Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sai raivarin kun maksettiin sama lasku vahingossa kahteen kertaan.

Vierailija
31.05.2016 |

Meille tehtiin ylimääräinen viemärisäiliön tyhjennys ja lasku oli vähän toistasataa euroa. Minä maksoin sen eilen ja jätin paperin lojumaan (en siis laittanut heti maksettuihin). No, mies maksoi sen myös. Tämä selvisi sitten kun juteltiin niitä näitä. Säikähdin kun mies saikin yllättäen ihan hirveän raivokohtauksen. Huusi, haukkui ja paiskoi tavaroita. Oli sitä mieltä, että nyt tuo raha on ikuisesti mennyttä. Oon nyt pohtinu tätä koko yön. Tiedän, että asian saa sovittua lokafirman kanssa, yksi puhelinsoitto riittää siihen. Tottakai ne palauttaa ylimääräiset rahat.
Mutta mies? Tämä ei ole ainut raivokohtaus tyhjästä eikä hulluuskohtaus...

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!

Vierailija
22/60 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuotahan tuo mieskin huuti ja riehui, että olen idiootti, laiska, tyhmä jne, kun jätin laskun vahingossa pöydälle. Ei ole minusta kuulemma mihinkään ja kaikki mihin osallustun, niin menee päin vittua. Tähän väliin mun ois tehny mieli sanoa, että "niinkuin tämä parisuhde", mutta en uskaltanut.

Siis eroa olen pohtinut koko yön. Riitatilanteissa mies pitää väkisin kiinni, tönii, riuhtoo ja pari kertaa on heittänyt ulos. Yhdellä kertaa ulkona oli parikymmentä astetta pakkasta ja mulla auto rikki. Sain kuitenkin ajettua äitini luokse ihan hyvällä tuurilla, kun mies ei tosiaankaan laskenut mua enää sisälle!

Huoh. Hävettää, että tällaisen miehen oon ottanu.

Ap

Värikynät ovat oikein oivallinen ja mielenekiintoinen lelu aikuisenkin käyttöön. Mammalahko ei syöksynyt joukolla saatanallisesti syyllistämään miestäni niin päätit vähän värittää tarinaa? :D

Ai sunko mies se olikin? :D Pelle...

No, anteeksi kirjoitus virheeni, mutta ei varmaan silti tarvitse nimittelemään ruveta. Mitalisi on jo postissa ja jaxuhaleja!

Ja taas kirjoitusvirhe. Yritä edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mamma kirjoittaa provon, muu lauma syöksyy haaskalle riemumehu reisiä pitkin valuen. Onnittelut mammoille, osaatte aina vaan vajota alemmas.

Vierailija
24/60 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuotahan tuo mieskin huuti ja riehui, että olen idiootti, laiska, tyhmä jne, kun jätin laskun vahingossa pöydälle. Ei ole minusta kuulemma mihinkään ja kaikki mihin osallustun, niin menee päin vittua. Tähän väliin mun ois tehny mieli sanoa, että "niinkuin tämä parisuhde", mutta en uskaltanut.

Siis eroa olen pohtinut koko yön. Riitatilanteissa mies pitää väkisin kiinni, tönii, riuhtoo ja pari kertaa on heittänyt ulos. Yhdellä kertaa ulkona oli parikymmentä astetta pakkasta ja mulla auto rikki. Sain kuitenkin ajettua äitini luokse ihan hyvällä tuurilla, kun mies ei tosiaankaan laskenut mua enää sisälle!

Ap

Värikynät ovat oikein oivallinen ja mielenekiintoinen lelu aikuisenkin käyttöön. Mammalahko ei syöksynyt joukolla saatanallisesti syyllistämään miestäni niin päätit vähän värittää tarinaa? :D

No, anteeksi kirjoitus virheeni, mutta ei varmaan silti tarvitse nimittelemään ruveta. Mitalisi on jo postissa ja jaxuhaleja!

Se oli ihan itsetarkoituksellista provokaatiota. En ollut edes edellisen virheen tekijä. Tarkoituksena oli saada sinun kaltainen pätijä "nolattua" Mutta olitkin tylsä, eikä sinusta ollut ajanvietteeksi.

Vierailija
25/60 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mamma kirjoittaa provon, muu lauma syöksyy haaskalle riemumehu reisiä pitkin valuen. Onnittelut mammoille, osaatte aina vaan vajota alemmas.

Kur kur, kulta! Provo huutelijalla oikein kuohuu vaahtopallot pöksyissä.

Vierailija
26/60 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se oli ihan itsetarkoituksellista provokaatiota. En ollut edes edellisen virheen tekijä. Tarkoituksena oli saada sinun kaltainen pätijä "nolattua" Mutta olitkin tylsä, eikä sinusta ollut ajanvietteeksi.

Vaikutat kaikinpuolin kypsältä älyn jättiläiseltä.

Vierailija
27/60 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me aina merkitään laskuun milloin maksettu ja ketä maksanut.l

Minkä takia pitäisi erikseen merkitä kuka on maksanut? Asutko jossain kommuunissa? Etkö tunnista samassa taloudessa kanssasi asuvien käsialoja?

Ilmeisesti asuu kommuunissa tai kolhoosissa. Eikös "ketä" ole joku monikkomuoto?

Vierailija
28/60 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kur kur, kulta! Provo huutelijalla oikein kuohuu vaahtopallot pöksyissä.

Huokaus.

Vierailija
29/60 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa: 'ketä maksanut'?

Ap:n oltava yhteydessä maksunsaajaan. Eivät tiedä mille tilille rahat pitää palauttaa.

Vierailija
30/60 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on maksetut laskut aina kansiossa.ite maksan, mut jos joku sais raivarin niin laittaisin ulos jäähylle.

Vierailija
31/60 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse hävetä kumppanisi käytöstä yhtään. Miksi luonnehditte noin, että ap on ottanut väärän miehen? Eikö mies teistä vastaa itse käytöksestään ja itsestään? Jos käytös on tähän saakka ollut moitteetonta, niin miten voitte edes haukkua ap:tä, että otit väärän miehen tai ap itse hävetä miehensä käytöstä?

Miten niin väärä mies? Ap on ottanut ihan oikean ja hyvän miehen ja nyt miehellä vain kilahti. Jos ap ei halua katsella sellaista niin on ap:n tehtävä erota, eikä haukkua ketään.

Vierailija
32/60 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen miesvihasatu tällä kertaa tiistai-aamulle. Onko iltapäivän ja illan provot jo mietittynä?

Vierailija
33/60 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juu, totta että olit hieman idiootti kun jätit laskun pöydälle etkä millään lailla merkinnyt että se on maksettu, mutta miehen reaktio oli aivan älytön ja paljon idiootimpaa käytöstä! En kyllä katselisi hetkeäkään, ei todellakaan ollut niin iso asia, ja rahan saa takaisin ja mieskin sen varmasti tietää, joten raivostumisessa ei ollut kerrassaan mitään järkeä. 

Vierailija
34/60 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Häpeä sitä että et älyä erota.

Vierailija
35/60 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on nolo :D kuullostaa ihan yhen tutun mieheltä! Aikuinen viskoo tavaroita? Huhuh

Vierailija
36/60 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse hävetä kumppanisi käytöstä yhtään. Miksi luonnehditte noin, että ap on ottanut väärän miehen? Eikö mies teistä vastaa itse käytöksestään ja itsestään? Jos käytös on tähän saakka ollut moitteetonta, niin miten voitte edes haukkua ap:tä, että otit väärän miehen tai ap itse hävetä miehensä käytöstä?

Miten niin väärä mies? Ap on ottanut ihan oikean ja hyvän miehen ja nyt miehellä vain kilahti. Jos ap ei halua katsella sellaista niin on ap:n tehtävä erota, eikä haukkua ketään.

Vierailija
37/60 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alotusviestissä lukee, ettei ollut ainut kerta. Totta että mies on vastuussa käytöksestään, mutta ap. on vastuussa siitä, millaisia ihmisiä elämäänsä ottaa. Ei voi aina odottaa muiden muuttuvan. Eikä pidä sietää heitä odottaen näiden ottavan käytöksestään vastuun, vaan pitää itse toimia. Joku varmaan käsittää tämän viestin väärin, että syyttäisin "uhria". Sanon vain, että on typerää odottaa muiden kantavan vastuunsa ja toimivan oikein ja olla itse passiivinen, vaikka tilannettaan voi usein muuttaa poistamalla vahingollisen ihmisen elämästään. Se ei ketään pelasta, että kun syy oli sen toisen.

Vierailija
38/60 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juu, totta että olit hieman idiootti kun jätit laskun pöydälle etkä millään lailla merkinnyt että se on maksettu, mutta miehen reaktio oli aivan älytön ja paljon idiootimpaa käytöstä! En kyllä katselisi hetkeäkään, ei todellakaan ollut niin iso asia, ja rahan saa takaisin ja mieskin sen varmasti tietää, joten raivostumisessa ei ollut kerrassaan mitään järkeä. 

Juuri näin. Ap oli ehkä vähän huolimaton, mutta miehen reaktio oli täysin kohtuuton. Laskuasian saa varmaan hoidettua yhdellä puhelinsoitolla.

Kuulostaa siltä, että mies raivoaa todennäköisesti kaikesta muustakin ja on hyvin arvaamaton. Fyysistä väkivaltaa on jo käyttänyt, joten ap:n asemassa alkaisin pikkuhiljaa etsiä uutta asuntoa. Kannattaa varautua jollain tasolla siihen, että raivoamista ja vihaisia puhelinsoittoja tulee olemaan myös eron jälkeen. Mies ei todellakaan kuulosta tasapainoiselta.

Vierailija
39/60 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppas näistä muista raivo- ja hulluuskohtauksista ja mikä teidän elämäntilanne on.

Onko velkaa?

Töissä molemmat?

Muksuja?

Kiireitä tms stressaavia asioita?

Nopeasti kun selasin niin äijä on kyllä vaikuttanut kunnon v*ttupäältä mutta jos siel olis jotain muutakin taustalla?

Vierailija
40/60 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja ny sattuu. Itsekkin maksoin kerran kahteen kertaan todella ison puhelinlaskun (siinä oli ulkomaanpuheluita, hinta oli aika hirvittävä). Ei tarvinnut puoleen vuoteen miettä puhelinlaskuja ollenkaan, kun aina tuli 0€ lasku. Ja rahat saatte varmasti takaisin, kun soitatte sinne ja kerrotte asiasta. Kyllä firma näkee sen tiedoissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi