Tyttäreni kirjoitti ylioppilaaksi Etelä-Tapiolan lukiosta. On muuten Suomen paras lukio. Pääsevät jatko-opiskelemaan, minne haluavat!
Otsikossa tuli jo kaikki sanottua, ei mulla muuta.
Kommentit (88)
Asiasta kolmanteen, missä vaiheessa Lauttasaaren lukioon on tullut yli kasin keskiarvoraja ?
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko niin, että etisläisillä ei ole suuria vaikeuksia päästä pääsykokeidenkaan kautta sinne, minne haluavat.
Varmaan niistäkin menee lähes joka ikinen valmennuskursseille, jos tavoitteena on lääkis tai oikis tai jopa valtsikka. Melkein 100% kyseisiin paikkoihin sisään päässeistä on käyneet jonkin valmennuskurssin.
Valmistuin Kemin lukiosta, pääsin sekä Helsingin lääkikseen että TKK:lle tuotantotalouden osastolle. Jälkimmäisestä olen valmistunut. Kemin lukioon ei varmaan ollut mitään keskiarvorajaa... :)
Hienoa. Otsikossa ei kuitenkaan tullut ilmi avauksen pointti. Oletko yksinäinen, eikö sinulla ole ystäviä? Pelkäätkö tilannetta, kun tyttäresi lähtee opiskelemaan ja jäät yksin kotiin kolisteemaan=
Mitä muuten etisläiset ajattelevat norssilaisista ja ressulaisista, entä norssilaiset ja ressulaiset etisläisistä ?
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa tuli jo kaikki sanottua, ei mulla muuta.
eikä mulla muuta mutta mihin tiedekuntaan tyttö pääsi?????
Kirjoitin Nivalan lukiosta. Pääsin sinne minne halusin.