naisten/tyttöjen tiukat housut.
Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.
Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D
Kommentit (912)
Voin myöntää, että minua kyllä kiihottaa miesten katseet. Mulla on sellainen nykymittapuulla pieni, mutta pyöreä ja kiinteä takamus. Käytän usein tiukkoja, mutta kuitenkin sopivia housuja.
Ei kai siinä mitään väärää ole jos joku saa siitä silmäniloa ja minä vähän salaa nautin :)
Vierailija kirjoitti:
Jos treenivaatteissani piristän jonkun miehen päivää, niin eipä se minua ainakaan haittaa :)
Tykkään omasta vartalostani, ja jos joku näkee trikooni tai shorsini eroottisena niin mitäpä se minua haittaisi. Sinänsä ihan hauska lukea näitä, kun en itse ole asiaa tällä tavalla ajatellut.
Niimpä voisitko naisena sanoa miksi niin monet naiset pahastuu kun katsot tai suorastaan suuttuu kun itse heiluvat trikoissa liikenteessä?? Eikö se oo selvää että huomiota tulee vai joku "paha yllätys"
Vierailija kirjoitti:
Hmm, minun leggareissa tai treenihousuissa ei labia erotu. Ei ole sitä kaameaa kamelinvarvasta. En julkisesti pitäisikään, jos näkyisi. Se on anatomiasta kiinni.
Pidätkö leggareita tai tiukkoja housuja ilman alushousuja?
Mua ei kyl katsella. Ehkä mulla ei ole hyvä pylly.
Vierailija kirjoitti:
Jos painat alle 100kg niin varmasti katsellaan, et vain huomaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mikä idea niissä leguissa on jos ei se että miehet huomaa?
Se, että ne on helvetin mukavat jalassa. En toki kiistä sitä etten nauttisi kun miehet katsoo. ;)
M20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos painat alle 100kg niin varmasti katsellaan, et vain huomaa.
Painoani en osaa sanoa, mutta mitat on vyötärö 63 senttiä ja takamus 92. Tosi pitkä tukka. Perusnaama, mutta ei mua muutenkaan lähestytä missään niin ei mua varmaan katsellakkaa. En tiedä. Ainakaan en koskaan näe semmoista
Tänään näin nuoren naisen(arviolta 18v tai alle) kaupassa. Pituutta n.165cm. Ei mikään rimpula. Tisseissä, perseessä ja reisissä hieman ylimääräistä, mutta ei kuitenkaan mikään läski. Ihanasti pakarat hyllyivät juoksutrikoissa. Parasta oli kun hän kumartui alahyllyltä ottamaan jotakin tuotetta hänen takkinsa nousi sen verran että stringien vyötärönauha näkyi juoksuhousujen vyötärönauhan yläpuolella. Juoksuhousujen kangas myös samalla venyi ja hyvässä valaistuksessa näkyi paljas perse ja stringien takaosa. Kotona oli pakko runkata ajatukselle.
Olenko ainut jonka mielestä on seksikkäämpää kun trikoista näkyy läpi pikkarien rajat, kuin että ei näy rajoja ollenkaan=stringit.
-M22
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun nykyään näitä juoksutrikoita pidetään kropalla kun kropalla niin tekeekö nämä isommat (ei treenatut) pyllyt saman reaktion?
Itse kiihotun lähes kaikista pyllyistä juoksutrikoissa. Lautaperseistä, pikkupyllyistä, vähän muodokkaammista, enemmän muodokkaista ja jopa hieman lihavista.
Huomattavasti ylipainoisten ei tulisi käyttää trikoita, kaikkien muiden kyllä, jopa hieman pullukoiden tai aivan lautojen ja kaikkien siitä välillä.
Yleisurheilupiireissä näkee vaikka minkälaista herkkua.. Seisokin kanssa tulee monesti ongelmia, kun on itselläkin trikoot jalassa..
Lopettakaa jo ikärasismi, miks vanhat ei saa katsoo!
Ihan yhtä ihana naisen perse on iästä riippumatta!
Sekä katsoa, että itekkii ylläpitää naisille lihakset!
Oletan (juu väärässä) et naisetkin katsoo persettä!
Ainaskii mua on taputelleet ja huomautelleet aina!
”Hymykuopat”, ”toi muutes ei oo läskiperse”, jne.
Ainoo ero naisissa on kun jotkut pitää kuntoa yllä!
Litteä, leveä, muodokas, iso on parasta jos treenattu!
Tiiättekö miks perse on takana - no kun...
Ei oo naiset paljo vastaillu huomiokysymyksiin
Vierailija kirjoitti:
Ei oo naiset paljo vastaillu huomiokysymyksiin
Mä käytän juoksuhousuja ja tiiän kyl et miehet kattoo. Ei se mua haittaa.
Myönnän että minulla on fetissi trikoisiin. Sen lisäksi, että katselen naisia trikoissa, minulla on itsellä lukuisat trikoot joihin pukeutumisen koen kiihottavaksi. Erityisen kiihottavaa on lähteä juoksuhousuissa ihmisten ilmoille keräämään katseita. Enkä ole mikään setämies. Olen nuori 19v mies, lyhyt ja hoikka.
Hei! Vanhana pervona ukkona joka tuijottaa nuoria tai vanhempia seksikkäitä naisia (jos voi), niin sanoisin mielipiteeni:
Aivan upeaa että joku nainen nauttii itsestään ja muodoistaan ja kiihottuu muidenkin katseista. Se on minusta elämän suola, nauttia omasta ja muidenkin seksuaalisuudesta. Mitä pahaa siinä on? Voi aina pukeutua säkkiin ja vetää hupun päähän jos miesten katseet häiritsee. Tai muuttaa jonnekin muslimimaahan. Miksi tuomita niitä, jotka haluavat näyttää muillekin, tai nauttivat katselemisesta!
Eri asia on jos joku käyttäytyy häiritsevästi, joko puheissaan tai käytöksessään. Moukkamaisuutta ja ilkeyttä ei voi hyväksyä.
Moukkamaisuutta on myös tuomita suureen ääneen ne jotka ilmaisevat ihastustaan joko katsein tai ehkä sanoinkin. Ole kohtelias, olet sitten se näyttäjä tai katsoja.
Tänään kaupassa näin nuoren naisen mustissa juoksutrikoissa. Hieman alle 170cm pitkä, todella laiha, mukava minipeppu. Ihanasti näkyi tavallisten pikkareiden rajat läpi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos treenivaatteissani piristän jonkun miehen päivää, niin eipä se minua ainakaan haittaa :)
Tykkään omasta vartalostani, ja jos joku näkee trikooni tai shorsini eroottisena niin mitäpä se minua haittaisi. Sinänsä ihan hauska lukea näitä, kun en itse ole asiaa tällä tavalla ajatellut.Niimpä voisitko naisena sanoa miksi niin monet naiset pahastuu kun katsot tai suorastaan suuttuu kun itse heiluvat trikoissa liikenteessä?? Eikö se oo selvää että huomiota tulee vai joku "paha yllätys"
Tulinpa pitkästä aikaa lueskelemaan näitä juttuja, ja minulle näköjään oli heitetty tuo kommentti :)
En valitettavasti pysty vastaamaan muiden puolesta, koska minä en pahastu yhtään, saati suutu. Saa minua katsoa.
Eri asia on sellainen röyhkeä ja moukkamainen käytös, mistä en pidä missään muussakaan tilanteessa. Mutta sitä kokee vain harvoin, normaali positiivinen huomio on ihan ok ja kivaakin ;)
Ehkä jotkut lapselliset naiset on muka suuttuvinaan vaikka oikeasti tykkäävätkin? En tiedä siitä.
Huvitti kun 18 v tyttäreni lähti lenkille illalla, niin hän oikein tarkisti ison peilin edessä ajan kanssa, että trikoot "soivat" eli missään ei ole ilmaa. Ja meikkiäkin pitää olla silmässä juoksuun...
Mikäs siinä. Antaa naisten pukeutua miten parhaaksi katsovat ja vikisijät vaietkoon.