Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nuoruuden jännittävät, suhteen alkuaikojen seksikokemukset eri tilanteissa ja paikoissa, joissa ei tietenkään saisi edes ajatella seksiä. Asiaan addiktoitunut pidäkkeetön itseni ja minusta kiihottuva tyttöystäväni. Yksi niistä oli nykyisen vaimoni teinivuosien seiväshyppyharrastus ja vetomme siitä, että hyppään korkeammalta kuin hän. En pystynyt ylittämään kolmea metriä toisin kuin hän teki ekalla hypyllään, mutta sain seksiä patjalla. Olin röyhkeä ja sitkeä viettelemään häntä tajuttuani, miten hän tykkäsi siitä kuinka kuumana kävin. Aluksi ryömin tytön ylle peitteen alla, mutta lopulta olimme sen päällä. Oli jo aika hämärää iltamyöhään ja olimme maaseudulla. Vaikka ilta oli hiljainen, lähellä oli koulu ja sen talonmiehen asunto. Periaatteessa olisimme voineet jäädä helposti rysän päältä kiinni, mutta eipä sitä niin silloin kersana miettinyt. Ennemminkin vain kelasi sitä, missä pantaisiin seuraavaksi.
Urheilukentän patjat tuntuivat olevan suosiossa ainakin täällä takahikiällä ja ainakin ennen kameravalvontaa elikkäs vielä 2000-luvun alussa. Useamman tarinan oon lukenut netissä kuinka on nähty nuoriso siellä tai itse oltu puuhissa. Mulla on vähäsen outo kokemus tuosta. Isobroidi seurusteli aikoinaan koulun kuumimman kimman kanssa ja olin pari kertaa vakoillut heitä kotona broidin huoneessa. Ennen kuin tuomitsette minut olin kiimainen teini täynnä testosteronia ja opin siinä samalla ehkä jotain. Satuin olla iltalenkillä sinä ehtoona ja juoksin kentän lähellä ja näin että siellä pannaan kunnolla saarnaajassa korkeuspatjalla. Oli niin hämärää, että piru riivasi ja menin lähemmäs. Tajusin että he olivat siellä. Menin kyykkyyn aidan viereen ja jatkoin katsomista. Broidi vilkaisi muhun päin aivan yllättäen ja jatkoi vaan kovempaa. Tyttö uikutti ja levitteli hoikkia reisiään, enkä tiedä huomasiko hän minua tai sanoiko veljeni siinä jotakin hänelle. Heilautin täysille paisuneen melan pöksyistä esille ja runkkasin kyykyssä niin nopeasti minkä pystyin. Katselin paniikissa ettei kukaan nähnyt ja sitten mälläsin pitkin aidanvierustaa ja housujani. Hävetti sekin jos broidi näki mun purkauksen ja lähdin äkkiä pois. Juoksin täysiä kotiin ja menin suihkuun ja siellä runkkasin taas. Yksi nuoruuden kiihottavimmista ja noloista ennen varsinaisia seksikokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nuoruuden jännittävät, suhteen alkuaikojen seksikokemukset eri tilanteissa ja paikoissa, joissa ei tietenkään saisi edes ajatella seksiä. Asiaan addiktoitunut pidäkkeetön itseni ja minusta kiihottuva tyttöystäväni. Yksi niistä oli nykyisen vaimoni teinivuosien seiväshyppyharrastus ja vetomme siitä, että hyppään korkeammalta kuin hän. En pystynyt ylittämään kolmea metriä toisin kuin hän teki ekalla hypyllään, mutta sain seksiä patjalla. Olin röyhkeä ja sitkeä viettelemään häntä tajuttuani, miten hän tykkäsi siitä kuinka kuumana kävin. Aluksi ryömin tytön ylle peitteen alla, mutta lopulta olimme sen päällä. Oli jo aika hämärää iltamyöhään ja olimme maaseudulla. Vaikka ilta oli hiljainen, lähellä oli koulu ja sen talonmiehen asunto. Periaatteessa olisimme voineet jäädä helposti rysän päältä kiinni, mutta eipä sitä niin silloin kersana miettinyt. Ennemminkin vain kelasi sitä, missä pantaisiin seuraavaksi.
Urheilukentän patjat tuntuivat olevan suosiossa ainakin täällä takahikiällä ja ainakin ennen kameravalvontaa elikkäs vielä 2000-luvun alussa. Useamman tarinan oon lukenut netissä kuinka on nähty nuoriso siellä tai itse oltu puuhissa. Mulla on vähäsen outo kokemus tuosta. Isobroidi seurusteli aikoinaan koulun kuumimman kimman kanssa ja olin pari kertaa vakoillut heitä kotona broidin huoneessa. Ennen kuin tuomitsette minut olin kiimainen teini täynnä testosteronia ja opin siinä samalla ehkä jotain. Satuin olla iltalenkillä sinä ehtoona ja juoksin kentän lähellä ja näin että siellä pannaan kunnolla saarnaajassa korkeuspatjalla. Oli niin hämärää, että piru riivasi ja menin lähemmäs. Tajusin että he olivat siellä. Menin kyykkyyn aidan viereen ja jatkoin katsomista. Broidi vilkaisi muhun päin aivan yllättäen ja jatkoi vaan kovempaa. Tyttö uikutti ja levitteli hoikkia reisiään, enkä tiedä huomasiko hän minua tai sanoiko veljeni siinä jotakin hänelle. Heilautin täysille paisuneen melan pöksyistä esille ja runkkasin kyykyssä niin nopeasti minkä pystyin. Katselin paniikissa ettei kukaan nähnyt ja sitten mälläsin pitkin aidanvierustaa ja housujani. Hävetti sekin jos broidi näki mun purkauksen ja lähdin äkkiä pois. Juoksin täysiä kotiin ja menin suihkuun ja siellä runkkasin taas. Yksi nuoruuden kiihottavimmista ja noloista ennen varsinaisia seksikokemuksia.
Kumma, että tuollaista katselua/tirkistelyä pitää hävetä. Eiköhän se "häpeä" koske lähinnä heitä, jotka päättävät harrastaa seksiä julkisella paikalla? Nuorena sitä tekee kaikkea typerää, enkä jaksa tuomita ketään noista jutuista. Kyllähän sitä itsekin olisi voinut tehdä vaikka ja mitä, jos en olisi ollut niin tajuttoman ujo. Poikaystävälleni tuollainen seksi olisi kelvannut silloin vaikka joka ilta. Hänellä ei tuntunut olevan pidäkkeitä ollenkaan.
N24 kirjoitti:
Baarista tullessa, auton takapenkillä kahden kundin kanssa vuorotellen. Kuljettajan ajellessa koko ajan pitkin kaupunkia. Ei ollut onneksi koti kaupunki.
Aina noissa tilanteissa on nainen antanut vaan toiselle kun ollaan takapenkillä porukalla istuttu. On joko lämmennyt mulle tai kaverille mutta ei antanut molemmille
Olin täyttänyt 45 ja vasta eronnut. Aloin meikata taas hillitysti, kasvatin brunet hiukseni pitkiksi ensimmäistä kertaa viiteentoista vuoteen ja ostin pari uutta mekkoa. Olen suht nuoruuden mitoissani vielä, päätin lähteä baanalle ja ajattelin, että nuo klassiset kliseiset jutut yhä toimisivat. Niin kävi. Liityin harrastekerhoon paikkakunnallani ja tapasin siellä todella viehättävän viisikymppisen leskimiehen. Olimme kuin teinit siten, ettemme saaneet tarpeeksi toisistamme seksi- ja kosketusmielessä. En ollut koskaan kokenut sellaista läheisyyttä ja kiihkoa kenenkään kanssa ennen häntä. Rakastelimme aina kiihkeästi lähekkäin vartalot kiinni toisissaan. Suutelimme vähän väliä ja kietouduimme pitkäksi aikaa hyväilyihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän teki aluksi niin, että suuteli ja samalla hiljaa hiveli mua housujeni päältä ja lopuksi alta. Pojan sormet sivelivät pimpin päältä ja se oli ihan mieletöntä, ja sain orgasmin pelkästään siitä. Usein jo siinä mua suudellessa ja sivellessä hän otti jäykän pippelinsä ulos housuistaan ja halusin koskettaa sitä, mutta hän pelkäsi, että laukeisi sitten eikä halunnut tulla niin. Kiusasin silti joskus ja lopulta hän nautti tulla mun kädestäni.
Ex-mieheni oli myös mestari tässä. Tässä kohtaa elämässä harmittaa ihan vietävästi, että hän on eksä. Oltiin niin nuoria ja impulsiivisia. Tuota hivelyä ja mun haarojen silittelyä tapahtui vähän väliä kotona ja aina kun oltiin kahdestaan jossakin rauhassa. Tulin aivan riippuvaiseksi ja hulluksi siitä nautinnosta ja kevyestä kosketuksesta. Anelin häntä riisumaan mua tai työntämään sormensa housujen sisälle. Hän halusi viivytellä ja ei totellut. En voinut muuta kuin saada hänen kanssaan. Hän halusi myös ottaa peniksen ulos, kuulemma halusi "nauttia kun se pääsee seisomaan vapaana" ja mua kiihotti pelkästään katsella hänen erektiota. Kaikki meidän suhteessa oli niin seksi edellä, oikeasti tosi ikävä noita tuntemuksia, vaikka tietysti omat haasteensa meillä myös oli.
Teillä onkin ollut ihania poikaystäviä ja miehiä. Itselläni nuoruusvuosien kokemuksia värittivät ei niin mukavat muistot, joissa minua ei maltettu lämmitellä ollenkaan ennen kovaa seksiä. Olin naiivi ja halusin miellyttää häntä. Jos olisinkin saanut silloin tuollaista hellää hivelyä pitkin päivää. Kiihottaa ajatuskin miehen sormista pillullani jatkuvasti. Olisin halunnut vastavuoroisesti myös hyväillä miestä ja paljon. Sain orgasmin seksissä vasta päälle kolmekymppisenä ihanalta mieheltä, jota en kyllä unohda koskaan. Aika ja kohtalo erottivat meidät liian aikaisin, mutta hänen kosketuksensa elää mielessäni ja tunnemuistona vartalollani aina.
Rehellisesti sanottuna suudelma tanssin päätteeksi yläasteen diskossa tytöltä, johon olin aivan lätkässä. Ongelmana oli vain se, että niin oli moni muukin, mukaan luettuna luokan kovis, joka ei katsellut kyseistä tapahtumaa mielissään. Olin lähdössä mopolla kotiin, kun hän pysäytti minut ja tarttui takkiini. - Kata on sitte mun, muista! Hän raivosi ja lähdin siitä sitten vaan ajamaan kotiinpäin näyttämättä tunteitani. Sanomattakin selvää, etten enää uskaltanut lähestyä tyttöä romanttisesti, mutta sitä suudelmaa en koskaan unohda.
Vuosia sitten olin juhlissa kaukana kotoa ja yksi juhlijoista ehdotti että tulisin heille yöksi. Olin nuori mies ja nainen aika paljon vanhempi, mutta aika kissa. Olimme aika hyvissä juomingeissa jo siinä kohti mutta itselläni tuntui vaikutus hiukan haihtuvan. Sanoi että vaihtoehtona on sänkyyn hänen kanssaan tai sohva. Twistinä tässä oli se että hänellä oli lastenhoitaja myös tuolloin. Nuori, alle 20v. ja todella viattoman oloinen. Noh, herrasmiesmäisesti valitsin sohvan. Mutta sitten tapasin tämän lastenhoitajan ja juteltiin niitä näitä. Hän oli hiukan ujo, kuten minäkin, mutta alkoholin alaisena olin vahvassa asemassa. Ehdotin sitten että menisimme vielä saunaan. Taisi olla jo aamuyö silloin. Hän laittoi saunan päälle, otin pari saunakaljaa ja kun lämpöä oli tarpeeksi niin riisuin vaatteet ja menin saunaan. Hetken päästä olin oikeasti yllättynyt, mutta todella tyytyväinen siihen että tämä tyttö ilmeisesti luotti minuun, oli kiinnostunut tai mitä vaan mutta... hän astuu sisään täysin alasti. Muistan vieläkin kun avoimesti katsoin sitä ihanaa suihkuveden kostuttamaa kehoa ja niitä kiinteitä nuoria rintoja. Huhhuh... Oloni oli vähintäänkin tukala kun en oikein tiennyt mihin ilta vielä johtaisi. Yritin kuitenkin olla todella non-creepy, mutta minkä sille voi. Kysyin häneltä että voisiko hän auttaa minua. Hänen hämmentynyt naamansa olisi pitänyt saada kuvattua. Hän kysyi "Missä?". Avasin jalkani ja hän näki niin kovan seisokin kun minulla ikinä on ollut. Hänen ilmeensä oli kuin aaveen nähnyt. Totesin vaan että ei tarvitse pelästyä, mutta olen vaan ollut todella kauan ilman naisen kosketusta. Ja ehdotin jos hän voisi tämän kerran auttaa käsin. Saunassa ei onneksi ollut liian kuuma, vaan juuri sopivasti niin että iho oli todella kosketusherkkä. Sanoin hänelle "Anna kätesi" ja hän ojensi toisen kätensä, jonka siirsin kulliani kohti. Puristin hänen sen kullini ympärille ja kysyin että kai hän tietää mitä tarkoitan. Hän ujosti nyökkäsi ja alkoi runkata minua hitaasti. Siinä kohtaa alkoi jo taju lähteä. En todellakaan ollut tajunnut mihin ilta johtaisi. Se että hän oli aiemmin illalla kertonut hänen olevan parisuhteessa vain lisäsi kiihkoa. Kannustin häntä ja sanoin että anna mennä vaan, tuntuu hyvältä. Lopulta en enää voinut pidättää ja ruiskuin pitkin lauteita. Hän ei kuitenkaan päästänyt irti vasta kuin sanoin "Kiitos, tuntui todella hyvältä...." Tuon jälkeen saunoimme hetken ja kävimme suihkussa. Lopuksi menin nukkumaan sohvalle kuten olin luvannut. Seuraavana aamuna asiasta ei enää puhuttu. En vieläkään tiedä mitä hän miettii asiasta.
Kaikkein kiihottavinta ovat olleet opiskeluaikoina pitkät, kosteat ja tajuttoman kiihkeät suutelusessiot väliajoilla jossain nurkalla ja tyhjissä käytävissä, tyhjässä auditoriossa, jne, ja niistä seuranneet tapahtumat. Tyttöystäväni tunsi miten järkyttävän kovana suudellessa olin. Itse joskus huomasin hänen kostumisensa jopa farkkujen päällä ja kuumenin kaikista mielikuvistani koko ajan enemmän. Yhteisesti sovittuna jujuna oli, ettei saanut antaa mennä pidemmälle ja piti hillitä, ettemme alkaneet kosketella käsin toisiamme kunnolla tai vielä lisää. Antaa liekin palaa, mutta ei liian kuumasti. Se oli ihanaa ja niin kiihottavaa, etten tiedä vastaavaa. Kullinpää oli ihan kiimaliisterissä ja housut todella ahtaat ja sisältä tahmaiset. Sydän hakkasi ja teki mieli panna siinä ja silloin enemmän kuin mitään. Niin kiduttavaa, mutta sitten kun olimme ihan kahden, kiima oli aivan valtavaa ja seksi upean mahtavaa. Edettiin vain suoraan yhdyntään, koska minä ja neiti olimme valmiita siihen päivän kiihottelujen jälkeen. Harvoin siniset pallit sattuivat niin paljon, että piti käydä ennen sitä pakosti laukaisemassa omin käsin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein kiihottavinta ovat olleet opiskeluaikoina pitkät, kosteat ja tajuttoman kiihkeät suutelusessiot väliajoilla jossain nurkalla ja tyhjissä käytävissä, tyhjässä auditoriossa, jne, ja niistä seuranneet tapahtumat. Tyttöystäväni tunsi miten järkyttävän kovana suudellessa olin. Itse joskus huomasin hänen kostumisensa jopa farkkujen päällä ja kuumenin kaikista mielikuvistani koko ajan enemmän. Yhteisesti sovittuna jujuna oli, ettei saanut antaa mennä pidemmälle ja piti hillitä, ettemme alkaneet kosketella käsin toisiamme kunnolla tai vielä lisää. Antaa liekin palaa, mutta ei liian kuumasti. Se oli ihanaa ja niin kiihottavaa, etten tiedä vastaavaa. Kullinpää oli ihan kiimaliisterissä ja housut todella ahtaat ja sisältä tahmaiset. Sydän hakkasi ja teki mieli panna siinä ja silloin enemmän kuin mitään. Niin kiduttavaa, mutta sitten kun olimme ihan kahden, kiima oli aivan valtavaa ja seksi upean mahtavaa. Edettiin vain suoraan yhdyntään, koska minä ja neiti olimme valmiita siihen päivän kiihottelujen jälkeen. Harvoin siniset pallit sattuivat niin paljon, että piti käydä ennen sitä pakosti laukaisemassa omin käsin.
Tuosta tuli elävästi mieleen seurustelun alkuaika vaimon kanssa. Hän asui vielä kotona vanhempiensa luona ja menin sinne käymään viikonloppuisin. Lähdin pois vikalla junalla tai aamun ekalla. Maattiin tuntikausia hänen sängyllään hiljaa, usein puhumatta, kuunnellen musiiikkia ja suudellen. Muista sen ristiriitaisen olotilan, sisäisen rauhan hänen kyljellään mutta kuitenkin täysin kiimassa. Pari ekaa kertaa vain maattiiin ja suudeltiin. Sitten taisi olla jo kolmas kerta kun suudeltiin kiimassa ja sormetin ekaa kertaa hänen kiimasta märkää pilluaan farkkujen sisältä. Hän oli pakahtua ja kyseli kumia. Sanoin ettei ole, vaikka valehtielin. Oli eteisessä takintaskussa lompakossa.. Halusin pitkittää ekaan yhdyntää, saada hänet vielä kiimaisemmaksi ja antaa hyvän ensivaikutelman. Tarkoistus oli valloittaa tyttö ja saada pidempiaikainen suhde. Panetus oli aivan jäätävä ja kaluni kiristi housuissa. Muistan kuinka kassit olisi siniä ja niitä särki kävevelleessä. Junalle oli parin kilometrin kävelymatka. Seuraavan kerran mikään ei einää olisi estänyt yhdyntää, tyttö kävi niin kovilla kierroksilla, että olisi nainut vaikka ilman. Tyttö ottiminut rajusti. En ehtinyt kuin työntää kaluni pohjaan asti, niin tyttö kietoi jalal ja kädet ympärilleni lukiten minut ja hänen selkänsä nousi kaarelle ja hän tuli kovaa rutistaen minua kasaan ja lypsäen pillullaan. Siihen loppui orastava poikamiehen ura. Ensivaikutelma oli vähän liiankin pysyvä. Mutta siitä varmaan jäänyt se suunnaton läheisyys mikä aina vallinnut meidän suhteessa. Toisen kyljellä maatessa sielu lepää ja maailman murheet tuntuu kaukaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Konfirmaatiopäivänä oltiin seurakuntakodin alakerrassa sovittamassa alboja. Sä katoit mua aina niin paljon. Punastelin. Kuiskasit, miten et ollut koskaan nähnyt mua mekossa, ja miten haluaisit riisua kauniin mekkoni. Hymyilin, ujostelin. Siirsit mun paksuja hiuksia ja annoit pusun nopeasti. Kuumat väreet. Katselin, miten sujahdit nopeasti albaasi. Väänsit kättä yhtäkkiä toisen jätkän kaa pöydällä. Tulit luo, vetäisit mut käytävään, painoit nojaamaan seinään ja suutelit haluissasi mut pyörryksiin. – No niin nyt kaikki kohti kirkkoa, hopi, hopi, kuului komento jostain kaukaa joka ehkä oli lähellä. Lähdettiin, mutta vasta minuuttien suutelun jälkeen. Muut olivat menneet ajat sitten. Ne suudelmat, sun kosketus ja jatkuva itsevarmuus veivät multa jalat veteliksi. Oli lähellä ettei laskeuduttu makaamaan. Yksi kiihottavimmista.
Tämä voisi olla mun elämästäni. Olin todella ujoinen, runotytöksikin sukulainen joskus sanoi, tein kässällä kansallispukua ja niin edelleen. Enkä olisi voinut kuvitella, että mulla olisi poikaystävä riparilla, mutta näin oli, kiitos hänen totaalisen vastustamattomuutensa ja palvontansa mua kohtaan. Se oli ihan mahdotonta käsittää ja vei täysin mukanaan. Hän kietoi kätensä vartalolleni, kohotti leukaani ja antoi pieniä vähän näykkääviä pusuja, ja jos vähänkin oltiin teoriassa kahdestaan, sain heti kiihkeitä suudelmia nojatessani johonkin. Saan yhä tänä päivänäkin ja vieläkin maistan hänet pitkään suutelumme jälkeen ja tunnen saman poltteen huulillani kuin silloin. Nautin tuntea sen, miten hän on kiihottunut vartaloani vasten ja kiihotun itse niin paljon. Muistan konfirmaatiopäivän kuin eilisen, vaikka aikaa on kulunut jo 5 vuotta. Viisi vuotta ollaan oltu yhdessä, viisi ihanaa vuotta kaikkine käänteineenkin. Hän oli ja on se tavallaan kai sitten ”badboy”, joka vei minut. Mulla oli hänen mielestään niin kaunis kampaus lapsuudesta asti saksilta välttyneissä, järkkytuuheissa, pitkissä hiuksissani ja valkoinen alba punaisen mekkoni päällä. Hän halusi nähdä mekon ja riisui mua, kun olisi pitänyt lähteä eteenpäin. Olimme vähän syrjässä siivouskomerossa ja mua hyväiltiin jo mekon alta. Meitä huudeltiin, ”kyyhkyläiset tänne!”. Lähdettiin hänen aseteltua isoa penistään housuissaan ja mun hengityksen tasaannuttua vähän. Hän oli ja on mulle se ensimmäinen, ainoa ja kiihottavin kokemus. Koko suhde yhtä kokemista 15-vuotiaasta tähän hetkeen. En voisi olla onnellisempi <3
Aikanaan olin sellaisessa on/off suhteessa erääseen naiseen muutaman vuoden. Hän oli melko pidättyväinen petipuuhissa.
Kun sitten suhdekuviot tulivat selväksi, että tämä ei tästä etene ja aikaa meni, niin eräs ilta soiteltiin jutellen niitä näitä. Jutut kääntyi siihen tunnin puhelun aikana, että voi kuinka läheisyyden kaipuuta onkaan. Ehdotin suoraan jos tästä tulisin iltaolusille ~ 30min. Sehän kävi..
Hörpättiin ne kuuluisat yhdet ja iskin häneen kiinni. Suutelimme kiihkeästi ja kohta hän kiimaisesti aukoi housujeni vyötä. Sekstailimme jonkun 1,5h ainakin. Kunnon kiimassa ja eri asennoissa. Ajantaju ja kaikki hävisi siinä hetkessä. Nukahdimme siihen sijoille ja aamulla kahvin perästä lähdin kotiin.
Yksi naispuoleinen tuttavani ei pidä ukonilmoista. Niin eräs kesä tämä nainen viestittelee minulle ennen ukkosta, että voisinko mennä hänen luo, jotta ei tarvitsisi pelätä niin kamalasti. No, ajoin hänen luo juuri ennen kuin pahin ukkonen iski päälle ja tokihan näin naisen ilmeistä, että kyllä hän peloissaan oli. Siinä sohvalla istuessani nainen sanoo, että hän kyllä tulee ihan minun lähelle, sillä ukkonen on niin voimakas. Hän istuu hajareisin syliini, painaa päänsä olkapäätäni vasten ja kietoo kätensä kaulani ympärille. Hetki siinä meni, ennen kuin aloin sivelemään naisen selkää sekä kylkiä ja pienen silittelyn jälkeen huulemme ovat toistemme huulilla ahneesti suutelemassa. Nainen riisuu minulta sekä itseltään paidan päältä ja samaan hengenvetoon minä riisun naiselta rintaliivit, päästäen hänen rintansa vapauteen liiveistä. Kuinka hyvälle hänen rintansa tuntuivatkaan paljasta rintakehääni vasten, ei siis ihme että elimeni täydessä erektiossa vaati pääsyä ulos housuistani. Hetken kuluttua siirryimme sänkyyn ja nainen samantien upotti kovan elimeni lämpimään suuhunsa, itse hänen rintojaan hyväillen. Kuten arvata saattoi, laukeamiseeni ei mennyt kuin hetki ja lämpimät nesteeni sujahtivat naisen nielusta hänen vatsalaukkuunsa. Nainen supatti korvaani, että hän tiesi minun tulevan nopeasti, joten toinen kierros voi kestää hieman kauemmin. Olin samantien valmis ja niin annoin naiselle suuseksiä hänen ollessaan täysin märkä. Jatkoimme salamoiden välkkyessä ja ukkosen valtavasti jyristessä hämärässä huoneessa seksin harrastamista monissa eri asennoissa, nauttien toistemme läheisyydestä ja suunnattomasta hyvänolontunteesta. Vihdoin nainen antoi orgasminsa tulla ratsastaen päälläni, itse tuntien kuinka hänen ejakulaationesteensä kasteli lakanan allani. Samalla itse tunsin orgasmin lähestyvän ja naisen kiihkosta koviä nännejä sekä rintoja imien ja suuria nännipihoja katsellen laukesin naisen sisään.
Yhdessä mietimme , että ukkosia voisi olla useamminkin, sillä salamoiden välkkyessä ja ukkosen pauhatessa seksin harrastaminen on erityisen kiihkeää.
Muistan, miten olin nuorena häpeissäni omasta käyrästä kovasta peniksestäni ja jännitin ottaa sitä esiin tyttöystävän kanssa pussaillessa. Kunnes kerran tein sen ja hänen reaktionsa oli upea. Se oli kuin ihme hänelle, eikä hän malttanut olla hyväilemättä sitä kädellään. Miten kauan hän katseli sitä ja tutki sormillaan. Olin niin ylpeä ja kiihottunut.
16 vuotiaan kesken kiihkeän panon tuli mieleen että laitanpa samantien 2:seen. Ei muutakuin kuivana aukolle ja siitä sisään :). lopuksi lastit sisään... Muijalla oli kuulemma tullu paska vähän notkeemmassa muodossa vähän aikaa.
.
Tää tuskin kerrottuna kuulostaa oikein miltään, mutta jotenkin tunnelma oli erittäin kiihottava ja suorastaan maaginen. Muutama viikko sitten oltiin ystäväporukan kanssa viettämässä iltaa erään baarin terassilla, jossa oli myös tilaa tanssia. Yhdellä ystävälläni on ollut pitkä on/off suhde erään miehen kanssa, joka on pettänyt häntä monesti. En ollut kyseistä miestä koskaan tavannut, mutta vihasin häntä jo valmiiksi, koska hän on satuttanut ystävääni niin monesti ja tiedän, että hän myös tulee satuttamaan aina uudelleen ja uudelleen. Tanssimme, joimme ja pidimme hauskaa isolla porukalla. Yhtäkkiä ystäväni kertoi, että tämä mies on saapumassa paikalle. Hetkeä myöhemmin siirryin hieman sivummalle, jossa muutama ystäväni seisoi tupakalla. Kaivoin oman askini ja sytkärini esiin ja yritin sytyttää tupakkaa. Muutaman epäonnistuneen yrityksen jälkeen huomasin vieraan hahmon vieressäni. Tajusin heti hänen olevan tämä ystäväni petturimies. En tiedä miltä olin kuvitellut hänen näyttävän, mutta siinä hän seisoi nahkatakissaan, pilottilasit silmillä (vaikka kello oli varmaan kaksi yöllä) ja upeat, pitkät hiukset liehuen. Hän näytti aivan märkien päiväunieni rocktähdeltä. Olin suorastaan starstrucked hänen olemuksestaan ja ymmärsin välittömästi, miksi ystäväni ei pysty unohtamaan tätä miestä. Mies katsoi minua coolisti lasiensa yli, suoraan syvälle sydämeen ja mitään sanomatta, nosti oman tupakkansa, niin että pystyin "nussimaan" siitä itselleni tulen. Jostain syystä tilanne oli todella eroottinen ja ymmärsin myös, miksi tuota tapaa sytyttää tupakka kutsutaan nussimiseksi. Monesti on mies sytyttänyt tupakkani sytkärillään, mutta tämä tuntui paljon intiimimmältä ja seksikkäämmältä. Tunsin housujeni kostuvan ja yritin jatkaa iltaani, kuin en olisi kokenut mitään erilaista. Todellisuudessa mietin koko loppuillan, että olisiko tuo mies valmis pettämään jälleen ja antaisiko ystäväni myös minulle sellaisen anteeksi. Onneksi kuitenkin mukana seurueessamme oli oman mieheni parhaat ystävät, jotka läsnäolollaan muistuttivat minua siitä, että minullakin oli kotona mies, vaikka hän ei ollutkaan työmatkansa vuoksi päässyt paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Muistan, miten olin nuorena häpeissäni omasta käyrästä kovasta peniksestäni ja jännitin ottaa sitä esiin tyttöystävän kanssa pussaillessa. Kunnes kerran tein sen ja hänen reaktionsa oli upea. Se oli kuin ihme hänelle, eikä hän malttanut olla hyväilemättä sitä kädellään. Miten kauan hän katseli sitä ja tutki sormillaan. Olin niin ylpeä ja kiihottunut.
Muistan hyvin itsekin, kuinka tuota jännäsin. Halusin näyttää tytölle, jota olin koko välitunnin suudellut taukoamatta, kuinka kiihottunut hänestä olin. Jostakin syystä olin saanut päähäni, että masua vasten stondaava olisi jotenkin huono juttu ja huonon näköinen. Olin yrittänyt runkatessa taivuttaa sitä alaspäin ja se vähän sattui. Pelkäsin, että tyttö pettyisi/suuttuisi tai käsittelisi minua kovakouraisesti. Hän oli niin hillitty ja kaunis, että en tiedä, mistä tuo ajatus tuli. Olimme hiljaisessa naisten pukkarissa liikuntasalin vieressä. Tein sen viimein. Avasin farkkujen vetskaa ja taivuttelin hiljaa peniksen esiin. Hän ei saanut siitä silmiään irti. Alussa en ollut ihan varma, mistä reaktio kertoi, mutta pian tajusin, että se oli hämmästystä ja ihailua. Hän henkäisi, "se on tosi kova" ja kosketteli sitä varoen sormilla. Sitten hän kietoi peniksen nyrkkiinsä, veti pari kertaa hitaasti sen kireää vartta edestakaisin ja se alkoi nykiä. Olin laueta siihen paikkaan. Kello pelasti sillä kohtaa ja tuli kiire seuraavalle tunnille. Housut ylös ja erektio varoen niin piiloon kuin onnistuin sen laittamaan, lyhyt pusu tytölle ja juoksua luokkaa kohti. Tulin sitten siinä juostessa ja pitikin mennä veskin kautta.
Vaikka kuulostaa varmaan vaatimattomalta, se oli eräs kaikkein kiihottavimmista kokemuksista.
Vierailija kirjoitti:
Sitten heräsin
Kerro oma kokemus.
Kaikkein kiihottavin kokemus on ollut seurustelukumppanin varpaat mun sääriä, reisiä ja lopulta jalkoväliä pitkin isossa pöytäseurueessa tilanteessa, jossa piti pitää täysin pokka. Vieläkin kiihottaa muistella tuota iltaa ja miten herkillä siinä olin ja piti vaan yrittää kaikkensa pidätellä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein kiihottavin kokemus on ollut seurustelukumppanin varpaat mun sääriä, reisiä ja lopulta jalkoväliä pitkin isossa pöytäseurueessa tilanteessa, jossa piti pitää täysin pokka. Vieläkin kiihottaa muistella tuota iltaa ja miten herkillä siinä olin ja piti vaan yrittää kaikkensa pidätellä.
Mulla miehenä nuoruuden eksän kanssa samantyyppinen tilanne. Hän oli kyllä melkoinen cocktease ja tässä vaiheessa kaduttaa ero, mutta minkäs enää teet. Hän tiesi tasan tarkkaan miten saada mun kulliin nopeaa eloa. Istuttiin junassa tyhjässä vaunussa matkalla hänen opiskelupaikalleen. Yhtäkkiä käsi alkaa avata sivellen ja hivellen vetskaria ja heti siinä tietty pamahdan kovaksi. Kevyt sively jatkuu löysien boksereiden päällä ja herkkä kova sarvi on täysin ojossa niiden alla. Joka kosketus syöksyttää ja sit näppärät sormet ujuttuu pöksyjen alle sivelemään terskan alapinnalta kullin taustaa alaspäin. Rupeen tekemään työntöliikkeitä hänen sormia pitkin ja vasten. Ah, miten syöksyttää. Hänen ei tarvi edes kiertää sormiaan peniksen ympäri. Siinä nopeaa saavutan huippua ja massiivista syöksyä. Hän kikattelee kätensä kastuessa mälleistä jota roiskuu ja roiskuu. Hän silittää ja pussaa mua poskelle kun ruiskin ja huohottelen. Mun paitakin sotkeentuu helmasta housujen lisäksi, mut ei mitään väliä. Perillä mennään sit pesulle yhdessä.
Olin suhteessa 4H-kerhonvetäjäkaveriini ja meidän piti tehdä sitä salassa, koska hänen entinen tyttöystävänsä oli mustis. Kenenkään ei saanut tietää ja se teki silloin kaikesta vaan enemmän jännittävää ja kiihottavaa. Kerhojen jälkeen illalla rakastelimme monta kertaa vanhan työväentalon takapihalla pajupuskien suojassa. Poika oli tulikuumana minuun ja minä häneen.