Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3552)

Vierailija
961/3552 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eka kerta 20 vuotta sitten ysin keväällä kun pääsin rakastelemaan pojan kanssa johon olin ollut ihastunut jo seiskaluokan alussa. 

Mulla tuo tapahtui 'vasta' lukion toisella. Kielistudiossa äänitettiin äikän projektityöhön liittyvää kuunnelmaa ja olimme saaneet rehtorilta luvan jäädä koulun jälkeen kahdestaan tekemään tuota. Tehtiin siinä sitten jotain muutakin isolla opettajanpöydällä päällekkäin säleverhot kiinni. Huomasimme vasta kun lähdimme, että studion ovi ei ollutkaan mennyt kunnolla lukkoon ja aukesi kahvasta painamalla... ;)

Vierailija
962/3552 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kun mies kerää mun pitkää tukkaa nyrkkiinsä ja ohjaa takaa kun suudellaan. Pieni tukistaminen on ihanaa ja se kun makaan miehen alla ja hän pitelee mun käsiä koukussa mun pään yläpuolella. Samalla panee aika rajusti. Toissailtana hän innostui puremaan mun olkapäätä seksin aikana, ei kovaa mutta sillai jännän kiihottavasti. Suhteemme on aika uusi ja en ole koskaan kokenut aivan tällaista miehen voimaa. Tuntuu alkuihmetyksen jälkeen tosi upealta :)[/quote]

Apua, kuulostaa ihan mun mieheltä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/3552 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun eka kerta 20 vuotta sitten ysin keväällä kun pääsin rakastelemaan pojan kanssa johon olin ollut ihastunut jo seiskaluokan alussa. 

Mulla tuo tapahtui 'vasta' lukion toisella. Kielistudiossa äänitettiin äikän projektityöhön liittyvää kuunnelmaa ja olimme saaneet rehtorilta luvan jäädä koulun jälkeen kahdestaan tekemään tuota. Tehtiin siinä sitten jotain muutakin isolla opettajanpöydällä päällekkäin säleverhot kiinni. Huomasimme vasta kun lähdimme, että studion ovi ei ollutkaan mennyt kunnolla lukkoon ja aukesi kahvasta painamalla... ;)

Mä makasin kerran mun lukioaikaisen poikaystävän kanssa vapaatunnilla tyhjässä ruotsin luokassa sellaisen pyörillä olevan puoli metriä korkean c-kasetti jukeboxin kannen päällä. Onneksi se kesti... Tosi kiihottavaa kun piti olla niin nopeita eikä tullut niin tarkkaan paikkaa ajatelluksi :) 

Vierailija
964/3552 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime yönä kävelyllä poikaystävän kanssa. Vähän hiljaisemmalla kadulla liimauduttiin suudellen ja hyväillen toisiimme kiinni. Hän silitteli mun pitkää tukkaa, kosketteli rinnoista ja jatkoi kaulan suutelua samalla kun avasi mun farkkujen nappia. Luulin että saisin sormet sisääni mutta hän avasikin omia housujaan ja vähän polvia taivuttaen työntyi minuun. Poikaystävä tarttui pakaroihini ja halattiin tiukasti. Kiersin käteni hänen olkapäilleen. Muutama työntö vartaloani vasten riitti siihen että tultiin molemmat ihanaan orgasmiin. Järjettömän kiihottavaa... ja sitten vain housut kiinni ja halailu jatkui.

Olimme tosiaan keskellä kaupunkia kadulla mutta vähän sivussa kuitenkin liikenteeltä. En tiedä huomasiko kukaan mitä teimme. Vai näyttikö tilanne pelkältä syleilyltä... toivottavasti :)

Mä huomasin tollasen tilanteen yhen kerran kun kävelin vähän hiljasemmalla kadulla siellä oli nuoripari ihan kiinni toisissaan. Poika liukui seisaallaan polvet notkolla edestakaisin tyttöä vasten ja tyttö huohotti suu avoinna. En nähnyt niin tarkkaan oliko sepalukset auki, mutta kiihottava näky oli. Ei nyt mikään kiihottavin kokemus mutta tuli tosta mieleen....  

Vierailija
965/3552 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ja kiimassa linja-auton takaosassa aluksi sylikkäin sovitettiin lantiot yhteen pitkällä matkalla ja tyhjässä autossa. Loppua kohti sitten vaan tyttö selälleen ja ite päälle penkkien taakse. Kuski varmaan huomasi muttei pysäyttänyt. Aina niin kiihottavaa kun vähän kiellettyä 

Vierailija
966/3552 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan kun mies kerää mun pitkää tukkaa nyrkkiinsä ja ohjaa takaa kun suudellaan. Pieni tukistaminen on ihanaa ja se kun makaan miehen alla ja hän pitelee mun käsiä koukussa mun pään yläpuolella. Samalla panee aika rajusti. Toissailtana hän innostui puremaan mun olkapäätä seksin aikana, ei kovaa mutta sillai jännän kiihottavasti. Suhteemme on aika uusi ja en ole koskaan kokenut aivan tällaista miehen voimaa. Tuntuu alkuihmetyksen jälkeen tosi upealta :)

Apua, kuulostaa ihan mun mieheltä :(

Joo, mä olen myös pannut tätä. On muuten pettänyt varmasti kaikkia naisiaan.

Vierailija
967/3552 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt kiihottavin, tai en tiedä... Muutama vuosi sitten olin eräässä juhlassa ja vaihdoin koko illan ajan katseita erään miehen kanssa. Emme puhuneet toisillemme ollenkaan, en tiedä kuka hän on. Pelkät katseet sai mut ihan sulamaan... En ole koommin häntä nähnyt mutta muistan vielä hänen silmänsä.

Mulla oli ihan samanlainen kokemus joku vuosi sitten. En yhtään tiedä kuka hän oli, mutta hänen silmänsä jotenkin vangitsivat minut. Hän oli muutenkin niin komea ja ryhdikäs ja kaikkea... Olisin voinut lähestyä häntä, mutta se katse sai minut niin hämmentymään ja ujostelemaan, etten tiennyt mitä tehdä. Vieläkin mietin millaista olisi ollut suudella tai rakastella hänen kanssaan....

12 vuotta sitten muistan vieläkin elävästi sen katseen, miten voisinkaan unohtaa. Tapahtui minullekin, meitä oli iso seurue tyttöjä, nuoria naisia, pankin työntekijöitä viettämässä iltaa pienessä tanssiravintolassa. Istuin hetken baaritiskillä ja silmäilin saliin päin ja näin hänet. Vaikea kuvailla, oli kuin hän olisi nähnyt suoraan sieluuni. Kaikki eivät tällaiseen usko, mutta koin sen niin voimakkaana. Aivan kuin hän olisi jo rakastellut minua silmillään. Pakenin tilanteessa, kun huomasin hänen tulevan kohti. Menin naistenhuoneeseen ja huokasin syvään. Nolostuin omasta käytöksestäni, häpesinkin, en ollut tottunut siihen tunteeseen. Olin kuitenkin jo 21-vuotias, en mikään 15-kesäinen ujo teini, muistutin itseäni. Keräsin rohkeuteni ja palasin takaisin saliin päin.

Matkalla tunsin miten käsi vetäisi minut syrjään kulkureitiltä pienen nurkkauksen taakse ja selkäni painui vasten seinää. Hän oli siinä edessäni ja kysyi sanattomasti lupaa suudella minua. Taisin ynähtää, en ole varma, mutta sain nopeasti huulet huulilleni. Suudelma salpasi hengen, se oli jotain niin ihanaa. Alkoi heti kiihkeänä ja mietin pysynkö miehen tahdissa, kun hän taidokkaasti tanssi suullaan. Emme olleet edelleenkään puhuneet mitään, kunnes taukosimme sen verran, että hän esittäytyi ja kerroin minäkin nimeni. Mies kysyi haluanko lähteä hänen mukaansa pois täältä, ja sen enempää ajattelematta mitä voisi tapahtua, tai sitä edes kenen kanssa olin lähdössä, suostuin.

Poistuimme hämärään iltaan vähän hiljaisemman terassin viereisen oven kautta. Hän vei minut asunnolleen, ja jo eteisen suudelmien ja hyväilyjen jälkeen olisin ollut valmis, mutta hän halusi luoda upean tunnelman ja laittoi vinyylisoittimeensa kaunista huilumusiikkia, rakastan huilua soittimena. Juttelimme, maistelimme punaviintä ja tanssimme lähekkäin, suutelimme koko ajan kiivaammin ja vähitellen hän nosti minut syliinsä ja kantoi vuoteeseensa. Rakastelimme aamuun saakka, en pysynyt laskuissa montako kertaa, ja kun heräsin hän oli jo noussut, hakenut ruusuja ja toi aamiaista sänkyyn.

Hän oli todella herrasmiesten herrasmies. Kertoi, ettei ollut koskaan aikaisemmin lyötänyt itselleen mieleistään naista ennen kuin kohtasi minut. Kuukauden kuluttua jo muutimme yhteen, ja edelleen olemme pysyneet yhdessä, vaikka vaikeitakin aikoja on ollut. Silloin palaamme muistoissamme tuohon iltaan ja tuntuu, että kaikki on voitettavissa tuli elämässä eteen mitä hyvänsä.

Anteeksi tämä ehkä siirappinen kertomukseni, mutta olen edelleen niin rakastunut :)

Vierailija
968/3552 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka suudelma yläasteen limudiskossa. Koko paketti, poika ja tilanne. Omat ja hänen kiihkeet tunteet ja se odotus kun tiesi että se tapahtuu. Pääsee aina helposti uudestaan fiiliksiin kun soittaa sen kappaleen joka sillioin soi♥ Ihanat rakastelut tuli kuvioihin sit myöhemmin...

Vierailija
969/3552 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

... se kappale oli muuten Wish you were here jos kiinnostaa. Joka kerta tulee se sama tunne kun se soi..

Vierailija
970/3552 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... se kappale oli muuten Wish you were here jos kiinnostaa. Joka kerta tulee se sama tunne kun se soi..

Aika monet 80 luvulla syntyneet on varmaan suudelleet ekaa kertaa ton kappaleen soidessa. Oli meillä ainakin vakiokamaa koulun discoissa ysärin puolessavälissä :)

Vierailija
971/3552 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo junahomma on tuttu. Tultiin intereilaamasta ja kotiin oli monta sataa kilometriä, pieni krapula ja järkyttävä panetus päällä. Niitä vanhoja vaunuja ja puolityhjässä vaunussa sain naiseni ehdoteltua vessaan, kun kukaan ei nähnyt. Onnistuihan se takaapäin siinä lavuaarin päällä. Hyvää teki, varsinkin kun kotona sai lisää ja kunnolla ja oikein alasti sängyllä.

t.pervo-kake

Vierailija
972/3552 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun monet on muistelleet kouluaikoja tai parikymppisenä oloaan, mulle on käynyt niin, että olen kokenut kiihottavimmat kokemukseni vasta kolmekymppisenä ja sen jälkeen nykyisen miehen tavattuani.

Hän hallitsee täydellisesti ajoituksen siirtyessään suuseksistä yhdyntään niin, että jään aivan lähelle ja tulen sitten loppuun muutamalla työnnöllä yhdessä hänen kanssaan. Kun mua ei yleensä tarvitse kauaa nuolla, että mä kiihotun tosi paljon, meillä seksi on usein aika nopeaa mutta tyydyttävää.

Vierailija
973/3552 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodin pihalla yöllä..oli syksy ja kylmä ja varmaan joku näki. yritettiin kyl olla piilossa kiipeilytelineen alla.....mulla vaan hiekkaa joka paikassa mut oli kiihottavaa:)

Vierailija
974/3552 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun rakastelin ensimmäisen kerran tyttöystäväni kanssa puiston penkillä. Näin jälkeenpäin ihmettelen vieläkin miten uskalsimme, kun emme varmasti olleet yksin puistossa. Paikka oli kyllä aika syrjäinen ja hiljainen. Se yö oli kesäisen lämmin, mutta taivas oli pilvinen ja oli todella hämärää vuodenaikaan nähden.

Vierailija
975/3552 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime yönä kävelyllä poikaystävän kanssa. Vähän hiljaisemmalla kadulla liimauduttiin suudellen ja hyväillen toisiimme kiinni. Hän silitteli mun pitkää tukkaa, kosketteli rinnoista ja jatkoi kaulan suutelua samalla kun avasi mun farkkujen nappia. Luulin että saisin sormet sisääni mutta hän avasikin omia housujaan ja vähän polvia taivuttaen työntyi minuun. Poikaystävä tarttui pakaroihini ja halattiin tiukasti. Kiersin käteni hänen olkapäilleen. Muutama työntö vartaloani vasten riitti siihen että tultiin molemmat ihanaan orgasmiin. Järjettömän kiihottavaa... ja sitten vain housut kiinni ja halailu jatkui.

Olimme tosiaan keskellä kaupunkia kadulla mutta vähän sivussa kuitenkin liikenteeltä. En tiedä huomasiko kukaan mitä teimme. Vai näyttikö tilanne pelkältä syleilyltä... toivottavasti :)

Mä huomasin tollasen tilanteen yhen kerran kun kävelin vähän hiljasemmalla kadulla siellä oli nuoripari ihan kiinni toisissaan. Poika liukui seisaallaan polvet notkolla edestakaisin tyttöä vasten ja tyttö huohotti suu avoinna. En nähnyt niin tarkkaan oliko sepalukset auki, mutta kiihottava näky oli. Ei nyt mikään kiihottavin kokemus mutta tuli tosta mieleen....  

Jos ne vaa halaili

Vierailija
976/3552 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli seurustelun alussa estoinen harrastamaan seksiä missään vähänkään julkisella paikalla. Mun mielestä taas mikään ei oo niin kiihottavaa. Sellainen vähän piilopaikka mut silti pieni mahdollisuus että joku näkee on ihan parasta. Mennyt kesä oli sikäli ihanaa aikaa, että myös mies innostui menemään ihan loppuun asti muuallakin kuin kotona ja sisätiloissa.

Ehkä kiihottavin koskaan siitä huolimatta että kiinnijäämisen mahis oli aika pieni menee tonne kevääseen ja alkukesään, kun lumet oli Lapistakin kadonneet ja ilma rupes lämpeneen. Sain ajatuksen että lähdettäis Saanalle vaeltamaan molemmilla kun oli loman pätkä samaan aikaan. En tiedä mistä se aatos tuli, mutta mies suostui. Päästiin lopulta tunturin huipulle ja kun muita ei näkynyt alettiin suutelemaan. Vaikka oli kävelty jo jo tosi kauan ja olimme ihan poikki, himot yllätti ja alettiin rakastella siellä. Kivet vähän painoi selkään mutta oli ihaninta tähän asti.

Ne maisemat loi sen tunnelman, jota ei voi kyl unohtaa koskaan  

Vierailija
977/3552 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kun koirani nuoli aamuvirtsaista pilluani, olin unessa mutta heräsin tähän. Kämppikseni oli katsomassa tv:tä ja ovi oli raollaan, onneksi ei huomannut.. Tai ei ainakaan käyttäytynyt oudosti sinä päivänä.

Vierailija
978/3552 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi ehkä vähän samalla tavalla kuin niille autiotalon nuorelle tytölle ja pojalle tässä ketjussa…

Tykkään tanssimisesta ja samassa pöydässä istui myös yksikseen häihin tullut kaverin kaverina puolituttu mukava ja komeakin mies. Me siinä olimme jo illanmittaan tanssineet hänen kanssaan useamman kappaleen ja välillä vaihtelimme tanssipartnereitakin. Loppuillasta tunnelman tiivistyessä pariskunnat alkoivat tanssia etupäässä keskenään ja niinpä minäkin tämän miehen kanssa tanssin kuin tyttöystävä ainakin.

Mies oli aivan ihana viejä ja sen verran olin jo boolia juonut, että hitaan soidessa kiedoin käteni miehen kaulan ympärille ja nojasin päätäni hänen olkaansa vasten. Mies puolestaan antoi siinä keinuessamme käsiensä hitaasti laskeutua pepulleni, mikä tuntui hyvin luonnolliselta. Siinä tanssin tahtiin keinuessamme tunsin, että hänellä seisoi. Kappale kuitenkin päättyi ja palasimme pöytäämme mies yrittäen peitellä seisokkiaan. Toisen hitaan kappaleen alkaessa tämä tanssittajani otti minua taas kädestä kiinni ja vei parketille. Nyt hän painoi minut itseään vasten niin, että hänen seisova kalunsa oli suoraan häpykumpuani vasten. Hän alkoi hieroa pyörivin liikkein itseään kumpuani vasten samalla kevyesti pepusta sivellen ja niskaani hengittäen.

Olin kuin sulaa vahaa hänen käsissään ja suorastaan valuin hunajaa. En pikku häähuppelissani välittänyt enää muista, vaan painoin miestä lantiosta yhä voimakkaammin itseäni vasten ja vastasin kiihkeästi miehen jokaiseen liikkeeseen. Se oli kuitenkin tanssittajalleni liikaa ja hupsista vaan. Sinne menivät pimppaani aiotut ihanat mahlat miehen omiin kalsareihin. Herrasmiehenä hän kuitenkin tanssitti kappaleen loppuun ja mietimme mitä ihmettä nyt keksitään. Miehen juhlahousujen etumukseen kun alkoi tulla läpi märkä läiskä.

Kävelimme lähekkäin kohti naulakkoa ja pukeuduimme mahdollisimman nopeasti. Onneksi juhlapaikassa alkoi olla jo aika hämärää. Kiitokset ja heipat hääparille saivat silti nyt jäädä. Olin tullut paikalle autolla mutta suunnitellut, että olisin hakenut sen vasta seuraavana iltana. Asuin näet lähellä. Niinpä sitten piilouduimme huuruiseen autooni kun emme muutakaan keksineet, ja mies siisti itseään minkä pystyi hanskalokerosta löytyneellä paperirullalla. Päätin, että nyt en päästäisi häntä karkuun, eikä sen puoleen hän ollut kyllä lähdössäkään.

Suutelin miestä ja hän silitteli hellästi hiuksiani. Kysyin haluaisiko hän rakastella kanssani, vaikka tiesin todennäköisen vastauksen. Kävimme makuulleen takapenkille ja mies hyväili ja imi rintojani. Suorastaan jo tulvin kosteutta, mutta hän halusi vielä nuolla minua hetken ja en tietenkään vastustanut. Minusta on ihanaa kun mies haluaa nuolla. Lopulta hän sitten kohottautui päälleni ja yhdyimme siinä koleassa melko ahtaassa tilassa.

Vaihtelimme välillä asentoa, mutta jotenkin tunsin siinä itseni niin kömpelöksi ollessani päällä, ja mies otti ihanasti ohjat takaisin. Se oli niin kiihottavaa kun olin silloin jo tanssilattialla kuvitellut. Lopulta jäimme yöksi autoon ja nukahdimme sinne. Herätessämme oli jo todella kylmä. Käynnistin auton, mutta kumpikaan ei ollut vielä ajokunnossa. Niinpä rakastelimme uudestaan ja auton lämmettyä nukahdimme jälleen. Lähdimme miehen kotiinpäin vasta myöhemmin iltapäivällä, kun booli oli laimentunut verestä riittävästi.

Vierailija
979/3552 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta autojutusta tuli mieleen yksi mies, jonka kanssa serustelin pari vuotta parikymmentä vuotta sitten erottuani edellisestä lyhyestä suhteesta. Hän oli ihan toista maata kuin mun edelliset kumppanit, jotka enemmän tai vähemmän antoivat mun vaan päättää kaikesta ja seksissäkin alistuivat mieluummin. Siinä vaiheessa elämää mä olin kyllästynyt siihen, että mies ei edes osannut sanoa mielipidettään mihinkään.

No tää kaveri oli tosiaankin erilainen. Hänellä oli tavoitteena oman huonekaluverstaan perustaminen ja puusepän kolutus oli jo valmiina. Jatko-opintoihin oli vain arka lähtemään jossa koitin kovasti kannustaa. Oli enemmän tekijä kuin lukumiehiä. Jälkikäteen ajateltuna hän oli aika unelmatapaus, osallistui kaikin tavoin kotihommiin, hoivasi jos olin kipeänä, toi ruusuja aina naistenpäivänä ja synttärinä ja niin edelleen. Antoi mulle aikaansa ja tosiaalta mulla oli omia harrastuksia ja hänellä omia.

Parasta hänessä oli kuiteskin semmoinen selittämätön maskuliininen karisma. Kulunut sanonta tiedän, mutta en osaa sitä mitenkään muuten kuvailla. Miehinen, komea, karskikin mies, jonka ensikosketuksesta tiesin että hän veisi ja minä vikisen, sopivasti huomioon ottava, mutta sitkeäkin ja päättäväinen. Kiihottavinta kokemusta kun kysyttiin, tulee mieleen kun rakastelimme ekan kerran. Se tapahtui pienen tripin päätteksi lähellä järven kalliorantaa hänen autossaan. Suudelmistaan olin jo tuntenut sen kiihkon aikaisemmin, niin kuin täällä joku ihanasti kuvaili, hän tanssi huulillani. Todella kiihkeitä joka kerta ja kostuin jo pelkästään niistä.

Hän alkoi haukkailla kaulaani ja samalla puristeli tissejäni, ei kovaa, mutta tuntuvasti paidan päältä, jonka hän sitten riuhtaisi auki. Toinen käsi siveli mun farkkujen etumusta ja availi vetskaria. Yritin siinä koskea hänen kohonneeseen etumustaan mutta hän siirsi käteni pois ja söi korvaani hellästi purren. Lopulta makasin takapenkillä ja hän suuteli päälläni rajusti. Heti sen sekstailun aikana huomasin, kun yritin nousta ylemmäs että olisin tottuneesti päässyt päälle, hän painoi mut uudestaan alas ja tuli makaamaan ihan liki, samalla kiihdyttäen työntöjään niin että sain pian valtavan orgasmin.

Ja aahh, se tukasta kiinni ottaminen, ohjailu ja hyväily, pitkät hiukset oli mullakin silloin. Perhosia tuntuu vieläkin mahassa kun ajattelee. Onkohan tuo kuinka yleistä että mies dominoi noin täydellisesti ja nainen tai tyttö, tässä tapauksessa minä iältäni 23 nauttii tollaisesta ihan mahdottomasti. Ja edelleen nauttisi jos hänet kohtaisin…

Joka tapauksessa muistelen häntä ja ikävöinkin. Erosimme ihan typerän riidan jälkeen.

Vierailija
980/3552 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin tohon vielä, että yks tuon miehen kanssa kokemistani kiihottavimmista hetkistä oli se kun hän eka kerran nuoli mua sen jälkeen kun olin/hän oli lauennut seksissä. Sain jälkkäriksi vielä toisen orgasmin <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan