Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3553)

Vierailija
821/3553 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kanssa ollut monia mahtavia kokemuksia mutta yksi on jäänyt erityisesti mieleen, nimittäin kun ensimmäisen kerran nuolin häntä kunnolla takaapäin. Aivan järkyttävän kiihoittavaa ja tuhmaa nuolla sekä pillua, että peppua tuosta asennosta! Muistan, kun meinasin itse tulla pelkästä kiihoituksesta samalla kun nuolin. Moista tunnetta ei ole ollut koskaan ennen vaikka tehty mitä. Aivan parasta!

Vierailija
822/3553 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kiihottavimmat kokemukset liittyy aina yllättävyyteen. Esim. mies haluaa yhtäkkiä mua jossain ihan sopimattomassa paikassa ja ottaa heti tilaisuuden tullen. Tai mä viettelen hänet vaikka jossain juhlissa ja sitten piipahdetaan veskissä pikaisella. Yksi päivä oltiin mun serkun luona kylässä ja muiden vieraiden varastaessa huomion päädyttiin liinavaatekomeroon. Hän olisi halunnut tulla mun päälle, mutta siellä ei oikein mahduttu makoileen ja jouduttiin olla seisaaltaan. Tultiin silti ihanaan nopeaan orkkuun ja naamat punaisena palattiin takaisin muiden seuraan:)

Meillä kanssa on pari kertaa käynyt niin ettei millään malteta vaikka tilanteessa tai tilaisuudessa/paikassa ei saisi kai seksiä edes ajatella:) Ja just noista kerroista tulee niitä kiihottavimpia kun se on tavallaan vähän kiellettyä. Yksissä sukujuhlissa etittiin juhlapaikan takapihalta metsän laidalta kivirykelmä minkä takana sit makoiltiin. Mulla oli sen jälkeen heiniä ja moskaa hiuksissa ja vaatteisiin tuli tahroja, mitkä oli tosi vaikeita saada pois. Oli vaan niin kiihkeetä ettei noita juttuja ajatellut ennakkoon:)  

Toisissa juhlissa oltiin omakotitalon vierashuoneen sängyllä oven takana mitä ei edes saanut lukittua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/3553 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa sitten olin isossa tavaratalossa isäni kanssa ja olimme tulossa liukuportaita alaspäin kun huomasin komean näkösen nuoren pojan joka vilkuili mua. Hän meni siinä ihan vieressä portaita ylös. Sitten kun olin ohittanut hänet, niin käännyin katsomaan ja hänkin oli kääntynyt katsomaan mua. Ujona ja nolona vaan käänsin äkkiä katseen pois. Kierreltiin eri osastoja ja iskä sanoi haluavansa käydä urheilupuolella. Sanoin ettei mua niin kiinnosta ja lupasin odottaa häntä. Yhtäkkiä näin taas sen pojan tällä kertaa kassajonossa, tai siis kun odotin iskää siellä kassojen ulkopuolella. Hänkin huomasi mut ja siinä tuijoteltiin toisiamme ja hymyiltiin. Sitten kun hän oli maksanut, hän käveli mun ohi tosi tosi läheltä ja hipaisi mun pitkiä hiuksia. Katselin että mihin suuntaan hän menee ja menin istumaan noin 10 metrin päähän kassoista penkille peliosaston lähelle. Jatkettiin vaan toistemme vilkuilua ja hän iski mulle silmää ja taas katseli pelejä ja mä vaa hymyilin siinä.

Se jatkui varmaan ainakin viis minuuttia. Kunnes poika näytti mulle sormella että tuu tänne. Epäröin ja ujostelin ja yritin nähdä missä kohtaa isä oli tulossa, mutta en löytänyt häntä ja päätin arkaillen mennä pojan luo. Hän katsoi mua niin syvälle silmiin ihanilla tummilla silmillään että olin pyörtyä, otti hellästi mun kädestä kiinni ja sitoi sormet mun sormiin ja kuiskasi ”tuu” ja vei mut semmoiseen hiljaiseen nurkkaan siellä ihan hyllyjen päässä. Kumartui samantien alemmas ja suuteli niin ihanan pehmeästi. Ihanin ja kiihottavin suudelma mitä olen koskaan saanut ja se miten hän veti mut ihan lähelle eikä epäröinyt yhtään.

Meitä kumpaakin vähän nauratti kun sanottiin moit ja nimet vasta sen jälkeen. Poika kysyi mistä päin olen ja minne menossa. Kyselin samat häneltä ja sitten hän pyysi jos voisi saattaa mut kotiin. Kerroin että oon täällä iskän kanssa, ja että hän katosi multa jonnekkin. Siihen poika tuumasi että etsitään hänet yhessä. Niin siinä sitten lähdettiin kaksistaan takaisin urheiluosastolle päin ja pian isäni kävelikin meitä vastaan. He kättelivät ja poika esittäytyi kuten herrasmiehet konsanaan ja isä kyseli pojalta onko hän koulukavereitani. Poika selitti jotain, että ollaan tutustuttu joku aika sitten ihan täällä tavaratalossa. Meinasi vähän huvittaa kun jätti sanomatta että itse asiassa aika äskettäin :)

Vaihdettiin siinä vielä hissukseen numeroita sillä välin kun iskä kävi katsomassa vielä kynttilää papan haudalle. Tosiaan ihan vieraita oltiin silloin toisillemme mut seurustellaan tätä nykyä tosi tiiviisti ja tuntuu tosi hyvältä olla hänen kanssaan.

Vierailija
824/3553 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paastosin" orgasmista lähemmäs kolme viikkoa (vaimolle kyllä annoin seksiä aina kun hän halusi) ja lopulta yhden rakastelukerran päätteeksi annoin kaiken tulla hänen rinnoilleen ja kasvoilleen.

Vierailija
825/3553 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks yö viime kesänä rakasteltiin poikaystävän kaa urheilukentällä sellasella isolla pehmeellä patjalla. Kulta oli ihan paineissaan housut telttana eikä muutakaan paikkaa keksitty siinä lähellä missä oltiin :)

Vierailija
826/3553 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on uusi työkaveri jonka käytös hämmentää mua, ja toisaalta kiihottaa ihan tajuttomasti. Hänellä on tapana koskea minuun vähän joka tilanteessa. Kulkiessaan ohi hän lähes aina koskettaa olkapäätäni. Naulakolla jos satumme sinne yhtäaikaa, hän aina auttaa mulle takin. Avaa sitten oven ja ohjaa mua selästä hellästi pidellen. Jos kysyn häneltä jotain hän yleensä tulee ihan kiinni taakseni neuvomaan jos siis olen koneella ja laskee taas kätensä mun olkapäille.

Ihan viime päivinä olen huomannut, että hän myös koskee hiuksiini, hyväilee ja silittää jos ollaan peräkkäin vaikka ruokalan jonossa tai vastaavassa. En ole raaskinut näistä hänelle huomauttaa, tykkään kuitenkin hänen huomiostaan, juttuseurastaan, ja siitä kosketuksesta, vaikka välillä huomaan kiihottuvani ehkä liikaakin. Ajattelen häntä usein työajan ulkopuolellakin, ja ehkä toivoisin häneltä jonkunlaista aloitetta, jos tunteita on.

Sinkkuja ollaan molemmat, että sillä osastolla pitäisi kaikki olla ok. Pakko myöntää, että semmoinen tietty salaperäisyys miehessä kiihottaa tosi paljon..

Vierailija
827/3553 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvateatterissa kauan sitten... Tylsä pätkä, tosi synkkää ja pimeää maisemaa ja lavastusta kuvattiin ja koko sali oli tosi hämärä. Hätinä popcornejansa näki. En edes muista sen leffan nimeä, mutta sen muistan hyvin mitä tehtiin poikakaverin kanssa.

Tykkäsin aina hänen kiusoittelustaan esim. jos katottiin telkkaria ja samalla se kiihotti mua. Kokeilin sitä nytkin hivuttamalla kättäni hänen reidellä edestaas ja koko ajan lähestyen jalkoväliä. Jostain syystä hän villiintyi ihan täysin ja alkoi näykkiä korvaani ja kaulaani sivulta. Pojan kädet löysivät housuhini nopeasti ja ennen kuin tajusinkaan hän oli jo polvillaan penkkini edessä ja veti housujani alemmas ja toista lahjettani pois. Samalla kertaa lähti pikkaritkin ja olin siinä puolimakuullaan alapää paljaana. Pälyilin ympärille, mutta en nähnyt ketään meidän penkkirivillä, takana tai edessä ihan lähellä. Samaa teki jätkäkin ennen kuin sitten ojentautui mun päälle kulli sojottaen ihan pystyssä auki olevasta sepalusaukosta. Siinä rakasteltiin tosi nopeasti, molemmat tultiin muutamalla ihanalla nopealla työnnöllä, ja sitten vaan äkkiä poika takaisin omalle penkille, housut ylös ja kiinni ja muutaman minuutin päästä tulikin jo lopputekstit.

Olen kysynyt mieheltä monesti jälkeenpäin muistaako hän siitä elokuvasta mitään. Ei kuulemma kun oli vähän muuta tekemistä. En tiedä uskallettaisiinko enää tehdä vastaavaa temppua, mutta oli kyllä mieleenjäävä kokemus.

Vierailija
828/3553 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuvateatterissa kauan sitten... Tylsä pätkä, tosi synkkää ja pimeää maisemaa ja lavastusta kuvattiin ja koko sali oli tosi hämärä. Hätinä popcornejansa näki. En edes muista sen leffan nimeä, mutta sen muistan hyvin mitä tehtiin poikakaverin kanssa.

Tykkäsin aina hänen kiusoittelustaan esim. jos katottiin telkkaria ja samalla se kiihotti mua. Kokeilin sitä nytkin hivuttamalla kättäni hänen reidellä edestaas ja koko ajan lähestyen jalkoväliä. Jostain syystä hän villiintyi ihan täysin ja alkoi näykkiä korvaani ja kaulaani sivulta. Pojan kädet löysivät housuhini nopeasti ja ennen kuin tajusinkaan hän oli jo polvillaan penkkini edessä ja veti housujani alemmas ja toista lahjettani pois. Samalla kertaa lähti pikkaritkin ja olin siinä puolimakuullaan alapää paljaana. Pälyilin ympärille, mutta en nähnyt ketään meidän penkkirivillä, takana tai edessä ihan lähellä. Samaa teki jätkäkin ennen kuin sitten ojentautui mun päälle kulli sojottaen ihan pystyssä auki olevasta sepalusaukosta. Siinä rakasteltiin tosi nopeasti, molemmat tultiin muutamalla ihanalla nopealla työnnöllä, ja sitten vaan äkkiä poika takaisin omalle penkille, housut ylös ja kiinni ja muutaman minuutin päästä tulikin jo lopputekstit.

Olen kysynyt mieheltä monesti jälkeenpäin muistaako hän siitä elokuvasta mitään. Ei kuulemma kun oli vähän muuta tekemistä. En tiedä uskallettaisiinko enää tehdä vastaavaa temppua, mutta oli kyllä mieleenjäävä kokemus.

miltä tuntui spermat sisällä sen jälkeen kun elokuva loppui :)? Itse rakastan pikaisia sessioita julkisilla paikoilla ja kiihottaa ajatus siitä kun laukeaa sisään ja naisella spermat pillussa jatketaan jotain mitä ollaan tekemässä mennään kauppaan :D

Vierailija
829/3553 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa pubissa sormetin vanhempaa +40v naista puolitäyden baaritiskin edessä kun vieressä oli ihmisiä hänen selän takana ja tämä nainen oli naimisissa vielä. Oli niin kiihottavaa kun hän koitti purra huulta ja olla voihkimatta samalla kun sormeni pyörivät kosteiden häpyhuulien välissä Myöhemmin  sama nainen tuli jatkoille ja päätettiin keittää kahvia ja kokkailla vähän hiukopalaa. Kahvia odotellessa tämä innostui ja alkoikin ottamaan suihin ja nieli mällit samaan aikaan kun kaveri nukkuin toisen naisen kanssa muutaman metrin päässä sohvalla. Sen jälkeen syötiin ja juteltiin joku tovi ennen kuin menimme ennen nukkumaanmenoa vielä käymään tupakalla ja  pantiin parvekkeella vielä yhdet varvit ja laukesin syvälle hänen sisälleen. Tilannetta todellakin jännitti se että parvekkeella oli avoin näkymä vastapäisistä taloista :D. Nainen totes vaan että nyt onkin melko täysi olo ja alettiin nukkumaan..  tää jäi kyllä mieleen ja olin 25 vuotias :D

Vierailija
830/3553 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miltä tuntui spermat sisällä sen jälkeen kun elokuva loppui :)? Itse rakastan pikaisia sessioita julkisilla paikoilla ja kiihottaa ajatus siitä kun laukeaa sisään ja naisella spermat pillussa jatketaan jotain mitä ollaan tekemässä mennään kauppaan :D

Märältä:D... Mutta ei se nuorena niin haitannut. Jotenkin kiihotti vaan lisää kun ajatteli että hän tavallaan merkkaa mut omakseen. Poika oli tulossa mun kanssa samaan veskiin ja oli lähellä ettei otettu siellä uusiksi. Kuultiin jotain meteliä ja lähdettiin pois. Mun kotona sitten mentiin suihkuun ja kun porukat oli poissa pantiin siellä.. :)

T. Se elokuvissa kävijä

Vierailija
831/3553 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kiihottavin, mutta kovin kiihottava silti. Vaimo halusi kerran että nuolen hänelle heti perään toisen orgasmin, vaikka molemmilla oli tiedossa että siinä joutuu jonkinverran töitä tehdäkkin. Ja toiseksi, en koskaan ollut aikasemmin nuollut pillua jossa on siemenet sisällä.

Saatiin kyllä ääri kiihkeä sessio aikaan, kielihoitoa varmasti ihan koko rahalla. Välillä tuntui, että oma kieliväsyy.

Vierailija
832/3553 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Märältä:D... Mutta ei se nuorena niin haitannut. Jotenkin kiihotti vaan lisää kun ajatteli että hän tavallaan merkkaa mut omakseen. Poika oli tulossa mun kanssa samaan veskiin ja oli lähellä ettei otettu siellä uusiksi. Kuultiin jotain meteliä ja lähdettiin pois. Mun kotona sitten mentiin suihkuun ja kun porukat oli poissa pantiin siellä.. :)

T. Se elokuvissa kävijä

Oho.. mä en sit olekaan ainut jota kiihottaa miehen mällit pikkareissa ja se tunne kun ne valuu sinne oikein kiihkeen seksin jälkeen jossain vähän kielletyssä tai puolijulkisessa paikassa. Meilläkin silloin tällöin harrastellaan noita pikaisia.. ei vaan malteta millään. Tottakai on kiva päästä sit pesulle jossain vaiheessa mut kyllä mekin usein vielä rakastellaan suihkussa. Parhaimmillaan suihkukerta on ollut varmaan neljäs tai viides (kylläkin viimeinen) saman illan ja yön aikana :D

Vierailija
833/3553 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä kiihottavin, mutta kovin kiihottava silti. Vaimo halusi kerran että nuolen hänelle heti perään toisen orgasmin, vaikka molemmilla oli tiedossa että siinä joutuu jonkinverran töitä tehdäkkin. Ja toiseksi, en koskaan ollut aikasemmin nuollut pillua jossa on siemenet sisällä.

Saatiin kyllä ääri kiihkeä sessio aikaan, kielihoitoa varmasti ihan koko rahalla. Välillä tuntui, että oma kieliväsyy.

Se on just ihaninta ja kiihottavinta kun mies vie mut ensin lykkimällä huipulle, rakastelee mulle orgasmin, ja sitten nuolee toisen heti perään. Joskus tulee sen jälkeen vielä uudestaan sisään ja panee niin että saa itse toisen kerran ja mä kolmannen....

Vierailija
834/3553 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sanoo ettei orgasmia kannata pidätellä, se ei kuulemma tunnu niin hyvältä. Niinpä ensin nautitaan pikakahvit jolloin mä en välttämättä ehdi tulla. Ja sitten aloitetaan vähän pidempi taidenautinto. Yksi tuleminen ei koskaan riitä miehelle. Hän nuolee mua usein ennen ekaa kertaa niin mäkin saan yleensä vähintään kahdesti.

Ne on kaikkein kiihottavimpia, kun joskus vaan jatketaan ja jatketaan, niin ettei mies enää lopulta ejakuloi, mutta saa silti joka kerta orgasmin. Siinä ehtii itsekin samaan monta kertaa. Paikat vaan kipeytyy, mutta se on sen arvoista.

Vierailija
835/3553 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisiä kirjoittajia mukaillen se on kiihottavinta, kun ollaan rakasteltu jo kolmesti tai joskus neljästikin suht peräkkäin, ja mies työntelee nopeasti, että saisi vielä yhden kerran. Silloin itselle tulee aina tosi voimakas orkku kun tuntee ne liikkeet ja näkee hänestä sen ihanan kiihkon ja palon laueta.<3 

Vierailija
836/3553 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Se elokuvissa kävijä

Kuumaa siis oliko se poikaystävä vai vieras poika?

Vierailija
837/3553 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Se elokuvissa kävijä

Kuumaa siis oliko se poikaystävä vai vieras poika?

Sama kaveri.. Poikaystävä ja nykyinen puoliso:) T. Se elokuvissa kävijä

Vierailija
838/3553 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kanssa oli vähän puhetta tiistaina, että jospa hän odottaisi perjantaihin paineiden purkaantumista. Eli ei itsekään siinä välissä koskisi itseensä.

Oltiin sovittu noin, mutta mies oli hyvin innoissaan pyllystäni ja puristeli sitä. Sanoin sitten miehelleni, että hän ei uskalla panna minua, mies väitti että uskaltaa. Sama keskustelu vielä toisen kerran, kunnes mies alkoi nuolla peppua takaapäin ja vähän muutakin.

Tosi ihana pano, kun mies nautti siinä, miten sai minua lykkiä. Välissä oli niin kiihottunut, miten märkä olin.

Sitten oltiin vielä herkästi sylikkäin. Minun selkäni miehen mahaa vasten, kädet ympärillä, imi kaulaa ja pussaili. Oltiin kuin mies ja nainen.

n21

Vierailija
839/3553 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisiä kirjoittajia mukaillen se on kiihottavinta, kun ollaan rakasteltu jo kolmesti tai joskus neljästikin suht peräkkäin, ja mies työntelee nopeasti, että saisi vielä yhden kerran. Silloin itselle tulee aina tosi voimakas orkku kun tuntee ne liikkeet ja näkee hänestä sen ihanan kiihkon ja palon laueta.<3 

Neljästi peräkkäin? Ootte varmaan nuoria? Ei meillä tollasta ole ollut ainakaan 15 vuoteen. Olen kade:)

Vierailija
840/3553 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljästi peräkkäin? Ootte varmaan nuoria? Ei meillä tollasta ole ollut ainakaan 15 vuoteen. Olen kade:)

:) Joo olen 19 ja mies 25. Tuo neljäs/viides kerta on aika harvinainen kyllä. Tykkään siitä kun mies kiehnaa kerta toisensa jälkeen ja pyytää suudellen uusintaa kulli ihan kovana. Hän on ehkä luonnonoikku kun tuntuu että laskettuu vasta kun on "tarpeeksi" saanut. Tykkään itsekin seksistä tosi paljon joten ei valittamista.:)