Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3553)

Vierailija
861/3553 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli oman vaimon kanssa vaikeat ajat ja vaimon Sisko tiesi hyvin kuinka tilanne oli meillä haasteellisempi. No sitten eräänä viikonloppuna ei vaimon siskon auto lähtenyt käyntiin ja kävin auttamassa akkulaturin kanssa. Aivan yhtäkkiä oli siinä jutellessa pakko kerätä rohkeus ja kysyä voisiko hän ottaa suihin. Tulisi nimittäin todella tarpeeseen. Hän mietti ja hetken ja sitten mentiin kahville ja siitä sohvalle ja kyllä tulikin tarpeeseen. Kiitin häntä ja sanoin kuinka paljon oli apua. Ei olla puhuttu tuosta ikinä sen jälkeen.

M39

Mitä hän vastasi? Itse en uskaltaisi kysyä suoraan mitään suihinottoa.. Mitä jos hän sanookin vaimollesi eri tilanteessa niin ero tulee

:D millainen oli hänen reaktio ?`

Yllättynyt ja punastui mutta ihmeenkin äkkiä sai asian mietittyä. Sitten kahvin aikana oli jännittynyt kun varmaan molemmat mietti kuinka tästä päästään asiaan luontevasti.

M39

Vierailija
862/3553 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli oman vaimon kanssa vaikeat ajat ja vaimon Sisko tiesi hyvin kuinka tilanne oli meillä haasteellisempi. No sitten eräänä viikonloppuna ei vaimon siskon auto lähtenyt käyntiin ja kävin auttamassa akkulaturin kanssa. Aivan yhtäkkiä oli siinä jutellessa pakko kerätä rohkeus ja kysyä voisiko hän ottaa suihin. Tulisi nimittäin todella tarpeeseen. Hän mietti ja hetken ja sitten mentiin kahville ja siitä sohvalle ja kyllä tulikin tarpeeseen. Kiitin häntä ja sanoin kuinka paljon oli apua. Ei olla puhuttu tuosta ikinä sen jälkeen.

M39

Mitä hän vastasi? Itse en uskaltaisi kysyä suoraan mitään suihinottoa.. Mitä jos hän sanookin vaimollesi eri tilanteessa niin ero tulee

:D millainen oli hänen reaktio ?`

Yllättynyt ja punastui mutta ihmeenkin äkkiä sai asian mietittyä. Sitten kahvin aikana oli jännittynyt kun varmaan molemmat mietti kuinka tästä päästään asiaan luontevasti.

M39

Sovittiin että tästä ei puhuta ikinä kenellekään. Vaimon sisko on hyvin järkevä ihminen ja luotan häneen. Itse koin että hän auttoi meidän parisuhdettamme vaimoni kanssa.

M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/3553 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa kylpylän höyrysaunassa. Naisten ja miesten puolta erotti vain kaide. Ensin saunassa oli muitakin, mutta hetken oltuamme muut poistuivat sieltä ja pääsimme vierekkäin. Ehdotin jotta imaisisikohan vähän, kun ei ole muita. Hetken emmittyään suostui ja ekalla imaisulla kalu kovana eikä kovin kauan mennyt kun puurot kurkussa ja naamalla...

Vierailija
864/3553 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin sellainen aika spontaani kolmen kimppa jossa kaverin mies panee mua takaapäin ja kaveri sormettaa molempia. Tehtiin tätä yhteen aikaan aika useinkin. Myös ilman kaverin miestä :D

Vierailija
865/3553 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ajoi minua taaksepäin samalla suudellen ja päädyin nojaamaan seinää vasten. Hän jatkoi kiihottamistani suudellen kaulaani ja hellästi puristellen rintojani. Sitten hän yllättäen polvistui, laski housuni ja alkoi nuolla minua. Yritin avata reisiäni niin paljon kuin pystyin samalla, kun miehen kieli ja sormet kiusasivat minua yhä lähestyvään orgasmiin. Koetin päästä lähemmäs miehen suuta ja hän vain painoi lantioni alas ja lopetti nuolemisen juuri kun olin tulossa. Hän vain hengitti suoraan kiinni kosteassa alapäässäni ja sai minut hulluksi. Oli ihan pakko voihkaista ja anelin häntä jatkamaan. Kysyin haluaisiko hän panna. Sanoi että haluaisi, mutta silti hän työnsi sormensa sisääni, ja sain saman tien aivan uskomattoman orgasmin. Onneksi mies piteli minusta kiinni, sillä jalkani olisivat muuten pettäneet altani. En ollut ennemmin kokenut muuten kuin makuullaan vastaavanlaista. Jäi silti vähän ajatuttamaan, kun mies ei saanut laueta. Se erektio college-housuissa oli niin valtava, mutta hän sanoi vaan hymyillen ja silmää iskien, että kerää kierroksia iltaa varten. :) 

Vierailija
866/3553 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän kanssa kylpylän höyrysaunassa. Naisten ja miesten puolta erotti vain kaide. Ensin saunassa oli muitakin, mutta hetken oltuamme muut poistuivat sieltä ja pääsimme vierekkäin. Ehdotin jotta imaisisikohan vähän, kun ei ole muita. Hetken emmittyään suostui ja ekalla imaisulla kalu kovana eikä kovin kauan mennyt kun puurot kurkussa ja naamalla...

ah lisää :)

Vierailija
867/3553 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ajoi minua taaksepäin samalla suudellen ja päädyin nojaamaan seinää vasten.

Rakastan kun mies tekee tota että kesken minkä tahansa arkisen puuhan tulee kohti, suutelee koko ajan samalla kun mä pakitan ja lopulta painaa mut seinää vasten. Meillä se monesti menee vaan tosi pian panemiseksi kun kumpikaan ei millään malta olla ilman. Naidaan seisaallaan melki loppuun asti ja sit mies tulee mun päälle kun laskeudutaan lattialle ja siinä sit lähärissä ollaan ne viimeiset ihanat työnnöt...

Tykätään molemmat siitä kun voidaan jäädä hetkeksi loikoileen likikkäin ja pussaileen, tai sitten vaan noustaan ja jatketaan sitä juttua mikä jäi kesken aikaisemmin. Meillä on useesti aika simppeliä mut tosi spontaania seksiä. Mua kiihottaa niin tajuttomasti ne miehen eleet ja olemus kun hän tavallaan dominoi vähän:)

Vierailija
868/3553 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse, kauan sitten väkijoukon yli. Ei voi unohtaa. Mietin millaista meillä olisi ollut, jos olisimme saaneet toisemme. Tansittiin, juteltiin, suudeltiin ja sitten kohtalo erotti meidät. Kuulostaa varmaan säälittävältä, mutta elämäni tähtihetki oli tuo pieni tuokio..

on haikea ja kiihottava muistella häntä.

Vierailija
869/3553 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katse, kauan sitten väkijoukon yli. Ei voi unohtaa. Mietin millaista meillä olisi ollut, jos olisimme saaneet toisemme. Tansittiin, juteltiin, suudeltiin ja sitten kohtalo erotti meidät. Kuulostaa varmaan säälittävältä, mutta elämäni tähtihetki oli tuo pieni tuokio..

on haikea ja kiihottava muistella häntä.

Kyllä joskus katse voi olla uskomattoman eroottinen. Ei yhtään säälittävää vaan kiihottavaa.

Vierailija
870/3553 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän auton takapenkillä viime yönä. Eka kerta muualla kuin sängyssä..

Vierailija
871/3553 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on ihan kiva rakastelupaikka:) Ainaki me ollaan jätkän kaa käytetty sitä tosi usein, varsinkin kun hänellä oli jo ajokortti ja auto silloin kun alettiin seurustella. Vähän ahdasta tottakai, mutta mulla ainakin se lisää vaan sitä ihanaa kiihkoa kun ollaan tiiviisti lähekkäin. Alussa mentiin aina lähikseen takapenkille mut nykyään mä tuun joskus etupenkillä jätkän syliin. Monta kertaa on ollut lähellä että jäädään kii tai niin on ainakin luultu, kun on sit kiihdytetty tahtia ja joskus keskeytettykin. Sängyssä on ihanaa, mutta välillä pitää olla muutakin..

Kiihottavasta ja samalla huvittavasta autokokemuksesta tulee mieleen yks kerta yhden ison huoltoaseman parkkiksella, kun kaukana muista autoista maattiin päällekkäin takapenkillä ja rakasteltiin tosi kuumissaan, kun ei oltu nähty sitä ennen muutamaan päivään. Mieletön orkku oli just tulossa, kun kuultiin mopojen ääntä ympäriltä. Ikkunat oli huurussa tai melki jäässä, että sen puoleen ei meitä kukaan nähnyt, mutta silti kysyin jätkältä mitä tehdään. Hän oli niin lähellä, että jotain murinaa vain kuulin vastaukseksi ja samalla sitten sain itekin.

Ilmeisesti mopopojat oli pysähtyneet kannustamaan meitä, kun joku huusi kovalla äänellä "Titanic" . Käännyin sitten katsomaan äänen suuntaan ja huomasin, että käteni oli tehnyt lasiin jäljen vähän kuin siinä legendaarisessa kohtauksessa. Oltiin vieläkin puolipyörryksissä nautinnosta kun kuultiin aplodeja ja vihellystä. Siinä vaan maattiin, hihiteltiin ja suudeltiin onnessaan. :)

Vierailija
872/3553 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukiryhmän kokoukseen ei tullut kanssani kuin yksi nainen. Keitimme teetä ja odottelimme, että tulisi hieman enemmän porukkaa. Ei tullut. Nainen oli ihanan siro ja seksikkään näköinen. Tiukat farkut ja avara toppi. Päätimme halata toisiamme. Minulla alkoi seisomaan. Annoin hänen tuntea sen. Hän katsoi minua silmiin ja suuteli. Varmistimme, ettei kukaan pääse meitä yllättämään. Riisuimme toisemme ja kävimme pikaisesti pesuilla. Hän istui pehmeän tuolin reunalle, minä nuolin häntä. Hän alkoi kiemurtelemaan ja estelemään - halusi minun tulevan sisään. Olin polvillani hänen edessään ja otin hänet. Hän alkoi ejakuloimaan ja niin penkki, kuin myös lattialla ollut matto kastuivat. Olin ihan äimän käkenä, kun näen naisen ajakuloinnin ensimmäistä kertaa livenä. Siirryttiin sitten keskemmälle lattiaa ja otettiin matto pois alta. Otin hänet takaapäin seisten. Miten taivaaliselta se tuntuikaan. Hänellä oli todella timmi kroppa ja hänen pimppinsä oli hyvin treenatun oloinen. Pikaiset pesut tehtiin ja siistittiin paikkoja. Nainnin haju jäi huoneistoon, mutta eipä se haitannut. Todella ihana kokemus. Muutaman kerran jälkeenpäin naitiin eri paikoissa. Nyt emme ole olleet ko. vertaisturiryhmissä mukana ja emme ole nähneet. Olisi kyllä ihanaa, jos vielä näkis... Laita viestiä, jos luet tätä - tuskin luet, koska täähän on vauva-palsta ja et liene vauvaa enää tekemässä.... :) Sinä olet A ja minä olen J alkuikirjaimilta

(m50)

Vierailija
873/3553 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä onkin, että kiinnijäämisen riski kiihottaa niin paljon. Autossa olimme mekin poikaystäväni kanssa erään teollisuusalueen reunamilla kuorma-autojen kääntöpaikalla, tietenkin missäs muualla, ja keskellä yötä. Ei näkynyt rekkoja tai muutakaan liikennettä, joten himot veivät voiton, vaikka alunperin piti lähteä vaan ajelulle. Kapusin hänen syliinsä ratin ja penkin väliin ja aikamme suudeltuamme ja kosketeltuamme aloimme rakastella. Vauhti kiihtyi, kunnes huomasimme lähestyvän auton valot kauempana tien suoran toisessa päässä. Yritin sanoa, että lopetettaisiin, mutta poikaystävä voihkaisi, että hänen olisi pakko saada laueta sisälleni. Jollain ihmeellisellä tavalla hän kiepautti meidät ympäri ja laski selkänojan alas niin, että makasin hänen allaan. En tiedä yhtään, miten siinä mahduimme olemaan, mutta jotenkin poikaystävän jalatkin sopivat ja hän sai kiihdytettyä itsensä ja siinä samalla minutkin nopeaan orgasmiin. Nousimme ylös ja hän siirtyi ketterästi pelkääjän paikalle nostelemaan housujaan. Löysin paperia ovikotelosta ja pyyhin enimpiä tahroja pois penkistä. Huomasimme, että auton takavalot näkyivät jo kauempana toisen tienhaaran luona, ja se ajoi onneksemme takaisin sinne mistä oli tullutkin.

Vierailija
874/3553 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervointa ikinä. Olen "didottanut" naiseni onneliseksi melko isolla kesäkurpitsalla ja hänen orgasmin jälkeen nainut pillun joka todella oli hetken verran Niin ihanasti "horollaan", avoin ja "väljä". Ehkä kiihotavin kokemus ikinä

Vierailija
875/3553 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottava kokemus mullakin syntyy aina tilanteen ja paikan yllättävyydestä niin kuin täällä joku oli jo osuvasti kuvannut. Saattaa kuulostaa seksinovellilta, mutta tämä on tapahtunut mulle ihan oikeasti. Tulin tanssiravintolasta oikein viehättävän miehen kanssa. Hän oli pitänyt mulle seuraa enemmän ja vähemmän koko illan ajan ja lopuksi hän pyysi, jos voisi lähteä "neitoa saatille". Kun noin klassista sanontaa käyttää, eihän siinä voi kieltäytyä millään. Mies suuteli mua koko matkan ja nyt oltiin sitten mun rapussa. Aulassa nojailtiin jo seinää vasten aika kuumissa tunnelmissa, mutta jotenkuten selvittiin hissiin. Mies olisi halunnut panna mua siellä ja yritti riisua pikkareitani mekon alta. Päästiin kuitenkin oikeaan kerrokseen ja olin oven auki saatuani jo miehen sylissä. Ilta jatkui samoissa merkeissä, hän todella dominoi ihanalla tavalla. Hän otti huomioon minut mitä parhaimmin ja välillä vaihdoimme rooleja, kunnes hän lopulta aina otti tilanteen ja minut haltuunsa. Uskomatonta seksiä ja kiihottavin kokemukseni tähän saakka...

Vierailija
876/3553 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittön pöydällä selällään poikkis seisoi edessä.. Olin ekaa kertaa silleen.. Meidän sekstailut on vasta alussa ja tää on kiihottanu mua ehkä eniten tähän mennes:)

Vierailija
877/3553 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
878/3553 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoinani 20 vuotta vanhempi vuokraemäntä kävi panettamassa itseään minulla. Olin alivuokralaisena ja hän kotirouvana. Mitä törkeämmin ja rivommin häntä kohtelin, sitä varmemmin akka laukesi.

Tuli vedeltyä tukasta pitkin lattioita, pantua perseeseen pelkkä sylki liukasteena, annettua litsareita ja haukuttua ties miksi. Meininki meni aika roisiksi.

Aika omituinen suhde, joka kesti kaksi ja puoli vuotta. Kuitenkin voisin laittaa kiihottavimmaksi kokemuksekseni.

Vierailija
879/3553 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittön pöydällä selällään poikkis seisoi edessä.. Olin ekaa kertaa silleen.. Meidän sekstailut on vasta alussa ja tää on kiihottanu mua ehkä eniten tähän mennes:)

Mä oon huomannu että mun poikaystävä villiintyy ihan tajuttomasti siitä kun mä meen selälleen pöydälle. Oon käyttäny tota sillonkin kun ollaan riidelty ja sit sovinto syntyy aika kivasti. Monta kertaa hän ei vaa malta olla seisaallaan loppuun asti vaan tulee mun päälle. Tosi kiihottavaa vaikka pöytä heiluu sit aikalailla kun molemmat makoillaan :)

Vierailija
880/3553 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä vanhempieni, mieheni ja pienten lasteni kanssa vanhempieni kesämökillä. Pienet ahtaat tilat, ei autoa, ei edes kunnon metsää ympärillä. Paljon peltoa, niittyä ja pieniä taloja siellä-täällä. Viikon päästä huomasin, että mies katsoo minua kiimaisena. Tunsin,miten pillu kostui. Paikkaa rauhassa rakastella ei vaan ollut. No viimein sitten karattiin kahdestaan. Löydettiin autiotalo omenapuineen. Siellä pitkässä ruohossa tuli nuoltua kullia ja pillua ja pantu niin, että nautinnonhuuto kuului kauas. Mutta en pystynyt olemaan hiljaakaan.