Missä kaikkialla olet matkustanut + ikäsi?
Itse olen ollut seuraavissa; Ruotsi, Viro, Latvia, Liettua, Kreikka, Espanja, Portugali, Turkki
Ja olen 34-vuotias! Vähän herättää ihmetystä ne parikymppiset, jotka ovat olleet yli kymmenessä maassa. Isukin rahoilla tietysti.
Kommentit (145)
157 maata. Osa käytännössä nollabudjetilla, joku luksusmatkakin, tyypillisimmin jotakin siltä väliltä kahden-kolmen tähden hotelleissa.
Olen 43-vuotias mies.
Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Latvia, Venäjä, Tsekki, Saksa, Kroatia, Unkari, Kreikka, Italia, Espanja, Ranska, Bosnia-Herzegovina, Hollanti, Iso-Britannia (Englanti ja Skotlanti), Thaimaa, Intia, Malesia, Singapore ja Indonesia. Muutamissa maissa useampaan otteeseen, toivottavasti vielä monta uutta maatta edessä! 28v.
Ruotsi, Viro, Espanja, Turkki, Tunisia, Italia
14-vuotias olen
Ruotsi, norja, tanska, saksa, viro, liettua, hollanti, san marino, italia, (vatikaani), ranska, itävalta, sveitsi, puola,unkari, englanti, skotlanti, kreikka, portugali, malta, israel, espanja, kroatia, montenegro, albania, makedonia, bosnia&hertsegovina, monaco, (gibraltar), usa
28-vuotias, olen matkustelkut Euroopassa suhteellisen paljon mutta Euroopan ulkopuolella vain kerran (tai kaksi, jos Israel lasketaan) eli olen loppujen lopuksi matkustellut aika vähän.
40 v. ja olen käynyt Ruotsissa, Tanskassa, Virossa ja kerran Kanarialla. Lapsuudenkodissani ei ikinä matkusteltu ja myöhemmin ei ole ollut rahaa. Mielelläni kävisin kyllä vaikka missä!
Vierailija kirjoitti:
157 maata. Osa käytännössä nollabudjetilla, joku luksusmatkakin, tyypillisimmin jotakin siltä väliltä kahden-kolmen tähden hotelleissa.
Olen 43-vuotias mies.
Miten matkustetaan nollabudjetilla?
Vierailija kirjoitti:
Noin 15 eri maata.
15v.
Mutta siis olen käynyt samassa maassa useasti. Esim. Ruotsissa yli 10 kertaa.
Se sama 15v.
Ruotsi, Tanska, Ranska, Iso-Britannia, Viro, Sveitsi, Espanja, Kypros, Turkki.
Ikää 40v.
Kaikissa näissä on käyty lukuisia kertoja, osassa olen asunut pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut seuraavissa; Ruotsi, Viro, Latvia, Liettua, Kreikka, Espanja, Portugali, Turkki
Ja olen 34-vuotias! Vähän herättää ihmetystä ne parikymppiset, jotka ovat olleet yli kymmenessä maassa. Isukin rahoilla tietysti.
Monesti tällaisille ihmisille, jotka ihmettelevät toisten matkustamista käsitys matkustamisesta on matkatoimiston tarjoamat kalliit pakettimatkat, niin ei ihme, jos sinne matkalle on varaa lähteä kerran kymmenessä vuodessa. Halvallakin pääsee matkalle, jos jaksaa ottaa selvää, suunnitella ja vertailla hintoja. Ei kannata olla niin kateellinen.
Espanja (Ibiza ja pari eri kanariansaarta), Egypti, Ruotsi, Viro, Tanska, Hollanti, Turkki ja Italia.
24-vuotias olen ja aika paljon matkusteltiin perheen kanssa kun asuin kotona. Nyt täysi-ikäisenä olen käynyt vaan Hollannissa ja Ibizalla.
Vierailija kirjoitti:
40 v. ja olen käynyt Ruotsissa, Tanskassa, Virossa ja kerran Kanarialla. Lapsuudenkodissani ei ikinä matkusteltu ja myöhemmin ei ole ollut rahaa. Mielelläni kävisin kyllä vaikka missä!
Ei ole tarkoitus ilkeillä mutta ei ole reiluun 20 vuoteen ollut rahaa matkustaa? Kyllä halvallakin pääsee matkalle :)
Ruotsi, Norja, Viro, Alankomaat, Tanska, Ranska, Saksa, Belgia, Sveitsi, Luxembourg, Espanja, Portugali, Turkki, Italia, UK, USA, Kanada, Malesia, Singapore, Hongkong, Japani.
26v. Suurin osa matkoista toki tehty perheen kanssa lapsena/nuorena, en näe siinä mitään vikaa. Olen kyllä matkustanut omakustanteisestikin, esim. Japaniin, Italiaan, Britteihin.
Ruotsi, Viro, Venäjä, iso-britannia, Saksa, Ranska, unkari, Tšekki, Hollanti, Islanti, turkki, Australia, Espanja, Latvia. Ikä 30 vuotta.
Ruotsi, Norja, Saksa, Viro, Venäjä, Turkki, Israel, Kanada, Usa.. Ikää 19.
Yli 40 maassa, joista useissa monia kertoja ja monissa noista kymmeniä kertoja.
Ruotsi, Norja, Viro, Latvia, Liettua, Puola, Saksa, Tanska, Ranska, Belgia, Alankomaat, Iso-Britannia, Monaco, Sveitsi, Itävalta, Espanja, Italia, Slovakia, Unkari, Tsekki, Libanon, Israel, Intia, Kiina, Singapore, Etelä-Korea, Vietnam, Malesia, Indonesia, Australia, Yhdysvallat (josta 35 osavaltiota), Kanada, Meksiko, Chile, Brasilia.
Alle viikon asumisia en huomioinut.
40 vuotias olen.
Kaikilla muilla mantereilla paitsi Amerikoissa ja Etelä-Mantereella on tullut käytyä. 27 vuotta.
Norja, Ruotsi, UK, Hollanti, Saksa, Ranska, Irlanti, Espanja, Kreikka, Kypros, Turkki, Monaco, Italia, USA, Australia, Uusi-Seelanti, Thaimaa, Indonesia, Sri Lanka..
27 v. Asunut Australiassa about 5 v. Ja vaikka isi on rakas, ihan on omilla rahoilla reissattu kun 18 tuli mittariin ja yksin tullu matkusteltua enempi.
Viro, Ruotsi, Englanti, Saksa, Kreikka, Italia, San Marino, Espanja, Portugali, Albania, Arabiemiraatit, Thaimaa. -33 v