Mistä löydän tiedon onko lähi Prismassani yhtä tuotetta hyllyssä? En vain osaa, vaikka IT-taitoni ovat keskitasoa.
Nykyään ilmeisesti S-kaupat sivuilta pitäisi katsoa, mutta on tehtykin nouto-ostajia ajatellen. Onpa typerää!
Haluan tietyn tuotteen ja menen sinne mistä sen löydän, verkkokauppa ostosta en nyt voi tehdä, eikä minulla ole aikaa hakea jotain halvatun tuotetta kaupasta toiseen.
Onko tarkoitus ajaa ihmiset ulos kaupoista ja ohjata nouto tuotteisiin? Minä valitsen itse tuotteeni, nyt ja jatkossa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Valitsen kaupan , teet feikki noudon eli pvm ja aika , mutta et täyttele ostokoria, ei tarvitse.
Tuolla saat haluamasi kaupan näkyviin ( kun klikkaat) siihen yläpalkkiin ja voit selata ko.kaupan valikoimaa.
S ruuan sivusto on p:stä ton kikkailun takia lisäksi et pysty selaamaan valikoimaa mikäli kaupalla ei ole verkkokauppaa. K ruoka niin valitset kaupan ja selaamaan.
On se sama S kaupoillakin. Näkee hyllynumeron ja saldomäärän.
Vierailija kirjoitti:
Kävele sinne lähikauppaan.
Oletko aivan varma että K-marketissa tietävät missä kohtaa joku tuote on Prisman hyllyssä.
Jos sovellus käy, niin s-ostoslista appi hyvä tässä, ei tarvi kikkailla ja voi vaikka siirtää kaikki ostokset toisen kaupan listalle ja nähdä hintaeron.
Tarkennan vielä missä valitun kaupan pitää näkyä kun kävin katsomassa.oikealla pieni laatikko jossa teksti prisma/ s kauppa ja kuvake " noutolaatikostosta" , klik niin näet onko oikein.
Huom. Ohjeet selaimelle, sovelluksista en tiedä sitäpaitsi k ruuan sovellus ja emme tule toimeen.
Ne sun taidot ei ole keskitasoa kosks joudut kysymään asiaa.
Esimerkiksi Turun sinappi
https://www.s-kaupat.fi/tuote/turun-sinappia-vakeva-sinappi-275-g/64116…
Alhaalla lukee "Vaihda toimitustapa tai myymälä"
Esimerkin sinappi
Myymälä: Prisma Kaari Kannelmäki. Hyllyväli: 27
Tää on vähän outo neuvo, mutta itse olen tätä tekniikkaa käyttänyt tokmannin kanssa. Sitä toimiiko prismassa en tiedä. Mutta yrittää kyllä voi. Mä olen soittanut kauppaan ja kysynyt asiaa. Luit oikein. Soittanut kaupan numeroon ja seltä ovat yhdistäneet osaston myyjälle. Myyjä on käynyt katsomassa ja kertonut asian. Dadaa. Eikö olekkin ihmeellistä mitä nykytekniikka mahdollistaa.
S-Kaupat sivujen kauttaa selviää tilanne vain ruoan ja joiden perustarvikkeiden osalta. Muut pitää katsoa Prisman sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
S-Kaupat sivujen kauttaa selviää tilanne vain ruoan ja joiden perustarvikkeiden osalta. Muut pitää katsoa Prisman sivuilta.
Häh ? Jos olen menossa S- markettiin niin miksi tutkisin Prisman valikoimaa ?
Vierailija kirjoitti:
Jos sovellus käy, niin s-ostoslista appi hyvä tässä, ei tarvi kikkailla ja voi vaikka siirtää kaikki ostokset toisen kaupan listalle ja nähdä hintaeron.
Mielenkiintoista.
No ei ole kyllä ydinfysiikkaa. Mutta olet ilmeisesti 90 v, joten katso myymäläsaatavuus.
Vierailija kirjoitti:
Valitsen kaupan , teet feikki noudon eli pvm ja aika , mutta et täyttele ostokoria, ei tarvitse.
Tuolla saat haluamasi kaupan näkyviin ( kun klikkaat) siihen yläpalkkiin ja voit selata ko.kaupan valikoimaa.
S ruuan sivusto on p:stä ton kikkailun takia lisäksi et pysty selaamaan valikoimaa mikäli kaupalla ei ole verkkokauppaa. K ruoka niin valitset kaupan ja selaamaan.
Paitsi että ei pidä paikkaansa.
Tuolla tavalla saat kaupan laajennetun valikoiman näkyviin, eli ne tuotteet jotka sinne voidaan toimittaa tilatessasi.
Hyllytilanteen saa kuulemma vain ja ainoastaan jollain mobiiliapilla (ja S-ketju vahtistaa että tilanne on tämä myös omilla sivuillaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kun aion tehdä itse. Miksi katsoisin kumpaakaan?
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kyllä ydinfysiikkaa. Mutta olet ilmeisesti 90 v, joten katso myymäläsaatavuus.
Noo ton ekan neuvon kirjoittaja on 75v joten...ei tehdä tästä taas seniilikeskustelua
Ei tarvi edes tehdä mitään feikkiostosta. Sen kun menee prisman sivuille ja selailee tuotteita. Avaat tuotesivun ja sitten klikkaat "tarkista myymäläsaatavuus". Ei voisi paljon yksinkertaisempi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa puhuttiin Prismasta
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi edes tehdä mitään feikkiostosta. Sen kun menee prisman sivuille ja selailee tuotteita. Avaat tuotesivun ja sitten klikkaat "tarkista myymäläsaatavuus". Ei voisi paljon yksinkertaisempi olla.
Osaan kyllä etsiä tuotteita kauppojen sivuilta, mutta laitapa sinne Prisman sivuille esim. Gouda-juusto ja kerropa meille onko sitä hyllyssä.
En ole ostamassa juustoa, mutta tätä esimerkki.
heh, osaamattomat neuvoo osaamatonta! vastaus 17/18 on ainut oikea... ja sivun yläreunassa paikka "hae tuotteita" niin siihen vaan hakemasi tuote ja "klik" !!