Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikkialla olet matkustanut + ikäsi?

Vierailija
28.05.2016 |

Itse olen ollut seuraavissa; Ruotsi, Viro, Latvia, Liettua, Kreikka, Espanja, Portugali, Turkki

Ja olen 34-vuotias! Vähän herättää ihmetystä ne parikymppiset, jotka ovat olleet yli kymmenessä maassa. Isukin rahoilla tietysti.

Kommentit (145)

Vierailija
101/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro, Ruotsi, Englanti, Saksa, Kreikka, Italia, San Marino, Espanja, Portugali, Albania, Arabiemiraatit, Thaimaa. -33 v

Vierailija
102/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

157 maata. Osa käytännössä nollabudjetilla, joku luksusmatkakin, tyypillisimmin jotakin siltä väliltä kahden-kolmen tähden hotelleissa.

Olen 43-vuotias mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Latvia, Venäjä, Tsekki, Saksa, Kroatia, Unkari, Kreikka, Italia, Espanja, Ranska, Bosnia-Herzegovina, Hollanti, Iso-Britannia (Englanti ja Skotlanti), Thaimaa, Intia, Malesia, Singapore ja Indonesia. Muutamissa maissa useampaan otteeseen, toivottavasti vielä monta uutta maatta edessä! 28v.

Vierailija
104/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Viro, Espanja, Turkki, Tunisia, Italia

14-vuotias olen

Vierailija
105/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, norja, tanska, saksa, viro, liettua, hollanti, san marino, italia, (vatikaani), ranska, itävalta, sveitsi, puola,unkari, englanti, skotlanti, kreikka, portugali, malta, israel, espanja, kroatia, montenegro, albania, makedonia, bosnia&hertsegovina, monaco, (gibraltar), usa

28-vuotias, olen matkustelkut Euroopassa suhteellisen paljon mutta Euroopan ulkopuolella vain kerran (tai kaksi, jos Israel lasketaan) eli olen loppujen lopuksi matkustellut aika vähän.

Vierailija
106/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v. ja olen käynyt Ruotsissa, Tanskassa, Virossa ja kerran Kanarialla. Lapsuudenkodissani ei ikinä matkusteltu ja myöhemmin ei ole ollut rahaa. Mielelläni kävisin kyllä vaikka missä!

Vierailija
107/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

157 maata. Osa käytännössä nollabudjetilla, joku luksusmatkakin, tyypillisimmin jotakin siltä väliltä kahden-kolmen tähden hotelleissa.

Olen 43-vuotias mies.

Miten matkustetaan nollabudjetilla?

Vierailija
108/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15 eri maata.

15v.

Vierailija
109/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 15 eri maata.

15v.

Mutta siis olen käynyt samassa maassa useasti. Esim. Ruotsissa yli 10 kertaa.

Se sama 15v.

Vierailija
110/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Tanska, Ranska, Iso-Britannia, Viro, Sveitsi, Espanja, Kypros, Turkki.

Ikää 40v.

Kaikissa näissä on käyty lukuisia kertoja, osassa olen asunut pidempään.

Vierailija
111/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut seuraavissa; Ruotsi, Viro, Latvia, Liettua, Kreikka, Espanja, Portugali, Turkki

Ja olen 34-vuotias! Vähän herättää ihmetystä ne parikymppiset, jotka ovat olleet yli kymmenessä maassa. Isukin rahoilla tietysti.

Monesti tällaisille ihmisille, jotka ihmettelevät toisten matkustamista käsitys matkustamisesta on matkatoimiston tarjoamat kalliit pakettimatkat, niin ei ihme, jos sinne matkalle on varaa lähteä kerran kymmenessä vuodessa. Halvallakin pääsee matkalle, jos jaksaa ottaa selvää, suunnitella ja vertailla hintoja. Ei kannata olla niin kateellinen.

Vierailija
112/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja (Ibiza ja pari eri kanariansaarta), Egypti, Ruotsi, Viro, Tanska, Hollanti, Turkki ja Italia.

24-vuotias olen ja aika paljon matkusteltiin perheen kanssa kun asuin kotona. Nyt täysi-ikäisenä olen käynyt vaan Hollannissa ja Ibizalla.

Vierailija
113/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 v. ja olen käynyt Ruotsissa, Tanskassa, Virossa ja kerran Kanarialla. Lapsuudenkodissani ei ikinä matkusteltu ja myöhemmin ei ole ollut rahaa. Mielelläni kävisin kyllä vaikka missä!

Ei ole tarkoitus ilkeillä mutta ei ole reiluun 20 vuoteen ollut rahaa matkustaa? Kyllä halvallakin pääsee matkalle :)

Vierailija
114/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja, Viro, Alankomaat, Tanska, Ranska, Saksa, Belgia, Sveitsi, Luxembourg, Espanja, Portugali, Turkki, Italia, UK, USA, Kanada, Malesia, Singapore, Hongkong, Japani.

26v. Suurin osa matkoista toki tehty perheen kanssa lapsena/nuorena, en näe siinä mitään vikaa. Olen kyllä matkustanut omakustanteisestikin, esim. Japaniin, Italiaan, Britteihin.

Vierailija
115/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Viro, Venäjä, iso-britannia, Saksa, Ranska, unkari, Tšekki, Hollanti, Islanti, turkki, Australia, Espanja, Latvia. Ikä 30 vuotta.

Vierailija
116/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja, Saksa, Viro, Venäjä, Turkki, Israel, Kanada, Usa.. Ikää 19.

Vierailija
117/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40 maassa, joista useissa monia kertoja ja monissa noista kymmeniä kertoja.

Vierailija
118/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja, Viro, Latvia, Liettua, Puola, Saksa, Tanska, Ranska, Belgia, Alankomaat, Iso-Britannia, Monaco, Sveitsi, Itävalta, Espanja, Italia, Slovakia, Unkari, Tsekki, Libanon, Israel, Intia, Kiina, Singapore, Etelä-Korea, Vietnam, Malesia, Indonesia, Australia, Yhdysvallat (josta 35 osavaltiota), Kanada, Meksiko, Chile, Brasilia.

Alle viikon asumisia en huomioinut.

40 vuotias olen.

Vierailija
119/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla muilla mantereilla paitsi Amerikoissa ja Etelä-Mantereella on tullut käytyä. 27 vuotta.

Vierailija
120/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norja, Ruotsi, UK, Hollanti, Saksa, Ranska, Irlanti, Espanja, Kreikka, Kypros, Turkki, Monaco, Italia, USA, Australia, Uusi-Seelanti, Thaimaa, Indonesia, Sri Lanka..

27 v. Asunut Australiassa about 5 v. Ja vaikka isi on rakas, ihan on omilla rahoilla reissattu kun 18 tuli mittariin ja yksin tullu matkusteltua enempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme