Missä kaikkialla olet matkustanut + ikäsi?
Itse olen ollut seuraavissa; Ruotsi, Viro, Latvia, Liettua, Kreikka, Espanja, Portugali, Turkki
Ja olen 34-vuotias! Vähän herättää ihmetystä ne parikymppiset, jotka ovat olleet yli kymmenessä maassa. Isukin rahoilla tietysti.
Kommentit (145)
Ruotsi, Norja, Viro, Iso-Britannia, Alankomaat, Ranska, Saksa, Luxemburg, Italia, Monaco, Vatikaanivaltio, Portugal, Turkki, Kreikka, Tsekki, Itävalta, Egypti, Israel, (Palestiina), Intia, Yhdysvallat. T. 38-vuotias
Vittu mitä paskaa täynnä tämä ketju! Valehtelevat kuin pienet eläimet, että omilla rahoilla!!! Ei kukaan alle 20 v voi olla tienannut lähes 30 maan reissuja varten ja vielä sois alaikäisenä tehnyt suurimman osan!!!
Viro, Ruotsi, Tanska, Ranska, Espanja, Kreikka, Italia, Bulgaria, Malta, Egypti, Dubai, Bahrain, Portugal, Turkki, Kypros, Malediivit, Thaimaa
Euroopan maissa useampaan otteeseen, mutta eri kaupungeissa melkein joka kerta.
N27
Viro, Ruotsi, Venäjä, Bulgaria, Saksa, Ranska, Belgia, Espanja, Gibraltar, Kreikka, Kypros, Turkki, Italia, Monaco, Tsekki, Thaimaa, Yhdysvallat, Mauritius. 26v.
Kultalusikka suussa syntyneiden matkaketju.
Lappeenrannassa, Helsingissä, Oulussa, Forssassa, Varkaudessa ja Turussa nyt ainakin. 48-vuotias olen
Ruotsi, Viro, Tanska, Saksa, Puola, Bulgaria, Kap Verde, Italia (+Vatikaani), Espanja (+lähes kaikki Kanarian turistisaaret), Yhdysvallat, Meksiko, Caymansaaret, Haiti ja Jamaika.
Osa isän rahoilla ja osa omalla rahulilla. N25
Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Latvia, Liettua, Alankomaat, Iso-Britannia, Ranska, Belgia, Saksa, Puola, Itävalta, Unkari, Italia, Kypros, Kreikka, Bulgaria, Reunion, Japani, Kanada, Filippiinit N35
Kreeta (en paljon muista, olin 5)
Bulgaria
Gran Canaria
Turkki
Espanja
Norja (pohjoisosat)
Ruotsi (Tukholma. Muuten lähinnä ajanut läpi Norjaan päin... Haaparanta on tuttu, kun siinä vieressä oon asunut..)
Ikää 29. Noihin etelän kohteisiin ei mitään mielenkiintoa ole enempää matkustella.. Norjan ja Pohjois-Suomen kalavedet ja maisemat vetää puoleensa enempi, siellä mun sielu lepää <3
Olen käynyt Virossa, Latviassa, Liettuassa, Puolassa, Saksassa, Kroatiassa, Kanarialla, Amsterdamissa ja vielä jossain mutten muista missä. Ikää 17v. Kavereiden ja porukoiden kyydissä kulkenut paljon (äiti maksanut matkat kavereiden porukoille). Ens kuussa lähdössä Englantiin isän kanssa. Ainiin Itävalta jäi listalta. Puolassa haluan käydä vielä joskus uudestaan.
Viro, Latvia, Liettua, Ruotsi, Norja, Venäjä, Puola, Saksa, Itävalta, Tsekki, Sveitsi, Hollanti, Belgia, Ranska, Iso-Britannia, Espanja, Portugali, Italia, Kreikka, Kypros, Turkki, Kroatia, Israel, Egypti, Marokko, Etelä-Afrikka, Intia, Nepal, Kiina, Vietnam, Etelä-Korea, Thaimaa, Indonesia, Meksiko, USA, Brasilia ja Argentiina.
Olen 23 vuotias, ja olen käynyt monissa paikoissa useammin kuin kerran. Vanhempani rakastavat matkustamista, joten heidän kanssaan olen reissannut paljon. 18 vuotta täytettyäni olen maksanut matkani itse.
Paljon matkustaneet eivät välttämättä ole rikkaita, tai kultalusikka suussa syntyneitä...itse säästän monessa asiassa jotta voin käydä lomalla ulkomailla pari kertaa vuodessa, laitan kuussa pari sataa sivuun, summa joka helposti vaikka menisi ulkona syömisiin, lounaaseen (teen itse eväät töihin), käytän julkisia, en käy baareissa kun ihan muutaman kerran vuodessa, harrastan melkein ilmaista liikuntaa kuten lenkkeilyä jne jne...
51 jatkaa
Ruotsin ja Tsekin unohdin!
Saksa noin 6 kertaa, Ruotsiliian monta kertaa, Itävalta, Unkari, Italia, Espanja, Viro, Venäjä, Norja ja parissa muussa pienenä. 13v
Vierailija kirjoitti:
Viro, Latvia, Liettua, Ruotsi, Norja, Venäjä, Puola, Saksa, Itävalta, Tsekki, Sveitsi, Hollanti, Belgia, Ranska, Iso-Britannia, Espanja, Portugali, Italia, Kreikka, Kypros, Turkki, Kroatia, Israel, Egypti, Marokko, Etelä-Afrikka, Intia, Nepal, Kiina, Vietnam, Etelä-Korea, Thaimaa, Indonesia, Meksiko, USA, Brasilia ja Argentiina.
Olen 23 vuotias, ja olen käynyt monissa paikoissa useammin kuin kerran. Vanhempani rakastavat matkustamista, joten heidän kanssaan olen reissannut paljon. 18 vuotta täytettyäni olen maksanut matkani itse.
Missä duuneissa olet 18 vuoden jälkeen ollut ja oletko opiskelija?
Vierailija kirjoitti:
Paljon matkustaneet eivät välttämättä ole rikkaita, tai kultalusikka suussa syntyneitä...itse säästän monessa asiassa jotta voin käydä lomalla ulkomailla pari kertaa vuodessa, laitan kuussa pari sataa sivuun, summa joka helposti vaikka menisi ulkona syömisiin, lounaaseen (teen itse eväät töihin), käytän julkisia, en käy baareissa kun ihan muutaman kerran vuodessa, harrastan melkein ilmaista liikuntaa kuten lenkkeilyä jne jne...
Niin ja kun ei ole lapsia elätettävänä, voi käyttää kaiken vain itseensä. Kun matkustaa kaverin kanssa, joka maksaa itse, on hotellihuonekin halvempi kuin yksinään reissatessa. Halpislentoyhtiöt on myös keksitty.
28 maata (Eurooppa, Aasia, Afrikka, Pohjois-Amerikka) ja ikää 37. "Eksoottisin" on Bahama, muttei sekään nyt mikään ihmeellinen ole.
Isukki on toki maksanut lapsuuden matkat, mutta suurimman osan olen maksanut omasta pussista. Lapsettomana voin käyttää rahat itseeni.
Turun ja Åbon välillä ja reitillä Havanna - Rannenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 23 vuotias, ja olen käynyt monissa paikoissa useammin kuin kerran. Vanhempani rakastavat matkustamista, joten heidän kanssaan olen reissannut paljon. 18 vuotta täytettyäni olen maksanut matkani itse.Missä duuneissa olet 18 vuoden jälkeen ollut ja oletko opiskelija?
Aloitin 16-vuotiaana kaupassa työskentelyn koulun ohella, tätä työtä jatkoin koko lukion ajan. Lukion jälkeen pidin pari välivuotta, toisen vietin kierrellen maailmaa säästöihin jääneillä rahoilla ja toisen paiskin töitä eräässä kopiolaitoksessa. Nyt opiskelen yliopistossa aineenopettajaksi, ja teen asiakaspalvelutyötä sen sivussa. Ei matkustamiseen mitään suuria summia vaadita, en käy viihteellä, ravintoloissa tai kahviloissa juuri koskaan. Lenkkeilen ja luen kirjoja vapaa-ajallani. Asumiseen ja ruokaan menee ainoastaan rahaa, nekin kaikki mieheni kanssa puoliksi. Olen tarkka rahoistani, ja ahkera säästäjä, ollut jo lapsesta asti.
Ruotsi, Tanska, Venäjä, Viro, Latvia, Liettua, Puola, Hollanti, Iso-Britannia, Ranska, Saksa, Itävalta, Tsekki, Unkari, Slovakia, Kroatia, Bosnia-Herzegovina, Montenegro, Portugali, Espanja, Italia, Vatikaani, Kreikka, Kypros, Turkki, Bulgaria, Israel, Jordania, Egypti, USA, Kanada, Kuuba. Välilaskut Norjassa ja Belgiassa.
* Kreikka, Espanja, Portugali ja Kypros on reissattu äidin kanssa äidin rahoilla vuosina 1998-2006. Loput on maksettu ihan itse tienatuilla (ja säästetyillä) pennosilla. N28