskuvat. Ja sen seurauksena harrastetaan seksiä ja lisäännytään.
yoga pants kirjoitti:
Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.
Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D
Oot sä ihan terve pippelisi vaan toimii. Pippeli: "nyt kovaksi tossa on kaunis peppu valmiina ehkä pääsen pilluun" siks pippelistä tuli kova se oli valmiina ehkä se pääsee sen pilluun sä tiesit varmasti että ett pääsis siihen pilluun mutta pippeli oli kuitenkin valmiina :D :D
Vierailija kirjoitti:
siis miks yhistä housuista rupee seisoo? en ymmärrä teitä
Se on se peppu niissä housuissa joka näyttää niin kauniilta ja seksikkäältä
Ai olen epäkelpoa tavaraa, jos käyn salilla ja piipahdan suoraan kaupassa salivermeet päällä? Ookkei.
Muuten itse katson tarkkaan, ettei salihousuista tai leggareista näy läpi. Se on oma valinta jos ostaa läpikuultavat. Mun housuista ei todellakaan erota, minkä väriset pikkarit on alla.
Paskiainen kirjoitti:
Just sun kaltaisten miesten takia pyrin käyttämään peittävämpiä vaatteita. Tiedätkö yhtään kuinka ällöttää on ku vanhempi mies tuijottaa kuola valuen naista.... jopa ystäväni on joskus ahdistunut siitä miten miehet tuijottavat mua joten mietippä sitä. Häpeä kun mietit naista objektina...
Tää on taas tämä: mitä niukemmin nainen pukeutuu, sitä todennäköisemmin hän sanoo, että miehillä on mielessä vain yksi juttu. Jos haluaa tulla kohdelluksi älykkäänä, kannattaa tuoda esiin älyään, ei muotojaan. Ja älykkyydellä en tarkoita nokkavuutta. Nämä kaksi sekoitetaan tarpeettoman usein.
Taidan olla aika rauhallinen mies. Kyllä minäkin panen merkille, jos nuorella naisella on huomattavan piukeat vaatteet. Siitä on kuitenkin matkaa seisokkiin aika tavalla. Ja mitä tulee taas naisten puheisiin kuolaamisesta, niin kannattaisi harkita toisen kerran. Huomion kiinnittäminen ei ole kuolaamista. Ja huomiotahan näillä yksityiskohdat paljastavilla vaatteilla haetaan ja saadaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja huomiotahan näillä yksityiskohdat paljastavilla vaatteilla haetaan ja saadaan.
Toisena miehenä täytyy kyllä huomauttaa että ei se näin (valitettavasti) mene. Se on karu hetki miehen elämässä kun tajuaa että suurin osa naisista on autuaan tietämätön miten seksikkäiltä he ns. normaaleissa liikunta vermeissä saattavat näyttää.
Tuolla ulkona juoksee timmejä mimmejä piukeissa lycrahaalareissa samalla kun toisaalla joku ukko punastellen ostaa käytännössä samanlaista haalaria Sincitystä emännälle kammaripuuhia piristämään.
Naiset ei joko älyä että ne juoksuvermeet ja labiaa kauniisti esittelevät legginsit ovat ihan yhtä seksikkäitä kuin kaalimatovaatetus, tai osa kuvittelee että sen vaatteen seksikkyys on kontekstista kiinni (samantyyppinen asuste ei kiihota kun se on lenkkipolulla, vasta sitten kun annetaan ymmärtää että se onkin kiihottamiseen siellä makkarissa), mitä se miehen psyykkeessä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on työpaikan aulapalvelussa nuori , uhkean muodokas ja kaunis nainen, joka tykkää näyttää muotonsa aina. Housut ovat nyt ohuet ja aivan täysin ihomyötäiset...Muodokas peppu näkyy täysin ja on aivan ihana...pusero on tiukka napitettu paita, josta rinnat ihan tarjoutuvat esille...Sairaan seksikästä...Hän on varmaan todella kuuma sängyssä, sen näkee...ja nauttii varmaan meidän miesten himosta..
yäk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja huomiotahan näillä yksityiskohdat paljastavilla vaatteilla haetaan ja saadaan.
Toisena miehenä täytyy kyllä huomauttaa että ei se näin (valitettavasti) mene. Se on karu hetki miehen elämässä kun tajuaa että suurin osa naisista on autuaan tietämätön miten seksikkäiltä he ns. normaaleissa liikunta vermeissä saattavat näyttää.
Tuolla ulkona juoksee timmejä mimmejä piukeissa lycrahaalareissa samalla kun toisaalla joku ukko punastellen ostaa käytännössä samanlaista haalaria Sincitystä emännälle kammaripuuhia piristämään.
Naiset ei joko älyä että ne juoksuvermeet ja labiaa kauniisti esittelevät legginsit ovat ihan yhtä seksikkäitä kuin kaalimatovaatetus, tai osa kuvittelee että sen vaatteen seksikkyys on kontekstista kiinni (samantyyppinen asuste ei kiihota kun se on lenkkipolulla, vasta sitten kun annetaan ymmärtää että se onkin kiihottamiseen siellä makkarissa), mitä se miehen psyykkeessä ei ole.
Kyllä ymmärtävät. Eivät naiset tyhmiä ole, eivät nuoret tytötkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ymmärtävät. Eivät naiset tyhmiä ole, eivät nuoret tytötkään.
Kukaan ei ole niin väittänytkään, he vain arvottavat asioita erilailla kuin miehet. Sitä sinä et tunnu ymmärtävän.
Hmm, minun leggareissa tai treenihousuissa ei labia erotu. Ei ole sitä kaameaa kamelinvarvasta. En julkisesti pitäisikään, jos näkyisi. Se on anatomiasta kiinni.
No ainakin lisääntymisvaisto sulla toimii hyvinkin :D
Jos treenivaatteissani piristän jonkun miehen päivää, niin eipä se minua ainakaan haittaa :)
Tykkään omasta vartalostani, ja jos joku näkee trikooni tai shorsini eroottisena niin mitäpä se minua haittaisi. Sinänsä ihan hauska lukea näitä, kun en itse ole asiaa tällä tavalla ajatellut.
Vierailija kirjoitti:
siis miks yhistä housuista rupee seisoo? en ymmärrä teitä
Enpä usko, että housuista. Siitä, mitä niiden sisällä oli ;)
Itse ainakin suorastaan kiihotun kun tiedän salilla miesten (etenkin vanhempien) katselevan hyvin muodostunutta takapuoltani ja isoja rintojani. Joskus olen jopa jättänyt pikkuhousut pois jolloin karvainen ***sa näkyy hyvin legginsien läpi 😄
Hienoa,että on naisia jotka pukeutuvat tiukkoihin housuihin.Silloin on vartalo ja itsetunto kunnossa.Miehenä olen iloinen sinun laisista naisista ja jos miehellä rupee omat housut etumuksesta kiristyyn niin silloinhan tosiaan on naisen kroppa kunnossa.
Silloin kun näkee timmin kropan tiukoissa housuissa niin kyllähän hetero mies sitä katsoo mutta ei kuolaamalla vaan sen merkiksi,että kylläpä pitää itseään kunnossa.