Missä kaikkialla olet matkustanut + ikäsi?
Itse olen ollut seuraavissa; Ruotsi, Viro, Latvia, Liettua, Kreikka, Espanja, Portugali, Turkki
Ja olen 34-vuotias! Vähän herättää ihmetystä ne parikymppiset, jotka ovat olleet yli kymmenessä maassa. Isukin rahoilla tietysti.
Kommentit (145)
45 v. Ruotsi, Viro, Norja, Tanska, Latvia, Liettua, Puola, Neuvostoliitto, Italia, Ranska, Saksa, Belgia, Hollanti, Luxemburg, Espanja, Portugal, Itävalta, Kroatia, Makedonia, Slovenia, Kosovo, Romania, Iso-Britannia, Sveitsi, Kanada, USA, Zimbabwe, Sambia, Etelä-Korea... Osa huviksi, osa työn takia, useimmissa monta kertaa. Viidessä olen asunut vähintään 6 kk (Suomen lisäksi).
Asunut Suomessa, Belgiassa ja Yhdysvalloissa. Matkustanut seuraavissa: Ruotsi, Viro, Latvia, Bulgaria, Tanska, Hollanti, Saksa, Ranska, Iso-Britannia, Espanja, Italia, Japani, Egypti, Jordania, Kanada. Ikää 19 vuotta
Ruotsi, Viro, Tanska, Saksa, Belgia, Hollanti, Iso-Britannia, Irlanti, Ranska, Portugali, Itävalta, Sveitsi, Liechstenstein, Italia, Slovenia, Kroatia, Puola, Tsekki, Unkari ja Kanada. Lisäksi maita joita ei ole enää: Tsekkoslovakia, Länsi-Saksa ja Jugoslavia.
35v ja haluan tässä samalla lämpimästi kiittää iskää ja äitiä. :)
Ruotsi, Viro, Latvia, Espanja, Ranska, Thaimaa, Egypti, Kroatia ja Tsekki. 28v.
Egypti, Turkki, Espanja, Israel, Italia, Saksa, Viro, Ruotsi,
21 vuotta olen ja omilla pennosilla matkani maksanu :) Ens keväänä ois tarkotus Australiaa lähtee !
Ruotsi, Viro, Saksa, Ranska, Belgia, Alankomaat, Espanja, Kreikka, Turkki, Emiraateista Dubaissa ja Abudhabissa.
25v.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi, Viro, Saksa, Ranska, Belgia, Alankomaat, Espanja, Kreikka, Turkki, Emiraateista Dubaissa ja Abudhabissa.
25v.
Unohtui vielä Iso-Britannia sekä Latvia.
Ruotsi, Viro, Ranska, Saksa, Tšekki, Latvia, Venäjä, Tunisia ja Kypros. Ikää 22 vuotta. Venäjälle Pietariin haluaisin vielä joskus matkustaa ainakin.:)
Virossa asun, UK ja USA useita kertoja, Latvia, Ruotsi, Tanska, Espanja, Portugali, Italia, Kreikka, Jugoslavia (kun oli vielä olemassa), Tsekki, Slovakia, Bulgaria, Saksa, Belgia, Unkari, Itävalta, Kypros ainakin. Aasia vielä näkemättä, kun en meinaa keretä pitkille matkoille yrittäjyyden takia enää. Seuraavaksi kutsuu Kroatia ja Itä-Eurooppa yleisesti. :) Ikää 36 ja omilla rahoilla olen aina matkustanut, mutta lapsenakin reissattiin perheen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viro, Latvia, Liettua, Ruotsi, Tanska, Turkki, Kreikka, Teneriffa, Bulgaria
17vTeneriffa on kaupunki
Teneriffa on saari.
Olen 38v. Kaikki Euroopan maat paitsi Portugali sekä Turkki, Venäjä ja Japani.
Viro, Latvia, Englanti, Skotlanti, Irlanti, Kreikka, Espanja, Italia, Portugali, USA, Bulgaria, Ruotsi, Venäjä, Romania, Etelä-Korea, Japani. 22 vuotta.
Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Saksa, Liettua, Latvia, Puola, Tsekki, Ranska, Itävalta, Espanja, Kreikka, Portugali, Slovenia, Italia, Turkki, Englanti, Egypti, Thaimaa, USA, Meksiko, Hollanti, Venäjä.
45-v. Paljon olisi vielä nähtävää.
Kreikka, Viro, Saksa, Belgia, Alankomaat, Ranska, Tanska
21-vuotias olen.
Norja, Tanska, Viro, Kreikka. Oon 28-vuotias.
Mun matkusteluhaluani on eniten laimentanut pelko siitä, mitä kotona sillä välin tapahtuu. Äiti sairastui ja kuoli kun olin 22-vuotias ja sen jälkeen olen aina ollut varuillani, pelännyt saavani huonoja uutisia joka kerta kun puhelin soi ja tuntenut etten voi lähteä kauas. En ole koskaan saanut kokea olevani "nuori ja vapaa".
Onko teillä matkustavilla sellainen vapaa olo, että voitte ihan hyvin mennä ja lähteä ja viipyä? Olla matkoilla vaikka kuukauden, että se on kiinni vain rahasta ja käytettävissä olevasta ajasta? Mua pyydetään aika usein matkaseuraksi ja kieltäytyessäni vetoan usein rahaan, vaikka se ei ole se oikea syy.
Ruotsi, Norja, Tanska, Saksa, Viro, Itävalta, Unkari, Italia, Bulgaria, Romania, Kreikka, Turkki, Kypros, Englanti, Puola, Latvia, Ranska, Kroatia, Montenegro, Amerikka..
Ikää 26v.
Ruotsi, Norja, Viro, Italia, San Marino, Espanja, Itävalta, Kypros.
Ikää nyt 45.
suomi
ruotsi
norja
viro
venäjä
saksa
alankomaat
slovakia
itävalta
puola
latvia
kreikka
turkki
marokko
espanja
algeria
italia
bulgaria
tunisia
egypti
nelikymppinen olen. useissa kohteista ollut väh 3 kertaa
Vierailija kirjoitti:
suomi
ruotsi
norja
viro
venäjä
saksa
alankomaat
slovakia
itävalta
puola
latvia
kreikka
turkki
marokko
espanja
algeria
italia
bulgaria
tunisia
egyptinelikymppinen olen. useissa kohteista ollut väh 3 kertaa
unohdin ainakin romanoan ja unkarin.
Mä olen matkustellut Ruotsi x10, Viro x10, Norja, Tanska, Iso-Britania, Kreikka, Puola, Itävalta, Slovakia, Saksa. Ikää 31 v. Mun 15 v Ruotsi x6, Saksa x3, Latvia x3, Virox3, Tanska, Hollanti, Itävalta, Espanja x2, Puola, Kreikka, Portugali, Venäjä...olikohan joku vielä? 11 v useampi ruotsin keikka, Viro, Saksa, Tanska, portugali, nyt Islantiin lähdössä. 6 v vaan muutaman kerran Ruotsi, Viro, Portugali