Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikkialla olet matkustanut + ikäsi?

Vierailija
28.05.2016 |

Itse olen ollut seuraavissa; Ruotsi, Viro, Latvia, Liettua, Kreikka, Espanja, Portugali, Turkki

Ja olen 34-vuotias! Vähän herättää ihmetystä ne parikymppiset, jotka ovat olleet yli kymmenessä maassa. Isukin rahoilla tietysti.

Kommentit (145)

Vierailija
81/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marokko, Viro, Ruotsi, Tanska, Saksa, Alankomaat, Belgia, Ranska, Monaco, Espanja, Itävalta, Slovakia, Unkari, UK, Irlanti, Sveitsi.

Haaveena olisi matkustaa ainakin kuukausi USA:ssa.

41v.

Vierailija
82/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Ruotsi, Norja, Venäjä, Viro, Latvia, Tsekki, Israel, USA, Hollanti, Saksa, Ranska, Monaco, Italia, Iso-Britannia, . Osassa näistä useita kertoja (mm. Ranska, Saksa, Britannia, Venäjä, Israel, Italia, Ruotsi). Viikon päästä menen ensimmäistä kertaa Espanjaan. Olen 31 v. Haaveilen, että pääsisin käymään Australiassa ja Islannissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36-vuotias ja käynyt näissä valtioissa; Norja, Ruotsi, Viro, Italia ja San Marino. Suomessa olen kyllä matkustellut paljonkin.

Vierailija
84/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoismaat, Venäjä, Saksa, Espanja (3x), Bulgaria, Hollanti, Kap Verde (x2), Tansania, Chile (x3), Brasilia, Argentiina, Peru, Usa (Miami)...

27v. Isin rahoilla tottakai.

Vierailija
85/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjoismaat, Venäjä, Saksa, Espanja (3x), Bulgaria, Hollanti, Kap Verde (x2), Tansania, Chile (x3), Brasilia, Argentiina, Peru, Usa (Miami)...

27v. Isin rahoilla tottakai.

Ja vielä: Kreikka ja Israel

Vierailija
86/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk reissu Kaakkois-Aasiassa (matkat, majoitukset, ostokset, kaikki) yht alle 2000€. Eli nuoret voi reissaa vähän halvemmallakin, ei tarvii olla miljonääri ;)

Itse en ole enää tehnyt pidempiä reissuja sen jälkeen kun täytin 27. Nuorena kannattaa matkustaa, kun vielä voi ilman velvoitteita ja mahdollisia lapsia.

Vierailija
87/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja, Tanska, Venäjä, Viro, Latvia, Liettua, Puola, Tsekkoslovakia, Itävalta, Unkari, Espanja, Italia, Yhdysvallat, Kanada, Thaimaa, Kampotsea, Irlanti, Englanti. Eli 19 maata. M47

Vierailija
88/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N22 Lapsena perheen kanssa olen ollut Kreikassa x 2 ja Espanjassa.

Sitten olen ollut Ibizalla, Rodoksella, Lontoossa ja New Yorkissa. Ja nämä olen ihan itse kustantanut :)

Vierailija
89/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Latvia, Liettua, Saksa, Ranska, Italia, Espanja, Kreikka, Kiina, Hollanti, Usa, Brasilia, Unkari, Itävalta, Tsekki, Britannia, Neuvostoliitto ja Venäjä, Sveitsi. M55

Vierailija
90/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultalusikka suussa syntyneiden matkaketju.

Miten niin? Jos et osaa itse edullisesti matkailla, et käy töissä tai et saa vapaata, niin ihan oma ongelmasi.

Pitäisi käydä Alankomaissa sukuloimassa ja esimerkiksi menopaluu lippujen hinnalla voi lentää Berliiniin ja sieltä vetää bussilla Saksan läpi Alankomaihin ja lentää Pariisista takaisin. Näkee kolme maata samalla reissulla, ne bussit on tosi halpoja.

Näin on. Itse olen köyhästä perheestä, ihan vaatimattoman omankin elämän aloittanut ja silti saimme jostain aina raavittua matkarahat - jopa 90 luvun pahimmassa lamassa! Toki nyt on helpompaa kun ollaan selkeästi keskiluokkaa mutta jokainen sentti on itse työllä  hankittu.

Vierailija
91/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja, Tanska, Venäjä, Viro, Latvia, Saksa, Sveitsi, Itävalta, Italia, Espanja, Liechtenstein, Monaco, Portugali, Ranska, Englanti, Irlanti, Vatikaani, Kroatia, Slovenia, Slovakia, Tsekki, Unkari, Puola, Kreikka, Turkki, Egypti, Thaimaa, Singapore, Indonesia, Arabiemiraatit, Montenegro. Nainen 37 vuotta.

Vierailija
92/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoismaiden lisäksi saksa, tunisia ja senegal

Vierailija
93/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni matkustellut vähän ikäisekseni. Aina on joko liian vähän rahaa,tai liian vähän aikaa tai sitten ei löydy sopivaa matkaseuraa (en tykkää yksin matkustella.)

Ikää 25v ja olen käynyt:

-Norja

-Ruotsi

-Tanska

-Viro

-Tanska

-Espanja

-Kreikka

-Iso-Britannia

-Venäjä

-Turkki

-Bulgaria

-Puola

-Egypti

Vierailija
94/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja, Viro, Venäjä, Saksa, Iso-Britannia, Kreikka, Ranska, Kroatia, Turkki, Thaimaa.

27v ja ihan omilla rahoilla. Ensi talvena Vietnamiin.

Vierailija
95/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Tanska, Viro, Saksa, Iso-Britannia, Kreikka, Ranska, Italia, Slovenia, Itävalta, Kroatia, Kiina, Intia ja Thaimaa. 35 v.

Vierailija
96/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Viro, Latvia, Kreikka, Italia

Tunisia, Mauritius

Thaimaa

Dominikaaninen tasavalta

M30

Vierailija
97/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja, Viro, Tanska, Saksa, Espanja, Italia, Kreikka, Unkari ja Yhdysvallat. Nainen 37 v.

Vierailija
98/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja, Kreikka, Ruotsi, Norja, Tanska, Kypros, Yhdysvallat, Itävalta, Italia, Monaco, Japani

N28v

Vierailija
99/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi, Norja, Viro, Tanska, Saksa, Espanja, Italia, Kreikka, Unkari ja Yhdysvallat. Nainen 37 v.

Ai niin, ja Englanti ja Hollanti! :D

Vierailija
100/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portugali, Espanja, Andorra, Ranska, Saksa, Monaco, San Marino, Vatikaani, Italia, Kroatia, Slovenia, Slovakia, Serbia, Montenegro, Kreikka, Kypros, Turkki, Bulgaria, Viro, Latvia, Liettua, Venäjä, Norja, Ruotsi, Suomi, Puola, Sveitsi.

Georgia, Uzbekistan, Tadzikistan, Kirgisia.

Pakistan, Intia, Bangladesh, Nepal.

Thaimaa, Laos, Vietnam, Burma, Malesia, Indonesia.

Australia, Uusi-Seelanti.

Brasilia, Chile, Argentiina, Peru, Kuuba.

Etelä-Afrikka, Namibia, Botswana, Malawi, Tansania, Kenia.

Marokko, Algeria. Egypti.

Seuraavaksi olen menossa tänä kesänä Islantiin viikoksi ja syksyllä Yhdysvaltoihin ja Kanadaan yhteensä kuukaudeksi.

m38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi