Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3554)

Vierailija
941/3554 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina viehättäneet ruumiillista työtä tekevät miehet. Ne lihakset, se hiki ja puuskutus. Olen varmaankin sekopää, kun halusin niin rakastella hänen kanssaan. Hänen, jonka tunsin entisestä elämästäni, hänen, joka nyt korjasi keittiön hanaa asunnossani. Riisuuduin, kävin selälleni lattialle ja odotin. Ei mennyt kauan, kun korjuu keskeytyi ja naimme. Tilanteen yllättävyys miehelle teki siitä niin kiihottavaa, suljin hänet lähelle syliini ja nautin.... 

Vierailija
942/3554 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako tänne kirjoittaa, kun heti vanhaksi ukoksi epäillään? Kerron kuitenkin minäkin tarinan kouluajoiltani, n. 15 vuoden takaa, jonka muistelu kiihottaa vieläkin.

Poikien pukuhuoneessa oli jännittynyt tunnelma. - Mä en ainakaan tanssi, totesi joku uhmakkaasti jännitystään peitellen, tietäen, että joutuu kuitenkin myöntymään opettajien edessä. Minäkin hermoilin, entä jos saan hänet parikseni. Poikaporukka laahusti liikuntasaliin, johon vähitellen tytötkin saapuivat. Katseeni löysi taas tuon tytön nopeasti, mutta hänellä oli selvästi juttu kesken kaverinsa kanssa, eikä hän näyttänyt kiinnittävän minuun mitään huomiota. Yhtäkkiä havahduin, kun musiikki alkoi soimaan ja samantien parien arvonta käynnistyi. Tyttöjen opettaja ilmoitti tapansa mukaan napakasti. - Sitten on Maria ja… Eino… Tyttö kääntyi ja katsoi minuun ujosti kauniilla suurilla silmillään. Katsoin häntä yhtä ujosti, niin kuin aina. Maria on niin hurjan nätti, ajattelin, en uskalla… en…

Mariakin oli kuin olisi jähmettynyt paikalleen. Päätin rohkaistua ja hiljalleen menin hänen luokseen. – Mä en sit oikeen osaa, tunnustin ja kuulostin varmaan todella jännittyneeltä. Kiedoin varoen toisen käteni tytön ympärille. – Ei se mitään, Maria vastasi hiljaa pehmeällä äänellään ja tarttui haparoiden minua kädestä. En ollut koskaan ennen tanssinut, ollut yhtä lähellä ketään tyttöä. Aloimme liikkua hitaasti valssin tahdissa. Katselimme toisiamme sanattomana, kunnes keräsin kaiken rohkeuteni ja painauduin vähän lähemmäs tytön vartaloa. Tunsin, kuinka Maria säpsähti ja jännittyi vähän, muttei kuitenkaan työntänyt minua pois. Huumaannuin hänen tuoksustaan. Keinutin tyttöä sylissäni ja maailma ympäriltäni katosi, musiikki soi enää kaikuna taustalla. Hän oli siinä, aivan lähelläni ja minulla seisoi ihan kovana, hänkin varmasti tunsi sen. Halusin niin tulla hänen päälleen, rakastella häntä kaikella teinipojan kiihkollani, mutta tajusin, etten voi nyt tehdä niin. Hengitykseni oli kuitenkin jo muuttunut raskaammaksi, ja kuulin kuinka Maria alkoi huokailla hiljaa.

Kuiskasin tytön korvaan sen, minkä olin halunnut sanoa todella kauan: – Sä oot niin kaunis… Emme edes suudelleet, silti tuosta tanssistamme alkoi yhteinen taipaleemme, joka jatkuu edelleen. Olin nolostuneena erektiostani, mutta Mariaa se vain huvitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/3554 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt kiihottavin, tai en tiedä... Muutama vuosi sitten olin eräässä juhlassa ja vaihdoin koko illan ajan katseita erään miehen kanssa. Emme puhuneet toisillemme ollenkaan, en tiedä kuka hän on. Pelkät katseet sai mut ihan sulamaan... En ole koommin häntä nähnyt mutta muistan vielä hänen silmänsä.

Mulla oli ihan samanlainen kokemus joku vuosi sitten. En yhtään tiedä kuka hän oli, mutta hänen silmänsä jotenkin vangitsivat minut. Hän oli muutenkin niin komea ja ryhdikäs ja kaikkea... Olisin voinut lähestyä häntä, mutta se katse sai minut niin hämmentymään ja ujostelemaan, etten tiennyt mitä tehdä. Vieläkin mietin millaista olisi ollut suudella tai rakastella hänen kanssaan....

Vierailija
944/3554 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
945/3554 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies villiintyi täysin kun yhtenä iltana oltiin sängyllä ja kiersin hiukset peniksen ympäri samalla kun hyväilin sitä. Kutittelin sen päätä ja aluksi sen ympäristöä. En olisi ikinä arvannut miten kiihkeää seksiä siitä seurasi. Hän käänsi mut kontalleen ja tuli hetken takaa ja lopuksi päädyin hänen alleen ensin mahalleen ja sitten selälleen. Suudeltiin ja hellittiin pitkään ja mies nuoli mulle sitten vielä toisen orgasmin. Ihana ilta...

Itsestäni huomasin viime viikonloppuna, että hiuksista tukistaminen tekee minut ainakin ihan villiksi, kun kulta ekaa kertaa meidän reilun vuoden kestäneen suhteemme aikana innostui tukistamaan seksin aikana. Ja mulla kun sitä hiusta löytyy, kun hiukset on melkein tonne vyötärölle saakka ;) Ja ranteista tiukasti kiinni ottaminen ja ylipäätään se, että toinen vie ja toinen "vikisee" on aivan älyttömän kiihottavaa, meillä ainakin molemmat saa siitä kunnon kiksit. :)

Rakastan kun mies kerää mun pitkää tukkaa nyrkkiinsä ja ohjaa takaa kun suudellaan. Pieni tukistaminen on ihanaa ja se kun makaan miehen alla ja hän pitelee mun käsiä koukussa mun pään yläpuolella. Samalla panee aika rajusti. Toissailtana hän innostui puremaan mun olkapäätä seksin aikana, ei kovaa mutta sillai jännän kiihottavasti. Suhteemme on aika uusi ja en ole koskaan kokenut aivan tällaista miehen voimaa. Tuntuu alkuihmetyksen jälkeen tosi upealta :)

Vierailija
946/3554 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutoin tykkää tukistamisesta, mutta eräs mies menneiltä vuosilta tavatessamme jomman kumman asunnolla oli heti kiinni tukassani ja veti niin, että minun oli pakko taivuttaa päätäni taaksepäin, ja hän alkoi samantien näykkiä kaulaani. Se johti erittäin kiihottavaan seksiin.. Joskus emme ehtineet edes eteistä pidemmälle. :) 

Vierailija
947/3554 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susannainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm...

Olisko ne kerrat kun piti nuorena rakastella niin hiljaa peiton alla tytön huoneessa. Työnnellä hitaasti vaikka olis tehnyt mieli panna kunnolla ettei tyttö olisi vaan alkanut voihkia. Loppua kohti kyl tosi hankalaa..

Vaikka tuntuu hassulta mut tollasessa pidättelyssä on jotain niin järjettömän kiihottavaa kun nyk. vaimon vanhemmat ja sisarukset oli samaan aikaan kotona ja seinät ohuita... :D

Tästä alkaa jo olla 10 vuotta kun olin tuolloisen poikakaverin kanssa hänen sängyllä ja alettiin siinä leikillään painiskella. Homma kuumeni aika nopeasti ja mä päädyin pojan alle. Kotona ei pitänyt olla ketään ja alettiin siinä panna. Tuli vissiin pidettyä jonkun verran ääntä, kun yhtäkkiä oveen koputettiin. - Suski, miks sä itket, kuului oven takaa pojun pikkuveljen ääni. Kuiskasin että lopetetaan, mutta jätkä vaan nussi kovempaa. Ovi aukesi ja vedettiin peitto päälle ja jähmetyttiin paikalleen minkä pystyttiin. Jätkä pumppasi koko ajan siementä mun sisään ja nytkähteli vähän samalla vaikka miten yritti estää. Mulla sykki orkussa ja pikkuveli toljotti meitä. - Mitä te teette? hän kysyi. - Me nukuttiin ja nähtiin pahaa unta, keksin. - Tee meille limua jooko, sain hänet vihdoin pois ovensuusta ja nopeasti noustiin ja juoksin vessaan käsi haaroissa..

Kiinnijääminen on niin noloa, mutta samalla se on jollain tavalla niin kiihottavaa, että muistaa tilanteen aika hyvin, eikä ollut muuten ainut kerta. Kerran jäätiin kii pojan isälle, kun innostuttiin niiden saunassa ja hän ryntää sinne samalla kun me maataan lauteilla... :D   

Miksi tämä kirjoitus on saanut näin monta alapeukkua? En ole sen kirjoittaja, mutta ihmettelen vaan. Jotenkin tosi kiihoittavasti kerrottu.

Vierailija
948/3554 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susannainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm...

Olisko ne kerrat kun piti nuorena rakastella niin hiljaa peiton alla tytön huoneessa. Työnnellä hitaasti vaikka olis tehnyt mieli panna kunnolla ettei tyttö olisi vaan alkanut voihkia. Loppua kohti kyl tosi hankalaa..

Vaikka tuntuu hassulta mut tollasessa pidättelyssä on jotain niin järjettömän kiihottavaa kun nyk. vaimon vanhemmat ja sisarukset oli samaan aikaan kotona ja seinät ohuita... :D

Tästä alkaa jo olla 10 vuotta kun olin tuolloisen poikakaverin kanssa hänen sängyllä ja alettiin siinä leikillään painiskella. Homma kuumeni aika nopeasti ja mä päädyin pojan alle. Kotona ei pitänyt olla ketään ja alettiin siinä panna. Tuli vissiin pidettyä jonkun verran ääntä, kun yhtäkkiä oveen koputettiin. - Suski, miks sä itket, kuului oven takaa pojun pikkuveljen ääni. Kuiskasin että lopetetaan, mutta jätkä vaan nussi kovempaa. Ovi aukesi ja vedettiin peitto päälle ja jähmetyttiin paikalleen minkä pystyttiin. Jätkä pumppasi koko ajan siementä mun sisään ja nytkähteli vähän samalla vaikka miten yritti estää. Mulla sykki orkussa ja pikkuveli toljotti meitä. - Mitä te teette? hän kysyi. - Me nukuttiin ja nähtiin pahaa unta, keksin. - Tee meille limua jooko, sain hänet vihdoin pois ovensuusta ja nopeasti noustiin ja juoksin vessaan käsi haaroissa..

Kiinnijääminen on niin noloa, mutta samalla se on jollain tavalla niin kiihottavaa, että muistaa tilanteen aika hyvin, eikä ollut muuten ainut kerta. Kerran jäätiin kii pojan isälle, kun innostuttiin niiden saunassa ja hän ryntää sinne samalla kun me maataan lauteilla... :D   

Miksi tämä kirjoitus on saanut näin monta alapeukkua? En ole sen kirjoittaja, mutta ihmettelen vaan. Jotenkin tosi kiihoittavasti kerrottu.

Olen samaa mieltä sun kanssa.

Vierailija
949/3554 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän porukalla oli autiotalo keskellä mettää, missä perjantai-illan huumassa me nuoret istuttiin iltaa ja otettiin kaljaa. Mä olin 17 vuoden paikkeilla ja ihastunut tajuttomasti yhteen poikaan. Tunne oli kai molemminpuolinen sillä hän piteli mua sylissä koko illan. Pojalla oli kireät farkut jalassa ja mä aloin puristella hänen munia huosujen läpi. Pojalla tietenkin koveni, mutta ei mahtunut seisomaan kireissä housuissa. Mä en huomannut kuinka vaikeeta hällä oli, vaikka tuo kiemurteli koko ajan. Siinä puristellessa pojalla yhtäkkiä alkoi nykimään ja samalla tunsin kädellä, että kuuma sperma levisi pitkin farkkujen etumusta. Kyllä nolotti meitä molempia, mutta pakko myöntää, että mua myös kiihotti...

Onneksi kukaan ei tainnut tajuta. Mä istuin pojan sylissä ja peitin sen spermaläiskän ja samalla mietittiin, että miten tästä selvitään. Onneks jollain oli mankka mukana ja siitä tuli just sopivasti hidas kappale. No me lähdettiin tanssimaan ja tanssitiin ovelle, josta vaivihkaa livahdettiin ulos. Sillä oli kämmenen kokonen märkä läikkä housuissa, eikä voitu palata sisään. Mä olin hirveän pahoillani, mutta kaveri sanoi, että se on hänen vikansa, koska hän kertakaikkiiaan laukeaa jo pienestäkin puristelusta. Siinä oli pikku lampi aika lähellä, joten mä sitten ikäänkuin hyvitykseksi pesin rantavedessä pojan kalsarit. En tiedä mikä muhun meni, mutta kysyin hetken mielijohteesta, haluisiko hän tulla vielä uudestaan ihan kunnolla. Halusihan tuo ja mentiin vähän syrjempään heinikkoon naimaan yhtä nopeaa. Käytiin molemmat vielä vedessä peseytymässä ja kaikessa hiljaisuudessa sitten häippästiin paikalta.

Olimme sen jälkeen vähän niinkuin pari ja sain kokea hänen nopeutensa vielä monta ihanaa kertaa. Kerrankin teimme oikein kokeen ja katsoimme kellosta aikaa. Siitä kun avasin hänen housut ja otin sen käteen, kesti alle kaksi minuuttia kun häneltä lensi spermat. Sisälläni hän ei koskaan kestänyt sitäkään, mutta muuten oli ihanaa aikaa... Olis ihan kiva tietää, vieläkö hän on yhtä herkkä... :)

Vierailija
950/3554 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma spermaläikkä

Vierailija
951/3554 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisella paikalla oltiin mekin..tehdään tota joskus ei kumminkaan talvella. Kesällä me rakasteltiin kirjaston oven lähellä keskellä yötä.. Poikaystävä kävi ihan kuumana ja halus kellistää mut maahan vaikka mä yritin et oltais seisaallaan..lopussa mä sit kuitenki suostuin ku se niin aneli tulla päälle.. Sit kun noustiin ihan sekasin orkuista huomattiin et meidän lähellä oli turvakamera ja seuraavan kerran kun mentiin kirjastoon oltiin vähän et tietääkö ne ja onko ne nähneet meidät mut kukaan ei oo tähän mennessä ainakaan sanonut mitään :)

Vähän niinkuin me ennen joulua oltiin lumikasassa ja ruvettiin ensin pyörimään siinä. Mies alkoi riisua takkiansa ja mä olin aluksi 'mitä sä nyt' mutta sitten mä tajusin kun se pyysi mua nousemaan että sais levitettyä sen mun alle ja pantiin siinä:D Vasta kun lopetettiin huomattiin että vähän kauempana olevasta talosta näki siihen kohtaan aika hyvin....  

Vierailija
952/3554 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susannainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm...

Vahva veikkaukseni on, että olet kyllä sen kirjoittaja itse. ;) Itse annoin alapeukkua, koska tuo lapsen läsnäolo tilanteessa tekee tilanteesta kaikkea muuta kuin seksikästä. Vahinkoja sattuu joo ja jos poitsu oli jo laukeamassa niin minkäs teet, mutta se, että itse pidät tilannetta erityisen kiihottavana kun tilanteen todistaa pieni lapsi, niin on kyllä aika sairasta.

Vierailija
953/3554 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susannainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm...

Vahva veikkaukseni on, että olet kyllä sen kirjoittaja itse. ;) Itse annoin alapeukkua, koska tuo lapsen läsnäolo tilanteessa tekee tilanteesta kaikkea muuta kuin seksikästä. Vahinkoja sattuu joo ja jos poitsu oli jo laukeamassa niin minkäs teet, mutta se, että itse pidät tilannetta erityisen kiihottavana kun tilanteen todistaa pieni lapsi, niin on kyllä aika sairasta.

En ole kirjoittaja, enkä edellinen kommentoija, mutta joo, sinulla on tuossa kyllä pointtia. Se "pakko saada" tunnelma mikä tuosta välittyy on se hyvä osuus, mutta lapsen läsnäolo ei sitten niinkään.

Vierailija
954/3554 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on aina viehättäneet ruumiillista työtä tekevät miehet. Ne lihakset, se hiki ja puuskutus. Olen varmaankin sekopää, kun halusin niin rakastella hänen kanssaan. Hänen, jonka tunsin entisestä elämästäni, hänen, joka nyt korjasi keittiön hanaa asunnossani. Riisuuduin, kävin selälleni lattialle ja odotin. Ei mennyt kauan, kun korjuu keskeytyi ja naimme. Tilanteen yllättävyys miehelle teki siitä niin kiihottavaa, suljin hänet lähelle syliini ja nautin.... 

Voi kunpa olisin ollut tuo remonttimies.. olisi ollut pakko ottaa sinut siinä lattialla<3 Jos ja kun toivottavasti olitte molemmat sinkkuja miten homma jatkui?

Vierailija
955/3554 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa luettavaa. Mulle  kaikki käy remonttimies, lääkäri, opettaja, opiskelijapoika .....

Vierailija
956/3554 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun sain ensimmäisen orgasmini yhdynnässä ja vielä yhtä aikaa miehen kanssa ihan vaniljaseksissä. Taivaallista...

Vierailija
957/3554 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma yhä kymmenien vuosien jälkeenkin kiihottava tilanne tapahtui ollessani nuori opiskelija. Olimme kaveriporukalla viettämässä iltaa baarissa, josta lähdimme jatkoille muutaman nuoren naisen kämpille. Lähes välittömästi kämpille päästyämme ajauduin yhteen makuuhuoneeseen erään naisen kanssa.

Jonkinlaisesta humalatilasta ja naisen miellyttävyydestä johtuen ajauduin suutelemaan ja riisumaan tuota vierasta naista vaikka seurustelin tuohon aikaan. Vaatteiden alta paljastuikin sievä ja siro vartalo. Ei mennyt pitkääkään aikaa ennen kuin sain päähäni antaa naiselle suuseksiä. Levittäessäni hänen jalkansa huomasin huomattavasti ulkonevat, paksut, tummanpunaiset huulet odottamassa huomiota. Jo tuon näkeminen sai kiihkoni kattoon ja suuni painautumaan antamaan hänelle nautintoa.

Ei mennyt kauaakaan ennen kuin nainen alkoi lähestymään orgasmia. Tuossa vaiheessa itseeni iski jonkinlainen pieni piru, enkä antanutkaan naisen laueta, vaan rauhoitin hieman hyväilyä. Lopulta nainen oli niin kiihkoissaan että pienikin kosketus kielellä meinasi ajaa hänet orgasmiin. Tilanne kiihotti minuakin suunnattomasti. Tuo pieni alistaminen, hänen kiihkonsa katselu ja suuseksin antamisesta saatava ilo sai kaluni aivan kovaksi. Halut olivat kovat painautua häneen ja aloittaa kiimainen nainti. Varmaankin pienestä morkkiksesta johtuen tuo jäi kuitenkin tekemättä. Jatkoin hänen kiusaamistaan orgasmin äärellä tunteja, ennen kuin annoin armoa.

Hänen laukeamisensa jälkeen suutelimme, puin päälleni ja lähdin. Tuo yö oli sellainen joka palaa aina säännöllisin ajoin mieleen.

Järisyttävän kiihottavaa... Nainen kiemurtelee selällään orgasmin partaalla ja itsellä seisoo ihan kovana. Mä en olisi kestänyt tunteja, mutta ihailen sun malttiasi. Mun olisi ollut pakko purkaa paineet tavalla tai toisella aika pian koska mulla panetus alkaa sattua kulliin. Mikä olis tietenkin ihaninta tehdä naisen sisällä. Sori vähän ohari :)

Ei anteeksipyydettävää... Kuvailet ihanasti tuntemuksiasi.

Vierailija
958/3554 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junassa olisko ollut 2002 matka pohjoisesta tyttöystävän kanssa jaloilla kummatkin kiihotti. Varpaat toistemme haaroissa, leikkiä, kiusaa. Ja seurauksena tietenkin valtava panetus, mulla seisokki oli tulossa jo löysien housujen kauluksesta kurkistamaan. Katottiin yhdessä vessan ovea sen näköisenä että kohta on pakko. Sinne pujahdettiin en tiedä näkikö kukaan, varmaan näki, vaikka oli myöhä tuskin kaikki vaunussa nukkui. Nopeaa puputusta tyttö pöntön kannella nojasi taakse ja levitti jalkoja ja mä puolimakuullaan hänen päällä. Ihme asennosta huolimatta tai just siitä johtuen orkut ihan järkky kovat. Naamat punaisina palattiin penkille.

Vierailija
959/3554 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin talossa, jonka vastapäätä oli toinen niin että ikkunastani näkyi hyvin alemman kerroksen ikkunaan, kun oli pimeää ja siellä valot. Siellä touhusi nuoripari, jonka miehellä näkyi olevan iso pitkä kalu. Kerran hän ajoi alastonta naisystäväänsä takaa mela tanassa. Heittäytyivät sängylle ja mies leipoi rintoja ja asetti lopulta kalunsa vakoon ja alkoi kyntää. Oli uskomattoman kiihottavaa katsella ja tyydyttää itseään samalla. Tämä lysti toistui vielä usein.

Vierailija
960/3554 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo tämän toisaalle, mutta on se niin kiihottavaa joka kerta...

Koitan miehenä kuvailla sisälle laukeamisen tunnetta, jos arvon naiset suo...

Jos kädessä on viisi sormea ja kämmen peniksen ympärillä, yhdynnässä on tuhat sormea yhtä aikaa ja jatkuva kosteus plus se ihana lämpö ja naisen pehmeä vartalo siinä lähellä. Tätä tunnetta ei mun mielestä voi mikään korvata tai ylittää♥ Se kun saa ihanimmalla ja kiihkeimmällä hetkellä tuntea ne huumaavat sykkeet kun nainen nauttii yhtälailla mun nopeista työnnöistä, on mahdotonta enää pidättää. Kulli paisuu ja tuntuu että olen maailman mahtavin uros. Hetki ennen irrotusta sisällä on parasta. Tässä tilanteessa jos pitää vetää ulos on hirveetä kidutusta ainakin mulle.... Omista nesteistä naisessa tulee niin kiihottava fiilis ja on tosi helppo jatkaa vaan työntelyä ja pikkuhiljaa taas kiihdyttää uudestaan. 

Tyttöystäväni tykkää myös, sanoo että seksi on täydellisempää siten. Viimeksi oli tosi kiihkeää kun olimme juhlissa ja piti pidätellä vaikka teki koko ajan mieli. Sitten kun päästiin kotiin, ei mennyt kauaa kun olimme ilman vaatteita...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän