Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sai raivarin kun maksettiin sama lasku vahingossa kahteen kertaan.

Vierailija
31.05.2016 |

Meille tehtiin ylimääräinen viemärisäiliön tyhjennys ja lasku oli vähän toistasataa euroa. Minä maksoin sen eilen ja jätin paperin lojumaan (en siis laittanut heti maksettuihin). No, mies maksoi sen myös. Tämä selvisi sitten kun juteltiin niitä näitä. Säikähdin kun mies saikin yllättäen ihan hirveän raivokohtauksen. Huusi, haukkui ja paiskoi tavaroita. Oli sitä mieltä, että nyt tuo raha on ikuisesti mennyttä. Oon nyt pohtinu tätä koko yön. Tiedän, että asian saa sovittua lokafirman kanssa, yksi puhelinsoitto riittää siihen. Tottakai ne palauttaa ylimääräiset rahat.
Mutta mies? Tämä ei ole ainut raivokohtaus tyhjästä eikä hulluuskohtaus...

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehillintää...

Vierailija
62/62 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuotahan tuo mieskin huuti ja riehui, että olen idiootti, laiska, tyhmä jne, kun jätin laskun vahingossa pöydälle. Ei ole minusta kuulemma mihinkään ja kaikki mihin osallustun, niin menee päin vittua. Tähän väliin mun ois tehny mieli sanoa, että "niinkuin tämä parisuhde", mutta en uskaltanut.

Siis eroa olen pohtinut koko yön. Riitatilanteissa mies pitää väkisin kiinni, tönii, riuhtoo ja pari kertaa on heittänyt ulos. Yhdellä kertaa ulkona oli parikymmentä astetta pakkasta ja mulla auto rikki. Sain kuitenkin ajettua äitini luokse ihan hyvällä tuurilla, kun mies ei tosiaankaan laskenut mua enää sisälle!

Huoh. Hävettää, että tällaisen miehen oon ottanu.

Ap

Ainoa laiskuus sinussa on se että et vielä ole täyttänyt eroilmoitusta käräjäoikeuteen. Sen jälkeen se äijä on sulaa vahaa ja vannoo muuttuvansa ja sitä ja tätä ja tota, mutta älä astu siihen miinaan. Toiste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi