Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3553)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keittön pöydällä selällään poikkis seisoi edessä.. Olin ekaa kertaa silleen.. Meidän sekstailut on vasta alussa ja tää on kiihottanu mua ehkä eniten tähän mennes:)
Mä oon huomannu että mun poikaystävä villiintyy ihan tajuttomasti siitä kun mä meen selälleen pöydälle. Oon käyttäny tota sillonkin kun ollaan riidelty ja sit sovinto syntyy aika kivasti. Monta kertaa hän ei vaa malta olla seisaallaan loppuun asti vaan tulee mun päälle. Tosi kiihottavaa vaikka pöytä heiluu sit aikalailla kun molemmat makoillaan :)
Sama meillä:) yleensä tehdään jotain muuta aluksi mutta aina loppua kohti mä sinne alle yleensä päädyn. Pöydällä ollaan varsinkin kesällä kun miehen mielestä sängyssä on liian kuumaa touhuilla. Noi on useesti ihania kun ollaan oltu erossa esim pari viikkoa duunijuttujen takia ja sitten rakastellaan pitkän kaavan mukaan tai sit kun ollaan oltu vihaisia ja siinä yhdynnässä purkautuu kaikki tunteet yhtä aikaa. Nopeaa ja kiihkeää.
Toissailtana meillä oli kunnon jouluriita ja sit molemmat mentiin omiin kammioihin. Mies autotalliin ja mä makkariin lukemaan kirjaa. Siinä lukiessa kuiteskin harmittelin kun tunsin vähän syyllisyyttä riidan alottamisesta. Mulla on ollut ihan mieletön stressi päällä ja tuntui että nyt tuli turhaan purettua sitä mieheen. No, menin sitten varovasti kurkistamaan että mitä mies puuhaa toisen rakkaansa vanhan Volvo 240:n kanssa. Mies oli kumartunut rassaamaan jotain moottoritilassa ja hetken mielijohteesta puristin häntä takamuksesta. Hetkessä hän kääntyi ympäri ja hyökkäsi huulilleni. Sain tulisia suudelmia uudelleen ja uudelleen ja eikä aikaakaan kun olin selälläni nokkapellilla, jonka mies oli jossain välissä ehtinyt paiskaamaan kiinni. Yritin kysyä että mentäisiinkö takapenkille mutta vastausta ei kuulunut, sen sijaan sain raitista ilmaa kun hän veti housuni pois ja alkoi nuolla. Voihkin sekä kylmää pelliä selkääni vasten, että miehen taitavia otteita. Olin yllättynyt miten helposti tulin. Jotenkin se kylmän ja kuuman yhdistelmä tuntui ihan mielettömän kihelmöivältä ja kiihottavalta.
Sillä kertaa homma ei edennyt pidemmälle sillä kuultiin jatkuvasti soiva ovikello ja nähtiin serkun mies autotallin oven takana. Mun naama vaan helotti niin punaisena ja mies yritti peitellä telttaansa, ettei varmaan jäänyt mitään epäselvyyttä siitä mitä oli tapahtunut just äsken:D
Minäkin nautin pöydän ääressä ottamisesta. Meillä pari kertaa tehty niin, että mä soitan ystävättärelleni ja nojaan kyynärpäilläni pöytää vasten. Mieheni nostaa mekkoani ja laskee alushousuni. Nuolee hetken minua ja työntyy takaapäin hitaasti minuun. Minua kiihottaa suunnattomasti, kun yritän samalla puhua normaalisti ystävättärelleni ja tunnen kun mieheni tulee minuun...
Kokeilkaa nainen kyljelleen pöydälle ja miehelle tuoli avuksi toisen jalan alle. Ja nainen kontalleen pöydälle, hartiat alas ja mies taakse istumaan tuolille ja nuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keittön pöydällä selällään poikkis seisoi edessä.. Olin ekaa kertaa silleen.. Meidän sekstailut on vasta alussa ja tää on kiihottanu mua ehkä eniten tähän mennes:)
Mä oon huomannu että mun poikaystävä villiintyy ihan tajuttomasti siitä kun mä meen selälleen pöydälle. Oon käyttäny tota sillonkin kun ollaan riidelty ja sit sovinto syntyy aika kivasti. Monta kertaa hän ei vaa malta olla seisaallaan loppuun asti vaan tulee mun päälle. Tosi kiihottavaa vaikka pöytä heiluu sit aikalailla kun molemmat makoillaan :)
Sama meillä:) yleensä tehdään jotain muuta aluksi mutta aina loppua kohti mä sinne alle yleensä päädyn. Pöydällä ollaan varsinkin kesällä kun miehen mielestä sängyssä on liian kuumaa touhuilla. Noi on useesti ihania kun ollaan oltu erossa esim pari viikkoa duunijuttujen takia ja sitten rakastellaan pitkän kaavan mukaan tai sit kun ollaan oltu vihaisia ja siinä yhdynnässä purkautuu kaikki tunteet yhtä aikaa. Nopeaa ja kiihkeää.
Toissailtana meillä oli kunnon jouluriita ja sit molemmat mentiin omiin kammioihin. Mies autotalliin ja mä makkariin lukemaan kirjaa. Siinä lukiessa kuiteskin harmittelin kun tunsin vähän syyllisyyttä riidan alottamisesta. Mulla on ollut ihan mieletön stressi päällä ja tuntui että nyt tuli turhaan purettua sitä mieheen. No, menin sitten varovasti kurkistamaan että mitä mies puuhaa toisen rakkaansa vanhan Volvo 240:n kanssa. Mies oli kumartunut rassaamaan jotain moottoritilassa ja hetken mielijohteesta puristin häntä takamuksesta. Hetkessä hän kääntyi ympäri ja hyökkäsi huulilleni. Sain tulisia suudelmia uudelleen ja uudelleen ja eikä aikaakaan kun olin selälläni nokkapellilla, jonka mies oli jossain välissä ehtinyt paiskaamaan kiinni. Yritin kysyä että mentäisiinkö takapenkille mutta vastausta ei kuulunut, sen sijaan sain raitista ilmaa kun hän veti housuni pois ja alkoi nuolla. Voihkin sekä kylmää pelliä selkääni vasten, että miehen taitavia otteita. Olin yllättynyt miten helposti tulin. Jotenkin se kylmän ja kuuman yhdistelmä tuntui ihan mielettömän kihelmöivältä ja kiihottavalta.
Sillä kertaa homma ei edennyt pidemmälle sillä kuultiin jatkuvasti soiva ovikello ja nähtiin serkun mies autotallin oven takana. Mun naama vaan helotti niin punaisena ja mies yritti peitellä telttaansa, ettei varmaan jäänyt mitään epäselvyyttä siitä mitä oli tapahtunut just äsken:D
ihana nainen tulinen hermostuu mutta leppyy ja lähestyy. tympäisee semmosen tasaiset tunteettomat joka ei varmaan suuttuessaan lähesty...
Kaverin isossa wc-kylppärissä.. Ensin seinää vasten takaapäin ja lopulta päällekkäin lattialla. Livahdettiin kerran miehen kanssa kotipippaloiden aikana sinne panemaan kun halutti ihan sikana eikä keksitty mitään muuta paikkaa.....
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ajoi minua taaksepäin samalla suudellen ja päädyin nojaamaan seinää vasten. Hän jatkoi kiihottamistani suudellen kaulaani ja hellästi puristellen rintojani. Sitten hän yllättäen polvistui, laski housuni ja alkoi nuolla minua. Yritin avata reisiäni niin paljon kuin pystyin samalla, kun miehen kieli ja sormet kiusasivat minua yhä lähestyvään orgasmiin. Koetin päästä lähemmäs miehen suuta ja hän vain painoi lantioni alas ja lopetti nuolemisen juuri kun olin tulossa. Hän vain hengitti suoraan kiinni kosteassa alapäässäni ja sai minut hulluksi. Oli ihan pakko voihkaista ja anelin häntä jatkamaan. Kysyin haluaisiko hän panna. Sanoi että haluaisi, mutta silti hän työnsi sormensa sisääni, ja sain saman tien aivan uskomattoman orgasmin. Onneksi mies piteli minusta kiinni, sillä jalkani olisivat muuten pettäneet altani. En ollut ennemmin kokenut muuten kuin makuullaan vastaavanlaista. Jäi silti vähän ajatuttamaan, kun mies ei saanut laueta. Se erektio college-housuissa oli niin valtava, mutta hän sanoi vaan hymyillen ja silmää iskien, että kerää kierroksia iltaa varten. :)
Olis mullakin tossa tilanteessa niin kivikovana. En pystyisi jättää panematta vaikka kuinka tekis mieli kiusata itteensä. Täytyypä kokeilla tota emännän kanssa kuulostaa niin äärimmäisen kiihottavalta. Rouva on koko joulun ajan härnännyt mua niin vietävästi semmosella söpöllä tonttutyttöasulla. Tenavat lähtee tänään mummolaan ja jäädään kahestaan.♥
Täällä kun kysyttiin kiihottavinta kokemusta mun täytyy sanoa samaa kun joku kertoi täällä että mies oli sanonut että tykkää kun saa nostella hamosta. Mä tykkään kanssa ja muistan kun yksistä kemuista tultiin vaimon kanssa kaaduttiin melki heti sängylle kun kiihotti niin koko illan hänen nätti mekkonsa. Tottakai nainenkin mut siinä vartalonmyötäsessä on sitä jotain extraa. Olin ihan täpinöissä ja aika raju kai mutta tuntu että emäntäkin tykkäs :)
Tyttöystävän luokkaretkellä nussittiin laivan invavessassa ensin yhden kerran ja sitten jo niin monta kertaa, että jäätiin sinne koko yöksi. Siinä oli jotain hemmetin kiihottavaa.
t.pervo-kake
Vierailija kirjoitti:
Kysyin haluaisiko hän panna. Sanoi että haluaisi, mutta silti hän työnsi sormensa sisääni, ja sain saman tien aivan uskomattoman orgasmin. Onneksi mies piteli minusta kiinni, sillä jalkani olisivat muuten pettäneet altani. En ollut ennemmin kokenut muuten kuin makuullaan vastaavanlaista. Jäi silti vähän ajatuttamaan, kun mies ei saanut laueta. Se erektio college-housuissa oli niin valtava, mutta hän sanoi vaan hymyillen ja silmää iskien, että kerää kierroksia iltaa varten. :)
Vaatii varmasti ihan mielentöntä itsehillintää mieheltä pidättäytyä tuollaisessa tilanteessa, vielä kun nainen kysyy - haluatko panna. Mä en yleensä ole ehtinyt kysymään kun mies tulee jo sisääni :) Silloin seksi on tosi kiihkeää ja kiihottavaa kun ollaan oikein latautuneita. Olen huomannut, että kun rakastellaan välillä muualla kuin sängyssä, sekin lisää "kierroksia".
Mun lemppari on kun olen selällään meidän uuden suihkun lattialla ja mies tulee päälle. Kuulostaa hankalalta, mutta mä tykkään kun tuntee miehen vartalon ja voiman kokonaan ja ihanaa kun lämmin vesi virtaa ympärillä. Selkään voi vähän sattua kaakeleilla, varsinkin kun mies tykkää niin paljon eikä oikein malta pitää painoaan pois mun päältä, mutta mua se ei niin haittaa, kun toisaalta haluan miehen lähelle ja suuteluetäisyydelle. Vanhassa pienemmässä suihkussa yritettiin olla seisaallaan, mutta pelättiin koko ajan liukastumista ja sitten kun päästiin uuteen alettiin heti makoilla. Muitakin paikkoja ja asentoja on meillä käytössä, mutta jotenkin se lähekkäin ja kasvokkain oleminen on niin ihanaa ja suihkuseksi on aina kaikista kiihottavinta.. :)
939... Onkohan meillä sama mies? :D
Minäkin tykkään olla selällään ja mun mies tykkää aina kellistää mut niin että kietoudun suutelutuokion jälkeen hänen kaulaansa ja hän laskee mut sänkyyn, maahan tai vaikka kylppärin lattialle ja tulee makaamaan päälle. Tai hän nostaa käsivarsilleen ja kantaa rakastelemaan jonnekkin. Vaikka sitten olisimme seksin aikana muissakin asennoissa hänen täytyy aina alussa ja uudestaan orgasmin lähestyessä saada tulla päälle. Mun kaikki, hurjat 3, miestä on kaikki olleet siinä suhteessa samanlaisia. En tiedä mikä taika siinä on, mutta mua kanssa viehättää miehen aloitteellisuus ja pieni alistaminen seksissä, vaikka muuten ollaan ihan tasavertaisia, mitä nyt fysiikassa jään häviölle, kun tuntuu että mies asuu punttiksella ja on varmaan yli satakiloinen ja itse puolet siitä. Sekin jotenkin kiihottaa, en tiedä... varmaan kuulostaa aivan pöhköltä....
Kylppärissä olen minäkin kokenut tähän asti kiihottavimmat kokemukseni, ja tuntuu, että mies nauttii myös eniten siellä fiilistelystä....
Joskus vuosituhannen alkumetreillä silloinen naisystävä kertoi että haluaa lopettaa suhteen. Syyksi kertoi että on löytänyt naisystävän ja antaa sisäisen lesbonsa tulla viimein ulos. No olin tietty aika wtf ja hämmentynyt ja surin juttua aika pitkäänkin. Siinä sitten muutaman kuukauden päästä törmäsin taas eksään yöelämässä ja koska oli taas sinkkuna, ajauduimme hänen luokse panemaan. Kertoi sitten aika yksityiskohtaisesti harrastamaansa naisseksiä ja uutta löytynyttä seksuaalisuuttaan biseksuaalina. Minua kiihotti valtavasti ajatus ja mielikuva siitä mitä nuo kaksi kaunista naista olivat silläkin sängyllä tehneet. Heräsin aamullakin vielä vehje niin kovana että olisin varmaan haljennut ilman aamupanoa. Nainenkin ymmärsi hyvin että kiihotun lesbokertomuksista ja käytti sitä säälimättä hyväkseen. Taisipa jopa laittaa vähän omiaankin. Valehtelematta suihkusin spermaa noin litran sinä aamupäivänä. Emme jatkaneet silti enää yhdessäeloa mutta seksiä satunnaisesti oli kun niikseen sattui.
Toivottavasti tämä ketju ei hiljene koskaan :D yleiset paikat panot kunniaan
Vuosi sitten oltiin miehen kanssa Münchenissä Oktoberfestiä ihmettelemässä. Hänen suku on puoliksi saksalaista ja hän halusi näyttää minulle illalla kaupungin menoa. Käytiin samalla reissulla muuallakin Baijerissa sukuloimassa, mutta tuota kierrosta ei helposti unohda kun innostuttiin silloin ensimmäisen kerran hässimään julkisella paikalla..
Käveltiin, juteltiin ja väillä pysähdyttiin suutelemaan. Mielestämme löydettiin oikein rauhallinen paikka parin ison rakennuksen kulmauksesta, johon pääsi vain yhdestä suunnasta. Nojailtiin seinustalla ja suudeltiin yhä kiihkeämmin. Mies oli jo syönyt kaulaani hyvän tovin, kun huomasin sivusilmällä ehkä kymmenen metrin päässä vähän sivummalla meistä toisen pariskunnan samoissa puuhissa. He näyttivät niin nuorilta, arvelin ehkä 15-kesäisiltä, varsinkin tyttö näytti tosi nuorelta lantiolle ulottuvine hiuksineen ja nahkatakkeineen. He olivat kuin veistoksia täydellisistä ihmisvartaloista, jotka nyt kietoutuivat yhteen. Mies sanoi että lähdettäisiin muualle, mutta pyysin että jäätäisiin hetkeksi ja alettiin vaan molemmat katsella heitä.
Tyttö nojasi seinään ja taivutti päätään taaksepäin, kun poika näykki hänen kaulaansa. Samalla hän veti tämän housuja alemmas ja avasi omiaan. Nuorella pojalla seisoi niin uljaasti ihan pystyssä ja kiusasin miestä että jöpöttääkö hänellä. Mieheni veti housunsa alas ja hänenkin erektio ponnahti korkeuksiin. Sanoi haluavansa tehdä saman mulle, mutta pyysin vielä odottamaan, sillä halusin nähdä nuorenparin nautinnon täyttymyksen. Tyttö nojasi selkäänsä seinään, poika koukisti polviaan ja painautui tyttöä vasten ja sitten hän alkoi liikkua nopeasti edestakaisin. Poika nussi tyttöään nuoruuden innolla, ja tyttö voihki hiljaa mutta kimeästi. Hänen silmänsä olivat kiinni ja suu haukkoi henkeä puoliavoinna...
Miehelle tämä näky oli jo liikaa ja tunsin miten hän veti housuni alas ja käänsi kasvoni seinää päin. Yritin kovasti taivutaa selkääni notkolle ja vähän nostaa peppuani samalla kun hän tuli sisääni. Hän rakasteli ihanan rajusti ja huohotti kiinni selässäni ja hiuksissani, siirsi niitä ja näykki niskaani. Tultiin molemmat tosi nopeasti ja tasattiin vielä hengitystä kiinni liimautuneina, kun nähtiin nuoren pariskunnan jo korjailevan vaatetustaan ja tytön sukivan pitkää tukkaansa, ja sitten he suutelivat ja lopulta kävelivät meidän ohi hihitellen.
Siinä sitten mekin jatkettiin pikkuhiljaa matkaa ja naureskeltiin, kun piti löytää vessa seuraavaksi, että pystyttiin pyyhkimään enimmät satsit pois. Kaupunkikierros jatkui, mutta pian rupesi tekemään taas mieli ja palattiin miehen serkun kämpille, jonka hän oli lainannut meidän käyttöön matkan ajaksi....:) N38
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten oltiin miehen kanssa Münchenissä Oktoberfestiä ihmettelemässä. Hänen suku on puoliksi saksalaista ja hän halusi näyttää minulle illalla kaupungin menoa. Käytiin samalla reissulla muuallakin Baijerissa sukuloimassa, mutta tuota kierrosta ei helposti unohda kun innostuttiin silloin ensimmäisen kerran hässimään julkisella paikalla..
Käveltiin, juteltiin ja väillä pysähdyttiin suutelemaan. Mielestämme löydettiin oikein rauhallinen paikka parin ison rakennuksen kulmauksesta, johon pääsi vain yhdestä suunnasta. Nojailtiin seinustalla ja suudeltiin yhä kiihkeämmin. Mies oli jo syönyt kaulaani hyvän tovin, kun huomasin sivusilmällä ehkä kymmenen metrin päässä vähän sivummalla meistä toisen pariskunnan samoissa puuhissa. He näyttivät niin nuorilta, arvelin ehkä 15-kesäisiltä, varsinkin tyttö näytti tosi nuorelta lantiolle ulottuvine hiuksineen ja nahkatakkeineen. He olivat kuin veistoksia täydellisistä ihmisvartaloista, jotka nyt kietoutuivat yhteen. Mies sanoi että lähdettäisiin muualle, mutta pyysin että jäätäisiin hetkeksi ja alettiin vaan molemmat katsella heitä.
Tyttö nojasi seinään ja taivutti päätään taaksepäin, kun poika näykki hänen kaulaansa. Samalla hän veti tämän housuja alemmas ja avasi omiaan. Nuorella pojalla seisoi niin uljaasti ihan pystyssä ja kiusasin miestä että jöpöttääkö hänellä. Mieheni veti housunsa alas ja hänenkin erektio ponnahti korkeuksiin. Sanoi haluavansa tehdä saman mulle, mutta pyysin vielä odottamaan, sillä halusin nähdä nuorenparin nautinnon täyttymyksen. Tyttö nojasi selkäänsä seinään, poika koukisti polviaan ja painautui tyttöä vasten ja sitten hän alkoi liikkua nopeasti edestakaisin. Poika nussi tyttöään nuoruuden innolla, ja tyttö voihki hiljaa mutta kimeästi. Hänen silmänsä olivat kiinni ja suu haukkoi henkeä puoliavoinna...
Miehelle tämä näky oli jo liikaa ja tunsin miten hän veti housuni alas ja käänsi kasvoni seinää päin. Yritin kovasti taivutaa selkääni notkolle ja vähän nostaa peppuani samalla kun hän tuli sisääni. Hän rakasteli ihanan rajusti ja huohotti kiinni selässäni ja hiuksissani, siirsi niitä ja näykki niskaani. Tultiin molemmat tosi nopeasti ja tasattiin vielä hengitystä kiinni liimautuneina, kun nähtiin nuoren pariskunnan jo korjailevan vaatetustaan ja tytön sukivan pitkää tukkaansa, ja sitten he suutelivat ja lopulta kävelivät meidän ohi hihitellen.
Siinä sitten mekin jatkettiin pikkuhiljaa matkaa ja naureskeltiin, kun piti löytää vessa seuraavaksi, että pystyttiin pyyhkimään enimmät satsit pois. Kaupunkikierros jatkui, mutta pian rupesi tekemään taas mieli ja palattiin miehen serkun kämpille, jonka hän oli lainannut meidän käyttöön matkan ajaksi....:) N38
Hurjaa ettei se tyttö ja poika välittänyt teidän jutuista ja olemisesta siel mitään... Me ollaan kanssa tyttiksen kaa mietitty tota et voitais joskus kokeilla kasvotusten seisaaltaan. Mua vaan mietityttää et miten tyttö saa siinä levitettyy jalkoja tarpeeks..? Sori vähän ohis:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurjaa ettei se tyttö ja poika välittänyt teidän jutuista ja olemisesta siel mitään... Me ollaan kanssa tyttiksen kaa mietitty tota et voitais joskus kokeilla kasvotusten seisaaltaan. Mua vaan mietityttää et miten tyttö saa siinä levitettyy jalkoja tarpeeks..? Sori vähän ohis:)
Joo sitä mekin miehen kanssa ihmeteltiin. Toisaalta eipä mekään heistä paljoa piitattu siinä mielessä, että olisivat häirinneet sitten kun alettiin itse hommailemaan :). Mä uskon, että he ei heti huomanneet meitä niin kuin mekään ei huomattu heitä, ja sitten kun huomasivat eivät enää malttaneetkaan keskeyttää..
Mulla on onnistunut hyvin saada niin leveäksi, että mies pystyy tulemaan reisien väliin. Toki riippuu vähän ihmisestä, mutta mä uskon että teilläkin onnistuu, kun olette varmasti nuoria. Kannattaa kokeilla. Sillä tytöllä Saksassa oli vieläpä farkut jalassa, jotka roikkui polvissa ja silti näytti onnistuvan hyvin....:) N38
Onhan se vähän hankalaa levittää jalkoja seisaaltaan varsinki jos on farkut tai muuten tiukat housut ja ne roikkuu polvissa tai silloinki vaikka ne olis nilkoissa mut silti me tehään aika useesti sillälailla.... Joskus poikkis vetää mun toisen pultun pois niin et saan sen jalan vapaaksi. Musta se on niin ihana ja kiihottava asento ja poikaystävä sanoi että mun pimpsa tuntuu vaan ihanammalta ja tiukemmalta kun ollaan molemmat seisten ja kasvokkain vaikka se joutuu oleen polvet tosi koukussa siinä:))
Vierailija kirjoitti:
Me puuhailtiin nuorempana miehen kanssa hänen taloyhtiön ullakolla. Sinne oli samassa rapussa asuva vanha täti tuonut tai oikeastaan hylännyt/jättänyt vihreän plyyssisohvan ja siinä rakasteltiin monta monta kertaa. Vaikea noita kokemuksia ylittää kiihottavuudessa, kun oltiin niin nuoria ja tehtiin sitä monta kertaa peräkkäin. Hänellä seisoi uudestaan ja uudestaan ja mullakin teki vaan niin hitosti mieli. Ihanaa aikaa....
melkoista
Meillä vaan tahtoo mennä seisaaltaan paneskelu aina makoiluksi. Niin kuin eilen aloteltiin eteisessä ja sit oltiin jo pian käytävän matolla. Ne kerrat kun ollaan niin himoissaan että pitää seisoviltaan alkaa jossain ihme paikassa on kaikista kiihottavimpia....
lisää kokemuksia! nää on niin ihania<3
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän hankalaa levittää jalkoja seisaaltaan varsinki jos on farkut tai muuten tiukat housut ja ne roikkuu polvissa tai silloinki vaikka ne olis nilkoissa mut silti me tehään aika useesti sillälailla.... Joskus poikkis vetää mun toisen pultun pois niin et saan sen jalan vapaaksi. Musta se on niin ihana ja kiihottava asento ja poikaystävä sanoi että mun pimpsa tuntuu vaan ihanammalta ja tiukemmalta kun ollaan molemmat seisten ja kasvokkain vaikka se joutuu oleen polvet tosi koukussa siinä:))
No ei kyllä takaottoisen kanssa onnistu mitenkään.
Me puuhailtiin nuorempana miehen kanssa hänen taloyhtiön ullakolla. Sinne oli samassa rapussa asuva vanha täti tuonut tai oikeastaan hylännyt/jättänyt vihreän plyyssisohvan ja siinä rakasteltiin monta monta kertaa. Vaikea noita kokemuksia ylittää kiihottavuudessa, kun oltiin niin nuoria ja tehtiin sitä monta kertaa peräkkäin. Hänellä seisoi uudestaan ja uudestaan ja mullakin teki vaan niin hitosti mieli. Ihanaa aikaa....