Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2541/3550 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatun miehen kanssa mehtäkylän uimapaikalla...su iltana uusinta

Vierailija
2542/3550 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljuiltiin ystävä pariskunnan kanssa, mun mies oli jo sammunut. Aloimme ystävättäreni kanssa kiusotella hänen miestä suutelemalla keskenämme. Mieskin alkoi kosketella rintojamme, hän veti minut syliinsä ja tajurin miten hänellä seisoi. Jatkoimme suutelua ystävättäreni kanssa, tunsin miten hän alkoi ohjata miehensä kalua sisääni. Aioin nousta mutta hän painoi minut takaisin ja kuiskasi korvaani, että ota se sisääsi. Siinä hänen miehensä pani minua hänen imiessä rintojani. Ensimmäinen kerta kun otan vierasta ja samalla kiihottavin kokemukseni. Olemme yhä edelleen hyviä ystäviä.

todella kiihoittavaa voin vaan kuvitella :) laukesko hänen mies vielä sisääsi ja mikä oli fiilis seuraavana aamuna ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2543/3550 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä 2018 matkasimme Italiassa. Vuokrasimme pikku-Fiatin ja ajoimme maaseudulle. Pienessä keskustassa olimme varanneet netistä hotellihuoneen parvekkeella. Saavuimme lämpimänä iltana myöhään paikalle ja huonolla italialla ja englannin siansaksalla kirjauduimme ja kävelimme kohti huonetta. Ovi aukesi perinteisellä avaimella ja yllätykseksemme huoneen nurkassa suutelivat kovasti toisiaan henkilökunnan työasuihin pukeutuneet nuoret. Tyttö nojasi seinään poika edessään. Öhöm, ja pari vasta sitten huomasi meidät. He lähtivät italiaksi anteeksipyydellen pois ja mies katsoi minua sillä ilmeellä.

Hän alkoi suudella saman tien ja kellisti minut vaatteet päällä sängylle. Suutelimme päällekkäin ja mies höyläsi minua edestakaisin. Se tuntui niin kiihottavalta ja sytyin ihan kunnolla. Riisuimme housut ja rakastelimme aika rajusti ennen kuin saimme edes matkatavaroita purettua laukuista. Jatkoimme suutelua mies yhä sisälläni ja hän sai idean siirtyä parvekkeelle, jossa sattui olemaan badenbaden-tuoli. Hän kantoi minua pysyen koko ajan sisälläni ja kiedoin käsiäni ja jalkojani tiukasti häneen.

Hengitin kiihottuneena ja tunsin peniksen paisuvan yhä entisestään pimpissäni. Hän laski minut maahan, käänsi ympäri ja tunsin erektion alaselässä asti. Nojasin pyllistäen kaiteeseen mies huohottaen takana, katselin ympärilleni ja hiljaista liikennettä alapuolella. Muutaman kovan työnnön jälkeen hän käänsi minut taas ja laski selälleni aurinkotuolille. Mietin, kestäisikö se meidän kiihkeää lähistä, pystyisinkö levittämään jalkojani, mahtuisiko mies siihen päälleni. Jotenkin se vain kesti ja pitkät jalat parvekkeen lattialla hän ponnisteli kunnolla voimaa työntöihin. Ihmettelin, miten hän pystyi siihen ja se kiihotti lisää. Kun siitä vartalot yhdessä melkein sulautuneena maltoimme nousta ihanien laukeamisten jälkeen tajusimme, että tuolin runko oli pahasti vääntynyt.

Emme enää uskaltaneet olla siinä, en edes yksin uskaltanut mennä sen päälle, vaikka pikkuinen olen. Mieleen ei tullut kuin vasta lähtöpäivänä, että kauempana vastapäätä kadun toisella puolella oli myös parvekkeita ja varmasti näkyväisyyttä meidän puolellemme. 

Vierailija
2544/3550 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähekkäin opiskelijadiskossa erään Teemun kanssa Rednexin ’Wish You Were Here’ ja vahvat kädet ja käsivarret ympärilläni, vartalollani. Hän sanoi, kaihoisa katseeni on kaunista. Läheisyyteni ja kosketukseni olkapäillään, kyljillään, selässään aistin, että kiihotti häntä ja tietyllä, ihanalla tavalla värisytti minua. Itsevarmana hän toi kasvonsa nopeasti lähemmäs ja huulet painuivat omiani vasten. Hän suuteli minua, ei silloin enää ihan ensimmäistä kertaa, mutta se tuntui siltä joka kerta ja yritin vastata yhtä taitavasti. Hän teki kaiken niin vaativana, että kadotin ajantajuni ja nautin pikkuorgasmistani. Musiikki oli jo loppunut ja dj taukosi. Saimme aplodit ja halailimme. Kaikki oli niin kiihottavaa, kuinka sain tuntea pojan kiihottumisen hoikalla vartalollani.

Toi Rednexin kappale on varmasti yks eniten soitetuista hitaista 90-luvulla. Ihania muistoja palaa mieleen. Sain itse ihan ensimmäisen suudelman sen aikana tanssiessani kouluihastukseni kanssa. Tunsin myös vartalolla hänen kiihottumisensa ihanasti.

Vierailija
2545/3550 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varatun miehen kanssa mehtäkylän uimapaikalla...su iltana uusinta

Miten montulla tänään meni? 😉👍

Vierailija
2546/3550 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nuoruuden jännittävät, suhteen alkuaikojen seksikokemukset eri tilanteissa ja paikoissa, joissa ei tietenkään saisi edes ajatella seksiä. Asiaan addiktoitunut pidäkkeetön itseni ja minusta kiihottuva tyttöystäväni. Yksi niistä oli nykyisen vaimoni teinivuosien seiväshyppyharrastus ja vetomme siitä, että hyppään korkeammalta kuin hän. En pystynyt ylittämään kolmea metriä toisin kuin hän teki ekalla hypyllään, mutta sain seksiä patjalla. Olin röyhkeä ja sitkeä viettelemään häntä tajuttuani, miten hän tykkäsi siitä kuinka kuumana kävin. Aluksi ryömin tytön ylle peitteen alla, mutta lopulta olimme sen päällä. Oli jo aika hämärää iltamyöhään ja olimme maaseudulla. Vaikka ilta oli hiljainen, lähellä oli koulu ja sen talonmiehen asunto. Periaatteessa olisimme voineet jäädä helposti rysän päältä kiinni, mutta eipä sitä niin silloin kersana miettinyt. Ennemminkin vain kelasi sitä, missä pantaisiin seuraavaksi.

Vierailija
2547/3550 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin poikaystäväni kanssa isoskerhoa seurakunnan alakerrassa. Siivoiltiin tiloja kerhon jälkeen ja hän alkoi suutelemaan mua keskeyttäen sen siivouksen vähän väliä. Oltiin jo lähdössä pois ja rakasteltiin ennen sitä betoniseinämien ympäröimässä kulkuväylässä, jonka päässä alakerran ovi oli. Makasin hänen allaan kaltevassa tasossa ja nautin hänen kuumuudestaan.

Vierailija
2548/3550 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähekkäin opiskelijadiskossa erään Teemun kanssa Rednexin ’Wish You Were Here’ ja vahvat kädet ja käsivarret ympärilläni, vartalollani. Hän sanoi, kaihoisa katseeni on kaunista. Läheisyyteni ja kosketukseni olkapäillään, kyljillään, selässään aistin, että kiihotti häntä ja tietyllä, ihanalla tavalla värisytti minua. Itsevarmana hän toi kasvonsa nopeasti lähemmäs ja huulet painuivat omiani vasten. Hän suuteli minua, ei silloin enää ihan ensimmäistä kertaa, mutta se tuntui siltä joka kerta ja yritin vastata yhtä taitavasti. Hän teki kaiken niin vaativana, että kadotin ajantajuni ja nautin pikkuorgasmistani. Musiikki oli jo loppunut ja dj taukosi. Saimme aplodit ja halailimme. Kaikki oli niin kiihottavaa, kuinka sain tuntea pojan kiihottumisen hoikalla vartalollani.

Toi Rednexin kappale on varmasti yks eniten soitetuista hitaista 90-luvulla. Ihania muistoja palaa mieleen. Sain itse ihan ensimmäisen suudelman sen aikana tanssiessani kouluihastukseni kanssa. Tunsin myös vartalolla hänen kiihottumisensa ihanasti.

Kyllähän nuo kouludiscot ja tietyt kappaleet siellä muistaa varmaan ikuisuuden. Harva tilanne ja tapahtuma on ollut yhtä kokonaisvaltaisen kihelmöivää ja kiihottavaa kuin tanssia hitaita ihastuksensa kanssa ja tuntea kaiken siinä lähekkäin keinuessa. Siinä todella voi tuntea erektionkin ja se tietenkin hivelee itsetuntoa ja naiseutta. Mitäs sitä kieltämäänkään <3 

Vierailija
2549/3550 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi erään todella ujon pojan kanssa ja miten sain hänet vieteltyä helposti. Kuinka hänestä kuoriutui maskuliininen tapahtumien edetessä ja tunsin, että hän löysi itsensä kliseisesti sanottuna. Tuo "prosessi" oli kiihottavaa huomata ja tuntea hänen otteissaan.

Vierailija
2550/3550 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta naimisissa ja hiljakkoin vasta tajusin, miten naiseni nauttii puremisesta yhdynnän aikana ja esileikeissä. Ei mitään satuttamista, vaan sellaista hampaat olkapäällä ja kaulalla/niskassa vähän puristaen meininkiä kiusoitteluna. Hän on alkanut myös purra mua kohottautuen alta samalla tavalla kuin hän kohottautuu suukkoon ja se saa mut hulluksi halusta ja painumaan häneen kiinni ja panemaan kovaa, mikä puolestaan tuntuu koventavan meidän orgasmeja. Hän saa nykyään tosi voimakkaita kanssani ja se tuntuu minusta niin pirun miehekkäältä ajatella ja tuntea.

Vierailija
2551/3550 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista tullessa, auton takapenkillä kahden kundin kanssa vuorotellen. Kuljettajan ajellessa koko ajan pitkin kaupunkia. Ei ollut onneksi koti kaupunki.

Vierailija
2552/3550 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pienillä kesämarkkinoilla pienessä kylässä ja huomasin väkijoukossa pojan, joka vilkuili mua. Ohitettiin toisemme ja katsottiin pitkään. Söin pehmistä telttakojujen välissä pois ruuhkasta, ja hän kulki taas ohitseni ja tuijotettiin taas. Lähdin siitä eteenpäin ja menin katselemaan vaatteita. Ilta oli tulossa ja myyjä oli keräämässä rekkejä pois ja lähdin taas eteenpäin. Huomasin saman pojan yhden teltan takana. Hän näytti sormellaan että tuu tänne. Menin. Hän hymyili ja kysyi heti suoraan haluaisinko tulla hänen mukaansa. Lähdettiin yhtä matkaa ja ei juurikaan juteltu, katseltiin vain toisiamme ja hymyiltiin. En halunnut tentata mitään ja rikkoa sitä tunnelmaa. Mentiin ostamaan viimeisten joukossa metrilakua ja muikkuja. Istutiin penkillä järven rannalla lähellä keskustaa ja syötiin eväitä. Hän sanoi, että haluaa suudella mua. Sain sellaisen suudelman, etten ollut saanut sellaista ennemmin. Se oli kuin huulilla tanssimista ja välillä mun ihanaa ahmimista. Katsoin ympärille, että oli rauhallista. Ketään ei ollut lähellä missään. Menin makaamaan penkille ja kutsuin hänet kädellä päälle suutelemaan lisää. Lopulta noustiin kiihottuneina ja jatkettiin matkaa. Huomasin ja tunsin, että hän oli aivan kovana. Käveltiin, pysähdyttiin välillä suutelemaan ja mentiin makaamaan pensaiden taakse hiljaisen pikkupuiston laidassa. Se oli ihanaa, vaikka vaatteet pysyivät päällä. Palasin myöhällä kotiin ja isosisko oli vihainen mulle. Yritin selittää, että olen 17, mutta ei mennyt läpi. Seuraavana päivänä tavattiin taas pojan kanssa. Hän oli kesäleirillä.

Tää muistuttaa vähäsen mun kokemusta viitisen vuotta sitten opiskelijavaihdossa Brasiliassa. En silloin uskonut, että olisin alkanut ulkomailla suhteeseen, mutta toisin kävi. Meillä oli ns. ryhmäytymistapahtuma, jossa tutustuttiin paikallisiin opiskelijoihin pelien ja ryhmätöiden kautta. Olin just täyttänyt 18, neljän vuoden lukiolainen ja kauhean kokematon poikien suhteen ja yksi heistä vilkuili aktiivisesti muhun päin. Menin hiljaisesti sekaisin vaatteiden alla, vaikka yritin ulospäin pitää pokeria.

Poika liitti itsensä seuraani oppilaitoksen käytävällä ja ennen kuin tajusin mitään, hän suuteli mua. Se oli huumaavin ja taitavin suudelma koskaan, niin kuvittelin ja olihan se kyllä ihanaa. Hän kehui blondeja hiuksiani ja suomalaista kauneuttani vuolaasti. Olin niin hämmentynyt, mutta salaa onnellinen. Poika oli olemukseltaan kaikkea sitä mistä pidin: vilkas ja puhelias, aloitteellinen ja arkailematon. Pohdin, ovatkohan kaikki brassipojat yhtä rohkeita, että noin vain suutelevat tyttöä, mutta pidin kyllä siitä asenteesta.

Etenimme tulevina päivinä väistämättä sitten seksiin ja siinäkin hän oli yhtä malttamaton. Kävimme hänen kotonaan hänen vanhassa huoneessaan. Vanhemmat olivat usein töiden takia poissa ja hän oli ainut lapsi, joten talo oli tyhjä meille. Hän saattoi ottaa mut niin, että makasin pöydän päällä ja monta kertaa peräkkäin. Emme juuri esileikkineet orgasmiin asti, jossei koskettelua ja syvää suutelua lasketa, joissa välillä tulin. Hän halusi aina laueta yhdynnässä niin kiihottavasti ihan suoraan karjumalla. Hän ei jättänyt kylmäksi nautinnostaan ja minäkin vapauduin ääntelemään alun ujostelun jälkeen.

Kaikki tällainen oli mulle uutta ja upeaa, vain elokuvissa ja videoissa olin nähnyt jotakin vastaavaa. Kuten sanottua olin tosi noviisi. Kun kävin hänen kimppakämpässään, hän ajoi kämppiksensä leikkimielisesti ulos ja rakastelimme koko illan. Hän sai mut aina niin herkille ja tulemaan, eikä itsekään sitten pystynyt himmaamaan.

Aika kului ihanasti sängyssä ja milloin missäkin rakastellen, enkä halunnut kysellä ja tietää ihan kaikkea hänestä. Halusin vain nauttia siitä hurjasta seksistä ja huomiosta, jota osakseni sain. Kävelimme kaupungilla, söimme eväitä puistossa ja suutelimme. Välillä jopa ihan opiskelimmekin ja hän opetti mulle portugalia. Oli upea noin kymmenisen kuukautta, eikä romanssi jäänyt siihen, kun hän saapui siitä noin vuoden päästä Suomeen.

Vierailija
2553/3550 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin nuori teinipoika ihastui muhun. Olin tuolloin 39-vuotias kahden tytön yksinhuoltaja. Tytöt olivat tuolloin 18 ja 14.

Poika oli juuri lukion aloittanut 16-vuotias ja tarjosi apua aina nähtäessä kantaen esim. ostoskasseja. Jos lähdin lenkille hänen nähden huomasin viipyilevän katseen. 

Sain häneltä kerran rakkauskirjeen, jossa kertoi muun muassa miten kaunis olen ja miten ihastunut on. Pyysin hänet kahville ja kiitin häntä kiinnostuksesta. Sanoin, että on valitettavasti mulle liian nuori ja ehdottelin omia tyttäriä, mutta hän sanoi haluavansa mut. Kysyin, että onko hänellä ollut tyttöystävää. Sanoi olevansa kokematon ja toivoi mun olevan ensimmäinen. Ehdotin, että jos poikuudestaan haluaa eroon vähän vanhemman kanssa, niin mulla on kauniita yliopisto-opiskelijoita ja noin kolmekymppisiä yksinhuoltajia työkavereina ja ne mielellään varmasti voisivat auttaa häntä tässä asiassa, jos toimin puhenaisena. Jotenkin siinä juttelun lomassa lupasin harkita asiaa uudelleen, kun hän täyttää 18.

Aloimme käydä yhdessä kävelyillä ja juoksulenkeillä. Hän oli hauska nuori mies ja juttu sujui. Hänen kiinnostuksensa imarteli. Noin vuoden päästä istahdimme kalliolle tauolle. Otimme aurinkoa maaten. Hän alkoi hyväilemään mun reittä juoksutrikoiden päältä. Tuntui hyvältä. Jossain vaiheessa hyväily jatkui kiihottavasti haaroväliin ja kostuin.  Hänen käsi meni lopulta housujen alle pilluun, jolloin lopulta estin ja keskeytin. Seuraavan kerran kiihotuin hänestä rannalla hänen levittäessä aurinkorasvaa selkään ja takareisille. Mun alkoi tehdä mieli antaa hänelle ensimmäinen kerta ja aloin fantasioida siitä.

Pojan täytettyä kahdeksantoista ja tyttöjen ollessa isänsä luona, kutsuin hänet lopulta yökylään. Olin käynyt ostamassa seksikkään yöpaidan. Muistan miten mahassa kihelmöi meikatessa ja pukeutuessa vartalonmyöteiseen mekkoon. Kiihotuin pelkästä ajatuksesta olla pojan ensimmäinen.

Illalla hän tuli viinipullon ja kukkapuskan kanssa. Halasimme ja suutelin häntä suulle. Hänen katse kertoi miten halusi mua ja huomasin miten housuissa jo pullotti. Hän sanoi mua maailman kauneimmaksi. Mä sanoin häntä komeaksi.

Söimme illallisen ja menimme sohvalle. Suutelimme ja nauroimme. Lopulta sanoin meneväni vaihtamaan vähän kevyempää ja tulin takaisin uudessa yöpaidassa. Hän totesi vau ja pyysi mua pyörähtämään ympäri. Tunsin päälle nelikymppisenä naisena itseni kuin kiimaiseksi teinitytöksi. Istahdin pojan syliin ja poika kosketteli mun rintoja. Hän riisui mut ja mä hänet. Koskettelin hänen pystyä penistä. Laitoin kondomin ja poika asetteli mut selälleen ja tuli hitain työnnöin sisään. Ensimmäinen yhdyntä ei kauaa kestänyt, mutta olin todella kiihottunut nuoren pojan innosta. Meidän suhde kesti lopulta useamman vuoden.

Vierailija
2554/3550 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin nuori teinipoika ihastui muhun. Olin tuolloin 39-vuotias kahden tytön yksinhuoltaja. Tytöt olivat tuolloin 18 ja 14.

Poika oli juuri lukion aloittanut 16-vuotias ja tarjosi apua aina nähtäessä kantaen esim. ostoskasseja. Jos lähdin lenkille hänen nähden huomasin viipyilevän katseen. 

Sain häneltä kerran rakkauskirjeen, jossa kertoi muun muassa miten kaunis olen ja miten ihastunut on. Pyysin hänet kahville ja kiitin häntä kiinnostuksesta. Sanoin, että on valitettavasti mulle liian nuori ja ehdottelin omia tyttäriä, mutta hän sanoi haluavansa mut. Kysyin, että onko hänellä ollut tyttöystävää. Sanoi olevansa kokematon ja toivoi mun olevan ensimmäinen. Ehdotin, että jos poikuudestaan haluaa eroon vähän vanhemman kanssa, niin mulla on kauniita yliopisto-opiskelijoita ja noin kolmekymppisiä yksinhuoltajia työkavereina ja ne mielellään varmasti voisivat auttaa häntä tässä asiassa, jos toimin puhenaisena. Jotenkin siinä juttelun lomassa lupasin harkita asiaa uudelleen, kun hän täyttää 18.

Aloimme käydä yhdessä kävelyillä ja juoksulenkeillä. Hän oli hauska nuori mies ja juttu sujui. Hänen kiinnostuksensa imarteli. Noin vuoden päästä istahdimme kalliolle tauolle. Otimme aurinkoa maaten. Hän alkoi hyväilemään mun reittä juoksutrikoiden päältä. Tuntui hyvältä. Jossain vaiheessa hyväily jatkui kiihottavasti haaroväliin ja kostuin.  Hänen käsi meni lopulta housujen alle pilluun, jolloin lopulta estin ja keskeytin. Seuraavan kerran kiihotuin hänestä rannalla hänen levittäessä aurinkorasvaa selkään ja takareisille. Mun alkoi tehdä mieli antaa hänelle ensimmäinen kerta ja aloin fantasioida siitä.

Pojan täytettyä kahdeksantoista ja tyttöjen ollessa isänsä luona, kutsuin hänet lopulta yökylään. Olin käynyt ostamassa seksikkään yöpaidan. Muistan miten mahassa kihelmöi meikatessa ja pukeutuessa vartalonmyöteiseen mekkoon. Kiihotuin pelkästä ajatuksesta olla pojan ensimmäinen.

Illalla hän tuli viinipullon ja kukkapuskan kanssa. Halasimme ja suutelin häntä suulle. Hänen katse kertoi miten halusi mua ja huomasin miten housuissa jo pullotti. Hän sanoi mua maailman kauneimmaksi. Mä sanoin häntä komeaksi.

Söimme illallisen ja menimme sohvalle. Suutelimme ja nauroimme. Lopulta sanoin meneväni vaihtamaan vähän kevyempää ja tulin takaisin uudessa yöpaidassa. Hän totesi vau ja pyysi mua pyörähtämään ympäri. Tunsin päälle nelikymppisenä naisena itseni kuin kiimaiseksi teinitytöksi. Istahdin pojan syliin ja poika kosketteli mun rintoja. Hän riisui mut ja mä hänet. Koskettelin hänen pystyä penistä. Laitoin kondomin ja poika asetteli mut selälleen ja tuli hitain työnnöin sisään. Ensimmäinen yhdyntä ei kauaa kestänyt, mutta olin todella kiihottunut nuoren pojan innosta. Meidän suhde kesti lopulta useamman vuoden.

Hieno tarina!

Vierailija
2555/3550 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nuo kouludiscot ja tietyt kappaleet siellä muistaa varmaan ikuisuuden. Harva tilanne ja tapahtuma on ollut yhtä kokonaisvaltaisen kihelmöivää ja kiihottavaa kuin tanssia hitaita ihastuksensa kanssa ja tuntea kaiken siinä lähekkäin keinuessa. Siinä todella voi tuntea erektionkin ja se tietenkin hivelee itsetuntoa ja naiseutta. Mitäs sitä kieltämäänkään <3 

Tuota erektion  vaikutusta en ole tullut ajatelleeksikaan. Kohtasin nykyisen vaimoni tanssipaikalla. Olin kaverini kanssa ja bongasimme katsomosta kaksi tyttöä. Jostain käsittämättömästä syystä alkoin välittömästi suutelemaan toista tyttöä ja hän vastasi suudelmiini tulisesti. Jokun ajan kuluttua toiset keksivät, että mennään tanssimaan. Noustessa tajusin, että kaluni oli kivikovan pitkin reittä toisessa lahkeessa jumissa tiukoissa farkuissa. Oli talviaika ja itsellä pitkät kalsarit, jonka puntiin kaluni oli jäänyt. Vaivoin pystyin kävelemään tanssilattialle ja ajattelin heti, ettei niin isoa pullotusta kukaan voi olla huomaatta. Kukaan ei tosin kommentoinut mitään.  Hävetti, muttei tullut ajateltua, että olisi imarrellut vaimoani. Kerran joku aika sitten asiaa tuli sivuttua, kun kyselin vaimon ensivaikutelmia ensimmäisestä yhdynnästä, että oliko kaluni iso koko yllätys kun ei voinut tietää. Silloin mainitsi, ettei ollut, kun oli jo pääteltävissä silloin tanssilattialla?  Vedätin vaimoa pitkään ennen kuin suostuin ensimmäiseen yhdyntään. Halusiin tehdä häneen lähtemättömän ensivaikutelman,  joten ilmankos hän kävi niin kuumana ja räjähti käsiin. Oli tulta ja tappuraa, enkä unohda tuota kertaa ikinä. 

Vierailija
2556/3550 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin miehelle yhtenä iltana, että hän saa panna minua, mutta minä päätän miten. Olin hoikassa, ohuessa kesämekossani ilman pikkuhousuja tai rintsikoita ja menin hänen syliinsä sohvalla. Netflixin katselu jäi heti siihen ja hän rupesi suutelemaan rajusti ja näykkimään minua huulille vetäen vähän alahuultani. Hän ohjasi päätäni taaksepäin kiertäen tukkaani ensin kätensä ympäri, veti hiusmytystä ja alkoi haukkailla kaulaani. Tunsin kaiken miehen farkkujen läpi ja avasin vetoketjua kiusaavan hitaasti. Mies hätäili ja otti kiinni ranteestani, kaivoi kovettuneen elimensä ulos ja asetteli sitä jo mekkoni alla.

Malttia, sanoin ja karkasin miehen otteesta ja lähdin sylistä kohti sänkyä. Hän seurasi minua housut poissa ja kullinsa ojossa sen pää korkealla vaappuen. Olin niin kuumana, juoksin pari askelta ja vaihdoin suuntaa. Hän jahtasi minua koko ajan. Tiesin, että hän saa minut kevyesti kiinni ja antauduin keskellä mattoa. Menin makaamaan selin ja kutsuin hänet sormella päälleni. Ei mennyt kauaa, kun mekon helma oli rutussa vyötärölläni ja mies sisälläni. Muutaman kiihkeän työnnön jälkeen sain karattua alta pois, sillä hän ei ollut laskenut vielä koko painoaan päälleni. Käskin hänet tomerana selälleen, mutta silmää vinkaten. Menin hajareisin ratsaille ja tein pelkällä lantiollani aaltomaista twerkkaavaa liikettä tosi hitaasti miehen vartaloa vasten jököttävää kovaa kullia alapäälläni hieroen, ennen kuin hän ohjasi taas itsensä sisääni. Dominapyrkimykseni ottivat vähän väliä takapakkia, mutta niin ihanasti. Mies alkoi pukkia alta kovia työntöjä ja hieroa rintojani. Olin laueta siihen paikkaan.

En enää pystynyt vastustamaan hänen himoaan ottaa ohjakset ja sanoin niin viettelevällä, naisellisella äänellä kuin osasin, ota mut! Hän kieputti muristen minut saman tien jollain ihmeellisellä judoliikkeellä selälleni ja tällä kertaa ojensi komean vartalonsa heti tiukasti kiinni minuun. Se olikin sitten kyytiä. Koukistin polviani yrittäen samalla levittää jalkojani enemmän. Kiedoin käsiäni miehen niskaan ja hän siirsi ne heti ylös ja lukitsi molemmat ranteeni toiseen käteensä. En muista koskaan suhteemme aikana, enkä sitä ennen saaneeni niin lujasti ja tulleeni niin helposti. Näköni sumentui, koko vartaloni supisteli kuin kihelmöivissä sähköiskuissa mutta pehmeissä sellaisissa ja lantioni yritti nousta, sen mitä siitä hetkestä muistan. Menetin vähäksi aikaa orgasmini huippukohdassa täysin tietoisuuden mitä tapahtui.

Miehen orgasmi ja syöksy oli jotain ihan ulkona tästä maailmasta. Ne äänet ja huohotukset, se miten hän työntyi koko vartalollaan toistuvasti niin paljon eteenpäin niin, että jäin kokonaan hänen alleen. Miten syvälle hän punnersi siinä suurimman nautintonsa hetkellä. Uudestaan ja uudestaan. Tunsin ensimmäistä kertaa jokaisen spermansykäyksen, ne ihan ensimmäisetkin nykimiset ennen kuin hän edes kunnolla ejakuloi. Ehkä olin niin keskittynyt hänen saamiseensa, koska olin itse tullut jo ennemmin. Hän vapautti ranteeni, silitin häntä, hän hyväili hiuksiani ja suukotti otsaani. Sanoin, mennään sänkyyn jatkamaan huilia, jotenkin niin, yritin nousta ja valuin pimpistäni. Mies kellahti yhä raskaasti huohottaen viereeni. En viitsinytkään kammeta itseäni ylös, eikä mieskään suostunut liikkumaan jotenka jäimme sitten vaan siihen matolle suukottelemaan, silittelemään ja tasaamaan sykettämme ja hengitystämme.

Vierailija
2557/3550 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kesän aluksi kahta naista samaan aikaan. Vakipano + kaverinsa, yhteistä saunomista. Uskomattoman upeaa kun kaksi naista nuolee kullia samaan aikaan + saada vielä maistaa molempien kusta!

Vierailija
2558/3550 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskoulussa otettiin luokkakuvia juhlasalissa semmoisilla kiinteillä toisiinsa metallipalkeilla liittyneillä vanhoilla puisilla tuoliriveillä istuen. Tuolirivit jäivät paikoilleen kuvien oton jälkeen ja sain idean viedä sen aikainen tyttöystäväni saliin koulun jälkeen ja rakastella häntä niiden tuolien päällä ennen kuin salissa alkaa kansalaisopiston jumppa. Tuntuu nyt, että mikään ei vedä vertoja tuollaisille hölmöille tempauksille. Jännitti ja kiihotti sikana, pippeliä ahdisti ja mua syöksytti hulluna. Tyttis sai orkun nopeasti siinä, mikä taas sai mut laukeamaan valtavan kovaa. Meille tuli vaan pirun kiire lähteä kun pukuhuoneiden suunnalta rupesi kuulumaan ääniä. Tuttu jumpan vetäjä tuli vastaan salin ovella ja siinä vaan sitten moikattiin pokerinaamalla. 

Mun poikakaveri sai mut makaamaan salin parkettilattialle ja halusi panna mua siinä kevätjuhlan jälkeen, kun koko koulurakennus oli jo melkein hiljentynyt lomalle. Olin niin kiihottunut, että olin antaa periksi. Sain maatessani puhuttua, että mennään meille mun huoneeseen ja rakastellaan sängyssä. Siellä oli mulle pehmeämpää, eikä ollut niin suurta kiinnijäämisen riskiä, koska mun vanhemmat olivat töissä. Ei ollut patjoja salin varastossa. Joku maikka oli kai yhä paikalla koululla, koska meitä ei oltu häädetty kotiin pussailemasta. Poikaa kiihotti kyllä koko ajan ja se kiihkoilu tarttui sit muhun. Kiihkeää seksiä oli noina vuosina tosi runsaasti ja usein.

Monta kertaa sain estettyä, ettei poikaystäväni pannut minua hyppytunnilla vanhan rakennusosan portaikossa, jossa ei yleensä kulkenut ketään. Hän otti jo peniksen ulos housuista, kun oli suudellut minut ihan kosteaksi. Joo, kostuin pelkistä hänen suudelmistaan. Makasin lattialla ja hänen hinkatessa vartalollaan edestakaisin vaati kyllä tahdonvoimaa pidättäytyä. Käytin tuota samaa, että mennään koulun jälkeen meille, rakastellaan sängyssä ja niin poispäin. Joskus kiihotti niin paljon, etten pystynyt mitenkään vastustelemaan. Joskus jouduttiin keskeyttämään, koska kuultiin ääniä. Tässä kohtaa elämää on kivaa muistella noita.

Näitä lukiessa tulee aina mieleen, että kunpa oma kouluaika olisi ollut tuollaista. Voi, miten ujo ja arka sitä olikaan ja unelmoi jostain pojasta. Mun kiihottavin koulumuisto on niinkin säälittävä kuin, että sain tanssia hänen kanssaan liikkatunnilla. Olisin ollut heti valmis, jos olisin uskaltanut, vaikka sitten keskellä lattiaa tekemään sen hänen kanssaan. Tanssiessa kiihotuin todella ja halusin tunnustaa hänelle ihastumistani. En kehdannut, mutta hän sanoi minua kauniiksi tanssin lopuksi. Se tapa, millä hän sen sanoi, sai minut ainakin uskomaan, että hän tarkoitti sitä. Ehkä hänkään ei sitten uskaltanut lähestyä. Sellainen tunne minulle tuli. Joo kirjoitelkaa vaan. Näitä lukiessa tulee tunteet pintaan.

Se, että poika kehuu kauniiksi tuossa tilanteessa, on ainakin minun kirjoissani merkki ihastumisesta ja löisin vetoa, että myös kiihottumisesta. On tullut vaikutelma, että kovinkaan monet eivät todellisuudessa ole uskaltaneet alkaa olemaan ”silleen” vielä yläkouluiässä, eivätkä monet vielä lukion alussakaan. Itse aloin seurustella ”vasta” lukion toisella vanhojentanssiparini kanssa. Halusin, että otamme seksin rauhassa ja poika hyväili mua kauan ennen kuin aloimme rakastella. Sain hänen sormistaan. Hän teki aluksi niin, että suuteli ja samalla hiljaa hiveli mua housujeni päältä ja lopuksi alta. Pojan sormet sivelivät pimpin päältä ja se oli ihan mieletöntä, ja sain orgasmin pelkästään siitä. Usein jo siinä mua suudellessa ja sivellessä hän otti jäykän pippelinsä ulos housuistaan ja halusin koskettaa sitä, mutta hän pelkäsi, että laukeisi sitten eikä halunnut tulla niin. Kiusasin silti joskus ja lopulta hän nautti tulla mun kädestäni.

Vierailija
2559/3550 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihoittavin kokemukseni on ehdottomasti se kun näin Helga neidin kylvyssä.

Vierailija
2560/3550 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän teki aluksi niin, että suuteli ja samalla hiljaa hiveli mua housujeni päältä ja lopuksi alta. Pojan sormet sivelivät pimpin päältä ja se oli ihan mieletöntä, ja sain orgasmin pelkästään siitä. Usein jo siinä mua suudellessa ja sivellessä hän otti jäykän pippelinsä ulos housuistaan ja halusin koskettaa sitä, mutta hän pelkäsi, että laukeisi sitten eikä halunnut tulla niin. Kiusasin silti joskus ja lopulta hän nautti tulla mun kädestäni.

Ex-mieheni oli myös mestari tässä. Tässä kohtaa elämässä harmittaa ihan vietävästi, että hän on eksä. Oltiin niin nuoria ja impulsiivisia. Tuota hivelyä ja mun haarojen silittelyä tapahtui vähän väliä kotona ja aina kun oltiin kahdestaan jossakin rauhassa. Tulin aivan riippuvaiseksi ja hulluksi siitä nautinnosta ja kevyestä kosketuksesta. Anelin häntä riisumaan mua tai työntämään sormensa housujen sisälle. Hän halusi viivytellä ja ei totellut. En voinut muuta kuin saada hänen kanssaan. Hän halusi myös ottaa peniksen ulos, kuulemma halusi "nauttia kun se pääsee seisomaan vapaana" ja mua kiihotti pelkästään katsella hänen erektiota. Kaikki meidän suhteessa oli niin seksi edellä, oikeasti tosi ikävä noita tuntemuksia, vaikka tietysti omat haasteensa meillä myös oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän