Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3553)

Vierailija
921/3553 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään välillä yllättää miehen suihinotolla... Ja aina kun mä niin teen sen jälkeisestä seksistä tulee tosi kiihkeää:) Tykkään siitä kun sunnuntai-aamuna ei kummallakaan ole yleensä töitä ja sitte löhöillään vaan sohvalla tai sängyssä. Siinä makuullaan alan ensin hyväillä ja suudella miestä sieltä läheltä, ja vähitellen etenen vasta kullille asti. Sitäkin vain hellästi vetelen kun se yleensä seisoo jo niin kipeen kovana vasten vartaloa. Mies ei oikein tykkää kovasta käsittelystä. Ja niin sitten vähitellen varovasti taivuttelen ja upotan paksun terskan suuhuni.. Usein hän alkaa sanomaan että haluaa tulla mun sisään, viimeistään siinä lähellä orkkua kun kovenee ja paisuu entisestään. Sanoi joskus että vaikka mun suu tuntuu tosi hyvältä on se ihana lämmin pimppa sata kertaa parempaa:) Rakastan sitä kun mies sitten kiepauttaa mut allensa ja nussii loppuun aivan kiimassa. Siinä tulee itsekin joka kerta kun ajattelee vaan miten haluissaan mies voi olla minusta ja mun antamasta esileikistä ja kiusoittelusta...

No aika harva nainen tollasta tekee :D voisit opettaa lajitovereitas samaan varsinki näitä jotka ihmettelee miksei mies ole tyytyväinen 

Vierailija
922/3553 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään välillä yllättää miehen suihinotolla... Ja aina kun mä niin teen sen jälkeisestä seksistä tulee tosi kiihkeää:) Tykkään siitä kun sunnuntai-aamuna ei kummallakaan ole yleensä töitä ja sitte löhöillään vaan sohvalla tai sängyssä. Siinä makuullaan alan ensin hyväillä ja suudella miestä sieltä läheltä, ja vähitellen etenen vasta kullille asti. Sitäkin vain hellästi vetelen kun se yleensä seisoo jo niin kipeen kovana vasten vartaloa. Mies ei oikein tykkää kovasta käsittelystä. Ja niin sitten vähitellen varovasti taivuttelen ja upotan paksun terskan suuhuni.. Usein hän alkaa sanomaan että haluaa tulla mun sisään, viimeistään siinä lähellä orkkua kun kovenee ja paisuu entisestään. Sanoi joskus että vaikka mun suu tuntuu tosi hyvältä on se ihana lämmin pimppa sata kertaa parempaa:) Rakastan sitä kun mies sitten kiepauttaa mut allensa ja nussii loppuun aivan kiimassa. Siinä tulee itsekin joka kerta kun ajattelee vaan miten haluissaan mies voi olla minusta ja mun antamasta esileikistä ja kiusoittelusta...

No aika harva nainen tollasta tekee :D voisit opettaa lajitovereitas samaan varsinki näitä jotka ihmettelee miksei mies ole tyytyväinen 

:D.. Meillä pelaa siinä mielessä hyvin molemmin puolin, että mies tykkää myös yllättää mut. Esim. keittiössä saattaa joskus vetää mun housut alas ja nuolla siinä tasoa vasten tai sitten niin että mä meen siihen selälleen.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/3553 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D.. Meillä pelaa siinä mielessä hyvin molemmin puolin, että mies tykkää myös yllättää mut. Esim. keittiössä saattaa joskus vetää mun housut alas ja nuolla siinä tasoa vasten tai sitten niin että mä meen siihen selälleen.. :)

Juuri tuollainen kiusoittelu puolin ja toisin on niin kiihottavaa ja kiihottavimmat kokemukset syntyvät noiden hetkien jälkeen. Niin meilläkin mies tykkää siitä, että saa laueta vasta yhdynnässä. Olemme viime aikoina tehneet niin, että annan miehen naida hetken, vaikka arkijuttujen keskellä. Tai imen häntä ja sitten lopetan kesken. Mies jää siihen pystyyn kiihottuneena, mutta sovimme ettei hän saa runkata loppuun. Hän tekee välillä samoin minulle, sormettaa ja nuolee, mutta ei päästä laukeamaan. Näiden jälkeinen yhdyntä ja seksi on sitten todella kiihkeää. Näin ainakin meillä, ja sitä kiihottavampaa se on, jos pidetään vaikka tunninkin tauko ja sitten vasta rakastellaan. Suudellaan, eikä malteta pitää kokonaan näppejä irti toisistamme, ja sitten kun ei pysty enää pidättelemään ja on pakko yhtyä, sykkii ja sykähtelee niin, että varpaankynnet melkein irtoaa :)  

Vierailija
924/3553 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies villiintyi täysin kun yhtenä iltana oltiin sängyllä ja kiersin hiukset peniksen ympäri samalla kun hyväilin sitä. Kutittelin sen päätä ja aluksi sen ympäristöä. En olisi ikinä arvannut miten kiihkeää seksiä siitä seurasi. Hän käänsi mut kontalleen ja tuli hetken takaa ja lopuksi päädyin hänen alleen ensin mahalleen ja sitten selälleen. Suudeltiin ja hellittiin pitkään ja mies nuoli mulle sitten vielä toisen orgasmin. Ihana ilta...

Vierailija
925/3553 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää noita julkisia paikkoja

Vierailija
926/3553 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää noita julkisia paikkoja

Olimme poikakaverini kanssa viettämässä iltaa, maistelimme alkoholin lomassa toistemme läheisyyttä baarin nurkassa ja tilanne meinasi riistäytyä käsistä... Toistemme hyväily muiden katseiden alla alkoi nolottaa jo sen verran, että lähdimme baarista ulos. Asuimme molemmat kaukana, eikä kumpikaan asunut vielä yksin, joten päädyimme palokujalle vesitornin juurelle. Siinä suutelimme kiihkeästi ja tuntui, kuin olisimme olleet kahden maailmassa... avasimme ja laskimme toistemme housuja ja yhdyimme siinä syysyössä toisiamme vasten... Juuri kun rakastelu oli kuumimmillaan, näin silmieni raosta, kun kaksi nuorukaista pyöräili läheltä ohi ja sanoivatkin jotain. Suljin siinä hurmostilassa vain silmäni, enkä jälkeenpäin muistanut, minkä näköiset hemmot meidät oli nähnyt. Vieläkin poskia kuumottaa tilanteen ajattelu, vaikka hetkestä onkin kulunut jo pitkä aika...

Vierailija
927/3553 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväkseni olen huomannut että nämä jutut alkaa olemaan kaikki saman "poikkis" "poitsu" runkkariäijän kirjoittamia. Kaikki samalla tavalla kirjoitettua Jallutavaraa muka naisen kirjoittamana.

LOPETA!

Vierailija
928/3553 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten oltiin molemmat just päästy yläasteelta ja sinä nimenomaisena iltana käveltiin ihan onnessaan kylillä. Poikaystävä kerjäsi ja vonkasi, suuteli mun kaulaa, oli kiinni perseessä, ja hipluloi hiuksia, kuiski että halusi mua heti ja näykki korvaa. Tottakai itekin siinä kävi ihan lämpösenä kun hän niin intoili. Aikalailla keskellä kylää oli silloin nuorisoseuran talo joka oli lopettanut toiminnan jo vuosia sitten ja suunnattiin sinne. Kokeiltiin ovea mut se oli lukittu tiukkaan. Osa ikkunoista takana oli hajalla mutta lasien reunat niin teräviä ettei uskallettu mennä siitä läpi. Oltiin sit vaan siellä takapihalla kaks kertaa, ekaks seinää vasten. Muistan vaan että se oli tosi nopee ja hänellä jäi yhä pystyyn ja sai siinä sit jotenkin mut puhuttua makuulleen ja toinen kerta oltiin heti sen jälkeen maassa päällekkäin. Siihen aikaan ei paljon tarvinnut että alkoi tehdä niin hitosti mieli ja tehtiin sitä muissakin tavallaan julkisissa paikoissa, mut toi on jäänyt parhaiten mieleen kun se just ajottuu siihen koulun päättymiseen. Tuuria oli ettei kukaan nähnyt tai no mistä sitä tietää mut ei ainakaan tullut paikalle. Vaikkei oltu alasti, housut vaan nilkoissa mulla ja poikaystävällä saattoi olla vain vetskari auki niin tuskin epäselvyyttä olis jäänyt mitä puuhailtiin :)

Vierailija
929/3553 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäväkseni olen huomannut että nämä jutut alkaa olemaan kaikki saman "poikkis" "poitsu" runkkariäijän kirjoittamia. Kaikki samalla tavalla kirjoitettua Jallutavaraa muka naisen kirjoittamana.

LOPETA!

Ei voi tietää, mutta toki toivoisi ettei näin olisi. Meidän suvussa nuo sanat on kyllä ihan yleisesti käytössä varsinkin nuorten kesken, jotenka en välttämättä sanoisi noin. Mutta kuten sanottu, ei voi tietää.. Mua henk.koht. se viehättää kun ei voi sanoa onko kaikki totta vai ei, jättää tilaa mielikuvitukselle...

T. Elokuvissa kävijä muutaman sivun takaa... 

Vierailija
930/3553 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa tulla vaan tarinoita.... jokainen käyttää niitä sanoja mitä haluaa

Vierailija
931/3553 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ketju ei saa hiljentyä noiden pertti juttujen ja kielipoliisien takia.. haluaa lukea lisää teidän juttuja.. tästä saa niin hyviä idiksiä mitä vois tehä tyttöystävän kaa...

Vierailija
932/3553 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin eilen loppiaisaaton bileistä tosi ihanan miehen, jonka kanssa rakastelin kotimatkan varrella vähän syrjemmällä kadulta erään rakennuksen ja metsän välisellä puistoalueella semmoisessa laavussa tai kodassa, en ole varma miksi noita sanotaan. Oli kylmä, mutta hänen lämmin vartalonsa tuntui todella hyvältä.  

Vierailija
933/3553 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies villiintyi täysin kun yhtenä iltana oltiin sängyllä ja kiersin hiukset peniksen ympäri samalla kun hyväilin sitä. Kutittelin sen päätä ja aluksi sen ympäristöä. En olisi ikinä arvannut miten kiihkeää seksiä siitä seurasi. Hän käänsi mut kontalleen ja tuli hetken takaa ja lopuksi päädyin hänen alleen ensin mahalleen ja sitten selälleen. Suudeltiin ja hellittiin pitkään ja mies nuoli mulle sitten vielä toisen orgasmin. Ihana ilta...

Itsestäni huomasin viime viikonloppuna, että hiuksista tukistaminen tekee minut ainakin ihan villiksi, kun kulta ekaa kertaa meidän reilun vuoden kestäneen suhteemme aikana innostui tukistamaan seksin aikana. Ja mulla kun sitä hiusta löytyy, kun hiukset on melkein tonne vyötärölle saakka ;) Ja ranteista tiukasti kiinni ottaminen ja ylipäätään se, että toinen vie ja toinen "vikisee" on aivan älyttömän kiihottavaa, meillä ainakin molemmat saa siitä kunnon kiksit. :)

Vierailija
934/3553 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

o se ihanaa olla aviossa. seksiä on liikaa..

Vierailija
935/3553 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi olla liikaa eikä liioin näitä juttuja. Lisää kiitos!!!!

Vierailija
936/3553 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä -95 vähän kuin siinä PMMP:n laulussa ja eka kesäni maalla sukulaisten luona. Poika jäätelökioskin ja hänen kanssaan pitkät pyöräretket, jotka päättyivät syrjäisen hiekkarannan ääreen. Ne rakastelut siellä kuumalla hiekalla kun tuntui, että mikään ei voi olla niin kiihottavaa. Ja vaikka hiekanjyviä löytyi jälkeenpäin vähän joka paikasta, vedessä oli kätevä sitten puhdistautua ja ihanaa rakastella. Mikään ei tähän asti ole ylittänyt sitä kiihkoa, mitä koin tuolloin.

Vierailija
937/3553 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks ihanan kiihottava juttu oli kun hän suudelmien lomassa painoi hädintuskin hipaisten huulensa mun kaulalle. Oli pakko voihkaista kun se ton teki ja pää taakse taipuneena jäi odottamaan lisää kosketusta, jota sit pian tulikin voimalla<3... En malta odottaa kun nähään taas viikon päästä kun asutaan eri puolillla Suomea. 

Tapasin ennen joulua kaverin työpaikan juhlissa yhden minua nuoremman "poitsun", kaiken uhallakin käytän tätä sanaa, kuvaa häntä niin hyvin. Puhelias ja eloisa parikymppinen nuorukainen, joka suuteli niin ihanasti, että vei multa kirjaimellisesti jalat alta. Suudelmissa oli voimaa ja ihania näykkäilyjä. Välillä suudelma päätty niin, että hän vähän venytti alahuultani, ja aloitti taas uudestaan. Välillä hän koski kaulaani vain hyöhenenkevyesti huulillaan, ja sitten taas pusutteli huuliani ja yhtäkkiä suuteli syvemmin. Se yllättävyys ja se, ettei hän käytännössä pitänyt taukoa ollenkaan oli ihaninta, vaikea tuota on edes kuvailla, se pitäisi jokaisen naisen kokea. Kiihotuin niin, että olin ihan kosteana koko illan. Siitä sitten lähdettiin jatkoille ja lopulta päädyttiin hotellihuoneeseen, jossa enemmän tai vähemmän vietettiin koko yö rakastellen. Kundi oli todella taitava siinäkin, ja tapasimme uudestaan seuraavana päivänä samoissa merkeissä. Hän lähti sitten ulkomaille vuodenvaihteeksi, mutta palannee takaisin ensi viikolla....

Vierailija
938/3553 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä peräkammari-Pertin fantasiatarinat pilaa tämän ketjun. :(

Vierailija
939/3553 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä peräkammari-Pertin fantasiatarinat pilaa tämän ketjun. :(

Älkää ihmiset välittäkö näistä, varsinkin nuoret jotka tänne kirjoittaa. Jatkakaa!!!

Vierailija
940/3553 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihikähän minunki kirjoitus hävisi... Tällä näköjään jotkut näkee perttejä koko ajan.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän