Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
3081/3550 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että ensimmäinen suihkukokemus poikaystäväni kanssa. Oli upeaa katsoa, kun toisella seisoo ihan isona ja jäykkänä koko ajan. Siinä tuli tosiaan niin selkeästi esille, miten erilaisia tytöt ja pojat ovat. Ei koskettu vielä kunnolla, vähän hipaistiin, mutta huomasin hänen runkkaavan, kun pesin vartaloani. Katselin, miten iso määrä spermaa lensi suihkuhuoneen kaakeliseinään ja se kiihotti. Olin ujo ja tuo sai rohkaistumaan seksuaalisesti ja muutenkin enemmän. Poikakaverin piti aluksi suostutella mua kauan tulemaan hänen kotonaan suihkuun hänen kanssaan. Nyt ajattelen, että se oli todella merkittävä hetki. N18,5   

Vierailija
3082/3550 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin venyttelemässä juoksulenkin jälkeen kuntoilupaikalla ja pojan koulukaveri tuli siihen. Sovitaan tässä nimeksi Anton. Hän oli varakkaasta perheestä ja isä miljonääri. Huomasin Antonin paljon puhuvan katseen.

Hän kehui mun kroppaa ja miten kivalta mun peppu näyttää. Olin hieman vaivaantunut, mutta kiitin kohteliaisuuksista. Anton kysyi olenko kiinnostunut nuoremmista miehistä tietäen, että oon eronnut. Tavallaan joo, muistaakseni vastasin ja hän ehdotti treffejä. Kieltäydyin sanoen, että on pojan kaveri, niin emme voi. Hän tokaisi siihen, että voisi jopa maksaa mun seurasta ja sanoi melkoisen suuren summan. Hän sanoi, että mieti rauhassa. Hän vie mut syömään ja saan vapaasti päättää mitä sen jälkeen. Rahat saisin joka tapauksessa ja mitä kaikkea voisin niillä tehdä. 

Pari päivää tämän jälkeen astianpesukone hajosi ja oma poika tarvitsi uuden kännykän. Rahasta oli tiukkaa, enkä voisi kumpaakin hankkia samaan aikaan. Kohtaaminen kuntoilupaikalla palasi mieleen. En ollut koskaan antanut maksusta tai ollut maksullisena seuralaisena. Pojan tarjoamalla summalla saisin astiapesukoneen ja kännykän. Se olisi nopeaa ja helppoa rahaa. Pallottelin ajatusta mielessä ja lopulta lähetin whatsapp-viestin Antonille, että suostun, kunhan jää vain meidän kahden väliseksi. Jännityksellä jäin odottamaan vastausta. Hän näki viestini ja kirjoitti vastausta. Hän kysyi milloin minulle sopisi. Valitsin päivän, jolloin poika oli isällään.

Tapasimme hienon ravintolan edessä. Jännitti paljon, mutta ruokailu rauhoitti. Anton siirsi mulle mobilepaylla heti alkuun rahat ja rentouduin. Kerroin muistaakseni, etten ole koskaan tehnyt tällaista ja kysyin onko hän. Hän kertoi, etten ollut ensimmäinen. Utelin oliko tuttuja äitejä ja hän sanoi, että yhden heistä tunsin. Mietin, että kuka ja ajatus kiihotti, kun aavistin kenestä oli kyse.

Otimme taksin mun luokse ja hän hiveli mun reittä istuessamme takapenkillä. Vastasin hänen suudelmaan ja hän vei käteni pullottavalle housun etumukselle. Kotona rakastelimme ja tein hänen mieltymysten mukaisesti. 

Meillä oli parin vuoden ajan kiihottava seksisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3083/3550 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin venyttelemässä juoksulenkin jälkeen kuntoilupaikalla ja pojan koulukaveri tuli siihen. Sovitaan tässä nimeksi Anton. Hän oli varakkaasta perheestä ja isä miljonääri. Huomasin Antonin paljon puhuvan katseen.

Hän kehui mun kroppaa ja miten kivalta mun peppu näyttää. Olin hieman vaivaantunut, mutta kiitin kohteliaisuuksista. Anton kysyi olenko kiinnostunut nuoremmista miehistä tietäen, että oon eronnut. Tavallaan joo, muistaakseni vastasin ja hän ehdotti treffejä. Kieltäydyin sanoen, että on pojan kaveri, niin emme voi. Hän tokaisi siihen, että voisi jopa maksaa mun seurasta ja sanoi melkoisen suuren summan. Hän sanoi, että mieti rauhassa. Hän vie mut syömään ja saan vapaasti päättää mitä sen jälkeen. Rahat saisin joka tapauksessa ja mitä kaikkea voisin niillä tehdä. 

Pari päivää tämän jälkeen astianpesukone hajosi ja oma poika tarvitsi uuden kännykän. Rahasta oli tiukkaa, enkä voisi kumpaakin hankkia samaan a

Kiva tarina, toisaalta fantasioille on ihan omiakin ketjuja.

Vierailija
3084/3550 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla tavallaan oli tämäkin. Entinen koulutoverini oli eronsa jälkeen löytänyt uuden tyttöystävän, oikein pirpsakan muodokkaan pupusen, johon tutustuin tämän toverini saunankuistitalkoissa. Meitä oli siinä kolme hyvää toveria, ja tämä uusi naisystävä, joka pyöri siinä ympärillä lyhyessä hamosessa. Käännettiin kuistin lankut, kiinnitettiin ne uudelleen, eihän se iso homma ole, ja pistettiin sauna lämpiämään. Luontevasti ja ujostelematta tyttöystävä liittyi ilopillerinä seuraamme ja tuntui nauttivan kovasti tällaisesta yhdessäolosta. Kauniit oli rinnat, häpyhuulet ajaltu paljaiksi, häpykummulle jätetty tuuhea tupsu, joten saattoi kuvitella, että sillä suunnalla oli vilkasta. Olenhan minä yhteissaunoissa ollut ennen ja jälkeen, mutta tässä tunnelma oli käsinkosketeltavan eroottinen, vaikka varsinaiseen käsin kosketteluun ei mentykään.

Vierailija
3085/3550 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaikilla voi elämän kiihottavin kokemus olla ollut ala-asteella tai siinä main -  kaikilla palstaköyrijöillä? Olen ihan äimän käkenä, enkä kyllä yhtään kiihottunut. Päinvastoin näistä teinifantasioista lähinnä masentuu ja menettää halunsa.

Vierailija
3086/3550 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kaikilla voi elämän kiihottavin kokemus olla ollut ala-asteella tai siinä main -  kaikilla palstaköyrijöillä? Olen ihan äimän käkenä, enkä kyllä yhtään kiihottunut. Päinvastoin näistä teinifantasioista lähinnä masentuu ja menettää halunsa.

Kukaan ei pakota lukemaan ja on tääl muitakin kokemuksia.

T. nuorena tulisesti rakastunut

Vierailija
3087/3550 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 43 v. kroppa kunnossa ja vähän jo luopunut toivosta löytää kiihkeä rakkaus. Oman ikäluokan miehet eivät sytyttäneet samalla tavalla kuin aikuisen poikani ystävä. Poikani asui kanssani kesällä ollessaan duunissa lähellä ja kavereita kävi. Huomasin laittautuvani joka kerta kun se tietty kaveri kävi. Kireitä farkkuja ja mekkoja, hajuvettä ja kevyttä meikkiä. Olin ihastunut ja hän katseli mua. Meidän välille kehkeytyi suhde salaa pojaltani tai niin ainakin me luulimme. Suutelimme seinää vasten hän huohottaen ihan kovana mua vasten ja hyväilin kalua housujen päältä. Kysyin katseella lupaa ja hapuilin vetoketjua. Iso penis pystyssä oli todella kiihottava näky. Runkkasin sitä ja hän pyysi ottamaan suihin. Ujostelin, mutta tein sen. Nautin sen nuoren miehen vartalosta eniten päälläni niin kuin hän tuntuu haluavan mua. En ole ikään kokenut niin kuumia yhdyntöjä kuin mitä meillä on. Poikani oli nähnyt meidät suutelemassa aikoja sitten ja yllätykseksi hänelle suhde olikin ok. Odotin kyllä tuomiota, minkä sitten saimme minun suvultani. Asenteemme tuohon on nykyään so what.

Vierailija
3088/3550 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ala-asteen 2. luokalla. Minulla ja luokkatoverillani Maijalla oli ollut silmäpeliä jo ekaluokasta lähtien. Kerran kesken oppitunnin Maijan kynä tippui lattialle ja hän kumartui nostamaan sitä. Koska eihän tokaluokalla vielä mitään liivejä käytetä, minulle tarjoutui hänen väljästä kaula-aukostaan suora näkymä hänen valtaviin arviolta H-kupin lolloihinsa! Nännit olivat aivan selvästi erektiossa! Minusta tuntuu näin jälkikäteen ajateltuna että Maija oli selvästikin suunnitellut koko jutun koska kuin kiusoitellen minua, kynän nostaminen tuntui kestävän todella pitkään! No, kiusoittelussa hän onnistuikin koska kävi niin että 35 senttinen pojan kikkelini ponnahti välittömästi pystyyn repien reiän verkkareihin ja kaataen pulpettini! Kylläpä hävetti kun kaikki kääntyivät katsomaan minua ja siinä istuin kalu pystyssä punaisena kuin paloauto! Opettajatar torui minua ankarasti ja antoi samantien jälki-istuntoa. Jälki-istunnon tapahtumat ovatkin jo toinen tarina...

Vierailija
3089/3550 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli ala-asteen 2. luokalla. Minulla ja luokkatoverillani Maijalla oli ollut silmäpeliä jo ekaluokasta lähtien. Kerran kesken oppitunnin Maijan kynä tippui lattialle ja hän kumartui nostamaan sitä. Koska eihän tokaluokalla vielä mitään liivejä käytetä, minulle tarjoutui hänen väljästä kaula-aukostaan suora näkymä hänen valtaviin arviolta H-kupin lolloihinsa! Nännit olivat aivan selvästi erektiossa! Minusta tuntuu näin jälkikäteen ajateltuna että Maija oli selvästikin suunnitellut koko jutun koska kuin kiusoitellen minua, kynän nostaminen tuntui kestävän todella pitkään! No, kiusoittelussa hän onnistuikin koska kävi niin että 35 senttinen pojan kikkelini ponnahti välittömästi pystyyn repien reiän verkkareihin ja kaataen pulpettini! Kylläpä hävetti kun kaikki kääntyivät katsomaan minua ja siinä istuin kalu pystyssä punaisena kuin paloauto! Opettajatar torui minua ankarasti ja antoi samantien jälki-istuntoa. Jälki-istunnon tapahtumat o

😂😂😂

Vierailija
3090/3550 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aamuyönä nussin tyttöystävää päältä järkyttävissä panomiesfiilareissa ja kovimmassa vaiheessa hän pyysi hidastamaan. Ensiks ajattelin, olinko liian raju tai vaihtoehtoisesti liian äkkiä laukeamassa. Mietin jos tyttö haluaa pidempää kyytiä, olin siihen valmis. Olin kyllä siinä aikaisemmin totta puhuen jo tulossa. Hän makasi mun alla ja kurotti kädellään kullin juureen työnnön alussa ennen kuin upposin pimppiin. Hän levitti jalkojaan enemmän ja toisti monta kertaa -- sä oot nii kovana.. Toi sai mut ihan urosgorillamodeen. Kysyin sanattomasti lupaa kiihdyttää uudestaan ja kun sen tein kovaa ja vielä kovempaa, tyttö alkoi saada lantiota ylöspäin voimalla kouristavaa valtavasti sykkivää, voihkivaa orggua. Tuli siinä multakin ja taju lähti nautinnosta vähäksi aikaa. Sperman sykkiminen ei loppunut moneen hetkeen ja välillä ulos ottaessani sitä tuli aina vaan lisää. Ihmettelin sitäkin miten paksua se oli, sillä tumputtelin yksin ollessa eilen kaks kertaa. Menin heti takaisin tytön päälle, kulli jatkuvasti kauheen kovana puskin takas sisään ja tunsin toisen orgasmin tulevan saman tien liukkaudessa. Säihkähdin, koska koskaan ei ole noin käynyt. -ah.. anna tulla, anna tulla... kuulin altani puhetta, jota en koskaan ennen ollut häneltä kuullut.. Pari tosi nopeaa työntöä ja aivan hillitön kihelmöinti ja paine orgasmissa ja uusi sykintä ja tuntui että tuli vielä lisää spermaa. Tyttö huokaili ja silitteli voihkiessani. Yleensä en pitänyt ääntä, mutta nyt oli pakko.  

Vierailija
3091/3550 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun elämäsi kiihottavin kokemus on näköjään roikkua tuhkamunana foorumilla lukemassa aamusta iltaan viestejä joiden sisältö on sinulle vastenmielistä.

No, saahan sitä vielä jäljellä olevat vuodet noinkin kulumaan.

Vierailija
3092/3550 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun elämäsi kiihottavin kokemus on näköjään roikkua tuhkamunana foorumilla lukemassa aamusta iltaan viestejä joiden sisältö on sinulle vastenmielistä.

No, saahan sitä vielä jäljellä olevat vuodet noinkin kulumaan.

Todennäköisesti sama kaveri joka alapeukuttaa jokaista postausta.

Vierailija
3093/3550 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni kanssa pidetään maaseudulla 4H-kerhoa ja siivoillaan kerhotiloja lopuksi. Viime kerralla pelleiltiin ja hän jahtasi mua stondiksessa ympäri sitä tilaa. Onneksi ei ollut ikkunoita sillä ollaan vanhan nuorisoseuran kellarissa. Välillä jo maattiin päällekkäin ja suudeltiin. Hän aneli panna ja paineli keskittyneenä paljasta kivikovaa penistään mun vaatteiden päälle. En meinannut uskaltaa, mutta hänen sitkeytensä voitti. Jännitti ja kiihotti yhtäaikaa niin paljon, kun sitten viimein farkut ensin aukesi ja sitten lähti pois multa poikaystävän toimesta.

Vierailija
3094/3550 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväni kanssa pidetään maaseudulla 4H-kerhoa ja siivoillaan kerhotiloja lopuksi. Viime kerralla pelleiltiin ja hän jahtasi mua stondiksessa ympäri sitä tilaa. Onneksi ei ollut ikkunoita sillä ollaan vanhan nuorisoseuran kellarissa. Välillä jo maattiin päällekkäin ja suudeltiin. Hän aneli panna ja paineli keskittyneenä paljasta kivikovaa penistään mun vaatteiden päälle. En meinannut uskaltaa, mutta hänen sitkeytensä voitti. Jännitti ja kiihotti yhtäaikaa niin paljon, kun sitten viimein farkut ensin aukesi ja sitten lähti pois multa poikaystävän toimesta.

Kuinka kova oma munasi oli? Pääsitkö itse panemaan?

Vierailija
3095/3550 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kovana. Koska oltiin kiusoiteltu kauan niin poikaystävä tulikin melkein heti jolloin oli mun vuoro työntyä häneen takaapäin.

Siinä olisi ollut muilla 4H-kerholaisilla näkemistä jos olisivat paikalle sattuneet.

Vierailija
3096/3550 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kovana. Koska oltiin kiusoiteltu kauan niin poikaystävä tulikin melkein heti jolloin oli mun vuoro työntyä häneen takaapäin.

Siinä olisi ollut muilla 4H-kerholaisilla nä

Hehheh..

Voisin lyödä vaikka vetoa että em. ei ole alkuperäisen kirjoittajan teksti.

Oma kiihottavin kokemus menee viime kesään ja uuteen suhteeseen. Se on enemmän sellainen tunnetila kuin mikään yksittäinen tapahtuma tai seksikerta. Miten kummatkaan eivät saa tarpeekseen toisistaan ja jo pelkät katseet ovat seksiä. Sitä on vaikea kuvailla varsinkin sellaiselle joka ei ole vastaavaa koskaan kokenut.

Vierailija
3097/3550 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pitkään miettinyt että mikä se kiihoittavin kokemus sitten olisi, mutta ehkä se on se kun näin aikoinaan kun silloinen tyttöystävä masturboi silmieni edessä dildolla itsensä orgasmiin. Otti välillä suuhunsa ja jatkoi.. Se vielä teki siitä ehkä kiihoittavampaa kun tämä tapahtui aivan spontaanisti. Katsottiin sängyssä telkkaria ja kohta tapahtui se mitä nuori mies silloin ei osannut odottaa. Tästä nyt aikaa jo kohta varmaan 30 vuotta mutta jotenkin aina muistan sen kiiman määrän mitä silloin oli. Laukesin itse kolmesti varmaan vartissa kun sitä esitystä katsoin🙈

Nyt vanhempana on tullut kaikkea nähtyä ja koettua bi seksistä kimppoihin mutta tämä on ilmeisesti se kiihoittavin kun ei näky häviä mielestä😄 -M40

Vierailija
3098/3550 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nice try. Ollaan ihan heteropari.

Vierailija
3099/3550 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista 4H-kerhoista tulee itselle lähinnä mieleen peruskouluaikainen ihastukseni ja ainut tilaisuus päästä tekemään sen kaunottaren kaa yhteisiä juttuja koulun ulkopuolella. Sen verran ujo poika olin, ettei seksistä kuin haaveiltu tuolloin. Jos jotakin olin vaan kateellinen hyvässä hengessä noille seurusteleville pareille.

Kiihottavin kokemus saattaa hyvinkin olla nykyisen kumppanin tapaaminen. Olimme kesäjuhlissa ja selvinpäin. Porukka oli aika tavalla kännissä ja osa nukahtanut. Tanssimme minä aivan kiihottuneena häntä vasten. Olin niin huolissani, että erektioni suurena karkottaisi hänet läheltäni, mutta ei. Hän vaan painautui tiukemmin sitä vasten. Tuntui niin hyvältä keinua, vaikka musiikki oli jo tauonnut jatkoimme yhä lähekkäin. Suutelimme ja kiihotimme toisiamme vaivihkaa. Tuo oli niin upeaa löytää nainen joka ei säikähtänyt herkkyyttäni. Pyörimme nurkan taakse muka tanssien ja jatkoimme kiihkoisaa suuteloa.

Vierailija
3100/3550 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan paljon teini-iästä ja kuinka silloin panetti missä vaan milloin vaan -tyylisesti. Mulla taas alkoi toi kausi 25v. paikkeilla. Kohtasin erään nelivitosen miehen, jolla oli maine naistenmiehenä, mutta silloin olin vielä aika nuorena naisena niin puutteessa eksäni jälkeen, että olin valmis seikkailuun. Ja seikkailuhan se oli, jota saa mummelina vielä muistella keinutuolissa. Kokonaisuutena kiihottavin ja hulluin sis. panemista kirjaston taaimmaisen hyllyrivin takana yms. Mies oli kirjastossa töissä ja aika oli lähellä sulkemisajankohtaa, ei enää ketään muita paikalla, mutta silti... voi luoja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän