Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein kiihottavimmat kokemukset eivät liity niinkään suoraan seksiin, vaan siihen, miten sitä kävin lävitse ajatusten tasolla ja koin esikokemuksia nuorena. Ok, kaikkea kiihottavaa on tullut koettua sittemmin, mutta ehkä tytöstä, joka saapui meidän kylään ja kouluun kesken ysi-luokan on jäänyt kaikista suloisimmat muistot.
Muutamat valmiiksi keski-ikäisenä syntyneet jaksavat jankuttaa miten tylsää seksielämän täytyy olla kun ketjussa muistellaan vain jotain kouluaikaisia juttuja.
Kyse ei todellakaan ole siitä vaan tuossa oli parempi kuvaus kuin minä saisin aikaan niistä tunteista ja kiihkosta jonka pelkkä tytön hymy ja merkitsevä katse saivat aikaan silloin kun kaikki oli vielä uutta. Pelkkä ensimmäinen käsien kosketus jossain leffateatterin pimeässä sai pitkin selkärankaa sellaiset väreet johon edes himokkaalla suihinotolla joskus yli kolmekymppisenä ei ole mitään jakoa.
Yritäpä siinä kuvailla kiihottavinta kokemusta kun se on tätä luokkaa:
"Tyttö suostui lähtemään leffaan ysillä kun uskalsin lopulta arkana änkyttäen pyytää. Meidän kädet kosketti kun tarjosin sille irtokarkkeja pussista. Minulta oikeasti ruiskahti hiukan lahkeeseen kun olin niin mielettömän kiihottunut ja se kosketus oli liikaa"
Ainakin omalta kohdaltani kyse ei ole siitä, ettenkö arvostaisi ja ajattelisi myöhemmin koettuja kiihottavia kokemuksia korkealle (no pun intended). Nuoruudessa koetut haluan säilyttää muistissa ja vaalia aina juuri niiden ainutlaatuisuuden vuoksi: ekan kerran tapahtui jotain tai se johti johonkin todella kiihottavaan, joka tapahtui ensimmäistä kertaa -tyylisesti. Elämä kuljettaa nyt vähän vanhempana vielä nopeammin ja haluan joskus stopata ja palata noihin varhaisiin muistoihin. Jossakin kohtaa arjessa ajattelin, että haluan vain mennä eteenpäin katsomatta taakse, mutta tajusin äkkiä, että en haluakaan, enkä voi koskaan unohtaa ihanuuksia vuosien takaa.
Noi caset "patjavarasto" kertoo just sen, miten kiihottavia nuoruuden kokemukset yksinkertaisuudessaan ovat. Kuinka moni yli nelikymppinen on niin kuumana kumppaniinsa, jotta pannaan vaikka liikuntasalin patjavarastossa? Kuinka monelle vanhemmalle riittää pelkkä nopea lähäri hurjaan hekumaan? Aika harva(lle), toki poikkeuksia on. Mut toi on se pointti noissa nuoruuden tarinoissa. Antaa tulla vaan! (pun intended)
Parihieronnassa vaimon kanssa, Kampissa. En tiennyt konseptista mitään. Mies- ja naishieroja tuli meidät aulasta hakemaan alakerran pieneen hierontahuoneeseen ja pyysi riisuutumaan ja käymään makaamaan hierontapedille. Jotenkin ajattelin että mieshieroja ottaa minut ja nainen vaimoni. Onneksi tässä konseptissa meni toisinpäin, molemmat hierojat noin 30v ja molemmille mukavan näköisiä ja oloisia. Klassisessa hieronnassa aloitettiin vatsallaan ja olimme todella lähekkäin toisiamme, ei kuitenkaan nähty toisiamme kun pää oli pöydän reiästä alaspäin. Kiihotuin niin paljon ajatuksesta, kun vaimo oli alasti hierottavana ihan vieressäni mutta en muuta kuin kuullut hieronnan lätinää ja huokauksia. Jo matkalla olimme jostain syystä todella kiimaisia ja tiesin miten vaimo (30v) varmasti nautti miehen kosketuksesta. Sen kuuli vaimon ihan pienistä inahduksista. Mulla seisoi ja penis oli suorana laveria pitkin ja tunsin kun pakara/reisihieronnan aikana naishierojan sormet välillä hipaisi penistä.. Jäätävän kiihottava tilanne. Onneksi en lauennut. Hieronnan jälkeen alkoi pieni hotelliloma ja vaimo ei koskaan ole ollut niiiin märkä ja kiihoiytunut kun silloin. En varmaan mäkään. Jännä kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Tuo suojelunhalu oli ihan todellista, koska jos pysyttiin matalana, meitä ei niin helposti nähty, ja jos nähtiin se oli mun takapuoli joka ensin näkyi toivottavasti. Toinen syy oli tietenkin se, että tuntui niin hyvälle painua ja liikkua edestakaisin hänen vartaloansa ja rintoja vasten ja siitä tuli nuorena miehekäs olo. Kun sai kellistää sillä tavalla tyttönsä ja suudella häntä samalla ja huomasi miten hän nautti. Kokemuksina ovat olleet rohkeita ja upeita ja joo niitä kiihottavampia.
Kyllä se näin nelikymppisenäkin tuntuu miehekkäältä kellistää nainen alleni. Huomaan, että hän haluaa sitä samalla tavalla kuin nuorena ja saan yhä toteuttaa suojeluvaistoani ja dominoida vähän tuolla tavalla. Alkukantaisia juttuja mutta meillä toimii. Telttakokemus olisi viime kesältä. Rakastelimme pihalla teltassa lapset olivat yötä mummolassa ja jotenkin se fiilis siinä oli aivan omaa luokkaansa. Tuli mieleen ne nuoruusvuosien telttailut ja seksi silloin. Samoja vahvoja tunteita ja kovaa kiihkoilua oli ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juhannuksen alla muisto parin vuoden takaisesta. Työkaveri pyysi mua tyttären kanssa mökilleen heidän sukujuhannukseen. Tytär oli lukiossa ja työkaverin poika opiskeli yliopistossa. Nuorista oli ajateltu seuraa toisilleen.
Mökille tultiin ja työkaveri esitteli poikansa. Pojalla oli pelkät shortsit ja yläkroppa paljaana. Katsoin treenattua vartaloa ja totesin ääneen huokaillen miten komea hän on. Katseemme kohtasi.
Pitkin iltaa meillä oli pieniä kohtaamisia ja kosketuksia, jotka saivat mut värähtelemään. Oltiin seurapelissä samassa joukkueessa ja voiton hetkellä halattiin. Paljussa ollessa hän tuli viereen istumaan.
Nukuin tyttären kanssa aitassa ja menin nukkumaan. Tytär oli aitan viereisessä huoneessa. Olin melkein nukahtanut, kun oveen koputettiin varovasti.
Avasin oven yöpaidassa ja siellä oli poika. Kuiskasi, että voisiko tulla. Päästin sisään, hänellä oli kortsupaketti kädessä. Sanoin hiljaa, että sopii, mutta ollaan mahdollisimman ääneti, ettei herätetä tyttöä.
Suutelimme ja hän hyväili mut hurmioon. Sänky natisi rakastelussa, oli todella kiihottavaa.
Minkä ikäisiä olitte?
Hih. Minä olin 38, työkaverin komea poika 21, oma tytär 17.
Opiskeluaikana olin opiskelukaverin mökillä juhannuksena. Samanikäinen poika kutsui, mutta hän oli vähän lapsellinen ja aloitteeton. Sitä paitsi ryyppäsi niin, että lopulta sammui nojatuoliin. Hänen isänsä ei ollut juonut yhtä paljon ja juttelimme sohvalla. Muut olivat menneet jo nukkumaan tai sammuneet.
Pojan sammuminen johti keskustelua tuhmempaan suuntaan. Isä sanoi, ettei pojasta taida olla iloa mulle. Mä härnäsin, että olisko sitten isästä ja silittelin häntä. Aloimme pussailemaan ja hyväilin miehen jalkoväliä, jossa tunsin alkavan erektion. Hän riisui mut yläosattomaksi ja leikki rinnoilla. Kostuin kunnolla ja tulin miehen syliin ratsastamaan. Poika nukkui parin metrin päässä. En yleensä saa orgasmia nopeasti, mutta nyt sain.
Äiti meni viisikymppisenä uusiin naimisiin ja tutustuin uuden miehen tyttäreen. Oltiin molemmat nuoria ja meidän välille kehittyi outo suhde, joka tuntui kielletyltä. Pelättiin perheiden reaktioita ja yritettiin pitää juttu salassa. Se jatkui useita vuosia. Deittailtiin muita on/off tyyppisesti tahoillamme ilman pysyvämpiä juttuja, mutta aina kun tavattiin, ajauduttiin kiihkeään seksiin. Ehkä uskaliain tapaus oli juhlissa, jossa molemmat oltiin ilman aveceja ja rakasteltiin kellarissa mm. ompelutarvikkeiden keskellä pienellä sohvalla, johon hätinä mahduttiin makaamaan. Revin vahingossa hänen mekkoa rikki riisuessa sitä seksinnälässä ja sain sen sitten ommeltua kuntoon. Se vaan tapahtui. Himo oli kummankinpuolista ja käsinkosketeltavan sähköistä. Paljon myöhemmin koko homma paljastui äidin miehen eksän, tytön äidin, kautta. Äiti ja tytön isä ja äiti olivat yllättäen tavallaan vihaisia meille siitä, ettei seurusteltu kunnolla. Tuo on jäänyt kaduttamaan aivan kauheasti, että pelättiin ihan turhaan.
Tästä on kaksi vuotta aikaa, tapahtui siis alkuvuodesta -20. Olin silloin lukiossa ensimmäistä vuotta ja äidin kanssa käymässä Itä-Suomessa pienessä matkamuistokaupassa. Siellä oli maailman kaunein tyttö kassalla. Olin aika rohkea näin jälkeenpäin ajateltuna hänen suhteensa. En tiennyt mitään hänestä. Onko hänellä poikaystävää tai mitään. Olin vaan lumoutunut hänen kauneudestaan, suloisuudestaan ja pehmeästä äänestään. Kuulostaa varmasti hullulta, mutta olin todella kokematon.
Menimme hotellille ja palasin kauppaan vielä uudestaan yksin myöhemmällä. Matka ei ollut niin pitkä ja kävelin koko ajan toivoen, että tyttö olisi siellä. Oli hän ja vaan kauniimpana eri kampauksessa. Mä tykkään niin tyttöjen hiuksista ja eri tyyleistä mitä he väkertävät. Joo, olen outo.
Jututin neitoa ja pyysin häntä jätskille läheiseen kauppakeskukseen. Aivan yllättäen tyttö suostui. Jäätelölle siis ja puhuimme vähän kaikesta mahdollisesta. Kuulin, että hän oli täyttänyt 17 eli oli vähän minua vanhempi. Kyselin suoraan oliko hänellä poikaystävää. Ei kuulemma ollut, ja sitten suutelin häntä hellästi suulle. Tyttö maistui niin ihanalta. Se jäätelösuukko niin kuin laulussa jatkui ja jatkui. Varpaat menivät kippuraan ja sydän hakkasi. Kiihotuin ihan kunnolla, en ollut silloin montaa kertaa suudellut tyttöä. Suutelu hidastui ja taas kiihtyi, aivan kuin emme olisi ollenkaan pystyneet erottautumaan toisistamme. Tyttö sanoi, että se oli upein suudelma hänelle koskaan. Niin oli kyllä mullekin.
Söimme lisää jäätelöä ja suutelimme lisää. Tyttö oli huomannut, että mulla seisoi ja jatkoimme hänen aloitteestaan matkaa isompaan yksittäiseen vessaan rauhallisessa nurkassa. Otin jo kipeästi jäykän peniksen ulos housuista ja hän alkoi hyväillä sitä. En tarvinnut kovaan orgasmiin kuin muutaman liikkeen tytön kädestä ja multa tuli ja tuli pöntön päälle ja osa osui jopa pönttöön. Tyttö katseli sitä, silitti selkääni, hymyili ja huokaili suloisesti. Olin hengästynyt ja tosi nolostunut, mutta hän vakuutti suudellen, ettei tarvitse missään nimessä nolostua, ja että se näytti upealta miten laukesin.
Kysyin sitten arasti, saiko hän. Hän kertoi, että sai jo aikaisemmin suudellessa, kun hän vähän puristi jalkojaan yhteen. Hän nauroi ja nyökkäsi, kun tunnustin, että en tiennyt, että tytöt voivat saada niin orgasmin. Siivosimme yhdessä mun jälkiä ja katsoimme, ettei kukaan näkisi kun lähdimme pois WC:stä. Jatkoimme käsi kädessä kaupassa kävelyä jonkin aikaa ja palasimme takaisin tytön työpaikalle. Suutelimme vielä kauan hyvästiksi. Kun asumme eri puolilla Suomea, olemme yhteydessä Whatsapissa usein ja pari kertaa olemme tavanneet tuon jälkeen. Toivon, että näkisimme taas pian.
Kesä -92 ja mieheni vanha luotettava Accord. Autio järven ranta Keski-Suomessa myöhään kesäiltana ja Maggie Reilly soi kasetilta. Kiihkeää lähäriseksiä takapenkillä. Kokonaisuutena: mies ja hänen vartalonsa voima ja painon tuntu, ahne suutelu, kiihko, maisemat ja tunne, että tehtiin tuhmuuksia. Kaikkein kiihottavin muistoni.
Yhteiskoulussa otettiin luokkakuvia juhlasalissa semmoisilla kiinteillä toisiinsa metallipalkeilla liittyneillä vanhoilla puisilla tuoliriveillä istuen. Tuolirivit jäivät paikoilleen kuvien oton jälkeen ja sain idean viedä sen aikainen tyttöystäväni saliin koulun jälkeen ja rakastella häntä niiden tuolien päällä ennen kuin salissa alkaa kansalaisopiston jumppa. Tuntuu nyt, että mikään ei vedä vertoja tuollaisille hölmöille tempauksille. Jännitti ja kiihotti sikana, pippeliä ahdisti ja mua syöksytti hulluna. Tyttis sai orkun nopeasti siinä, mikä taas sai mut laukeamaan valtavan kovaa. Meille tuli vaan pirun kiire lähteä kun pukuhuoneiden suunnalta rupesi kuulumaan ääniä. Tuttu jumpan vetäjä tuli vastaan salin ovella ja siinä vaan sitten moikattiin pokerinaamalla.
Olin levähdyspaikalla kioskin myyjänä kesäduunissa ja siinä kävi eräs nuori mies asiakkaana ja minua pokaamassa. Se tehosi vastoin kaikkia järjen ääniä ja aloin suhteeseen hänen kanssaan. Hän oli jälkikäteen miettien seksiriippuvainen, mutta se ei haitannut. Hän yritti vongata ja vikitellä seksiin kioskin takana hiljaisena aikana, mutta en uskaltanut mennä siihen. Suudeltiin kyllä kuumasti. Pyöräilimme töiden jälkeen läheisen joen rantaan, jossa harrastimme seksiä ja monta muuta paikkaa tuli tutuksi. Hän ja se suhde on ollut elämäni tähänsaakka kiihottavin kokemus.
Täytyy sanoa, että yhteinen romanttinen yö naisen kanssa, kehen olen ollut kauan rakastunut. Tapasimme vuosien tauon jälkeen ja sain tehtyä hänelle ekan orgasmin koskaan yhdynnässä. Tuota on miehenä vaikea ylittää, vaikka ihan vaniljaseksiä harrastettiinkin. Se oli niin herkkää ja aistikasta.
Vierailija kirjoitti:
Olin levähdyspaikalla kioskin myyjänä kesäduunissa ja siinä kävi eräs nuori mies asiakkaana ja minua pokaamassa. Se tehosi vastoin kaikkia järjen ääniä ja aloin suhteeseen hänen kanssaan. Hän oli jälkikäteen miettien seksiriippuvainen, mutta se ei haitannut. Hän yritti vongata ja vikitellä seksiin kioskin takana hiljaisena aikana, mutta en uskaltanut mennä siihen. Suudeltiin kyllä kuumasti. Pyöräilimme töiden jälkeen läheisen joen rantaan, jossa harrastimme seksiä ja monta muuta paikkaa tuli tutuksi. Hän ja se suhde on ollut elämäni tähänsaakka kiihottavin kokemus.
Mikäs sen kivempaa nuorena kuin viriili uros, joka vonkaa seksiä kaiken aikaa. Kyllä sitä ittekin halusi koko ajan ja pantiinkin vähän väliä. Ehkä oltiin sit molemmat seksiriippuvaisia tai jotain, mutta mitä sillä on väliä.
Meillä on perinne juhannusseksistä puutarhassa. Vaikka kuinka haluais ajatella, että kypsemmällä iällä se on ihanampaa. Ei mikään vedä vertoja sille tunteelle kun nuorena lähes puristuu toisen vartaloon kiinni, ei pääse mihinkään muualle kuin nautintoon ja uudestaan ja uudestaan pannaan kovaa ja suudellaan niin kuin huomista ei olisi. Intensiteetti on ihan toista kaliberia. Ja sitte on se tunne, että pitää tehdä niin salassa ettei porukat tajua, vaikka ne silti tajuaa kun teltta ryskää.
Toi kyllä pätee nykyäänkin. Salassa pitää näet tehdä vieläkin aikuisilta tenavilta, jotka on aina juhannuksena kylässä ja majailee talossa puolisoidensa kanssa ja me miehen kaa rakastellaan teltassa. Nykyään ehkä toi sana kuvaa meidän seksiä paremmin, mut silti, on se aina aaahh kun tehdään sitä eri maisemissa :D
Vaikea eritellä kiihottavinta kokemusta, mutta kyllä se näihin kesämuistoihin menee.
Totta muuten tuo, että nuoruuden seksikokemuksissa se "intensiteetti" on hurjaa. Aktien määrällä korvataan yhden kestoa.
Tästä päästäänkin Kalajoelle ja kesään 2009. Oltiin asuntovaunureissulla kaveripariskunnan kanssa ja herättiin yöllä, kun toisessa päässä vanhaa Soliferia käytiin puuhiin. Peitto heilui rytmikkäästi ja nainen uikutti alla polvet koholla. Mekin sitten päätettiin alkaa tyttökaverin kanssa kunnon saarnaajaan omassa päädyssä. Voi kuvitella, että näytti koomiselta ulkoapäin vaunun keinuminen. Sisällä oli täys toiminta päällä ja vakavaakin vakavampi kiihko ja yritys kovaan orgasmiin. Aamulla revettiin nauruun.
Poika ystäväni sedän mökillä viime kesänä. Vietimme usein viikonloput siellä, joskus myös setä oli siellä kanssamme. Tiesin, että setä oli naistenmies, mutta se ei minua haitannut. Olin juonut muutaman siiderin, miehet olivat hauskassa nousu humalassa. Olin juuri tullut saunasta terassille, jossa miehet vieläkin jäähdyttelivät oluiden parissa. Istuin poikaystäväni syliin, jutut oli taas aika levottomia. Meillä oli hauskaa kun sedällä alkoi kalu seisoa, poikaystäväni pyysi häntä näyttämään sen minulle, olihan se iso. Sitten minut yllätettiin täysin, poikaystäväni avasi yllättäen pyyhkeeni, eikä päästänyt minua nousemaan sylistä. Siinä olin kaikki näkyvissä sedän istuessa kalu pystyssä meitä vastapäätä, suljin silmäni kun poikaystäväni alkoi puristella rintojani ikään kuin esitellen niitä. Hyvin pian kävi ilmi, että olin itsekin kiihottunut tuosta tilanteesta. Aloimme suudella, tunsin käden menevän alas, pimppi oli jo valmiiksi kastunut. Tunsin kun jalkani avattiin, annoin poikaystäväni hieroa pimppiäni siinä vaikka tiesin sedän katselevan. Tajusin vasta sitten, kun minua alettiin nuolla, että se onkin setä joka nuolee. Jatkoimme suutelua, kuulin sedän kysyvän saako jatkaa, johon poikaystäväni vastasi myöntävästi jatkaessaan rintojen hyväilyä samalla kun setä tuli sisääni. Paras kokemukseni, uusittukin on.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskoulussa otettiin luokkakuvia juhlasalissa semmoisilla kiinteillä toisiinsa metallipalkeilla liittyneillä vanhoilla puisilla tuoliriveillä istuen. Tuolirivit jäivät paikoilleen kuvien oton jälkeen ja sain idean viedä sen aikainen tyttöystäväni saliin koulun jälkeen ja rakastella häntä niiden tuolien päällä ennen kuin salissa alkaa kansalaisopiston jumppa. Tuntuu nyt, että mikään ei vedä vertoja tuollaisille hölmöille tempauksille. Jännitti ja kiihotti sikana, pippeliä ahdisti ja mua syöksytti hulluna. Tyttis sai orkun nopeasti siinä, mikä taas sai mut laukeamaan valtavan kovaa. Meille tuli vaan pirun kiire lähteä kun pukuhuoneiden suunnalta rupesi kuulumaan ääniä. Tuttu jumpan vetäjä tuli vastaan salin ovella ja siinä vaan sitten moikattiin pokerinaamalla.
Mun poikakaveri sai mut makaamaan salin parkettilattialle ja halusi panna mua siinä kevätjuhlan jälkeen, kun koko koulurakennus oli jo melkein hiljentynyt lomalle. Olin niin kiihottunut, että olin antaa periksi. Sain maatessani puhuttua, että mennään meille mun huoneeseen ja rakastellaan sängyssä. Siellä oli mulle pehmeämpää, eikä ollut niin suurta kiinnijäämisen riskiä, koska mun vanhemmat olivat töissä. Ei ollut patjoja salin varastossa. Joku maikka oli kai yhä paikalla koululla, koska meitä ei oltu häädetty kotiin pussailemasta. Poikaa kiihotti kyllä koko ajan ja se kiihkoilu tarttui sit muhun. Kiihkeää seksiä oli noina vuosina tosi runsaasti ja usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun poikakaveri sai mut makaamaan salin parkettilattialle ja halusi panna mua siinä kevätjuhlan jälkeen, kun koko koulurakennus oli jo melkein hiljentynyt lomalle. Olin niin kiihottunut, että olin antaa periksi. Sain maatessani puhuttua, että mennään meille mun huoneeseen ja rakastellaan sängyssä. Siellä oli mulle pehmeämpää, eikä ollut niin suurta kiinnijäämisen riskiä, koska mun vanhemmat olivat töissä. Ei ollut patjoja salin varastossa. Joku maikka oli kai yhä paikalla koululla, koska meitä ei oltu häädetty kotiin pussailemasta. Poikaa kiihotti kyllä koko ajan ja se kiihkoilu tarttui sit muhun. Kiihkeää seksiä oli noina vuosina tosi runsaasti ja usein.
Mä puolestaan vein faijan tandemilla nuoren kauniin tytön 15 km kylältä metsälammen rantaan juhlien jälkeen ja rakastelin häntä nälkäisesti punaruutuisella viltillä. Eihän tommoisia kokemuksia nyt unohda koskaan. Oli yo-juhlat ja olimme seurustelleet vasta vähän aikaa. Tuo oli eka kertamme. Vaikka olin vielä nuori itsekin, olin niin isoa miestä ja ylpeä rohkeudestani ja aloitekyvystäni.
Minä oikeasti mietin, että noin nelikymppisenä mun seksielämäni on jo ohi. Ajatus huvittaa tänä päivänä, sillä en voisi olla tyydytetympi sängyssä ja muualla, missä nyt sitten vaan pannaankaan. Löysin noin parikymppisen kumppanin, tai hän löysi minut, ja en saa tarpeekseni hänestä. Eron jälkeen ajattelin, että en voisi enää seurustella, mutta hän oli pokaamisessaan niin sitkeä ja vaikuttava, että annoin myötä vaikka mietin ikäeroamme. Hän on saanut mut hyrisemään kuin nuoren tytön, kostumaankin samalla tavalla. Olen joskus niin hämmentynyt tästä kaikesta. Hän on todella taitava, yllättävä suutelemisessaan ja tietää miten koskea minua. Dominoi mua ja saan joka kerta hänen kanssaan kaksi tai useampia orkkuja yhdynnässä. Väsymättä, kovempaa ja aina kun mietin, ettei tahti voi enää kiihtyä, hän tekee sen ja on samalla kiinni vartalossani koko ajan. On niin upeaa olla hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä oikeasti mietin, että noin nelikymppisenä mun seksielämäni on jo ohi. Ajatus huvittaa tänä päivänä, sillä en voisi olla tyydytetympi sängyssä ja muualla, missä nyt sitten vaan pannaankaan. Löysin noin parikymppisen kumppanin, tai hän löysi minut, ja en saa tarpeekseni hänestä. Eron jälkeen ajattelin, että en voisi enää seurustella, mutta hän oli pokaamisessaan niin sitkeä ja vaikuttava, että annoin myötä vaikka mietin ikäeroamme. Hän on saanut mut hyrisemään kuin nuoren tytön, kostumaankin samalla tavalla. Olen joskus niin hämmentynyt tästä kaikesta. Hän on todella taitava, yllättävä suutelemisessaan ja tietää miten koskea minua. Dominoi mua ja saan joka kerta hänen kanssaan kaksi tai useampia orkkuja yhdynnässä. Väsymättä, kovempaa ja aina kun mietin, ettei tahti voi enää kiihtyä, hän tekee sen ja on samalla kiinni vartalossani koko ajan. On niin upeaa olla hänen kanssaan.
Musta on aidosti kivaa lukea tällaista. Onnea sulle!
Voih! Tuo olisi ihana kokea mieheni kanssa. Missä tämä tapahtui?