Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3553)

Vierailija
901/3553 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tyhmä kysymys mutta mikä/minkälainen on takaottonen..? :D

Omasta kiihottavasta kokemuksesta voisi kertoa kun yks ilta katsottiin Alfie leffaa poikaystävän kanssa ja samalla kun Jude Law ja Sienna Miller alkoivat pussailla taksin takapenkillä mekin jostain syystä alettiin matkia heitä siinä sohvalla. Kohta jo oltiin sylikkäin ja rakasteltiin ihanan lähellä toisiamme. Halattiin tiukasti orgasmin hetkellä ja pitkään sen jälkeen vielä suudeltiin ja viivyttiin sisäkkäin.. Aika harvoin tuota enää tapahtuu että tosta vaan aletaan mutta se on aina yhtä ihanaa kun niin käy.. 

Vierailija
902/3553 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapilluinen. Mm. kustessa ei lorise ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/3553 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran isomman porukan mökkireissulla istuimme yhden tytön kanssa laiturilla. Me ei oikeestaan tunnettu ennestään, muutama sana oli mökissä vaihdettu. Oli aamuyö, aurinko juuri nousemassa ja kaikki muut jo nukkumassa.

Sanoin vähän vitsinä, että pitäiskö mennä aamu-uinnille. Suski (nimi muutettu) sanoi, että jos sinä meet niin hän tulee perässä. Riisuin vaatteet ja laskeuduin rappusia pitkin veteen. Vedestä katselin Suskin riisumista ja olihan se kiihottavan näköistä. Veteen päästyään hän tuli suoraa syliini ja huomasi kiihotuneen tilani ja lähti saman tien uimaan takaisin laituria kohti. Suski alkoi nousemaan selkä edellä rappusia ylös samalla paljastaen pikku hiljaa vartaloaan enemmän ja enemmän. Tulin rappusille niin, että Suski oli käsieni välissä ja pääni oli navan kohdalla. Pussasin napaa jonka jälkeen hän tarttui käsillään päästäni kiinni ja suutelimme. Nousimme laiturille Suski jäi siihen selälleen ja minä tietenkin päälle. Hetken aikaa siinä painittiin.........Hyvät muistot jäi

Vierailija
904/3553 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaan tahtoo mennä seisaaltaan paneskelu aina makoiluksi. Niin kuin eilen aloteltiin eteisessä ja sit oltiin jo pian käytävän matolla. Ne kerrat kun ollaan niin himoissaan että pitää seisoviltaan alkaa jossain ihme paikassa on kaikista kiihottavimpia....

Mulla tulee tästä mieleen niin viime kesä ja yks ranskalainen poitsu jonka kanssa mulla oli sutinaa koko kesä. Hän oli ihan mahdoton ja halusi seksiä koko ajan. Asuin vielä kotona ja poika oli leiriytyneenä paikalliselle nuorisoseuralle kun hänen kesätyönsä parin muun ranskiksen kanssa oli talon maalaaminen. He kaikki kuuluivat johonkin kansainväliseen opiskelija-kesätyövaihtosysteemiin. Kaikki lähti siitä kun hän alkoi piirittää mua kaupassa missä olin kesäduunissa. Vähitellen siinä sitten sulin hänen flirttailulleen ja suutelimme takahuoneessa. Sitten homma kehittyi niin että hän otti tavaksi illan tullen työpäivänsä jälkeen kiivetä palotikkaita huoneeseeni, jos olin kotona. Yritin ensin estellä, mutta hän vain tuli ja rakastelimme. Aluksi hän aina suuteli mua seinää vasten ja tuli siinä sisääni ja lopussa olin hänen allaan. Väliin hidasta lykkimistä ihan kiinni toisissamme ja taas nopea rytminmuutos ja tähdet vain näkyi silmissä. Hän osasi lukea mua jotenkin niin hyvin, hellitteli ja nosteli syliin.. nuoli, näykki ja hyväili. Kiihkeitä suudelmia ja jäätäviä orgasmeja sain muuallakin kuin mun huoneessa kuten nuorisoseuran kellarissa vanhassa bändikämpässä. En ymmärrä miten hän sen teki, mutta en ole koskaan ennen kokenut lähellekkään mitään sellaista mitä hänen kanssaan. Kiihottavinta mitä voi ajatella ja mieletön ikävä häntä, kun juttu jäi vähän avoimeksi kun hänen piti palata kotiin ja minun takaisin amk:n penkille, mutta ollaan viestitelty ja skypetetty ja näillä näkymin talvilomilla ehkä taas nähtäisiin livenä Ranskassa:)

Vierailija
905/3553 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ehkä se kun poikkiksella seisoo niin helposti aamulla ja mä teeskentelen nukkuvaa kun se kiehnaa ja yrittää kääntää mua. Ja sit kun mä oon selällään ja se taivuttaa sen vartaloa vasten seisovaa kullia ja hieroo mun klittaa ja häppäreitä sillä nii et mä melki saan orkun ennen kuin se työntyy sisään. Aamuseksi on ihanaa ja kiusottelu tekee niin nannaa kun sit siitä yhdynnästä tulee niin kiihkeetä:)

Vierailija
906/3553 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vähän alle parikymppisinä rakastelimme silloisen poikaystäväni takin päällä metsikössä kotimatkani varrella. Täytyy myöntää, että hänen aloitteestaan. Ensimmäinen kertani luonnossa ja tavallaan julkisella paikalla. Jatkossa olimme sitten enemmänkin ulkosalla, kun molemmat pidimme siitä ja pienemmät sisarukset ja vanhemmat eivät antaneet paljon mahdollisuuksia olla kunnolla lähekkäin kummankaan kotona. Yhden kerran talvella tamppasimme lumeen "kolon" erään ulkoilureitin/ladun lähellä (ei kuitenkaan ihan vieressä:) ja siinä toppavaatteissa yhdyimme. Ehkä eniten kiihottavana ja erikoisena kokemuksena on tuo jäänyt mieleeni.

Vierailija
907/3553 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin vielä tuohon edelliseen yhden kiihottavan kokemuksen...

Tuosta rakastelevan parin katselukertomuksesta tuli mieleeni, kun pari vuotta sitten odotimme mieheni kanssa junaa pysäkillä, joka sijaitsi suhteellisen pienen paikkakunnan keskustassa, huomasimme, että takanamme olevan rakennuksen sivustalla nojailee nuori pariskunta suudellen ja kosketellen toisiaan. Näytti siltä, että tyttö ja poika alkaisivat pian tosissaan rakastella siinä ja silloin. Paikka oli suhteellisen syrjässä, muttei mitenkään piilossa. Emme nähneet heidän kiihkoaan loppuun asti, tai edes sitä alkoivatko he panna, kun junamme saapui. Muistan vain sen, miten he suutelivat taukoamatta ja molempien housut olivat jo alhaalla. Nuoren pojan erektio sojotti aivan pystysuorassa kohti tytön jalkoväliä ja hän katsoi tyttöä selvästi anellen, joka näytti vähän ujostelevan.

Ehdotin kiihkoissani miehelle, että menisimme junan sijasta johonkin pusikkoon pikaiselle. Mies ei tällä kertaa innostunut, mutta näkymä todella sytytti meidät ja juuri ja juuri pystyimme hillitsemään itsemme junamatkan ajan, vaikka vessavisiitti olikin lähellä ja kotiin päästyämme rakastelimme jo tuulikaapissa.

Vierailija
908/3553 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ehkä se kun poikkiksella seisoo niin helposti aamulla ja mä teeskentelen nukkuvaa kun se kiehnaa ja yrittää kääntää mua. Ja sit kun mä oon selällään ja se taivuttaa sen vartaloa vasten seisovaa kullia ja hieroo mun klittaa ja häppäreitä sillä nii et mä melki saan orkun ennen kuin se työntyy sisään. Aamuseksi on ihanaa ja kiusottelu tekee niin nannaa kun sit siitä yhdynnästä tulee niin kiihkeetä:)

Kuulostaa niin kiihottavalta. Meilläkin aamulla ponkaisee aivan pystyyn ja ne seisokit yleensä käytetään hyödyksi. Se näyttääkin niin ihanalta kun jöpöttää ihan kovana napaa kohti :) Mä uskon, että mun mies ei kauaa malttaisi terskalla hieroa, ennen kuin hänen olisi jo pakko työntää sisään, pakko silti kokeilla tota.... Samaa mieltä, että aamuseksi on parasta ja kiihottavinta ja miehen kiusaaminen ihan tajuttoman hauskaa ja samalla kuumottavaa.

Vierailija
909/3553 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisiä kirjoittajia mukaillen se on kiihottavinta, kun ollaan rakasteltu jo kolmesti tai joskus neljästikin suht peräkkäin, ja mies työntelee nopeasti, että saisi vielä yhden kerran. Silloin itselle tulee aina tosi voimakas orkku kun tuntee ne liikkeet ja näkee hänestä sen ihanan kiihkon ja palon laueta.<3 

Seksimaratonit on huippua. Miehenä rakastan sitä tunnetta kun tietää, että kassit on tyhjät, mutta haluan tulla silti vielä kerran... ja vielä kerran. Tuntuu ne sykkeet tosi voimakkailta kun yrittää laueta kunnolla, mutta ei tule kuin kuin muutama tippa ulos. Joskun oon vetänyt ulos ihan vaan todentaakseen miten vähän tulee ja vetistä mäihä on. Silti melkein taju lähtee kun kihelmöi niin. Vaikea selittää, mut tosi hyvältä tuntuu myös se matka kohti niitä viimeisiä orkkuja, kun vähän kovempaa saa jo panna ja pitää keskittyä täysillä. Tyttöystäväkin tykkää ja kun kysyin häneltä viimeksi, alkaako sattua, hän sanoi vain etten saa lopettaa.... Paikat kipeytyy kyllä jälistäpäin ja naureskellaan kun molemmat valittaa ja kulkee kämpässä jalat ihan harallaan :)

Pari muutakin kirjoitusta aiheesta täältä löydettiin tyttöystävän kanssa, kun tätä kiihottavaa ketjua selattiin. Luulin, että olen suunnilleen ainoa joka kokee näin voimakkaasti.

Vierailija
910/3553 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenpoeka kirjoitti:

Takapilluinen. Mm. kustessa ei lorise ollenkaan.

Höpön höpöä taas. Virtsa ei tule emättimestä, ja lorisemisen saa estettyä kun muuttaa lantion asentoa pytyllä istuessaan, ihan riippumatta emättimen asennosta. Tässä taas yksi naisen anatomiasta tietämätön selittää.

Vierailija
911/3553 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm...

Olisko ne kerrat kun piti nuorena rakastella niin hiljaa peiton alla tytön huoneessa. Työnnellä hitaasti vaikka olis tehnyt mieli panna kunnolla ettei tyttö olisi vaan alkanut voihkia. Loppua kohti kyl tosi hankalaa..

Vaikka tuntuu hassulta mut tollasessa pidättelyssä on jotain niin järjettömän kiihottavaa kun nyk. vaimon vanhemmat ja sisarukset oli samaan aikaan kotona ja seinät ohuita... :D

Tästä alkaa jo olla 10 vuotta kun olin tuolloisen poikakaverin kanssa hänen sängyllä ja alettiin siinä leikillään painiskella. Homma kuumeni aika nopeasti ja mä päädyin pojan alle. Kotona ei pitänyt olla ketään ja alettiin siinä panna. Tuli vissiin pidettyä jonkun verran ääntä, kun yhtäkkiä oveen koputettiin. - Suski, miks sä itket, kuului oven takaa pojun pikkuveljen ääni. Kuiskasin että lopetetaan, mutta jätkä vaan nussi kovempaa. Ovi aukesi ja vedettiin peitto päälle ja jähmetyttiin paikalleen minkä pystyttiin. Jätkä pumppasi koko ajan siementä mun sisään ja nytkähteli vähän samalla vaikka miten yritti estää. Mulla sykki orkussa ja pikkuveli toljotti meitä. - Mitä te teette? hän kysyi. - Me nukuttiin ja nähtiin pahaa unta, keksin. - Tee meille limua jooko, sain hänet vihdoin pois ovensuusta ja nopeasti noustiin ja juoksin vessaan käsi haaroissa..

Kiinnijääminen on niin noloa, mutta samalla se on jollain tavalla niin kiihottavaa, että muistaa tilanteen aika hyvin, eikä ollut muuten ainut kerta. Kerran jäätiin kii pojan isälle, kun innostuttiin niiden saunassa ja hän ryntää sinne samalla kun me maataan lauteilla... :D   

Vierailija
912/3553 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella paikalla oltiin mekin..tehdään tota joskus ei kumminkaan talvella. Kesällä me rakasteltiin kirjaston oven lähellä keskellä yötä.. Poikaystävä kävi ihan kuumana ja halus kellistää mut maahan vaikka mä yritin et oltais seisaallaan..lopussa mä sit kuitenki suostuin ku se niin aneli tulla päälle.. Sit kun noustiin ihan sekasin orkuista huomattiin et meidän lähellä oli turvakamera ja seuraavan kerran kun mentiin kirjastoon oltiin vähän et tietääkö ne ja onko ne nähneet meidät mut kukaan ei oo tähän mennessä ainakaan sanonut mitään :)

Vierailija
913/3553 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma yhä kymmenien vuosien jälkeenkin kiihottava tilanne tapahtui ollessani nuori opiskelija. Olimme kaveriporukalla viettämässä iltaa baarissa, josta lähdimme jatkoille muutaman nuoren naisen kämpille. Lähes välittömästi kämpille päästyämme ajauduin yhteen makuuhuoneeseen erään naisen kanssa.

Jonkinlaisesta humalatilasta ja naisen miellyttävyydestä johtuen ajauduin suutelemaan ja riisumaan tuota vierasta naista vaikka seurustelin tuohon aikaan. Vaatteiden alta paljastuikin sievä ja siro vartalo. Ei mennyt pitkääkään aikaa ennen kuin sain päähäni antaa naiselle suuseksiä. Levittäessäni hänen jalkansa huomasin huomattavasti ulkonevat, paksut, tummanpunaiset huulet odottamassa huomiota. Jo tuon näkeminen sai kiihkoni kattoon ja suuni painautumaan antamaan hänelle nautintoa.

Ei mennyt kauaakaan ennen kuin nainen alkoi lähestymään orgasmia. Tuossa vaiheessa itseeni iski jonkinlainen pieni piru, enkä antanutkaan naisen laueta, vaan rauhoitin hieman hyväilyä. Lopulta nainen oli niin kiihkoissaan että pienikin kosketus kielellä meinasi ajaa hänet orgasmiin. Tilanne kiihotti minuakin suunnattomasti. Tuo pieni alistaminen, hänen kiihkonsa katselu ja suuseksin antamisesta saatava ilo sai kaluni aivan kovaksi. Halut olivat kovat painautua häneen ja aloittaa kiimainen nainti. Varmaankin pienestä morkkiksesta johtuen tuo jäi kuitenkin tekemättä. Jatkoin hänen kiusaamistaan orgasmin äärellä tunteja, ennen kuin annoin armoa.

Hänen laukeamisensa jälkeen suutelimme, puin päälleni ja lähdin. Tuo yö oli sellainen joka palaa aina säännöllisin ajoin mieleen.

Vierailija
914/3553 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma yhä kymmenien vuosien jälkeenkin kiihottava tilanne tapahtui ollessani nuori opiskelija. Olimme kaveriporukalla viettämässä iltaa baarissa, josta lähdimme jatkoille muutaman nuoren naisen kämpille. Lähes välittömästi kämpille päästyämme ajauduin yhteen makuuhuoneeseen erään naisen kanssa.

Jonkinlaisesta humalatilasta ja naisen miellyttävyydestä johtuen ajauduin suutelemaan ja riisumaan tuota vierasta naista vaikka seurustelin tuohon aikaan. Vaatteiden alta paljastuikin sievä ja siro vartalo. Ei mennyt pitkääkään aikaa ennen kuin sain päähäni antaa naiselle suuseksiä. Levittäessäni hänen jalkansa huomasin huomattavasti ulkonevat, paksut, tummanpunaiset huulet odottamassa huomiota. Jo tuon näkeminen sai kiihkoni kattoon ja suuni painautumaan antamaan hänelle nautintoa.

Ei mennyt kauaakaan ennen kuin nainen alkoi lähestymään orgasmia. Tuossa vaiheessa itseeni iski jonkinlainen pieni piru, enkä antanutkaan naisen laueta, vaan rauhoitin hieman hyväilyä. Lopulta nainen oli niin kiihkoissaan että pienikin kosketus kielellä meinasi ajaa hänet orgasmiin. Tilanne kiihotti minuakin suunnattomasti. Tuo pieni alistaminen, hänen kiihkonsa katselu ja suuseksin antamisesta saatava ilo sai kaluni aivan kovaksi. Halut olivat kovat painautua häneen ja aloittaa kiimainen nainti. Varmaankin pienestä morkkiksesta johtuen tuo jäi kuitenkin tekemättä. Jatkoin hänen kiusaamistaan orgasmin äärellä tunteja, ennen kuin annoin armoa.

Hänen laukeamisensa jälkeen suutelimme, puin päälleni ja lähdin. Tuo yö oli sellainen joka palaa aina säännöllisin ajoin mieleen.

Järisyttävän kiihottavaa... Nainen kiemurtelee selällään orgasmin partaalla ja itsellä seisoo ihan kovana. Mä en olisi kestänyt tunteja, mutta ihailen sun malttiasi. Mun olisi ollut pakko purkaa paineet tavalla tai toisella aika pian koska mulla panetus alkaa sattua kulliin. Mikä olis tietenkin ihaninta tehdä naisen sisällä. Sori vähän ohari :)

Vierailija
915/3553 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon vielä lisäksi että tottakai se nainen tulisi ehkä siinä samassa kun itse purkautuis ja jos ei niin sitten nuolisin hänet loppuun ja päästäisin piinasta. En pystyisi kuin ehkä max 15 min kiusottelemaan tolla tavalla... Sori uudestaan :)

Vierailija
916/3553 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
917/3553 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy sanoa että tähän asti neitsyyden menettäminen ihanan pojan kanssa on ollut mun kiihottavin kokemukseni. Kun täällä muutkin avautuu aikalailla yksityiskohtaisesti mäkin kerron lyhyesti mitä tapahtui... Siitä on nyt pari vuotta aikaa. Oon nyt 19 eli se tapahtui 16-vuotiaana, poika oli tuolloin 19. Mun isoveli Marko on sen kaveri ja niillä oli joku projektityö amkssa meneillään ja Teemu oli meillä aika usein. Musta kyllä tuntui, että pojat taisi tehdä ihan muuta kuin projektia kun Fifaa usein pelasivat ja mölysivät. Teemu kyseli multa aina niitä näitä ja huomasin miten hän katsoi mua, sanoi prinsessaksi ja kaunottareksi ja muuta sellaista ihanaa, mistä kaikki tytöt tykkää vaikkei me aina sitä myönnetä :) Yhtenä iltana mä olin yläkerrassa katsomassa ranskalaista leffaa ja oveen koputettiin. Teemu nojaili oviaukkoon ja kysyi saako tulla seuraksi kun kuulemma Marko pelaa GT:tä eikä jaksa enää katsella. Olin sohvalla peiton alla ja Teemu istui ihan mun viereen. Hän kyseli jotain elokuvasta ja samalla alkoi hiplata mun hiuksia. Olin aluksi vähän että 'lopeta', mutta en vastustellut kunnolla koska se tuntui niin hyvältä. Sen kädet oli niin hellät ja kun se vähän nuuhki niitä kiihotuin jo niin etten enää saanut sanaa suusta. Teemu sanoi miten ihanan pitkät ne hänen mielestä kuulemma oli ja hyväntuoksuiset. Sitten hän sanoi että haluaa suudella mua ja ennen kuin ehdin sanoa tai tehdä mitään hän kallisti mun päätä ja alkoi suudella tosi taitavasti. Ainakin siltä se tuntui mun sen hetkisellä 2 suutelijan kokemuksella :)

Suudeltiin siinä sohvalla ja vähitellen mä päädyin selälleen siihen Teemun eteen. Teemu heitti peiton mun päältä lattialle ja levitti mun jalkoja ja samantien sukelsi mun farkkuhameen alle. En tiennyt oikein mitä tehdä, tiesin kyllä mihin oltiin päätymässä mutta en ollut vielä varma haluaisinko sitä tai paremmin uskaltaisinko. Hän hengitti tai puhalsi en ole varma kumpi, kihelmöivälle pimpilleni ilmaa ja voihkaisin vahingossa. Teemu perääntyi ja sanoi että haluaa riisua mun pikkarit. Vieläkään en ollut ihan varma, mutta kun tunsin miten hän suuteli kiihottavasti mun reisiä koko ajan lähestyen pikkarien reunaa ja työnsi samalla hameen helmaa ylemmäs, en voinut enää vastustaa. Teemu nakkasi pikkarini lattialle ja seuraavaksi kuulin vyön kilinää kun hän avasi omat housunsa. Näin miten hänellä seisoi ja yritin vähän nousta ja tarttua siihen, mutta Teemu painoi mut alas ja laski itsensä ihan kiinni päälleni. Hän oli varmasti niin hellävarainen ja varovainen kuin poika kiihottuneena pystyy olemaan, mutta silti tunsin kipua. Pian aloin kuitenkin tuntea enemmän ja enemmän nautintoa jokaisella työnnöllä ja Teemu alkoi nopeuttaa tahtia. Hän hoki nimeäni ja sanoi, että ei voinut enää vastustaa kauneuttani. Siinä tilanteessa se kuulosti niin ihanalta ja tuntui, että en ollut enää kaukana orgasmista. Eikä ollut Teemukaan ja muutaman supernopean työnnön jälkeen hän laukesi karjaisun saattelemana sisääni. Sain melkein samaan aikaan ja mun orgasmin viimeisteli se miten hän jäi vielä liikkumaan sisääni ja makaamaan ylleni.

Äkkiä molemmat tajuttiin että unohdettiin ehkäisy ja panikoitiin siinä. Eipä sillä ei kortsuja olisikaan ollut missään meillä eikä Teemullakaan ollut mukana. Vahinko tapahtui, mutta onneksi en tullut raskaaksi. Piti vain salaa ostaa raskaustesti netistä ja vähän aikaa oltiin aika hermona. Ruvettiin sitten aluksi salassa muilta seurustelemaan kun ajateltiin mitähän Markokin ja meidän vanhemmat sanoisi, huvittavaa näin jälkeenpäin ajatella. Ja rakasteltiin tottakai uudestaan ja uudestaan kortsun kanssa.

Vierailija
918/3553 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 -3 = 16 joo minä ja mun matikkapää. Kolme vuotta sitten tuo tapahtui. Ja yhdessä ollaan edelleen vaikka asutaan tällä hetkellä eri paikkakunnilla :)

Vierailija
919/3553 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks on ollut armeija-aikana, elettiin tammikuuta vuonna 93.  Silloinen tyttökaveri tuli omaisten päivänä vierailulle kasarmille ja Päästiin sit lomille tyttökavin kanssa yhtäaikaa. No pitkä junamatka Rovaniemeltä Pohjanmaalle, niin alkas himottaa, pitkä "kines" takana, ja kun oltiin siinä jo tietty pussailtu ja halailtu pitkin päivää. Istuttiin siinä puolisylikkäin tyttökaverin kanssa vaunun nurkassa. Armeijakaverini ja sen tyttöystävä istui meitä vastakkaisilla penkeillä , mitä "sinisissä" vaunuissa siihen aikaan oli. Meillä oli semmoset isot lomatakit lomapuvun päällä. Vaunussa oli viileä niin olimme vetäneet molemmat pariskunnat ne lomatakit  päällemme peitoksi. No huomasin, että kaverini oli myös melko "kiimassa", eikä hän malttanut pysyä irti tyttökaveristaan. No sehän innosti minuakin vain lisää. Siinä pussailun ohessa käsi sitten "lipui" tyttökaverin paidan alle ja aloin puristella hellästi sen tissejä samalla kun pussailtiin. Hän tykkäsi todellakin, eikä aikaakaan, kun huosujeni vyöaukesi ja hänen käsi työntyi sinne ja alkoi hyväillä kovaa kaluani. Kiimaa lisäsi se, että näin, kun vastakkaisella penkillä tehtiin juuri samaa hommaa. Sitten en vain voinut enää olla, vaan "sujautin" myös käteni tyttökaverin housuihin. Siellähän tuntui olevan ihana karvainen pillu täysin märkänä ja valmiina. No minähän aloin sormeilla sitä lipimärkää vittua, välillä sormeni kävi syvällä sisällä ja välillä sormeilin vain klitorista. Samalla tyttökaverini käsitteli kivikovaa kaluani. Kauhea "sutina" kävi lomatakin alla.  Huomasin, että vasta puolella oli käännytty sylikkäin ja armeijakaverin tyttökaverin liikkeistä huomasin, että sielä oli täysi touhu käynnissä. Niinpä mäkin rohkenin vinkata tyttökaverilleni, että tule syliini. Niinpä hän kääntyi päälleni ja sujautin heti kivikovan kaluni kiimanesteitä valuvaan pilluun. Eikä mennyt aikaakaan, kun me molemmat huokaisimme orgasmin syväsatamaan yhtäaikaa ja lastini purkautui syvälle pillun syövereihin. Kuumasta kiimasta lämpöisenä vielä pussailtiin siinä sylikkäin ja yhtäkkiä havahduin, kun "konnari" seisoi vierellämme ja kysyi, että joskos "rakastelijat" nyt malttaisivat näyttää matkalippunsa. Et silleen, en muista siitä junamatkasta enempää. PS ja ollaan vieläkin yhdessä:)

Vierailija
920/3553 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään välillä yllättää miehen suihinotolla... Ja aina kun mä niin teen sen jälkeisestä seksistä tulee tosi kiihkeää:) Tykkään siitä kun sunnuntai-aamuna ei kummallakaan ole yleensä töitä ja sitte löhöillään vaan sohvalla tai sängyssä. Siinä makuullaan alan ensin hyväillä ja suudella miestä sieltä läheltä, ja vähitellen etenen vasta kullille asti. Sitäkin vain hellästi vetelen kun se yleensä seisoo jo niin kipeen kovana vasten vartaloa. Mies ei oikein tykkää kovasta käsittelystä. Ja niin sitten vähitellen varovasti taivuttelen ja upotan paksun terskan suuhuni.. Usein hän alkaa sanomaan että haluaa tulla mun sisään, viimeistään siinä lähellä orkkua kun kovenee ja paisuu entisestään. Sanoi joskus että vaikka mun suu tuntuu tosi hyvältä on se ihana lämmin pimppa sata kertaa parempaa:) Rakastan sitä kun mies sitten kiepauttaa mut allensa ja nussii loppuun aivan kiimassa. Siinä tulee itsekin joka kerta kun ajattelee vaan miten haluissaan mies voi olla minusta ja mun antamasta esileikistä ja kiusoittelusta...