Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikkialla olet matkustanut + ikäsi?

Vierailija
28.05.2016 |

Itse olen ollut seuraavissa; Ruotsi, Viro, Latvia, Liettua, Kreikka, Espanja, Portugali, Turkki

Ja olen 34-vuotias! Vähän herättää ihmetystä ne parikymppiset, jotka ovat olleet yli kymmenessä maassa. Isukin rahoilla tietysti.

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen matkustellut Ruotsi x10, Viro x10, Norja, Tanska, Iso-Britania, Kreikka, Puola, Itävalta, Slovakia, Saksa. Ikää 31 v. Mun 15 v Ruotsi x6, Saksa x3, Latvia x3, Virox3, Tanska, Hollanti, Itävalta, Espanja x2, Puola, Kreikka, Portugali, Venäjä...olikohan joku vielä? 11 v useampi ruotsin keikka, Viro, Saksa, Tanska, portugali, nyt Islantiin lähdössä. 6 v vaan muutaman kerran Ruotsi, Viro, Portugali

Vierailija
122/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 v. Ruotsi, Viro, Norja, Tanska, Latvia, Liettua, Puola, Neuvostoliitto, Italia, Ranska, Saksa, Belgia, Hollanti, Luxemburg, Espanja, Portugal, Itävalta, Kroatia, Makedonia, Slovenia, Kosovo, Romania, Iso-Britannia, Sveitsi, Kanada, USA, Zimbabwe, Sambia, Etelä-Korea... Osa huviksi, osa työn takia, useimmissa monta kertaa. Viidessä olen asunut vähintään 6 kk (Suomen lisäksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunut Suomessa, Belgiassa ja Yhdysvalloissa. Matkustanut seuraavissa: Ruotsi, Viro, Latvia, Bulgaria, Tanska, Hollanti, Saksa, Ranska, Iso-Britannia, Espanja, Italia, Japani, Egypti, Jordania, Kanada. Ikää 19 vuotta

Vierailija
124/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Viro, Tanska, Saksa, Belgia, Hollanti, Iso-Britannia, Irlanti, Ranska, Portugali, Itävalta, Sveitsi, Liechstenstein, Italia, Slovenia, Kroatia, Puola, Tsekki, Unkari ja Kanada. Lisäksi maita joita ei ole enää: Tsekkoslovakia, Länsi-Saksa ja Jugoslavia.

35v ja haluan tässä samalla lämpimästi kiittää iskää ja äitiä. :)

Vierailija
125/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Viro, Latvia, Espanja, Ranska, Thaimaa, Egypti, Kroatia ja Tsekki. 28v.

Vierailija
126/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egypti, Turkki, Espanja, Israel, Italia, Saksa, Viro, Ruotsi,

21 vuotta olen ja omilla pennosilla matkani maksanu :) Ens keväänä ois tarkotus Australiaa lähtee !

Vierailija
127/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Viro, Saksa, Ranska, Belgia, Alankomaat, Espanja, Kreikka, Turkki, Emiraateista Dubaissa ja Abudhabissa.

25v.

Vierailija
128/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi, Viro, Saksa, Ranska, Belgia, Alankomaat, Espanja, Kreikka, Turkki, Emiraateista Dubaissa ja Abudhabissa.

25v.

Unohtui vielä Iso-Britannia sekä Latvia.

Vierailija
129/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Viro, Ranska, Saksa, Tšekki, Latvia, Venäjä, Tunisia ja Kypros. Ikää 22 vuotta. Venäjälle Pietariin haluaisin vielä joskus matkustaa ainakin.:)

Vierailija
130/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa asun, UK ja USA useita kertoja, Latvia, Ruotsi, Tanska, Espanja, Portugali, Italia, Kreikka, Jugoslavia (kun oli vielä olemassa), Tsekki, Slovakia, Bulgaria, Saksa, Belgia, Unkari, Itävalta, Kypros ainakin. Aasia vielä näkemättä, kun en meinaa keretä pitkille matkoille yrittäjyyden takia enää. Seuraavaksi kutsuu Kroatia ja Itä-Eurooppa yleisesti. :) Ikää 36 ja omilla rahoilla olen aina matkustanut, mutta lapsenakin reissattiin perheen kanssa.

Vierailija
131/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viro, Latvia, Liettua, Ruotsi, Tanska, Turkki, Kreikka, Teneriffa, Bulgaria

17v

Teneriffa on kaupunki

Teneriffa on saari.

Vierailija
132/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v. Kaikki Euroopan maat paitsi Portugali sekä Turkki, Venäjä ja Japani.

Vierailija
133/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro, Latvia, Englanti, Skotlanti, Irlanti, Kreikka, Espanja, Italia, Portugali, USA, Bulgaria, Ruotsi, Venäjä, Romania, Etelä-Korea, Japani. 22 vuotta.

Vierailija
134/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Saksa, Liettua, Latvia, Puola, Tsekki, Ranska, Itävalta, Espanja, Kreikka, Portugali, Slovenia, Italia, Turkki, Englanti, Egypti, Thaimaa, USA, Meksiko, Hollanti, Venäjä.

45-v. Paljon olisi vielä nähtävää.

Vierailija
135/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka, Viro, Saksa, Belgia, Alankomaat, Ranska, Tanska

21-vuotias olen.

Vierailija
136/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norja, Tanska, Viro, Kreikka. Oon 28-vuotias.

Mun matkusteluhaluani on eniten laimentanut pelko siitä, mitä kotona sillä välin tapahtuu. Äiti sairastui ja kuoli kun olin 22-vuotias ja sen jälkeen olen aina ollut varuillani, pelännyt saavani huonoja uutisia joka kerta kun puhelin soi ja tuntenut etten voi lähteä kauas. En ole koskaan saanut kokea olevani "nuori ja vapaa".

Onko teillä matkustavilla sellainen vapaa olo, että voitte ihan hyvin mennä ja lähteä ja viipyä? Olla matkoilla vaikka kuukauden, että se on kiinni vain rahasta ja käytettävissä olevasta ajasta? Mua pyydetään aika usein matkaseuraksi ja kieltäytyessäni vetoan usein rahaan, vaikka se ei ole se oikea syy.

Vierailija
137/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja, Tanska, Saksa, Viro, Itävalta, Unkari, Italia, Bulgaria, Romania, Kreikka, Turkki, Kypros, Englanti, Puola, Latvia, Ranska, Kroatia, Montenegro, Amerikka..

Ikää 26v.

Vierailija
138/145 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja, Viro, Italia, San Marino, Espanja, Itävalta, Kypros.

Ikää nyt 45.

Vierailija
139/145 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi

ruotsi

norja

viro

venäjä

saksa

alankomaat