Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3553)

Vierailija
841/3553 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kun ensin käytettiin miehen kanssa keskeytystä ehkäisykeinona puoli vuotta (typerää ehkä). Me tehtiin vaan se niin, että alussa mies tuli sisään paljaana, rakasteltiin vähän aikaa ja sitten kun hän tunsi, että oli pakko kiihdyttää laittoi kortsun ja ihanaan loppuun mentiin sen kanssa. Jostain vaan luettiin, ettei orgasmia kannata "edgettää" eli vetää ulos vasta ihan viime tipassa ja meillä toimi tuo ihmeen hyvin.. En silti suosittelisi mikäli ei halua missään nimessä tulla raskaaksi..

Sitten yhtenä päivänä päätettiin vaan alkaa yrittämään lasta, ja ne ihan ensimmäiset seksikerrat ilman mitään ja mies loppuun asti mun sisällä oli kiihottavimpia mitä olen koskaan kokenut. Miehen mielestä oli myös ihanaa, sillä hän ei ollut myöskään vastaavaa kokenut, koska aikaisemmassa suhteessa hän oli aina käyttänyt kondomia. Ilman on nyt jatkettu, mutta vielä ei ole tärpännyt. Ei olla laskeskeltu tai tarkkailtu mitään, rakasteltu vaan aina kun mieli tekee ja ehtii. Tuntuu edelleen upealta, jotenkin täydellisemmältä ja vielä läheisemmältä. Ehkä luonto on sen niin tarkoittanutkin :)

Täällä joku muukin puhui ehkäisyn poisjättämisestä ja sen jälkeisistä tunteista. Voin kyllä vahvistaa täysin kokemuksenne, ainakin meidän tapauksessa.

Vierailija
842/3553 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen ihan loppuun asti tehdä ilman ehkäisyä tulematta raskaaksi siihen toiseen reikään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/3553 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen ihan loppuun asti tehdä ilman ehkäisyä tulematta raskaaksi siihen toiseen reikään..

Totta :D meillä ei vaan tuota ole suosittu. Jotenkin tuntuu vaan ihanalta ihan perinteisesti. Kokeiltu on kerran.

Vierailija
844/3553 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi vessapanot on joskus ihan mielettömän kiihottavia. Vaikka kuulostaa ehkä likaiselta ja iljettävältäkin touhulta mut oikean miehen kanssa voi olla kiihottavimpien top vitosessa. Meillä harrastellaan silloin tällöin aina spontaanisti. Kivempi olla invavessassa kun siellä pääsee yleensä makoilemaan pöydälle. Joskus on maattu normaaliveskin lattialla mut se ei ollut niin kivaa varsinkin kun mä oon aina alla... 

Himot kun nousee niin välillä sit on vaan pakko mennä rakastelemaan vaikka monesti odotellaan kotiin asti ja sit ollaan heti eteisessä ekan kerran :) 

Miten te mahduitte makaamaan tavallisessa vessakopissa? Me yritettiin poikaystävän kaa kerran mut siitä ei tullut mitään.. tai no mä kyl mahduin kun oon hurjat 156cm mut poikkis ei millään. Se ei päässyt silleen kunnolla mun päälle ollenkaan :D Melkosta sähläystä... invavessat onkin sit aivan ihania kun on pakko saada. Eikä tosiaan yleensä tartte lattialla ees olla. Viime kerta oli tosi kiihottavaa kun oltiin molemmat niin himoissaan kun ei oltu nähty pariin viikkoon kun mä olin työssäoppimassa ulkomailla ja poikkis kotimaassa. Sinä iltana oltiin yhteensä varmaan 7 kertaa.. eka kerran kirjaston invavessassa heti melki sen jälkeen kun oltiin taas yhessä... :)

Kyllä me ainakin eilen mahduttiin ja poikaystävä pääsi mun päälle silleen just ihanasti ihan kii muhun vaikkei se ihan lyhyt olekkaan. Siellä missä me oltiin oli semmoset kunnon ovilla olevat kopit eikä niitä karsinoita mistä tuntuu että seinät kaatuu heti kun vähän hipaisee niihin. Oli vaan pakko päästä oleen lähekkäin:)

Vierailija
845/3553 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin poikkiksen kaa kerran veskissä kun ei oikeen muuta paikkaa keksitty. Koululla oli kesällä bänditapahtuma ja tuntui et kaikki muut paikat oli varattuja ja jossain nurkalla oli aina joku nojailemassa. Se pysty tuleen ihan helposti makaamaan mun päälle vaikka se koppi oli aika pieni. Mä jouduin pitää jalat ihan koukussa eikä se saanut jalkojaan suoraksi mut silti se jotenki pääsi tosi lähelle mua.. Nopeet ihanat orkut ja sit mentiin takas kuunteleen musaa:))

Vierailija
846/3553 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elokuvateatterissa kauan sitten... Tylsä pätkä, tosi synkkää ja pimeää maisemaa ja lavastusta kuvattiin ja koko sali oli tosi hämärä. Hätinä popcornejansa näki. En edes muista sen leffan nimeä, mutta sen muistan hyvin mitä tehtiin poikakaverin kanssa.

Tykkäsin aina hänen kiusoittelustaan esim. jos katottiin telkkaria ja samalla se kiihotti mua. Kokeilin sitä nytkin hivuttamalla kättäni hänen reidellä edestaas ja koko ajan lähestyen jalkoväliä. Jostain syystä hän villiintyi ihan täysin ja alkoi näykkiä korvaani ja kaulaani sivulta. Pojan kädet löysivät housuhini nopeasti ja ennen kuin tajusinkaan hän oli jo polvillaan penkkini edessä ja veti housujani alemmas ja toista lahjettani pois. Samalla kertaa lähti pikkaritkin ja olin siinä puolimakuullaan alapää paljaana. Pälyilin ympärille, mutta en nähnyt ketään meidän penkkirivillä, takana tai edessä ihan lähellä. Samaa teki jätkäkin ennen kuin sitten ojentautui mun päälle kulli sojottaen ihan pystyssä auki olevasta sepalusaukosta. Siinä rakasteltiin tosi nopeasti, molemmat tultiin muutamalla ihanalla nopealla työnnöllä, ja sitten vaan äkkiä poika takaisin omalle penkille, housut ylös ja kiinni ja muutaman minuutin päästä tulikin jo lopputekstit.

Olen kysynyt mieheltä monesti jälkeenpäin muistaako hän siitä elokuvasta mitään. Ei kuulemma kun oli vähän muuta tekemistä. En tiedä uskallettaisiinko enää tehdä vastaavaa temppua, mutta oli kyllä mieleenjäävä kokemus.

miltä tuntui spermat sisällä sen jälkeen kun elokuva loppui :)? Itse rakastan pikaisia sessioita julkisilla paikoilla ja kiihottaa ajatus siitä kun laukeaa sisään ja naisella spermat pillussa jatketaan jotain mitä ollaan tekemässä mennään kauppaan :D

Märältä:D... Mutta ei se nuorena niin haitannut. Jotenkin kiihotti vaan lisää kun ajatteli että hän tavallaan merkkaa mut omakseen. Poika oli tulossa mun kanssa samaan veskiin ja oli lähellä ettei otettu siellä uusiksi. Kuultiin jotain meteliä ja lähdettiin pois. Mun kotona sitten mentiin suihkuun ja kun porukat oli poissa pantiin siellä.. :)

T. Se elokuvissa kävijä

Oho.. mä en sit olekaan ainut jota kiihottaa miehen mällit pikkareissa ja se tunne kun ne valuu sinne oikein kiihkeen seksin jälkeen jossain vähän kielletyssä tai puolijulkisessa paikassa. Meilläkin silloin tällöin harrastellaan noita pikaisia.. ei vaan malteta millään. Tottakai on kiva päästä sit pesulle jossain vaiheessa mut kyllä mekin usein vielä rakastellaan suihkussa. Parhaimmillaan suihkukerta on ollut varmaan neljäs tai viides (kylläkin viimeinen) saman illan ja yön aikana :D

Mällit pikkareissa yleisellä paikalla.. Parasta :))

Vierailija
847/3553 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoiti minulle orgasmin. Makoiltiin vähän aikaa (varmaan joku 20 min), koskettelin itseäni kerta olin edelleen märkä. Mies innostui koskettelemaan minua lisää, toinen orgasmi. Ihanaa, ei ollut mitenkään suunniteltua.

Mies monesti kertoo, miten haluaisi mennä johonkin pukukoppiin, nuolla pyllyäni ja että ottaisin suihin.

Viime lauantai jäi myös erityisen vahvasti mieleen, kun osasin antaa miehelle jotenkin erikoisen hyvää suuseksiä. Kummankin tuntemukset olivat tavallista vahvemmat, mies tuli myös suuhuni ja nielin.

Eilen sormettelin peppureikääni ja katsoin miestäni silmiin. Miehen muna vain nousi, oli niin kiihottunut. Ilme sellaista virnuilun ja lievän punastumisen sekamelskaa.

n21

Vierailija
848/3553 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies hoiti minulle orgasmin. Makoiltiin vähän aikaa (varmaan joku 20 min), koskettelin itseäni kerta olin edelleen märkä. Mies innostui koskettelemaan minua lisää, toinen orgasmi. Ihanaa, ei ollut mitenkään suunniteltua.

Mies monesti kertoo, miten haluaisi mennä johonkin pukukoppiin, nuolla pyllyäni ja että ottaisin suihin.

Viime lauantai jäi myös erityisen vahvasti mieleen, kun osasin antaa miehelle jotenkin erikoisen hyvää suuseksiä. Kummankin tuntemukset olivat tavallista vahvemmat, mies tuli myös suuhuni ja nielin.

Eilen sormettelin peppureikääni ja katsoin miestäni silmiin. Miehen muna vain nousi, oli niin kiihottunut. Ilme sellaista virnuilun ja lievän punastumisen sekamelskaa.

n21

wow.

jos oikeasti on olemassa tuollainen nainen. Uskaltaa masturboidan miehen katsellessa ja osaa ottaa suuseksistä(molemminpuolisesta) ilon ja nautinnon irti, nostan sinulle hattua =)

Vierailija
849/3553 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n21

wow.

jos oikeasti on olemassa tuollainen nainen. Uskaltaa masturboidan miehen katsellessa ja osaa ottaa suuseksistä(molemminpuolisesta) ilon ja nautinnon irti, nostan sinulle hattua =)

3 lapsen äiti, maitotissit puolillaan kohta on tuollainen siis vaimoni. ei tarvitse mikään kokematon teinipimu olla

Vierailija
850/3553 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on se että mää opin sanomaan sanan vittu.

Vierailija
851/3553 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuvittuvittuvittuvittuvittu

Vierailija
852/3553 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla taas vaimon kanssa kivaa. Saunan jälkeen istuin sohvalla yöhousuissani. Vaimo asettui kontalleen lattialle, raotti housunlahjetta ja alkoi imemään velttoa kaluani. Myös posliinipallini saivat kieltä ja imua. Kohta kalu jo seisoikin. Rouva nousi ylös, riisui yövaatteensa ja alkoi hieromaan pilluaan edessäni. Välillä sormi kävi myös suussa. Kävi selälleen lattialle ja jatkoi sormetustaan. Tahti kiihtyi. Heitin housut pois, menin kontalleen lattialle ja tarjosin kaluni hänen suuhunsa. Huokailu yltyi, otin hänen päästään kiinni ja puoliväkisin aloin naimaan suuhun. Vaimo vain innostui ja laukesikin kohta. Lähellä oli ettei purrut kaluani. Siirsin käteni kosketusaralle ja märälle klitorikselle ja aloin hieroa. Hän jatkoi suihinottoa ja tunsin kuinka keskisormensa alkoi ujuttautua perseeseeni. Kauaa ei eturauhasta tarvinnut hieroa kun jo mälli lähti selkärangasta asti. Vaimo sai kunnon lastin suuhunsa, osan valuessa irstaasti suupielestä. Huh huh! Kylläpä uni maittoi tämän session jälkeen.

Vierailija
853/3553 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli oman vaimon kanssa vaikeat ajat ja vaimon Sisko tiesi hyvin kuinka tilanne oli meillä haasteellisempi. No sitten eräänä viikonloppuna ei vaimon siskon auto lähtenyt käyntiin ja kävin auttamassa akkulaturin kanssa. Aivan yhtäkkiä oli siinä jutellessa pakko kerätä rohkeus ja kysyä voisiko hän ottaa suihin. Tulisi nimittäin todella tarpeeseen. Hän mietti ja hetken ja sitten mentiin kahville ja siitä sohvalle ja kyllä tulikin tarpeeseen. Kiitin häntä ja sanoin kuinka paljon oli apua. Ei olla puhuttu tuosta ikinä sen jälkeen.

M39

Vierailija
854/3553 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli oman vaimon kanssa vaikeat ajat ja vaimon Sisko tiesi hyvin kuinka tilanne oli meillä haasteellisempi. No sitten eräänä viikonloppuna ei vaimon siskon auto lähtenyt käyntiin ja kävin auttamassa akkulaturin kanssa. Aivan yhtäkkiä oli siinä jutellessa pakko kerätä rohkeus ja kysyä voisiko hän ottaa suihin. Tulisi nimittäin todella tarpeeseen. Hän mietti ja hetken ja sitten mentiin kahville ja siitä sohvalle ja kyllä tulikin tarpeeseen. Kiitin häntä ja sanoin kuinka paljon oli apua. Ei olla puhuttu tuosta ikinä sen jälkeen.

M39

:D millainen oli hänen reaktio ?`

Vierailija
855/3553 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elokuvateatterissa kauan sitten... Tylsä pätkä, tosi synkkää ja pimeää maisemaa ja lavastusta kuvattiin ja koko sali oli tosi hämärä. Hätinä popcornejansa näki. En edes muista sen leffan nimeä, mutta sen muistan hyvin mitä tehtiin poikakaverin kanssa.

Tykkäsin aina hänen kiusoittelustaan esim. jos katottiin telkkaria ja samalla se kiihotti mua. Kokeilin sitä nytkin hivuttamalla kättäni hänen reidellä edestaas ja koko ajan lähestyen jalkoväliä. Jostain syystä hän villiintyi ihan täysin ja alkoi näykkiä korvaani ja kaulaani sivulta. Pojan kädet löysivät housuhini nopeasti ja ennen kuin tajusinkaan hän oli jo polvillaan penkkini edessä ja veti housujani alemmas ja toista lahjettani pois. Samalla kertaa lähti pikkaritkin ja olin siinä puolimakuullaan alapää paljaana. Pälyilin ympärille, mutta en nähnyt ketään meidän penkkirivillä, takana tai edessä ihan lähellä. Samaa teki jätkäkin ennen kuin sitten ojentautui mun päälle kulli sojottaen ihan pystyssä auki olevasta sepalusaukosta. Siinä rakasteltiin tosi nopeasti, molemmat tultiin muutamalla ihanalla nopealla työnnöllä, ja sitten vaan äkkiä poika takaisin omalle penkille, housut ylös ja kiinni ja muutaman minuutin päästä tulikin jo lopputekstit.

Olen kysynyt mieheltä monesti jälkeenpäin muistaako hän siitä elokuvasta mitään. Ei kuulemma kun oli vähän muuta tekemistä. En tiedä uskallettaisiinko enää tehdä vastaavaa temppua, mutta oli kyllä mieleenjäävä kokemus.

miltä tuntui spermat sisällä sen jälkeen kun elokuva loppui :)? Itse rakastan pikaisia sessioita julkisilla paikoilla ja kiihottaa ajatus siitä kun laukeaa sisään ja naisella spermat pillussa jatketaan jotain mitä ollaan tekemässä mennään kauppaan :D

Märältä:D... Mutta ei se nuorena niin haitannut. Jotenkin kiihotti vaan lisää kun ajatteli että hän tavallaan merkkaa mut omakseen. Poika oli tulossa mun kanssa samaan veskiin ja oli lähellä ettei otettu siellä uusiksi. Kuultiin jotain meteliä ja lähdettiin pois. Mun kotona sitten mentiin suihkuun ja kun porukat oli poissa pantiin siellä.. :)

T. Se elokuvissa kävijä

Oho.. mä en sit olekaan ainut jota kiihottaa miehen mällit pikkareissa ja se tunne kun ne valuu sinne oikein kiihkeen seksin jälkeen jossain vähän kielletyssä tai puolijulkisessa paikassa. Meilläkin silloin tällöin harrastellaan noita pikaisia.. ei vaan malteta millään. Tottakai on kiva päästä sit pesulle jossain vaiheessa mut kyllä mekin usein vielä rakastellaan suihkussa. Parhaimmillaan suihkukerta on ollut varmaan neljäs tai viides (kylläkin viimeinen) saman illan ja yön aikana :D

Kertokaahan niistä kun olette olleet yleisellä paikalla mällit pikkareissa : ))

Vierailija
856/3553 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

:D millainen oli hänen reaktio ?`

Yllättynyt ja punastui mutta ihmeenkin äkkiä sai asian mietittyä. Sitten kahvin aikana oli jännittynyt kun varmaan molemmat mietti kuinka tästä päästään asiaan luontevasti.

M39

Vierailija
857/3553 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Se elokuvissa kävijä

Matkalla kirjastoon koululta silloin joskus kun poikaystävä nussi mua usein yhden lakkautetun kerhotilan takana joka oli varmaan joskus ollut kauppa tai jotain. Hirveet halut ja oli aina pakko saada siellä jostain syystä ja tottakai siinä itekin sitten innostui. Nuoruus ja se kiihko... ei kiihottavampaa.

Vierailija
858/3553 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi erikoisimmista ja kiihottavimmista jutuista sattui ihan kotona. Normaaliin tapaan könysin vaimon viereen ja työnnyi liki että vähän panettais jne... No vaimo tuumasi että nyt tehdään niin että vaihdamme osia. Olin vähän että vaihdamme mitä? Vaimo oli käynyt vähän ostoksilla. Oli hankittuna XL-kokoiset stay-up sukat ja kuulemma tarkoin mitattu saman kokoinen strap-on mitä hänkin on tottunut saamaan joka reikään. Oli uskomattoman kiihottavaa imeä "vaimoa" ja sitten saada oman kalun kokoista vehjettä vaimon toimesta. Vehje pyllyssä, sukat jalassa ja kalu vaimon käsissä oli jotain sellaista jolle laukesin sille iltaa monesti ja rajusti. Ja monta kertaa myöhemminkin.

Vierailija
859/3553 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Se elokuvissa kävijä

Matkalla kirjastoon koululta silloin joskus kun poikaystävä nussi mua usein yhden lakkautetun kerhotilan takana joka oli varmaan joskus ollut kauppa tai jotain. Hirveet halut ja oli aina pakko saada siellä jostain syystä ja tottakai siinä itekin sitten innostui. Nuoruus ja se kiihko... ei kiihottavampaa.

Oottekohan te olleet samassa paikassa :D

Lukion tokana ja kolmantena vuonna mulla ja poikaystävällä oli monta kertaa hyppytunnit samaan aikaan ja rakastelemaan piti päästä. Meidän paikka oli paikallisen leijona-yhdistyksen entisen kerhotilan, klubitalon takana tai miksi sitä nyt sanoisi. Kuitenkin semmoinen 60-luvun vanha osuuskaupparakennus, minkälaisia oli ennen vähän joka kylässä. Sen takana oli vanha varasto jonka takaoven lukko oli rikki, ehkä hajotettu jonkun toisen kiimaisen pariskunnan toimesta joskus, kuka tietää... 

Rakennuksen seinustalla pajupuskien suojissa tavattiin olla alussa vähän aikaa seisaaltaan ja sitten poika kellisti mut alleen. Nuorena se tuntui niin ihanalta ja mua kiihotti olla alla vaikka oli kova alusta. Seisaaltaankin oltiin aina kasvokkain, joskus kun koetin asettua niin että hän tulisi takaa, hän aina käänsi mut, nosti syliinsä tai koukisti vaan jalkojaan ja tuli sisääni.. Silloin se todella oli ihaninta ja kiihottavinta mitä voi kuvitella kun siinä samalla suudeltiin. 

Lopulta jätkän kotoa pöllittiin vanha retkeilypatja ja kiikkuutettiin se illan hämyssä varaston sisäpuolelle pieneen soppeen. Sen jälkeen oltiin aina siellä ja kumma kyllä ei koskaan tavattu ketään muita tai huomattu että kukaan olisi meitä seurannut. Käytiin siellä myös iltaisin ja viikonloppuisin päivälläkin uskaltauduttiin kun kylillä oli muuten hiljaista. Talvella ei aina tarjettu mutta kyllä monta kertaa tehtiin se takit päällä pakkasessa.. Kummankaan kotona ei tietenkään voinut ja me ei kehdattu tai uskallettu koulussa muutakuin ehkä pari kertaa inva-vessassa ihan mielettömässä kiihkossa.

En oo hetkeen käynyt kotikylällä kun vanhemmat asuu muualla, mutta monta kertaa oon miettinyt vileäköhän se rakennus on pystyssä ja "meidän" lemmenpatja siellä... :D

Vierailija
860/3553 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin niin ujo kouluaikoina etten uskaltanut paljoa edes jutella poikien kanssa. Ihana lukea teidän juttuja:)