Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän tiedon onko lähi Prismassani yhtä tuotetta hyllyssä? En vain osaa, vaikka IT-taitoni ovat keskitasoa.

Vierailija
26.09.2026 |

Nykyään ilmeisesti S-kaupat sivuilta pitäisi katsoa, mutta on tehtykin nouto-ostajia ajatellen. Onpa typerää!

Haluan tietyn tuotteen ja menen sinne mistä sen löydän, verkkokauppa ostosta en nyt voi tehdä, eikä minulla ole aikaa hakea jotain halvatun tuotetta kaupasta toiseen.

Onko tarkoitus ajaa ihmiset ulos kaupoista ja ohjata nouto tuotteisiin? Minä valitsen itse tuotteeni, nyt ja jatkossa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen kaupan , teet feikki noudon  eli pvm ja aika , mutta et täyttele ostokoria,  ei tarvitse.

Tuolla saat haluamasi kaupan näkyviin ( kun klikkaat)  siihen yläpalkkiin ja voit selata ko.kaupan valikoimaa.

S ruuan sivusto on p:stä ton kikkailun takia lisäksi et pysty selaamaan valikoimaa mikäli kaupalla ei ole verkkokauppaa. K ruoka niin valitset kaupan ja selaamaan.

Vierailija
2/29 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele sinne lähikauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsen kaupan , teet feikki noudon  eli pvm ja aika , mutta et täyttele ostokoria,  ei tarvitse.

Tuolla saat haluamasi kaupan näkyviin ( kun klikkaat)  siihen yläpalkkiin ja voit selata ko.kaupan valikoimaa.

S ruuan sivusto on p:stä ton kikkailun takia lisäksi et pysty selaamaan valikoimaa mikäli kaupalla ei ole verkkokauppaa. K ruoka niin valitset kaupan ja selaamaan.

On se sama S kaupoillakin.  Näkee hyllynumeron ja saldomäärän.

Vierailija
4/29 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävele sinne lähikauppaan.

Oletko aivan varma että K-marketissa tietävät missä kohtaa joku tuote on Prisman hyllyssä.

Vierailija
5/29 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sovellus käy, niin s-ostoslista appi hyvä tässä, ei tarvi kikkailla ja voi vaikka siirtää kaikki ostokset toisen kaupan listalle ja nähdä hintaeron.

Vierailija
6/29 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan vielä missä valitun kaupan pitää näkyä kun kävin katsomassa.oikealla pieni laatikko jossa teksti prisma/ s kauppa ja kuvake " noutolaatikostosta" , klik niin näet onko oikein.

Huom. Ohjeet selaimelle, sovelluksista en tiedä sitäpaitsi k ruuan sovellus ja  emme tule toimeen.

Vierailija
7/29 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sun taidot ei ole keskitasoa kosks joudut kysymään asiaa.

Vierailija
8/29 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Turun sinappi

https://www.s-kaupat.fi/tuote/turun-sinappia-vakeva-sinappi-275-g/64116…

Alhaalla lukee  "Vaihda toimitustapa tai myymälä"

Esimerkin sinappi

Myymälä: Prisma Kaari Kannelmäki. Hyllyväli: 27

9/29 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän outo neuvo, mutta itse olen tätä tekniikkaa käyttänyt tokmannin kanssa. Sitä toimiiko prismassa en tiedä. Mutta yrittää kyllä voi. Mä olen soittanut kauppaan ja kysynyt asiaa. Luit oikein. Soittanut kaupan numeroon ja seltä ovat yhdistäneet osaston myyjälle. Myyjä on käynyt katsomassa ja kertonut asian. Dadaa. Eikö olekkin ihmeellistä mitä nykytekniikka mahdollistaa.

Vierailija
10/29 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Kaupat sivujen kauttaa selviää tilanne vain ruoan ja joiden perustarvikkeiden osalta. Muut pitää katsoa Prisman sivuilta.

Vierailija
11/29 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-Kaupat sivujen kauttaa selviää tilanne vain ruoan ja joiden perustarvikkeiden osalta. Muut pitää katsoa Prisman sivuilta.

Häh ? Jos olen menossa S- markettiin niin miksi tutkisin Prisman valikoimaa ? 

Vierailija
12/29 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sovellus käy, niin s-ostoslista appi hyvä tässä, ei tarvi kikkailla ja voi vaikka siirtää kaikki ostokset toisen kaupan listalle ja nähdä hintaeron.

Mielenkiintoista.

Vierailija
13/29 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyllä ydinfysiikkaa. Mutta olet ilmeisesti 90 v, joten katso myymäläsaatavuus.

Vierailija
14/29 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että ei pidä paikkaansa.

Tuolla tavalla saat kaupan laajennetun valikoiman näkyviin, eli ne tuotteet jotka sinne voidaan toimittaa tilatessasi.

Hyllytilanteen saa kuulemma vain ja ainoastaan jollain mobiiliapilla (ja S-ketju vahtistaa että tilanne on tämä myös omilla sivuillaan)

Vierailija
15/29 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä kun aion tehdä itse.  Miksi katsoisin kumpaakaan?

Vierailija
16/29 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kyllä ydinfysiikkaa. Mutta olet ilmeisesti 90 v, joten katso myymäläsaatavuus.

Noo ton ekan neuvon kirjoittaja on 75v joten...ei tehdä tästä taas seniilikeskustelua

Vierailija
17/29 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi edes tehdä mitään feikkiostosta. Sen kun menee prisman sivuille ja selailee tuotteita. Avaat tuotesivun ja sitten klikkaat "tarkista myymäläsaatavuus". Ei voisi paljon yksinkertaisempi olla.

Vierailija
18/29 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa puhuttiin Prismasta

Vierailija
19/29 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi edes tehdä mitään feikkiostosta. Sen kun menee prisman sivuille ja selailee tuotteita. Avaat tuotesivun ja sitten klikkaat "tarkista myymäläsaatavuus". Ei voisi paljon yksinkertaisempi olla.

Osaan kyllä etsiä tuotteita kauppojen sivuilta, mutta laitapa sinne Prisman sivuille esim. Gouda-juusto ja kerropa meille onko sitä hyllyssä. 

En ole ostamassa juustoa, mutta tätä esimerkki.

Vierailija
20/29 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, osaamattomat neuvoo osaamatonta! vastaus 17/18 on ainut oikea... ja sivun yläreunassa paikka "hae tuotteita" niin siihen vaan hakemasi tuote ja "klik"  !!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä