Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3551)

Vierailija
661/3551 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssiä odotellessa tahtoo lukea lisää!!

Vierailija
662/3551 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kiihottavin kokemus on ehdottomasti ollut tää kesä. Meillä on miehen kanssa kesä/lomakiima ollut ihan älytöntä varsinkin nyt kun lapset leireilee ja ollaan paljon kahestaan kotona ja mökillä. En teiniaikojen jälkeen ole kokenut tällaista. Saatetaan rakastella monta kertaa päivässä ja välillä mennään pitemmän kaavan mukaan mut monesti ihan nopeasti askareiden lomassa. Ihanaa...

Ja mies on löytänyt ihan uuden puolen itsestään. En tiedä sit mitä on tapahtunut mutta hänestä on kuoriutunut varsinainen "naisenottaja". Aikasemmin mä yleensä tein aina aloitteet ja johdin tapahtumia seksin aikaina. Mut nyt mies on ottanut tuon itselleen ja tuntuu että mikään ei ole niin ihanaa kun saa olla miehen alla ja tuntea hänen kiimansa kunnolla. Kun uskaltaa rentoutua ja antautua vietäväksi ja unohtaa kaikki suorituspaineet saa tosi voimakkaita orkkuja. Ainakin mulle on käynyt niin.

Se tunne kun mies nostaa sut käsivarsilleen niin kevyesti.. tai kun kävelen ohi lähtee perään, kääntyy eteen ja tunkee kätensä hiusten sekaan ja käntää päätäni niin et pystyy suutelemaan... Voi kun tää kesä ei loppuisi koskaan :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/3551 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä rakasteltiin illan pimeydessä bussikatoksen seinää vasten. Mun oli tarkoitus nousta linkkaan, mut kun sitä ei näkynyt eikä kuulunut kierähdettiin katoksen taakse. Poitsu oli niin halukas ja kiihottunut ja sai mut ihan kosteeksi. Huipun lähellä mentiin makuulle maahan ja poika laukesi eka kerran paljaana sisääni. Kortsuja ei kas ollut mukana eikä millään maltettu keskeyttää. Vauvaa ei kuitenkaan sillä kertaa tullut.. onneksi mut myöhemmin on sit pari putkahtanut...

Kiihkeää... niin kiivasta... kiinnijäämisen riski oli aika suuri vaikka tie oli hiljainen. Mun farkkutakkiin jäi vihreät tahrat muistoksi ja jälkeenpäin selvisi että olin katsonut aikatauluja väärin kun bussi tulikin puoli tuntia 'myöhässä' :D 

Mikä kumma se onkaan kun nuorena alkaa haluttaa kun pitäisi lähteä poitsun luota... Me alettiin kanssa suutelemaan pysäkillä ja kiihkeäksihän se meni kun ei muita näkynyt. Poika suuteli vimmatusti kaulaani ja kädet seikkaili vähän joka puolella mua. Halu oli jo aivan tajuton kummallakin ja kateltiin kuumeisesti ympärille mihin mentäisiin. Ei uskallettu kummikaan ihan siinä pysäkillä alkaa. 

Lähellä oli isompi tiilirakennus, lopetettu kauppa ja sinne sit vaan suunnattiin. Nojasin seinään kulman takana syvennyksessä ja poika kiihotti mua vaan lisää sen minkä osasi. Huulet söi kaulaa, kädet pyöri rinnoilla, housuja vedettiin alemmas. Kohta pojalla oli jo paljaana pystyssä ja polvet koukussa työntymässä mun sisään. Seisaallaan oltiin vain hetken ja sit vaan laskeuduttiin makaamaan asfaltille. Ihana orgasmi hiukset sekaisin, rotsissa jälki selässä, vähän kipeäkin, mut ei haitannut. Bussikin oli sitten jo mennyt mut ei sekään pahemmin harmittanut..

Vierailija
664/3551 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus alle 19v ikäisenä juhannuksena savusaunassa tyttöystäväni kanssa. Oltiin seurusteltu jo muutama kuukausi ja molemmat melko kokemattomia. Olin kyllä räplännyt ja touhunnut vaikka mitä eri tyttöjen kanssa mutta itse suuri miehisyyskoe vielä tekemättä.

Päädyttiin peiton alle savusaunan pukuhuoneessa joka oli yöpymiseenkin sopivaksi tehty oleskelutila. Järveltä heijasteli auringon iltasäteet huoneen seinälle ja savusaunan upea tuoksu leijaili huoneessa.

Tilanne oli romanttinen ja äärettömän virittynyt. Tyttöystäväni oli päälläni hajareisin alasti maaten ylävartalolla päälläni rintojen ihanasti painuen rintakehääni vasten. Suudeltiin hitaasti ja kaluni seisoi raivokkaasti. Yritin välillä lantiotani hitaasti liikutellen siirtää kaluni hänen huulilleen. Aina kun sain kalun pään huulien väliin niin molempien oli pakko hidastaa tai ehkä kokemattomuus sai sen aikaan. Lopulta työnnyin hitaasti sisään koko mitalla ja se riitti. Tyttöystäväni laukesi täristen ja huokaillen puristaen minua lujasti itseään vasten. Hänen alapäänsä puristi todella lujaa kaluani ja muuttui pitkäksi puristusten sarjaksi hidastuen ja heikentyen loppua kohti.

Maattiin pitkään toisissamme kiinni silitellen ja halaillen. Hän oli todella märkänä, huomasin kuinka alavatsani ja kaluni oli aivan kuin öljytty ja liukas.

Koko kauneudessaan koko homma oli lähestulkoon käsittämättömän kiihottava ja mieleenpainuva elämys. En ikinä unohda tätä viatonta ja täysin hetkessä elettyä muistoa.

Vierailija
665/3551 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ainoan kerran olen päätynyt rakastelemaan tanssittajani kanssa. Poitsu oli mulle ennestään tuttu ja tiesin että hän on hulluna minuun. Erektio oli niin iso ja kova mekkoani vasten ja poika taitava viemään ja suutelemaan. Pian sitten jo makasin pojan alla pensaiden suojissa. Kiihkeää seksiä ja sen jälkeen sit oltiin koko kesä yhdessä.

Ikävä Markoa ja meidän kesäromanssia...

Vierailija
666/3551 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kiitos.. ihania kertomuksia täällä

Vierailija
667/3551 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SirpaKyllikki69 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sweetdreams kirjoitti:

Ehkä se kun olin yksin kotona. Olin pukeutunut korkosaappaisiin ja pikkumustan. Olin sheivannut itseni posliiniksi. Halusin tehdä miehelleni "kotivideon"

Kuvasin koko touhun hänelle, sain niin voimakkaan orgasmin omista sormistani että squirttasin matolle. Olin siis lattialla. Elämäni ensimmäinen kerta. Toista kertaa ei ole tullut.

Toinen kerta oli kun eräs mies sitoi minun kädet ja silmät. Uskomaton nautinto olla pelkkien tuntoaistien varassa. Hän "kidutti" minua niin kauan että sain melkein heti sisään tullessa.

vähän samankaltainen juttu minulla.  Olitiin tässä taannoin tallinnassa ja  lähetin ukon hetkeksi viruhotellin baariin yhdelle oluselle. Valmistauduin mielestäni viimeisen päälle tietäen mieheni fantasiat. Sheivasin itseni posliiniksi ja pukeuduin valkoiseen sukkanauhaan ja valkoisiin sukkiin korkokenkineen. Ja kun mies aavistamatta mitään tuli takaisin saatiin Niin ihana hotelliyö jota on maukasta muistella. Kuintenkin varsin pienillä jutuilla pystyy virittämään paljon. Ja tunnusta en enää näytä 25 vuotiaalta alusvaatemalllilta, mutta rakkaus toiseen suodattaa pienet vuosientuomat "vauriot" ei juuri haittaa. Ihana muisto tuosta hurjastelusta  =)

Toimin aikoinaan samoin Viru hotellissa eli laitoin mieheni baariin ja jäin itse hotellihuoneeseen valmistautumaan. sheivasin ja puunasin itseäni suihkussa sekä lämmittelin paikkoja omin käsin ja mieltäni kuoharilla. Ukkoa ei alkanutkaan kuulua - oli painellut vodka päissään huoriin.. aamuyöstä sitten yritti lepytellä kännipäisään lerppakullillaan. en antanut kun ei kerran enää seissyt kunnolla eikä ollut kodomeitakaan..se siitä suhteesta!

mitä ihmettä. Jos tuo kertomasi on totta, minä olisin ihan varmasti loukkaantunu todella, siinä olisi avioero olla lähellä. Aivan käsittämätön loukkaus omaa vaimoa kohtaa. Törkeä

Mutta muuten nämä kaksi juttua kolahti, voitais olla ukon kanssa tuon kohderyhmässä. Taidankin varata hotelliloman viroon. Haluisin testata tuota yllätysposliinia ja ukolle valmiiksi viriteltyä pillua

Vierailija
668/3551 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana tyttöystävä tulee solukämppääni, pistää huoneeni oven lukkoon, istuttaa minut tuoliin ja kertoo että aikoo järjestää minulle esityksen. Minä istun siinä hoo-moilasena ja totean vaan että selvä.

Neiti järjesteli itselleen sopivan alustan, heitti kuteet veks ja istuutui naamani eteen sakset auki. Sitten alkoi sively, hively ja mehustus. Minä istun siinä ja katselen tytön omaakivaa silmä kovana. Pakko oli kaivaa kaveri esiin. Hetken puristelun jälkeen oli mentävä noiden ihanien säärten väliin sivelemään tatilla avuksi. Alustalle alkoi jo valumaan kunnollinen läikkä. Kumi väliin, tiukka ote siitä jumalaisesta perseestä ja voimallinen painallus juurta myöten. Hyvä pohjustus oli jo vetänyt siiman aika kireälle, joten pitkää jyystöä siitä tullut, mutta kunnolliset orkut kyllä.

Vaikka seksi oli jo tähän asti ollut todella hyvää, tämä räjäytti takaraivon. Yllättävä poikkeama normaaliin ja totuttuun kopsahti kyllä minuun todella hienosti. Tätä on sitten muisteltu kaiholla nämä vuodet kuolemaa odotellessa...

669/3551 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
670/3551 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä kävelyllä poikaystävän kanssa. Vähän hiljaisemmalla kadulla liimauduttiin suudellen ja hyväillen toisiimme kiinni. Hän silitteli mun pitkää tukkaa, kosketteli rinnoista ja jatkoi kaulan suutelua samalla kun avasi mun farkkujen nappia. Luulin että saisin sormet sisääni mutta hän avasikin omia housujaan ja vähän polvia taivuttaen työntyi minuun. Poikaystävä tarttui pakaroihini ja halattiin tiukasti. Kiersin käteni hänen olkapäilleen. Muutama työntö vartaloani vasten riitti siihen että tultiin molemmat ihanaan orgasmiin. Järjettömän kiihottavaa... ja sitten vain housut kiinni ja halailu jatkui.

Olimme tosiaan keskellä kaupunkia kadulla mutta vähän sivussa kuitenkin liikenteeltä. En tiedä huomasiko kukaan mitä teimme. Vai näyttikö tilanne pelkältä syleilyltä... toivottavasti :)

Vierailija
671/3551 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana mulla oli poikaystävä jolle ei tuntunut koskaan riittävän mikään määrä seksiä ja erityisesti yhdyntä oli sen mielipuuhaa. Hänellä seisoi melkein koko ajan ja hän sai mut houkuteltua mitä jännimmissä paikoissa tekemään sitä. Tottakai nuorena sitä tunsi itsensä niin haluttavaksi ja seksikkääksi kun poika kiehnasi koko ajan. Hän nautti kiusoittelusta ja monesti sai mut kuumaksi pelkillä hipaisuilla. Ei tarvinnut nuolla vaikka sitäkin joskus sain. Ei ole vastaavaa hänen jälkeen tullut vastaan.

Yhtenä iltana oltiin ison rakennuksen sisäpihan kulmauksessa. Vaikea selittää miksi mut yritettiin kuitenkin ettei meitä oltais huomattu. En tiedä kuinka onnistui. Aina piti päästä makaamaan ja poika tietysti halusi olla mun päällä. Siinä rakasteltiin ja poika laukesi aika nopeasti. Silti mä ehdin myös saamaan ja usein hän huolehti siitä, pidätteli jos muuten ei onnistunut. Seisokki jäi päälle eikä yleensä kerran tuleminen sitä laskenut koskaan.

Sitten suunnattiin melkein juoksua mun kämpille ja hississä jo poika kävi niin kuumana. - justhan sä sait yritin härnätä mut hän vain suuteli mut hiljaiseksi. Ei päästy edes ovesta sisälle kun olin jo kokonaan hänen sylissä. Hän kantoi mut sohvalle ja rakasteltiin siinä maaten. Yhä vain seisoi vaikka jätkä laukesi ja sitten mua vietiin jo sängylle. Olin vielä jälkihehkuissa edellisestä orkusta kun sain taas uuden ja rajun loppukiihdytyksen jälkeen poika laukesi kolmannen kerran sinä iltana... ja puolen tunnin nokosten jälkeen suihkussa neljännen.

Kiihottavinta kokemusta on vaikea sanoa mutta tuo kyseinen ilta on ehdottomasti yksi niistä. 

Vierailija
672/3551 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on jäänyt mieleen pari tapausta mieheni kanssa, joista kiihottavin kokemus oli ehkä automatka pari vuotta sitten. Olimme jättäneet lapset isovanhempien huomaan siksi aikaa, että pääsimme itse juhlimaan erään ystävän häitä. Paria päivää aiemmin olimme jutelleet, että voisimme täyttää sellaiset kyselykaavakkeet, mihin on kirjattu kaikkia mahdollisia seksuaalisia fetissejä ja mieltymyksiä aina asennoista vaatteisiin ja leluista käytökseen asti. Tuumasta toimeen, kumpikin täytti tahollaan kyselyn, lähdimme häihin, juhlimme ja yömyöhään paluumatkalla (mies ajoi), kun saimme rauhassa jutella, kävimme läpi kummankin vastaukset. Kuulostaa ehkä tylsältä, mutta en ole ikinä ollut niin kiihottunut ja märkä kuin silloin ilman että on oltu jo täydessä touhussa. Miehen käsi kävi välillä haarovälissäni. Olisin ollut valmis pysäyttämään auton saman tien jollekin taukopaikalle, jotta olisin saanut hänet sisääni, mutta mies halusi päästä äkkiä takaisin kotiin. En pystynyt ajattelemaan mitään muuta koko matkan aikana kuin sitä, miten kiihottunut olin ja miten paljon halusin häntä, odotus vain voimisti tunnetta.

Vierailija
673/3551 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi seksiaddiktitarina kuulostaa just niinku mun poikaystävältä ja millai me oltiin kans joskus yläasteella/lukion/amiksen ekalla.

Mulle tulee mieleen meidän suihkuttelut. Oltiin aloteltu jätkän kaa siinä sängyllä pari orkkua poikaystävälle ja ehkä tuplamäärä mulle. Ihanaa vaniljaseksiä. Mä tykkään vaikka jotkut haukkuu tylsäksi jne mut mä saan siinä nii helposti kun jätkä on ihan liki. Suudellaan ym ym...

Mentiin suihkuun ja meillä oli semmonen aika iso pesuhuone/saunaeteinen. Ihanaa nähä se seisotus ja vähän aikaa saippuoitiin toisiamme. Kunnes sit laskeuduttiin lattialle ja rakasteltiin. Mä rakastin sitä kun lämmin vesi lainehti mun ympärillä ja vaikka poika oli aika iso ja painava onnistui silti hyvin. Noustiin ja mä pesin pojua ku hän vuorostaan auttoi mua tukan pesussa. Näin et sillä seisoi ja sit taas maattiin hetki päällekkäin. - Saadaankoha me suihkutettua loppuun.. se kyseli hymyillen ja mä vaan ynähdin onnessani.

Oltais ehkä alettu vielä kerran mut sit kuultiin ääniä muualta kämpästä ja aateltiin jättää myöhemmäks. 

Vierailija
674/3551 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli seksitreffit miehen kanssa, joka tykkäsi imeä rintoja. Minullakin on jonkinasteinen fetissi siitä, nautin kun nännejäni imetään pitkään ja kunnolla.

Mies makasi selällään sängyllä, minä olin kontillani hänen päällään ja roikotin rintojani hänen kasvojensa yllä. Mies imeskeli, näykki ja nuoli rintojani varmaan tunnin. Olin niin kiihottunut että meinasi taju lähteä. Lopulta hän siirtyi alemmas ja nuoli minulle orgasmin, siihen ei montaa lipaisua enää tarvinnut. Seuraavana päivänä nännit olivat turvoksissa ja arat, tunne oli valtavan kiihottava. Tämän kun saisi joskus kokea uudestaan.

Vierailija
675/3551 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno idea! Laaditteko kysymykset itse? Kiitos vastauksesta etukäteen!

Vierailija
676/3551 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa tuntuu siltä että pitää päästä rakastelemaan <3

Vierailija
677/3551 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeija-aikoinani toin lomille mukanani "irtoremmejä" eli nahkaisia remmejä, joilla kiinnitetään juttuja reppuun ja vaikka lippaita toisiinsa.

Sidon niillä silloisen tyttöni ranteet ja loput hänen vartaloonsa... reisien, käsivarsien, kaulan ympärille... toistakymmentä.

Sitten nain häntä ainakin kahdesti perättäin. Hän ei ollut myöskään kovin tarkka minne panin ja armeijassa olon aikana kertynyt kiima ei ainakaan ollut rajoittava tekijä.

Vierailija
678/3551 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kiihottavimpia kokemuksiani on kun vakipano tuli aikoinaan n. 30 asteen helteellä käymään. Kun hän kävi kontalleen niin nenääni lehahti heti hikisen pyllyvaon kiihottava tuoksu ja elimeni jäykystyi kivikovaksi ehkä nopeammin kuin koskaan. Hän oli varattu ja minun kanssani kävi harrastamassa lähestulkoon ainoastaan peppuseksiä. Siihen aikaan häpeilin vähän pyllyn nuolemista joten jäi sillä kertaa nuolematta. Liukastin pyllyn ja sisääntyönnyttyäni en kiihotukseltani kovin kauaa kestänyt. Onneksi jaksan monta kertaa.. Pääsisinpä samaan tilanteeseen vielä niin nuolisin pitkään ja hartaasti

Vierailija
679/3551 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
680/3551 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa syksynä firmassa, jossa olin tuolloin töissä, vietettiin johtajan kuusikymppisiä. Juhlapaikka oli paikallisen pankin omistama vanha kartanorakennus, jossa oli iso sali ja pöytiä sen reunoilla. Istuin salissa siemaillen kuohujuomaa ja juttelin siinä kavereiden kanssa, kunnes huomioni kiinnitti johtajapariskuntaa tervehtimään tullut seurue, jossa oli arviolta ikäiseni nuori mies. Mies oli niin komea, hänen siistitty partansa oli huomiota herättävän tumma. Kaveri oli pitkä, mutta raamikas. Hänestä näki, että hän voisi olla jonkin lajin kilpaurheilija. En ollut koskaan nähnyt miestä ennemmin, ja nyt hänen ruskeat silmänsä osuivat suoraan minuun. Käänsin katseeni pois niin kuin ujo teinityttö. Sydän pamppaili. Mies käveli pöytäni ohitse ja hipaisi lantiolle asti ulottuvia pitkiä hiuksiani. Olin pyörtyä lemmenkuumeessani. Miehen seurue istuutui takanani olevaan pöytään. Tunsin jatkuvaa halua kääntyä ympäri ja yritin vaivihkaa vilkuilla olkani yli vieläkö hän istui siellä. Tunsin silmät selässäni, vaikka en nähnytkään häntä. Lähdimme sitten pöydästä tarjoiluvaunujen luo. Miehen pöytäseurue tuli perässäni ja huomasin miten hän etuili vähän, jotta pääsisi taakseni. Sivusilmällä näin katseen ja hymyilin, tunsin taas käden hiuksissani. Yritin olla vaan viileänä ja sipaisin tukkani selästä eteen ja jatkoin ruoan lappaamista lautaselle sanomatta mitään. Todellisuudessa minulla oli jo vaikeuksia pysyä pystyssä korkkareillani ruokien ja juomien kanssa, koska olin niin kiihottunut miehen elkeistä. Syötyämme ja juotuamme vielä kerran maljat synttärisankarille olikin musiikin aika. Keskimmäiset pöydät vietiin pois, mutta meidän ja takimmaisten paikat jätettiin. Silti tilaa jäi vielä tanssimiseen. Bändi alkoi soittaa vanhaa tanssimusiikkia ja väkeä alkoi keräytyä "parketille". Arvasin, että pian minua haettaisiin. Kohta tunsin käden olkapäälläni ja värähdin. Mies kysyi vain lyhyesti: haluatko tanssia? Meinasin vastata että haluaisin kyllä muutakin, mutta sain kakistettua ulos vain jonkinsortin hymähdyksen. Mies vei minut tanssimaan ja nojautui vartalooni. Koko aikana emme puhuneet mitään. Halattiin vaan musiikin tahdissa ja jalat tulivat mukana. Mies tuoksui huumaavalle ja alkoi hieroa hiljaa vartaloaan edestakaisin minua vasten samalla, kun soljuimme hitaan kappaleen tahdissa. Olin niin kiihottunut että olisin voinut voihkia, miehen etumus painoi juuri oikeasta kohdasta. Tunsin miten iso se oli ja tajusin, että jos erkanisimme mies ei pystyisi peittelemään sitä. Mies tiedosti tilanteen jo ehkä ennemmin, sillä huomasin yhtäkkiä että olimme siirtyneet talon hiljaiseen takkahuoneeseen. Minua suudeltiin kiivaasti ja kädet vaelsivat levottomina pitkin vartaloani. Taivutin päätäni taaksepäin ja kutsuin miestä kaulalleni. Näykkiessään hän jostain syystä muisti, ettei huoneen ovessa ollut lukkoa ja kuka tahansa olisi voinut yllättää meidät. Mies siirsi yhden pyöreistä pöydistä oven eteen. Makasin jo selälläni matolla takan edessä ja kädet alkoivat käärivät mekkoni helmaa ja hetkessä hän työntyi stayupien ohi sisääni. Pian mies veti itsensä ulos, kaivoi kortsun lompakostaan ja rullasi sen paikalleen. Sitten palasi nopeasti sisään ja kiihdytti rajusti. Vähitellen tulin takaisin maan pinnalle, avasin silmäni ja huomasin miehen makaavan vieressäni. Emme olleet edelleenkään puhuneet mitään. Siinä sitten kysyin herran nimeä, hän esittäytyi ja kerroin myös omani. Pusuttelimme vähän aikaa, kunnes oveen alettiin koputtaa. Nousimme ripeästi ja mies piilotti kondomin kirjahyllyn taakse. Siistin vaatteitani ja hiuksiani ja astuimme ulos huoneesta muina miehinä ja naisina. Päädyin lopulta miehen kämpille naapurikaupunkiin ja vietimme yön yhdessä. Kokemus on kiihottavin ikinä sekä tottakai ikimuistoinen. Sanoja ei tarvittu…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme