Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3552)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalenkillä kerran törmäsin vastaavaan. Katselin aluksi epäuskoisena ehkä 10 metrin päässä tien toisella puolella. Tyttö nojasi seinään ja poika nylkytti edestä. Piti kiinni tytön käsistä pään päällä ja suuteli rajusti. Olivat niin lähekkäin, että oli vaikea nähdä oliko hän tytön sisällä, mutta sitten kun he päättivät siirtyä vaakatasoon ei asiasta jäänyt epäilystä. Paikka oli aika syrjäinen, muttei mitenkään piilossa. Kotiin päästyäni oli pakko helpottaa oloa omin käsin, sillä mies oli vielä töissä. Aamulla sitten miehen kanssa suihkussa. Vieläkin kiihottaa ajatella. N28
Viime kesänä rakastelin kundikaverini kanssa yhdessä puistossa pensaiden suojassa. Mua ainakin kiihotti se että joku voisi yllättää meidät.
Kerro vähän tarkemmin missä. Päivällä vai yöllä?
Vierailija kirjoitti:
Kerro vähän tarkemmin missä. Päivällä vai yöllä?
Illalla kahden aika matalan pensaan keskellä. Ehkä ne oli kuitenkin vuorimäntyjä en ole ihan varma. Olimme tulossa kavereiden luota ja hän saatoi mua kotiin.
Tätä muistelen monesti, vaikka tästä on vuosia aikaa...
Tapasin yökerhossa miehen, jonka kanssa kemiat kohtasivat jo ensisilmäyksellä. Tanssittiin yhdessä ja jotenkin kumpikin vaistosi, mitä olimme kumpikin vailla...
Kävelimme kesäyössä kaupungista kohti kotiani, mutta emme malttaneet sinne saakka. Menimme uimaan. Pikaisen nakupulahduksen jälkeen mies nuoli minua laiturilla ja otti lopulta seisaaltaan laituria vasten kuin kiimainen eläin, työnnellen samalla peukaloa peppuuni... Pääsimme kyllä lopulta sisätiloihinkin, jossa naimme aamuun saakka. Paras panoni koskaan!
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama mut mä olin lukion ekalla ja jätkä abi. Mentiin koulupäivän jälkeen rakastelemaan kuvaamataidon luokan takaoven lähelle sellaseen kellariluiskaan. Siinä kovalla betonilla vaan maattiin.. tai siis mä makasin jätkän alla.. Ihania muistoja... Mulla on joskus niin ikävä häntä ♥
Täälläkin ikävä lähisseksiä koulun takapihan tiiligrillikatoksen takana♥
Muutamia vuosia sitten miehen kanssa opiston saunassa. Olimme menossa lämmittämään saunaa koko kaveriporukalle ja molempia panetti aivan todella paljon. Oli viimeiset koulupäivät menossa ja ilma oli yllättävän lämmin. Siinä matkalla saunalle heitimme seksiin viittaavaa flirttiä ja ai että, halu oli aivan mieletön. Emme olleet olleet yhdessä kauaa ja käytimme kortsua, mutta eipä niitä ollut silloin mukana. Saunassa panetti niin paljon, että päätimme kokeilla ilman niin, että emme menisi loppuun asti. Sitä kiihkoa ja hekumaa, ai että. Vielä kiihottavan tästä teki se, että kun olimme päässeet vauhtiin, yksi ystävämme yllätti meidät. En tiedä mitä hän siellä teki koska livahti aika nopeasti paikalta meidät huomattuaan eikä asiasta koskaan puhuttu. Ensimmäinen ja toistaiseksi viimeinen kerta kun olen jäänyt kiinni kesken kaiken, mutta enpä pistäisi pahakseni vaikka niin tapahtuisi uudelleenkin.
Olin moottoripyörää kasaamaassa ja päätin kotimatkalla käydä juomassa pari olutta. Pöytään tuli laiha, pieni, tummatukkainen nainen, joka selvästi kiinnostui ulkomuodostani, pitkä tukka ja rasvaiset kädet. Ihaili käsiäni ja sanoi, että noilla on tehty töitä. Ymmärsin asian erittäin pian ja pyöräilimme neidon luokse. Niin kiimassa nainen oli, että otti jo suihin eteisessä, mulle se kyllä sopi. Yö oli todella kiihkeä, ei siinä paljoa nukkua ehtinyt. Aamulla nainen selitti, että oli juuri eronnut pullamössöimpotenttimiehestä.
t. pervo-kake
Vierailija kirjoitti:
Rakastan kun mies kerää mun pitkää tukkaa nyrkkiinsä ja ohjaa takaa kun suudellaan. Pieni tukistaminen on ihanaa ja se kun makaan miehen alla ja hän pitelee mun käsiä koukussa mun pään yläpuolella. Samalla panee aika rajusti. Toissailtana hän innostui puremaan mun olkapäätä seksin aikana, ei kovaa mutta sillai jännän kiihottavasti. Suhteemme on aika uusi ja en ole koskaan kokenut aivan tällaista miehen voimaa. Tuntuu alkuihmetyksen jälkeen tosi upealta :)
Kiihottavinta on tuntea se katse vaikkei alussa edes uskalla katsoa takaisin, sen vaistoaa silti ja tuntee ihollaan. Se tunne kun seksi väreilee ilmassa ja kosketus tuntuu jo, vaikka toisen käsi ja vartalo ovat vielä kaukana. Sydän hakkaa ja pitää silti olla pokkaa, ja kun lopulta ollaan rauhallisemmassa paikassa kahdestaan, mies ei pysty enää pitämään näppejä erossa. Näin kävi mulle kerran kaverini juhlissa. Ja se miten hän yhä suutelee, tarttuu takaa hiuksiin koko kädellä, avaa kampauksen samalla kun suudellaan vaikka kieltäisin häntä, ja kallistaa mun päätä, että saa suuni vielä syvempään suudelmaan. Vetää vähän taakse ja suutelee kaulaani nopeasti ja voimalla. Sillä kertaa ei vielä rakasteltu, mutta pian ei enää voitu vastustaa kiusausta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan kun mies kerää mun pitkää tukkaa nyrkkiinsä ja ohjaa takaa kun suudellaan. Pieni tukistaminen on ihanaa ja se kun makaan miehen alla ja hän pitelee mun käsiä koukussa mun pään yläpuolella. Samalla panee aika rajusti. Toissailtana hän innostui puremaan mun olkapäätä seksin aikana, ei kovaa mutta sillai jännän kiihottavasti. Suhteemme on aika uusi ja en ole koskaan kokenut aivan tällaista miehen voimaa. Tuntuu alkuihmetyksen jälkeen tosi upealta :)
Kiihottavinta on tuntea se katse vaikkei alussa edes uskalla katsoa takaisin, sen vaistoaa silti ja tuntee ihollaan. Se tunne kun seksi väreilee ilmassa ja kosketus tuntuu jo, vaikka toisen käsi ja vartalo ovat vielä kaukana. Sydän hakkaa ja pitää silti olla pokkaa, ja kun lopulta ollaan rauhallisemmassa paikassa kahdestaan, mies ei pysty enää pitämään näppejä erossa. Näin kävi mulle kerran kaverini juhlissa. Ja se miten hän yhä suutelee, tarttuu takaa hiuksiin koko kädellä, avaa kampauksen
samalla kun suudellaan vaikka kieltäisin häntä,
ja kallistaa mun päätä, että saa suuni vielä syvempään suudelmaan. Vetää vähän taakse ja suutelee kaulaani nopeasti ja voimalla. Sillä kertaa ei vielä rakasteltu, mutta pian ei enää voitu vastustaa kiusausta
#metoo #eitarkoittaastop
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottavinta on tuntea se katse vaikkei alussa edes uskalla katsoa takaisin, sen vaistoaa silti ja tuntee ihollaan. Se tunne kun seksi väreilee ilmassa ja kosketus tuntuu jo, vaikka toisen käsi ja vartalo ovat vielä kaukana. Sydän hakkaa ja pitää silti olla pokkaa, ja kun lopulta ollaan rauhallisemmassa paikassa kahdestaan, mies ei pysty enää pitämään näppejä erossa. Näin kävi mulle kerran kaverini juhlissa. Ja se miten hän yhä suutelee, tarttuu takaa hiuksiin koko kädellä, avaa kampauksen
samalla kun suudellaan vaikka kieltäisin häntä,
ja kallistaa mun päätä, että saa suuni vielä syvempään suudelmaan. Vetää vähän taakse ja suutelee kaulaani nopeasti ja voimalla. Sillä kertaa ei vielä rakasteltu, mutta pian ei enää voitu vastustaa kiusausta#metoo #eitarkoittaastop
Se on meillä enemmän sellaista kiusoittelua kuin mitään todellista. Mies tietää ettei mun tukkaa saisi sotkea, mutta samalla tietää että mä tykkään siitä miten hän koskee minuun
Vierailija kirjoitti:
Olin moottoripyörää kasaamaassa ja päätin kotimatkalla käydä juomassa pari olutta. Pöytään tuli laiha, pieni, tummatukkainen nainen, joka selvästi kiinnostui ulkomuodostani, pitkä tukka ja rasvaiset kädet. Ihaili käsiäni ja sanoi, että noilla on tehty töitä. Ymmärsin asian erittäin pian ja pyöräilimme neidon luokse. Niin kiimassa nainen oli, että otti jo suihin eteisessä, mulle se kyllä sopi. Yö oli todella kiihkeä, ei siinä paljoa nukkua ehtinyt. Aamulla nainen selitti, että oli juuri eronnut pullamössöimpotenttimiehestä.
t. pervo-kake
Mulla on ihan päinvastainen kokemus. Tulen perheestä jossa on aina irvistelty "pullamössöille" ja tykkäsin "miehekkäistä" miehistä. Sitten kerran yks lempeä ja hiljainen lukutoukka rillipää tuli juttelemaan ruokatauolla, oikeasti, villaslipari ja lasit ja oikein tiedemiestyyppi. Ennenkuin tajusin, olin jätkän kämpällä "opiskelemassa" ja riisuttiin toisiamme jo eteisessä. Sen kanssa olen vieläkin. Seksi edellä mentiin mutta eihän se tietty pitkän päälle haittaa että mies on kunnollinen ja kiltti eikä mikään elämänkoulu.
Vierailija kirjoitti:
t. pervo-kake
Et osaa pestä käsiäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. pervo-kake
Et osaa pestä käsiäsi?
Pesin tietenkin, mutta aina sitä mustaa öljyä vähän jää (siis jos oot joskus jotain koneita korjannut).
t. pervo-kake
Vierailija kirjoitti:
Järisyttävän kiihottavaa... Nainen kiemurtelee selällään orgasmin partaalla ja itsellä seisoo ihan kovana. Mä en olisi kestänyt tunteja, mutta ihailen sun malttiasi. Mun olisi ollut pakko purkaa paineet tavalla tai toisella aika pian koska mulla panetus alkaa sattua kulliin. Mikä olis tietenkin ihaninta tehdä naisen sisällä. Sori vähän ohari :)
Kaikkein parasta ja meillä kävi juuri noin ekan kerran kun nykyinen vaimo antoi minun kuvankauniina tyttösenä siinä selällään rakastella häntä. Olimme todella nuoria ja vasta opettelemassa kaikkea. Olin nuollut häntä aiemmin jo muutaman kerran ja voi pojat miten hän silloin laukesikaan herkästi ja voimakkaasti, kiemurtaen ja vääntelehtien ja haukkoen voihkien henkeä. En edes oikein tiennyt mitä tein, mutta osasin tehdä ilmeisen selvästi jotain oikein ja tunsin itseni silloin niin miehekkääksi vaikka vielä finninaama olinkin. Mikään ei siihen asti ollut ollut niin kiihottavan näköistä.. Sinä iltana hän lähes sai orgasmin taas mutta jostain syystä pysähdyin ja nousin ja avasin housuja. Hän katsoi ihanilla silmillään ensin minua ja sitten nykivää, kipeää seisokkiani, kuiskasi vain 'tule'. Upein kokemus siltä ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ajoi minua taaksepäin samalla suudellen ja päädyin nojaamaan seinää vasten. Hän jatkoi kiihottamistani suudellen kaulaani ja hellästi puristellen rintojani. Sitten hän yllättäen polvistui, laski housuni ja alkoi nuolla minua. Yritin avata reisiäni niin paljon kuin pystyin samalla, kun miehen kieli ja sormet kiusasivat minua yhä lähestyvään orgasmiin. Koetin päästä lähemmäs miehen suuta ja hän vain painoi lantioni alas ja lopetti nuolemisen juuri kun olin tulossa. Hän vain hengitti suoraan kiinni kosteassa alapäässäni ja sai minut hulluksi. Oli ihan pakko voihkaista ja anelin häntä jatkamaan. Kysyin haluaisiko hän panna. Sanoi että haluaisi, mutta silti hän työnsi sormensa sisääni, ja sain saman tien aivan uskomattoman orgasmin. Onneksi mies piteli minusta kiinni, sillä jalkani olisivat muuten pettäneet altani. En ollut ennemmin kokenut muuten kuin makuullaan vastaavanlaista. Jäi silti vähän ajatuttamaan, kun mies ei saanut laueta. Se erektio college-housuissa oli niin valtava, mutta hän sanoi vaan hymyillen ja silmää iskien, että kerää kierroksia iltaa varten. :)
Älytön mielenhallintakyky sun miehellä. Se asento kiihottaa jo sinänsä. Tykkään tehdä noin naiselle, mutta itellä alkaa tehdä tommosessa tilanteessa niin mieli ja vielä kun naisen nautinto alkaa homman edetessä kiihottaa ihan mahdottomasti. Tossa kohtaa ei pysty enää olemaan, tulee jännä kuumeinen olo, puristaa ja munissa kihelmöi, on pakko saada tulla tytön päälle ja se ensimmäinen työntö on melkein yhtä huumaava kuin ne ihan viimeiset. Viimeksi kun suudeltiin seinää vasten, ehdin mennä polvilleen, laskea kihlattuni housuja ja nuolla vain vähän aikaa kun hän jo alkoi pyytämään että mentäisiin makuulle.
Naisen nautinto, kun hän ei pysty sitä hillitsemään... Huokaukset, huuto, kiihkeä hengitys... Siinä jää oma nautinto taka-alalle vaikka seisoisi teräksenlujana - siis ellei hän pääse taidokkain sormin hyväilemään sieltä mistä parhaimmalta tuntuu ja missä paisuu vaan... Silloin lähtee itsehillintä minultakin. Siksi harrastankin sidontaa, niin pysyy hiukan oma himo kurissa kun kiusaan ja kiihotan naista orgasmiin asti. Koska itse yhdynnässä en kovin kauan pysty pidättelemään laukeamista enkä myöskään jos naiseni ottaa suihin tai antaa ihanan handjobin.
Myös se, kun nainen puhuu seksikkäällä äänellä tuhmia eikä voi silloin koskettaa häntä eikä itseäänkään...
Googlatkaa muuten Orgasmisota ja Handjob Karaoke. En kestäis. Mutta se suihinottajakin saisi olla nainen.
Tuplapenetraatio kaverin ja hänen tyttökaverin kans.. oli kyllä kiihkeää ja todella himokasta touhua 😋
Vierailija kirjoitti:
Naisen nautinto, kun hän ei pysty sitä hillitsemään... Huokaukset, huuto, kiihkeä hengitys... Siinä jää oma nautinto taka-alalle vaikka seisoisi teräksenlujana - siis ellei hän pääse taidokkain sormin hyväilemään sieltä mistä parhaimmalta tuntuu ja missä paisuu vaan... Silloin lähtee itsehillintä minultakin. Siksi harrastankin sidontaa, niin pysyy hiukan oma himo kurissa kun kiusaan ja kiihotan naista orgasmiin asti. Koska itse yhdynnässä en kovin kauan pysty pidättelemään laukeamista enkä myöskään jos naiseni ottaa suihin tai antaa ihanan handjobin.
Myös se, kun nainen puhuu seksikkäällä äänellä tuhmia eikä voi silloin koskettaa häntä eikä itseäänkään...
Googlatkaa muuten Orgasmisota ja Handjob Karaoke. En kestäis. Mutta se suihinottajakin saisi olla nainen.
Japani on outo maa.
Kuvitelkaa nyt ohjelma kuin tuo Handjob Karaoke Suomeen. Mies laulaa vaikka Hopeista kuuta, ja samalla joku nainen hyväilee kunnolla hänen penistään ja yrittää saada hänet laukeamaan ennen kuin hän pääsee laulun loppuun.
"Hopeinen kuu luo merelle siltAAAAAHHHHHH..."
En menis ikinä tollaseen ohjelmaan.
A) En laula karaokea.
B) En halua telkkariin.
C) Laukeaisin varmasti.
Eikö se japanilainen "menetä kasvonsa" (mikä kai on niille iso juttu) jos saa sen orgasmin jommassa kummassa ohjelmassa. Ihme kulttuuri.
Kiihottavin ja samalla mun rohkein kokemus on ollut kun sovittelin bikineitä pienessä alusvaateliikkeessä. Oltiin koko aikana ainoat asiakkaat kaupassa. Poikaystävä oli halunnut tulla makutuomariksi ja samalla kun myyjä lähti puhumaan puhelua takahuoneeseen hän tunki mun estelyistä välittämättä itsensä sovituskoppiin ja työnsi mut koko ajan suudellen isoa peiliä vasten. Yritin kääntyä mutta hän kielsi. Otti kortsun lompsasta ja joutui menemään aika kyykkyyn koska mä olen aika pikkuinen ja mä yritin avata jalkoja minkä siinä pystyin. Oli sen verran kiihottava tilanne että tulin miehen kanssa yhtäaikaa muutamalla työnnöllä