naisten/tyttöjen tiukat housut.
Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.
Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D
Kommentit (912)
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin suorastaan kiihotun kun tiedän salilla miesten (etenkin vanhempien) katselevan hyvin muodostunutta takapuoltani ja isoja rintojani. Joskus olen jopa jättänyt pikkuhousut pois jolloin karvainen ***sa näkyy hyvin legginsien läpi 😄
t. Ursula 50v karvainen transventtiili
Paskiainen kirjoitti:
Just sun kaltaisten miesten takia pyrin käyttämään peittävämpiä vaatteita. Tiedätkö yhtään kuinka ällöttää on ku vanhempi mies tuijottaa kuola valuen naista.... jopa ystäväni on joskus ahdistunut siitä miten miehet tuijottavat mua joten mietippä sitä. Häpeä kun mietit naista objektina...
Eiköhän ne naiset ihan tietoisesti vedä ne sinne sulkialihaksen väliin ja tiedä että perse näyttä kaikki muodot. Se ”mukavuus” kärsi siinä yhtään, jos nyt yhden koon isommat hommaa mitkä ei kokonaan hyökkää vakoon, mutta silloin ei näytä peppu niiiin hyvältä.
Ai naiset tunkevat housunsa peräreiän sisään, kun sulkijalihaksesta puhut? Eikös se tuntuisi vähän ikävältä?
Täytyykö minun päätellä että kaiki miehet, jotka esiintyvät julkisesti pyöräilyhousuissa haluavat minun tuijottavan heitä? Niinhän se tietysti on. Mitään muuta syytä ei ole käyttää tiukkoja urheiluhousuja. Näyttää muuten todella ällöttävältä, jos katson, niin katson että hyi ei oo todellista.
Vierailija kirjoitti:
Ai naiset tunkevat housunsa peräreiän sisään, kun sulkijalihaksesta puhut? Eikös se tuntuisi vähän ikävältä?
Täytyykö minun päätellä että kaiki miehet, jotka esiintyvät julkisesti pyöräilyhousuissa haluavat minun tuijottavan heitä? Niinhän se tietysti on. Mitään muuta syytä ei ole käyttää tiukkoja urheiluhousuja. Näyttää muuten todella ällöttävältä, jos katson, niin katson että hyi ei oo todellista.
Todennäköisesti ei, mutta kyseiset miehet eivät ihmettele ja kitise jos naiset kiinnittävät heihin huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Hei nainen, etkö ole tajunnut, että jos miehellä ei ole palomiehen kroppaa, on se piilotettava jonkun puvun alle tai muuten se on ruma? Ei puhuta ihan samasta asiasta kun verrataan naisia ja miehiä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei nainen, etkö ole tajunnut, että jos miehellä ei ole palomiehen kroppaa, on se piilotettava jonkun puvun alle tai muuten se on ruma? Ei puhuta ihan samasta asiasta kun verrataan naisia ja miehiä keskenään.
Eli tarkennan siis naisilla vartalonmyönteiset vaatteet ovat seksikkäät ja ne tietävät sen, kun taas miehillä ne on naisten silmissä OKSENNUS. Ellei sitten ollut sitä palomiestä alla.
Tiukat leggarit on hyviä päällä kuhan saa rauhassa vetää päälle, välillä kahet päällekkäin niin on vähän lämpimämpi! Legginsseissä uiminen ois kiva testaa 😂 Onks joku käyttäny uikkareitten tilalla jotain muuta tiukkaa vaatetta?
Hoikka mutta muodokas nainen, piukat farkut. Parempaa ei ole!
Entäs kun nykyään näitä juoksutrikoita pidetään kropalla kun kropalla niin tekeekö nämä isommat (ei treenatut) pyllyt saman reaktion?
Onhan se miehelle hyvä ettei tarvitse ostaa sikaa säkissä.
Nam nam sellasia kiree perseisiä tyttöjä on kiva kattella.ite ainakin runkkailen sellasille...
Myönnän, että pukeudun tiukkoihin housuihin koska ne näyttävät sexyltä. En myönnä, että hakisin tällä huomiota, mutta myönnän, että tuntuu hyvältä kun hyvän näköinen mies huomaa ne, vaikka yrittää olla kuin ei huomaisi. Se taas ei tunnu hyvältä, kun vanhat äijät häpeilemättä ja peittelemättä tuijottavat pyllyäni/p*lluani
> Myönnän, että pukeudun tiukkoihin housuihin koska ne näyttävät sexyltä.
Ensin seksyä.
> En myönnä, että hakisin tällä huomiota, mutta myönnän, että tuntuu hyvältä kun
> hyvän näköinen mies huomaa ne, vaikka yrittää olla kuin ei huomaisi.
sitten ihmeellistä hyvännäköiseen mieheen kohdistettua vihjailua
> Se taas ei tunnu hyvältä, kun vanhat äijät häpeilemättä ja peittelemättä tuijottavat pyllyäni/p*lluani
mutta lopulta ei voi muuta todeta kuin epäjohdonmukaisuus huipussaan. : (
Vierailija kirjoitti:
Ihan terve olet. Housut toimivat juuri kuten nainen oli tarkoittanut, käy meille kaikille, paitsi jos tykkää miehistä.
Tarkoitti? Minä olen vaan törmännyt vihaisiin katseisiin ja lukenut että inhottaa kun miehet tuijottaa ja katselee salilla ja lenkillä kun pyörii itse tiukoissa trikoissa? Eikö naiset ymmärrä sitä että tiukat housut juuri saa miehet tuijottamaan
Vierailija kirjoitti:
Naisen logiikkaa laittaa paljastavaa vaatetta ensin päälle ja valittaa sitten että miehet tuijottaa??? No ilmankos?? Voi sitä pitää vähemmän paljastavaa jos ei halua et katotaan. Naisilla kyllä helppo kiusata miehiä kun pukeutumalla saa jo huomiota :D. Tuskin monikaan nainen tykkää kattoa miesten lättäperseitä työhousuissa
Niimpä edelleenkään ei tullut kunnon naisen vastausta siihen logiikkaan että mitä järkeä on pukeutua paljastavasti ja valittaa kun miehet katsoo?
Entä ne naiset jotka tulee kylään tiukoissa trikoissa joskus kamelinvarvas paistaen ja torjutte miehen kun lähestyy.. No mitä se pukeutuminen tuo kannattaa miettiä. Minusta todella seksikkäitä tiukat legginsit ja trikoot ja monesti toivoo että näkyisi se kamelinvarvas :) minusta läpinäkyvät pillun muodot on suunattoman kiihottavaa eikä mautonta
Kertokaa te naiset jotka pukeudutte
noihin tiukkoihin vaatteisiin mutta ette halua miesten huomaavan miksi???? Mikä siinä on ideana sitten? Onhan se selvää että puolialaston kengurukin saa ihmetteleviä katseita
En ymmärrä mikä idea niissä leguissa on jos ei se että miehet huomaa?
Aatella. Nainen saa Suomessa pukeutua niin kuin itse haluaa, EIKÄ se tarkoita, että olen vapaata riistaa, käy käsiksi vain.
Nuoret naiset ei saa käyttää leggareita kun ovat liian kiihottavia niissä. Niin no minä taas en varmaan saisi käyttää tiukkoja housuja kun olen vanha ja ylipainoinen, eikö niin?
Taidan käydä ostamassa burkhan. Toki ensin kysyn, kelpaako se Vauva-palstan miehille. BUHAHAHA! n50+
Kyllä ne tiukat vaatteet korostavat naisen seksikkyyttä miehen silmään vaikkei kamelinvarvasta olisikaan.