Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä oli verrannut minua "väljäksi" exäänsä verrattuna kaveriporukassa

Vierailija
31.05.2016 |

Onpa taas kiva olo. Tiedän että hän poikien kanssa puhuu seksistä ja muusta ja se on ihan ok mutten tykkää että yksityisasioitamme levitellään, saati tällaista.

He lämmittelivät mökillä saunaa ja minä olin kavereideni kanssa laiturilla juttelemassa. He ottivat siellä saunalla vahempaa viinaakin ja se ei sovi poikaystävälle yhtään. Kun oli meidän naisten vuoro mennä saunaan, he olivat vielä pukuhuoneessa ja odottelimme siinä ulkona. Kuulin kuinka poikaystävän kaveri kehuskeli kuinka hänen uudella naisellaan oli "maailman tiukin pillu" ja tähän poikaystävä sanoi "No *Katjalla on ihan jees, mutta se on väljä kun vertaa *Tanjaan"

Hän väittää nyt ettei muista sanoneensa niin kun pää on selvinnyt. Voi olla tottakin mutta silti tuntuu paskalta. Ei huvita enää seksi hänen kanssaan.

Olenko liian herkkä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkis<3

Vierailija
2/33 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et. Olen kai körtti, mutta tuommoisia asioita ei levitellä mihinkään suuntaan sukupuolesta viis. Toisten genitaaleista juoruilu on todella mautonta ja luottamuksen rikkomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Oikeat miehet ei kommentoi tyttöystäviään ulkoopuolisille, ei könnnissä eikä selvinpåin.

Vierailija
4/33 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus satuttaa. Joko hankit itsetunnon tai jonkun peräkammarin pojan,  jolla ei ole historiaa...

Vierailija
5/33 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Ihmiset nyt vaan on erilaisia myös sieltä.

Vierailija
6/33 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Exälläni on isompi kulli kuin nyxälläni ja kyllä siitä on tyttöjen illassa puhuttu ihan avoimesti nuolemisia yms myöden.

Vierailija
7/33 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäsiä te ootte? Empä muista poikaystäväni tuollaisia keskustelleen edes parikymppäsinä. *nauraa itsensä tärviölle.

Jos mä kuulisin tollasia, lemppaisin mieheni, jotain kunnioitusta toiseen täytyy olla -ja toisen yksityisyyteen. Joten ei, mun mielestä sun reagoinnissa ei ole mitään vikaa.

N36

Vierailija
8/33 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole yhtään luottoystävää jonka kanssa puhua näistäkin asioista avoimesti? Sekö tässs nyt loukkaa?

Vierailija
9/33 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus mikä juntti. Vaihda sinäkin, mutta isompiaivoiseen.

Vierailija
10/33 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä<3 Onhan se niin noloa puhua asiosta niiden oikeilla nimillä.

Vierailija
11/33 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Exälläni on isompi kulli kuin nyxälläni ja kyllä siitä on tyttöjen illassa puhuttu ihan avoimesti nuolemisia yms myöden.

Oisit muuten ex aika nopeesti jos nyxä kuulisi. Testaa vaikka.

Vierailija
12/33 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken maailman roskaporukoissa ihmiset viettävät aikaansa...

Vierailija
13/33 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollainen ole miehistä tavallista puhetta tyttöjen illassa?

Vierailija
14/33 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi tuollaisia pitää puhua silloin, kun kumppani on paikalla ja on vaara, että hän tai hänen ystävänsä kuulee!? Joo, myönnän, että kun istumme läheisimpien naisystävien kanssa iltaa, niin pystymme juttelemaan ihan kullien koosta ym. Mutta ei ole vaaraa, että joku kuulisi. Totuus satuttaa toisinaan, mutta poikaystäväsi olisi pitänyt todellakin miettiä missä tilanteessa laukoo tuollaista!

Vierailija
15/33 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöä<3 Onhan se niin noloa puhua asiosta niiden oikeilla nimillä.

Teininä muistan, että tuollaisia joskus joku jutteli, aikuiset arvostavat kumppaneitaan yleensä enemmän. Ja sekin tietysti, kun seksiin liittyvät asiat eivät ole enää kolmekymppisenä niin uusia ja jänniä.

Vierailija
16/33 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken maailman roskaporukoissa ihmiset viettävät aikaansa...

Akateemiset naiset on niiden maskiensa takana täys juntteja :D

Vierailija
17/33 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treeniä horo, sanoisi Petri Nygård

Vierailija
18/33 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne.. Mua ainakin loukkais niin pahasti, että en tiedä miten seksihommat enää innostais. Toisaalta mies vain puhui humalassa ja ehkä vain kavereita "naurattaakseen" eikä harkintakyky varmaan ollut läsnä. Mutta ei se ole mikään puolustus.

Mä ehkä nostaisin riidan pystyyn ja tekisin miehelle selväksi, että sun alapään kuvailun voi jättää ihan kokonaan pois. Kaikesta. Mutta jos mies on sinuun kuitenkin tyytyväinen, niin ehkä voit yrittää antaa anteeksi ja päästä yli. Ja tosiaan ajatella siltä kantilta, että et ehkä itsekään seksissä mieti onko jollain toisella isompi!

Vierailija
19/33 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisit muuten ex aika nopeesti jos nyxä kuulisi. Testaa vaikka.

Hän ei ole koskaan kuvitellutkaan olevansa maailman suurin rakastaja, eikä edes kuvittele olevansa se suurin kullisin, jonka kanssa olen ollut.

Vierailija
20/33 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huumorilla.

Tiukkakin tuntuu väljältä kun nainen kunnolla kostea.

Mutta kyllähän sen kuuluukin kostua ;)