Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
3121/3550 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mielessäni kyllästynyt elämääni. Vakityö, mies, joka tuli töistä kotiin suoraan useampana päivänä kuin ei tullut. Joskus kävi jätkien kanssa Lapissa, kaikkien sukset jonkun autotallissa ja pojat todellisuudessa viihteellä liiton alusta asti. No, itsekin liiton alkuaikoina olin tanssimassa ja sängyssä vieraiden miesten kanssa. Nautin kauneudestani ja kropastani, miten pystyin viettelemään kenet tahansa kovaksi.

Menimme naimisiin nuorina, vähän päälle kakskymppisinä.

Nyt uppoutuneena töihini olin jättänyt kaikki nuoruuden urheiluharrastukseni ja saanut ylipainoa. Seksi oli perusjyystöä kerran viikossa ilman kiihkoa. Mies sai, mä en yleensä.

Nuoruuden ihastus yritti ottaa yhteyttä, mutta aluksi en reagoinut. Hän ei lannistunut ja nyt päätin vastata. Jännitin. Tapasimme kauempana kotoa baarissa samaan aikaan, kun mieheni oli Lapissa. Hänellä oli se sama ilme kuin koulussa katsellessaan minua. Muuttunut ulkonäköni ei tuntunut vaikuttavan mitään.

Annoin suuseksiä pienen hetken kulmapöydän pimeydessä. En tiedä mistä se tuli, noin suora toiminta.

Suuteleminen oli just kuin silloin koulun autiolla käytävällä nojatessani seinään hän edessäni penis pystyssä sojottamassa ulkona housuista. Tiesin paikan, mihin voisimme piiloutua seksiä varten, olin ollut siellä opiskeluaikoinani töissä. Makasin pitkästä aikaa selälläni nauttimassa jalat levällään nuoltavana.

Rakastelimme painavassa lähetyssaarnaajassa, ihastukseni oli niin vallassa kuin voi olla. En uskonut, että joku voisi haluta minua yhä noin paljon, kiihkoili ja kiehnasi, niin ettei malttanut odottaa pääsyä päälleni ja sisääni. Orgasmini olivat valtavia. Hän muutti kaiken, herätti naaraani. Pääsin vähitellen takaisin omaan vartalooni uudelleen aloittamani urheilun myötä. Olemme nyt yhdessä ja ex-mieheni puolestaan on kimpassa Lapin valloituksensa kanssa.

Vierailija
3122/3550 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin mökillä poikakaverini kanssa. Suihkuteltiin ja suudeltiin. Oltiin kyllä jo pantu aikaisemmin mutta niin hämärässä etten ollut nähnyt hänen vehkeitään kunnolla. Tästä on muutama vuosi mut muistan kaiken, koska se oli siinä mun edessä "maaten" vasten vartaloani hänen antaessa kiihkoisia suudelmia ja mun yrittäessä ehtiä vastata niihin. Jotkut vaan söivät leukaani koska en pysynyt siinä suutelurytmissä mukana. Taivutin päätä taakse ja hän haukkaili kaulaani. Kalu näytti ihan isolta banaanilta muodoltaan ja kivekset oli raskaan näköiset. Hivelin vartta koko pituudelta ylös-alas. Poikaystävä työnsi kämmenet tisseille samalla hyväillen ja mut seinää vasten lykäten ja livautti koukkupolvin sen vartensa pimpsaani ja tällä kertaa sain orgasmin heti siinä ekassa tiukassa työnnössä. Makasin kohta lattialla ja hänen vahvan käsivartensa suojellessa päätäni vauhti kiihtyi. Sain kaksi peräkkäin ja kolmannen orkun tuntuisen mutta vähän laim

Sulla on yksityiskohtaiset muistelot. Itse en muista edellistä päivääkään noin tarkasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3123/3550 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nuorempana oli erikoinen kuvio ainakin mun mittapuulla yhen naisen kanssa. Tiesin hänet lapsuudesta kuka oli ja suht samanikäisinä oltiin yhtäaikaa peruskoulussa. Olin ihastunut mut tää kimma vietti aikaa mieluummin sosiaalisempien poikien kanssa. Katselin heidän ajanviettoa myös koulun ulkopuolella ja varsinkin kun likka oli lukiossa ja tämän poikkis oli mun kanssa amiksessa satuttiin useesti samoihin mestoihin kauppakeskuksessa jne.

Tiedän olis pitänyt hommata oma tyttöystävä mut en voinut mitään, olin mustis. Yhen kerran olin kävelees kämppää päin. Auto tulee viereen ja pysäyttää mut. Tyttö istuu takapenkillä ja pyytää mua tulemaan kyytiin. Se tyttö. Poikaystävä ajaa ja toinen likka istuu vänkärin paikalla. Mulle tulee siihen tila ja istahdan jousille. Välittömästi tää likka alkaa hyväillä mua munista ja kullista housujen päältä. Oon ihan paniikissa. Soperran jotain, et sun poikkis on tuolla edessä ja että ei me voida. - Ssshhh, tyttö jatkaa ja alkaa tuntumaan todella hyvältä.

Auto ajaakin mun asunnon sijasta jätkän luo ja tää toinen likka etupenkiltä alkaa suukotella sen kuskipojan kaa. He lähtee siitä pian päärakennukselle käsi kädessä ja mä jään suu auki katselemaan ennen kuin saan suudelman siltä mun unelmieni tytöltä, jonka poikaystävä ilmeisesti muhinoi sen toisen tytön kanssa? - Mennään me tänne, mua viedään toiselle pienemmälle rakennukselle isossa maatilapihassa. - Saat tehä mulle niin... kuulen ja tartun toimeen, oon niin kiihottunut, vaikka koko juttu hämmentää lievästi sanottuna. Istutan hänet penkille tuvan seinustalla ja riisun tiukat farkut tytön jalasta ja sormetan häntä hellästi jalkojen levitessä.

En tiedä mitä oon tekemässä, mutta teen vaan. - Tuu mun sisään, haluut kummiskin.., otan nykivän kullini ulos laskettuani omia housuja. Työnnyn sisään ja likan voihkiessa hiljaa nain sieluni kyllyydestä. Jos tää on ainut tilaisuus saada sitä tyttöö - mietin ja puksutan menemään tyttö puoli-makuulla ja itellä jalat mahd. suorina. Tyttö tärisee ja supistaa, multa laukee koko lasti sisään enkä tiedä mitään ehkäisystä enkä siin kohtaa välitä. - Sä olit ihana nii hellä mut raju, mä oon aina halunnu testata sua... - Kuin myös.. saan sanottua hengästyksissä.

- Otetaan joskus uusiksi.. tyttö napittaa farkkuja ja mä sullon moloa housuihin. Pienet pusut vielä lopuksi ja mennään takaisin autolle, jossa se toinen "pari" odottelee virne naamalla. Auto ajaa mut kotiin ja kiittelen yhä hämmentyneenä. Kuvio ei koskaan toistunut, osittain siksi et se tyttö vaihtoi lukiota kauas ja ilmeisesti niiden suhdekin meni poikki, mutta selkisi että ihastukseni oli halunnut antaa mulle jo kauan ja poikaystävänsä oli puolestaan himoinnut tätä toista likkaa. Joten päättivät vaihtaa näin. Aika outoa, mutta kai toi menee nuoruuden piikkiin. En valita, ujo poika sai kerrankin upeaa halukasta neitoa.  

Vierailija
3124/3550 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme eronneet ystävinä pitkästä suhteesta miehen kanssa. Kasvoimme erillemme käytännössä ja suhde meni kaveripohjaiseksi yhteisasumiseksi. Kolme lasta, joista esikoistytär jo aikuinen ja opiskelee.

Olinkin iloinen miehen löydettyä uuden mukavan nuoren kumppanin, joka on osoittautunut hyväksi äitipuoleksi nuorimmaisille heidän hoitovuorollaan. Itsekin olen ystävystynyt hänen kanssaan. Hieman alkuun mietitytti miten esikoistytär suhtautuu ikäiseensä äitipuoleen, mutta hekin tulevat mainiosti toimeen keskenään.

Kävimme ex-mies, lapset ja minä Kanarialla hiihtolomalla. Meillä oli huoneistohotellista kaksi huoneistoa. Lapset majoittuivat toisessa ja minä ex-miehen ja hänen tyttöystävänsä kanssa toisessa.

Makuuhuoneet olivat vierekkäin ja ohut seinä välissä, joten heidän rakastelunsa äänet kuuluivat hyvin ja kiihotti minua myös. Ex-miehen ja hänen uuden kuunteleminen kostutti ja kuvittelin miehen tytön kanssa. Sormetin sen viikon aikana aika monta kertaa!   

Vierailija
3125/3550 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

As teenagers, still virgins, we started to make out like she was against a wall and I was standing in front of her kissing her intensely. I took my penis out of my jeans and it was so erect and hard. I pushed myself tightly against her couple of times and she started to give me an hj. Soon I ejaculated on the wall beside her doing the last, hard strokes myself. The way she wanted to touch me and give me an orgasm during kissing was so sweet and hot. I always urged to be dominant in our making out and kissing and she knew how to tease me, for example tipping her head back for me to kiss and nipple her neck. I gave her orgasms too, often multiple times a day.

Vierailija
3126/3550 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vanhempien (60+v) miesten tarinat? Kaikki vaikuttavat olevan nuorilta.

Vierailija
3127/3550 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 54 mutta saakos kertoa?

Oltiin uimassa, tulevan vaimon kanssa. Nousin vedestä ja menin laiturille makaamaan portaiden päähän. Vaimoke tuli perässä ja käveli mun yli jalat harallaan niin että saatoin tirkistellä pillua. Tämä uudestaan seuraavalla viikolla. Vaimoke kysymään että meinaanko taas katsella ylikulkevaa pillua. Myönsin aikeeni ja tällä kertaa pysähtyi pääni kohdalla ja kusaisi päälle! Se oli merkki vakavamman seurustelun alusta.

Vierailija
3128/3550 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 54 mutta saakos kertoa?

Oltiin uimassa, tulevan vaimon kanssa. Nousin vedestä ja menin laiturille makaamaan portaiden päähän. Vaimoke tuli perässä ja käveli mun yli jalat harallaan niin että saatoin tirkistellä pillua. Tämä uudestaan seuraavalla viikolla. Vaimoke kysymään että meinaanko taas katsella ylikulkevaa pillua. Myönsin aikeeni ja tällä kertaa pysähtyi pääni kohdalla ja kusaisi päälle! Se oli merkki vakavamman seurustelun alusta.

Ihanaa!

Vierailija
3129/3550 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vasta 56v mutta oli todella kiihotavaa panna naistani kylpylän ulkoaltaassa iltahämärässä. Lisäkiihkoa antoi muut asiakaat jota polskivat vieressä, eivät huomanneet illan pimeydessä mitä me tehtiin. Ei tietenkään menty loppuun asti vaan menimme höyrysaunaan missä ei ollut ketään muita. Hoidimme homman siellä toisillemme käsin loppuun asti. Mahtoikohan ketään huomata kun kävelin spermat valuen höyrysaunasta suihkuun. 

Vierailija
3130/3550 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun ne kaikki ovat tarinoita joita 60+ miehille tapahtui nuorena

Vierailija
3131/3550 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aikavähän naisten kokemuksia missä kerrotaan yksityiskohtia.

Vierailija
3132/3550 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun vielä ei menty kunnolla yhdyntään asti, ei meidän olisi saanut edes pussailla kotiväen mielestä. Sä teit sen, kun pystyit katseilta piilossa nojaillen minuun. Suudeltiin ja koukistit polvia, vyösi aukesi, muistan sen äänen niin hyvin. Laskin nopeasti kireitä farmareitani alemmas, levitin reisiäni miten vain siinä sain sulle. Käytit ylöspäin kohonneen, kovan pippelisi päätä mun pilluni huulilla, mutta et painanut sisään. Se, miltä se tuntui hyväillen mua niin herkkänä ja märkänä, ja miten se lisäsi sitä valtavaa himoa itse panemiseen nuorina. Yksi aivan mahdottoman kiihottavista muistoista.

Vierailija
3133/3550 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerolle 3219: siis panit naistasi altaassa ja sitten kävelit sieltä pois spermat valuen. Oliko siellä altaassa ollenkaan vettä vai ymmärsinkö jotain väärin? 

Vierailija
3134/3550 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Numerolle 3219: siis panit naistasi altaassa ja sitten kävelit sieltä pois spermat valuen. Oliko siellä altaassa ollenkaan vettä vai ymmärsinkö jotain väärin? 

Tarkoitit varmaan 3129: altaasta mentiin höyrysaunaan. Siinä välissä oli uikkareissa vain kova seisokki. 

Vierailija
3135/3550 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä seminaari-messumatkalla annoin sitkeästi vonganneelle puolitutulle tukiorganisaatiossa duunanneelle kaverille. Se oli kimpussa messuosastolla, ilmestyi taakse koskettelemaan olkapäitä, siirtelemään hiuksia ja suutelemaan niskakuoppaa kun vähänkin oli hiljaisempaa. Kuiski korvaan miten haluaa riisua mut. Olin sitten toiseksi viimeisen päivän päätteeksi aika väsynyt mutta myös halukas. Mies ei tarvinnut paljoa rohkaisua ja olin hänen sylissään pienessä jakussani ja lyhyessä hameessani prinsessakannossa suudeltavana jo hotellin hississä. Ilta jatkui miehen huoneessa kiimaisesti rakastellen ja sain ensimmäisen kerran kuulla kunnolla miehen nautinnon. Kaveri oli äänekäs ja se kiihotti. Muutenkin oli taitava ja aika dominoiva. En tiedä jokin siinä vaan klikkasi. En muista olleeni koskaan niin tyydytetty. Parissa muussakin tilaisuudessa otettiin uusiksi tuo seikkailu ja aina yhtä ihanaa seksiä ja hetkiä rakastelukertojen välissä.

Vierailija
3136/3550 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni käytös, jossa hän on herrasmies minua kohtaan, mutta tarttuu kiinni määräävällä otteela ja pitelee lähellä. Kuiskii korvaan, miten kaunis olen ja kuljettaa käsiä rintojani pitkin. Sivelee pimpilläni housujen päällä mahdollisimman huomaamattomasti. Suutelee kaulaa kun huokailen. Kotona ottaa omansa. Miten hän hallitsee seksissä ja ollaan niin lähekkäin. Vikisen jalat auki hänen tehokkuudessaan tehdä mulle orgasmeja. Kuljetaan jossain ja hän keskeyttää matkan suutelemalla pitkään ja kuumasti yhteen menoon niin, että jalkani ovat aivan kihelmöivän vetelät ja olen märkä kiihotuksesta. Villipojan ja gentlemanin yhdistelmä ja yllättävät tuhmat otteet.

Vierailija
3137/3550 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavan kokemukseni on kun vieraat ukot halusi päästä panemaan tyttöystävääni. Eivät päässeet kuin tisseille, mutta tykkäsin kun  hänen vastelusta huolimatta ukot sai tissit esiin, eikä hän enää edes yrittänyt peitellä niitä. Antoi ukkojen katsella ja leipoa niitä, nännit oli arat seuraavana päivänä kun molemmat ukot imi niitä. Kyseli et olinko mustis, en ollut. Olisin halunnut nähdä enemmän.

Vierailija
3138/3550 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin pojan kaveri oli kouluttautunut hierojaksi ja teki opiskelun ohessa niitä hommia. Hän oli vasta aloittelemassa ja asiakkaiden tarpeessa. Työkaveri siis houkutteli ja suositteli kokeilemaan. Vinkkasi kaiken lisäksi olevan komea nuori mies. Hän itse kävi säännöllisesti tämän luona hierottavana ja sanoi, että kannattaa pyytää kokovartalohieronta.

Varasin ajan ja koputin omakotitalon oveen. Oven avasi ikäiseni nainen, ilmeisesti pojan äiti, ja sanoin tulleeni hierontaan. Hän huikkasi pojalleen, joka tulikin saman tien ja siirryimme kellariin tehtyyn hierontastudioon. Poika odotti ulkopuolella, kun riisuuduin. Peitin itseni pyyhkeellä. Sanoin olevani valmis. Hän tuli siihen ja katseemme kohtasi. Hän oli namupala. Jäänrikkomiseksi sanoin kaverini suositelleen kokovartalohierontaa ja toivovani samanlaista. Poika totesi hymyillen tehneensä kaverilleni eroottista kokovartalohierontaa. Sain keskeyttää milloin halusin tai kosketella häntä miten tahdoin. Hän myös hieroisi vähissä vaatteissa tai ilman, jos toivoin. Sopiiko se, hän kysyi. Nyökkäsin ja istuin hierontapöydälle. 

Hän ehdotti, että riisuisi paitansa. Nyökkäsin taas ja hän paljasti hyvin treenatun abiturientin kropan. Poskiani kuumotti ja mahassa kihelmöivät perhoset.

Menin mahalleni ja hän aloitti hieronnan. Taustalla soi rauhoittava musiikki, hivenen hämärää ja pari kynttilää. Nuoren miehen vahvat määrätietoiset öljytyt kädet hieroivat selkääni, jalkoja, käsiä. Pikkuhiljaa hän eteni hyväillen takapuolelleni ja takareisille. Hän kehui peppuani ja kysyi miltä tuntui, jatkaako. Vastasin, että hyvälle. Anna mennä vaan. Hänen kätensä hyväilivät kiihottavasti ja kostuin. Hän riisui pikkuhousut ja vei sormensa jalkoväliin. Hän hyväili ja kiihotuin. Sanoin, että tee mitä vain. Ota mut. Hän käänsi mut ja huomasin alushousuissa erektiossa olevan peniksen. 

Hän haki kondomin ja riisui alushousut paljastaen pystyn peniksen. Hän tuli vierelleni ja vei käteni hänen penikselle. Hyväilin sitä ja asettelin kortsun. Hän ohjasi pääni suikkariin ja imin ahnaasti nuorta kullia. Lopulta hän tuli päälleni ja työntyi sisään. Tunsin miten kova kulli liikkui sisälläni ja sain huikean orgasmin. Hänkin laukesi sisääni ja sykkivä penis tuntui taivaalliselta. Suutelimme ja makasimme hetken lähekkäin.

Poistuin paikalta rentoutuneena ja pilvissä liihotellen. Hän sai minusta vakioasiakkaan. Kotona oma seksielämä piristyi miehen kanssa, kun ajattelin poikaa.

Vierailija
3139/3550 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsitko exälle tai sille naiselle, että kuulit niitten seksiäänet, vai luuletko että ne tarkoituksella pitivät ääntä, että sä kuulet ne?

Vierailija
3140/3550 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin 36 vuotiaana 68v daamia. Oli yllättävän tiukka ja antoi vetää paljaalla mällit sisälle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme