Vierailija

Eilen hän pyysi minua ottamaan suihin. Sanoin etten harrasta sellaista. Hän sitten häipyi ja huusi "sulla on kyllä joku vitun ongelma" ennen kuin paiskasi oven. Sopeutuukohan miehet siihen, että he eivät suuseksiä saa? Itse en vain pidä siitä. Minusta miehen sukuelin on rumimpia asioita mitä jumala on luonut. Se myös haisee (ainakin usein) pahalta ja maistuu hirveältä. Sperma maistuu ja tuntuu todella iljettävältä suussa ja siitäkään ei tiedä milloin sitä tulee jos suihinottohommiin ryhtyy.

Tyydytän kyllä miehen mielellään monella muulla tavalla, mutta tuohon en ryhdy. Naisille on kerrottu jo riittävän kauan että mistä heidän pitää nauttia ja mistä ei. Minä en ainakaan aio alistua sen takia, että niin tai näin "kuuluu" tehdä. Ei vuonna 2016 tarvitse enää tanssia sovinistien pillin mukaan.

Ainoa asia mikä mietityttää on, että olenko kovinkin vaikean tehtävän edessä, kun yritän löytää itselleni miehen jolle suuseksin saaminen ei ole välttämätöntä? Onko monella kokemusta sellaisesta? Miten asiaa kannattaisi lähestyä miehen kanssa?

• ylös 361
  • alas 129

Sivut

Kommentit (111)

Vierailija

Ei sun tietysti tarvi eikä pidä tehdä mitään, mikä ei tunnu hyvältä! Mutta mun on henkilökohtaisesti vaikea kuvitella hyvää seksielämää ihmisen kanssa, jonka mielestä sukupuolielimeni on maailman rumin asia, ja haisee ja maistuu kamalalta. Sanalla sanoen siis pitäisi sitä iljettävänä. Veikkaan, että aika moni muu kokee samoin.
Tyhmä reaktio oli kyllä mieheltä tuohon toteamukseesi, ettet ota suihin.

• ylös 428
  • alas 20
Vierailija

Jos haju ja maku on kamala, on vika miehessä. Käske peseytyä. Kyllä jonkun löydät, voi vaan olla vaikeaa. Oma mies nauttii siitä muttei missään vaiheessa ole vaatinut tai pyytänyt vaan aloite lähtee itsestäni.

• ylös 215
  • alas 13
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos haju ja maku on kamala, on vika miehessä. Käske peseytyä. Kyllä jonkun löydät, voi vaan olla vaikeaa. Oma mies nauttii siitä muttei missään vaiheessa ole vaatinut tai pyytänyt vaan aloite lähtee itsestäni.

Haisee se vastapestynäkin. Eikä ainakaan itselleni ällöttävyys ole ensisijaisesti tuota hajua ja makua, vaan puuhan alistavuus. Sanotaanhan "ime munaa" henkilölle, johon koetetaan saada yliote.

• ylös 108
  • alas 187
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olis parempi vaan ruveta imemään tai no oma asias kun jäät vanhaksipiiaksi.

Mieluummin olen ikisinkku kuin koskaan otan munaa suuhun.

• ylös 189
  • alas 58
Vierailija

Tän takia seksi pitääkin testata heti suhteen alkuvaiheessa. Itse en olisi miehen kanssa, joka ei nuolisi mua.

N24

• ylös 221
  • alas 44
Vierailija

No joku vikahan sussa on jos et voi munaa lutkuttaa. Ootko jutellu terapeutin kanssa tästä?

• ylös 61
  • alas 164
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on puhtaanakin ollut vastenmielisen makuinen ja hajuinenkin. Toki haju ei ole ehkä ratkaiseva asia silloin, kun hygienia on kunnossa.

AP

• ylös 86
  • alas 46
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siis yhden yön hoito ja se siittä sit kun et ota suihin

• ylös 10
  • alas 28
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tähän asti olen saanut suhteiltani juuri sen mitä haluankin, kiitos vain kysymästä.

• ylös 54
  • alas 8
Vierailija

No jos et tykkää imeä ni tykkäätkö istua lattialla sänkyä vasten niin, että mies siitä sängyltä eli sun yläpuolelta nussii sun kurkkua? Sillonhan sinä et ime munaa vaan sun kurkkua nussitaan. Ymmärsitkö mitä tarkoitan ap?

• ylös 50
  • alas 202
Vierailija

On paljon naisia ketkä eivät välitä munan imemisestä ja ovat onnellisesti parisuhteessa.

Että mikään pakko ei oo.

• ylös 161
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tähän asti olen saanut suhteiltani juuri sen mitä haluankin, kiitos vain kysymästä.

Niin ja tiedät kyllä miksi nekin on loppunut, imijä on löytynyt niin sut on lempattu vai?

• ylös 12
  • alas 37
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jos et tykkää imeä ni tykkäätkö istua lattialla sänkyä vasten niin, että mies siitä sängyltä eli sun yläpuolelta nussii sun kurkkua? Sillonhan sinä et ime munaa vaan sun kurkkua nussitaan. Ymmärsitkö mitä tarkoitan ap?

En todellakaan.

3

• ylös 45
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tän takia seksi pitääkin testata heti suhteen alkuvaiheessa. Itse en olisi miehen kanssa, joka ei nuolisi mua.

N24

Enkä minä naisen, joka ei ime (ja niele) tai anna nuolla.

M30

• ylös 56
  • alas 39
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin ja tiedät kyllä miksi nekin on loppunut, imijä on löytynyt niin sut on lempattu vai?

Olen yleensä päätynyt lopettamaan suhteen, jos se rajoittaa minua liikaa. En pidä suhdetta miehen kanssa minään tavoitteena elämässä tai arvona sinänsä. Jos suhde tuo jotain lisäarvoa elämääni eikä liikaa haittoja, se saa olla osana elämääni.

• ylös 68
  • alas 7

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.