Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2381/3550 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle hetken hurmassa toteutettu seksi on kaikkein kiihottavinta. Silloin, kun halut vaan ottaa vallan, eikä mitään ole suunniteltu ennalta.

Olimme palaamassa elokuvista myöhään illalla ja poikaystäväni kotiin johtavalla koivukujalla päätimme yhtäkkiä tehdä sen. Ihan vaan makaamalla keskellä tietä ja hän tietysti halusi tulla päälleni ja minä sitten yritin levittäytyä siihen alle. Olimme noin puoli kilometriä pitkän polun keskikohdassa ja oli aika hämärää.

Tuo on ollut kaikkein rohkein setti. Selkääni ja niskaani ja hänen polviinsa ja käsivarsiinsa sattui sen kaiken jälkeen ja tietysti vaatteet liikaantuivat, mutta oli se sen arvoista.

Tuosta jäi sellainenkin muisto, kun menin sitten talolla suihkuun ja huusin varmaankin niin kovaa, että pojan vanhemmat ja pikkusisarukset heräsivät huomatessani muurahaisen mönkimässä hiusteni seassa. Poikaystäväni tuli suihkuun kanssani sen jälkeen, koska hän säihkähti ääntäni. Tai niin tuo ainakin väitti. Jatkoimme seksiämme siellä.

Hyvin keksitty jätkältäs...

- Kulta, mikä hätänä?

- Ötökkä hiuksissa!

- Ei hätää tulen suojelemaan sinua pistooli ojossa ja lippaassani vielä paljon ammuksia.

Hehheh. Hän oli kieltämättä jo erektiossa silloin, kun liittyi seuraani. Suihkuseksi oli tavattoman eroottista. Hyvä kontrasti sille nopealle ja kuumalle ulkoilmasessiolle.

Vierailija
2382/3550 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret kokoontuivat 2000-luvun alussa illasta toiseen Prisman markille mopoilla ja niillä, joilla oli jo ajokortit tulivat autoilla. Ajoin itse sinne isoveljen Suzukilla. Muilla tytöillä oli skootterit ja mulla oli tuollainen vanha pikkumopo jota vähän häpesin. Jälkeenpäin ajatellen se olikin pirun hieno. Vanha auto ajoi aina mahdollisimman kauas muista autoista. Sen omistaja tiedettiin naapurilukiolaiseksi. Kuulin juoruja, että kyseisellä jätkällä oli tyttöystävänsä kanssa pitkiä ja kiihkeitä suutelusessioita pitkin koulupäivää ja epäiltiin, että pari tuli panemaan puolijulkisesti parkkikselle. Juttu kiersi, että he saivat siitä kiksejä. Se jotenkin kiihotti nuorenmieltäni niin hurjasti ja olin vähän kade. Omaa poikaystävää ei vielä ollut. Lähestyin hiiviskellen ainoana rohkeana autoa ja se heilui. Sen lasit olivat huurussa, mutta kun tarpeeksi lähelle pääsin, huomasin parin makaavan takapenkillä. Poika piti käsiään ristissä tytön pään ympärillä, jottei se hakannut oveen kovissa työnnöissä. Se oli suloisen ja niin kuuman näköistä. Tyttö näytti pikkuiselta ja sirolta pojan alla. En jäänyt kauaksi aikaa katsomaan. Heidät jätettiin rauhaan ja jatkettiin hengailua siitä mihin jäätiin. Kotona, kun sinne kerkesin, hyväilin itselleni orgasmin sitä pariskuntaa miettien. Se oli ehdottomasti kiihottavin tirkistelyni ja ensimmäinen ja tähän saakka ainut kerta kun näin seksiä livenä.

When my bf and I first started dating we always fucked in his car. I remember when he was on top, my head would bang slightly on the door because of the small space. He would interlock his hands around my head to create a barrier so that I wouldn't hurt my head. It was so sweet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2383/3550 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttökaveri pelaili salibandya ja huomasin, että matsin jälkeen häntä aina panetti. Käytin tota tietenkin hyväksi ja pantiin usein kotipeleissä meidän vanhan koulun liikuntasalin patjavarastossa. Ei malttanut odottaa kotiin asti. Se seksi oli kiihkeysasteikolla ihan omaa luokkaansa. Hän kiskoi mut yllensä ja siitä ei sit päässyt eikä halunnut pois, kun jalat meni ristiin alaselän päälle. Entäs jos jäädään kii ja tuhmaa teinimeininkiäkin siinä oli. Kerran jäätiin lukkojen taakse ja kunnon vanhanajan talkkari tuli koulun päädystä avaamaan kun soitin hänelle. Oli siinä pokassa pitelemistä.

Vierailija
2384/3550 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä kiihottavin asia, mutta parasta mitä kukaan nainen on minulle tehnyt. Asia sinänsä on aika yksinkertainen, eikä varmaan mitenkään outokaan,mutta vain yhden kerran minulle on joku tehnyt näin. Olin ex-avovaimon aikaan töistä palattuani mennyt päikkäreille ja vaimo hiippaili nukkuessani sängyn viereen. Heräsin siihen, että minulta otetaan suihin, vaimo kumppani laittautunut sukkanauhoihin. Sinänsä pieni asia, mutta vielä liki 20v takaa säilyy mielessäni yhtenä parhaista asioista, mitä kukaan on minulle koskaan tehnyt... Nyt tuli exää ikävä.

Vierailija
2385/3550 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttökaveri pelaili salibandya ja huomasin, että matsin jälkeen häntä aina panetti. Käytin tota tietenkin hyväksi ja pantiin usein kotipeleissä meidän vanhan koulun liikuntasalin patjavarastossa. Ei malttanut odottaa kotiin asti. Se seksi oli kiihkeysasteikolla ihan omaa luokkaansa. Hän kiskoi mut yllensä ja siitä ei sit päässyt eikä halunnut pois, kun jalat meni ristiin alaselän päälle. Entäs jos jäädään kii ja tuhmaa teinimeininkiäkin siinä oli. Kerran jäätiin lukkojen taakse ja kunnon vanhanajan talkkari tuli koulun päädystä avaamaan kun soitin hänelle. Oli siinä pokassa pitelemistä.

Tyttöystävä ja hänen kaverinsa pelasivat rantalentistä ja olin katsomassa. Hän tytöistä se suvereenisti kuumin tuuhean jättimäisen ponnarinsa kanssa. Ihailin hänen seksikkäitä kurvejaan, hoikkia mutta muodokkaita muotojaan. Housuissa tykytti kohti taivasta ja päätin, että vonkaan seksiä pelin jälkeen. Pokaan häntä sitkeästi ja kuvittelin jo valmiiksi, miten teen sen ja rakastelemme vaikka sit viltin päällä isojen hiekkatöyräiden takana, jos emme muuta paikkaa keksi. Olettaen, että rannalla ei olisi muita myöhällä illalla. Olin sitkeä ja kiihkeä. Vedin vähän paksuista hiuksista ja suutelin mulle tarjoutuvaa kaulaa voimalla ja koskettelin röyhkeästi. Hän alkoi käydä tulikuumana ja jatkoin dominointia, mistä hän kiihottui. Hän antautui mulle samalla silmiin katsoen, levitti jalat ja kietoi käsillä. Hän voihki niin tajuttoman hiljaa ja seksikkäästi. Söi leukaani kohottautuen vähän ylöspäin, koukisti polvia enemmän ja näin levitti jalkoja tavallaan ylemmäs kohti mun käsivarsia. Orgasmin nälässä käytin koko kroppaani ja sen isoja lihaksia voimakkaissa työnnöissä ja tein sen hänelle. Olin johtaja meidän seksissämme ja kiihotuin asemastani. Sain vastaanottaa janoisia suudelmia ja tytön koko vartalon vapinaa alla. Katkonaista raskasta hengitystä, orgun jälkijäristyksiä, jotka puristivat ulos viimeisetkin spermatipat minusta ulos. Voi pojat, se suojainen paikka rannan sivustalla pajujen varjossa oli täynnä seksiä.

Vierailija
2386/3550 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytin aikaisin keväällä 40 ja olin eronnut pitkästä suhteesta. Mieli oli maassa ja suunnitelmat jäissä, joita olin tehnyt. Yksi puhelinsoitto mieheltä, jonka kanssa olimme ihastuneita toisiimme menneisyydessä sai ihan uutta säpinää aikaiseksi. Hän oli tulossa käymään myymään kotimyynnissä kauppaamaansa puhdistuslaitetta. Ajattelin, no mikä ettei ja rupesin meikkaamaan kevyesti ja puin kauniit vaatteet päälle. Kaivoin punaisen vartalonmyötäisen mekon kaapista, jota en ollut käyttänyt vuosiin ja laitoin hiukset kahdelle palmikolle.

Mies saapui ovelle ja hän ei ollut saada sanaa suusta. Tunsin katseen takanani koko matkan kävellessä olohuoneeseen. Mekon alla hyrräsi. Koko laite-esittely jäi vähän sivuun, kun rupesimme juttelemaan niitä ja näitä. Kaadoin kahvia ja aika kului. Miehellä ei ollut kiire mihinkään ja keskustelu meni yhä enemmän muisteluksi. Hän kertoi, että oli myös eronnut ja etsi kumppania. Ehdotin puolileikilläni itseäni, johon hän vastasi, että oli ajatellut minua jo kauan ja ei uskaltanut ottaa yhteyttä. Koko puhdistuslaitemyynti olikin vain tekosyy tavata. Hän kysyi loukkaannuinko siitä. En tietenkään vastasin ja laskin käteni hellästi miehen kädelle.

Se oli kuin sähköisku ja ei aikaakaan, kun suutelimme kiihkeästi, lattia katosi jalkojen alta ja olin miehen sylissä. Hän kantoi minua makuuhuoneeseeni ja pian rakastelimme tulisesti. Hän johti halussaan tapahtumia täydellisesti, eikä antanut minulle ollenkaan ohjia, josta nautin niin tajuttomasti. Kaikki tapahtui supernopeaa ja superkiihottavasti. Koskaan ennen en ollut edennyt seksiin noin nopeasti ja käynyt niin kuumana. Lopulta hän jäi sitten yöksi viereeni ja rakastelimme lisää.

Vieressähän tuo nyt edelleen nukkuu, vaikka virallisesti asutaan yhä omissa asunnoissamme. Vaikka emme olisi nähneet koko päivänä työjuttujen takia, hän tulee aina nukkumaan kanssani ja rakastellaan. Ihanaa löytää tuttu menneiltä vuosilta ja näin täyttää se, mikä jäi kesken silloin lähinnä kai ujouden takia. 

Mullakin on kiihottavia kokemuksia nuoruudesta.. Yhdenkin kerran muistan, kun tultiin yhtä matkaa baarista kotiin komean tumman miehen kanssa.. Käytiin himokkaana toistemme kimppuun kotini rappukäytävässä. Minulla oli kuukautiset, joten se jäi sille asteelle sinä iltana. Nyt olen jo kohta 40 vuotias ja mietin kaiholla välillä tuota kiihkoa ja miestä.. Enkä jonain päivänä, jos olen vielä sinkku niin pyydän miestä jatkamaan siitä mihin jäätiin. Voi tuota nuoruuden himoa.

Vierailija
2387/3550 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö sen tunteen, kun joidenkin miesten lähellä vaan tuntuu että munasarjat räjähtää himosta? En tiedä onko se hormonit, feromonit, miehen tuoksu vai mitkä, mutta mitään ei tarvitse edes tapahtua kun pikkarit kostuu jo pelkästä läsnäolosta. Meidän työpaikalla on yksi mies, joka vaikuttaa minuun näin. Olen parisuhteessa, joten mitään ei ole tapahtunut. Mutta voi luoja, kun yhden kerran satuimme samaan hissiin kahdestaan. Tuijottelin kengänkärkiäni, kun yritin peittää sen että olin oikeasti pyörtyä himosta. Hengitys salpautui, poskia punoitti ja koko kroppaa kihelmöi niiden 5 kerroksen ajan, jotka matkattiin seisoen vierekkäin muutaman sentin päässä toisistamme. Emme sanoneet mitään toisillemme.

Jonkun mielestä ehkä laimeaa, mutta tämä oli juuri tuon sanattoman vetovoimansa takia kiihottavin kokemukseni. Ja kaipa oman mausteensa tähän tuo se, ettei saisi tuntea näin ja on pakko esittää asiallista aina miehen tavatessaan, vaikka mielessä pyörii ties mitkä villit fantasiat... Nyt tuon hissireissun jälkeen alkaa kuumottaa joka kerta, kun mies tulee lähelleni.

Vierailija
2388/3550 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme rakastelleet jo kahdesti aamulla sängyssä. Kävin suihkussa ja menin vessaan laittautumaan töihin lähtöön. Puhelin hälytti ja työkaveri muistutti vuorojen vaihdosta. Ei sitten tarvinnutkaan lähteä. Rupesin miettimään lisää seksiä. Mies oli samalla aaltopituudella ja oli ilmestynyt taakseni. Hän laski housujaan ja näin täyden stondiksen. Pyllistin vähän kun mies oli saanut laskettua farkkujani. Koetin vähän kohottaa peppua varpistamalla ja hän pääsi siten paremmin sisään. Tuntui aivan uskomattoman hyvältä, paremmalta kuin sängyssä. Mies puri niskaani kun oli ensin saanut heilautettua hiukseni joita en ehtinyt laittaa kiinni pois edestä ja pani kovaa. Hän veti toppini olkaa alas ja puri sitäkin. Ei lujaa mutta sain siitä ihania orgasmin väreitä. Sitten miut käännettiin ympäri ja nostettiin nopealla liikkeellä altaan päälle istumaan. Mies veti housuni pois ja tuli jalkojeni väliin pystyn seisokkinsa kanssa. Nojasin taaksepäin peiliin pitkä tukka levinneenä pitkin hanaa ja pöytätasoa. Lavuaari kolisi ja romisi, tavarat tippuivat hyllyiltä kaapeissa vieressäni ja mies vain kiihdytti. Mietin, miten hän jaksaa noin kaiken jälkeen. Nautin ja sain, niin että kietouduin kaksin käsin lujaa mieheen joka nojasi minuun päälläni raskaasti hengittäen. Ajattelin vain, kunpa tähän läheisyyteen ja olotilaan voisi jäädä ikuisesti.

Vierailija
2389/3550 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö sen tunteen, kun joidenkin miesten lähellä vaan tuntuu että munasarjat räjähtää himosta? En tiedä onko se hormonit, feromonit, miehen tuoksu vai mitkä, mutta mitään ei tarvitse edes tapahtua kun pikkarit kostuu jo pelkästä läsnäolosta. Meidän työpaikalla on yksi mies, joka vaikuttaa minuun näin. Olen parisuhteessa, joten mitään ei ole tapahtunut. Mutta voi luoja, kun yhden kerran satuimme samaan hissiin kahdestaan. Tuijottelin kengänkärkiäni, kun yritin peittää sen että olin oikeasti pyörtyä himosta. Hengitys salpautui, poskia punoitti ja koko kroppaa kihelmöi niiden 5 kerroksen ajan, jotka matkattiin seisoen vierekkäin muutaman sentin päässä toisistamme. Emme sanoneet mitään toisillemme.

Jonkun mielestä ehkä laimeaa, mutta tämä oli juuri tuon sanattoman vetovoimansa takia kiihottavin kokemukseni. Ja kaipa oman mausteensa tähän tuo se, ettei saisi tuntea näin ja on pakko esittää asiallista aina miehen tavatessaan, vaikka mielessä pyörii ties mitkä villit fantasiat... Nyt tuon hissireissun jälkeen alkaa kuumottaa joka kerta, kun mies tulee lähelleni.

Olin asiakaspalvelu hommissa ja eräälle naispuoliselle kollegalle kävi pari kertaa noin. Tuli naama punaisena pyytämään, että voisitko mennä palvelemaan häneltä menee miehen seurassa jalat alta ja pää sekaisin. Ei tullut kysyttyä, että oliko pillussa tulva. Mutta meni ihan työkyvyttömäksi. 

Vierailija
2390/3550 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin kävelevä feromoniinin lähde ja tanssilattialla huomasin ja tunsin kuinka naiset olivat läsnä ja lähellä

siksi minulla kävi aina flaksi vähillä yrittämisillä ja touhuilla, mutta aina joku lähti ja taksissa ne oli jo märkiä illman sen enempiä kourimisia tai puristeluita

Vierailija
2391/3550 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui yksissä juhlissa. Tyttöystävä oli laittanut ylle sen keltaisen kapean mekon josta meen sekaisin ja kukkia hiuksiin. Paikkana kokoustila josta oli tehty ruokasali. Lähellä oli varastohuone jossa olimme käyneet jo pari kertaa pussailemassa. Porukkaa oli sen verran paljon ettei kukaan kai kiinnittänyt meihin katseita. Kolmannella kerralla nostin mekonhelmaa ylemmäs, nostin hänet isolle pöydälle ja hän ihanan viettelevästi avasi jalkoja ja nojasi taakse käsien varaan. Olin niin kiihottunut ja ihan touhareissa siinä pystyssä. Siitä tuli kiihkeetä ja makasimme molemmat raukeina pöydällä ja huilattiin pienen hetken suudellen. Tunsin ne sykkeet ja hänen sydämenlyönnit. Veskin kautta sitten takaisin juhliin ja kahvia ja kakkua hakemaan.   

Vierailija
2392/3550 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kollina naapurin rouva kuunteli minua "salaa" kun masturboin sängyssä. Asui yläkerrassa ja miehensä oli viikot reissuhommissa. Kiihotti ihan suunnattomasti, monasti kuului kun hänkin tyydytti itseään kuunnellessaan.. 

Vierailija
2393/3550 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli varmaan kaikkien aikojen pahin panetus ilman että siihen liittyi minkäänlaista seksiä tai edes kosketusta

Olin vienyt makuuasentoon taittuvan aurinkotuolin tuulensuojaan terassin matalan aidan viereen auringonpaisteeseen ja makasin selälläni lukemassa kirjaa kun helle ja auringonpaiste sai hirveän panetuksen päälle ja hiplasin kosteiksi muuttuvissa päiväunissa kivikovaksi ponnahtaneen kalun kärkeä käsi shortsien sisällä.

Samalla hetkellä kaverilleen lähtenyt sisko törmää talon nurkan ympäri suoraan terassille sen parhaan kaverinsa kanssa jota olin pitkään kuolannut. Ehdin repäistä käden housuista ja kiskaista jalat koukkuun seisokin piilottamiseksi mutta tajusin kauhukseni että kaikki näkyy ohuiden juoksushortsien lahkeesta jos tytöt tulevat jostain syystä jalkopäähän.

Valkoiseen toppiin ja mikromittaisiin löysälahkeisiin shortseihin pukeutunut kaveri ryntääkin suoraan minua kohti ja leperetelee ihan käsittämättömiä: "Oiiii, kuka on kaunis poika, kuka on hieno poika?" Ehdin ihmetellä onko se humalassa ennen kuin tajusin että kissa oli hypännyt seurakseni kaiteelle aurinkoon suoraan yläpuolelleni ja tyttö ryntäsi silittämään sitä eikä minua.

Tyttö kumartui jalat harallaan ylitseni silittämään kissaa kaiteeseen nojaten jolloin sen mikroshortsien lahkeet irtosivat sisäreidestä ja tarjosivat suoran näköalan haarovälin suoraan naaman päällä. Katselin henkeä äänettä haukkoen  vaaleanpunaisia pikkuhousuja ennen kuin tunnistin parin millin tumman sängen.

Suu kuivui ja kieli liimautui kitalakeen kun tajusin ettei tytölläkään ollut shortsien alla mitään ja näin oikean puolen ison häpyhuulen. Tyttö heilutti lanteitaan kissaa silittäessään mikä sai pillun aukeamaan ja näin lahkeesta välillä myös poimuisen pienemmän häppärin. Aloin epäillä että tämä oli suunniteltu juttu koska myös alatissit vilkkuivat löysän topin alta. 

Kivikova kalu yritti vääntää itsensä kiinni napaan joten jouduin kiskomaan polvia enemmän koukkuun ettei se pullistaisi kangasta mikä sai shortsien lahkeet valumaan entistä ylemmäs. En uskaltanut irrottaa katsetta tytön haaroista mutta tajusin sen jäykistyvän yhtäkkiä kesken lässytyksen moneksi sekunniksi.

Sitten tyttö kääntyi niin että lahkeesta avautui näkymä jalkoväliin pyöreiden pakaroiden puolelta ja tajusin ettei se katso enää kissaa jota silitti hajamielisesti toisella kädellä vaan suoraan haaroihini. Odotin kauhulla että se huutaa siskon paikalle ja saan kunnolla turpiini mutta tyttö vain tuijottaa haaroihin ja heiluttelee hiljalleen peppuaan kissaa silittäen.

Sisko huutaa pari-kolme kertaa kaveria sisään kokikselle mutta tämä kiljaisee aina hätäisesti silittävänsä kissaa vielä hetken. Lopulta sisko kyllästyy ja saapuu kiskomaan kaverinsa kädestä pitäen sisään. Joudun teeskentelemään pudottaneeni jotain ja kierähdän kyljelleni odottamaan että tytöt katoavat. Sitten suihkun vessaan niin etteivät jalat juuri maahan ehtineet koskea.

Vierailija
2394/3550 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uskon että siinä tilanteessa seisoi kunnolla joku muukin teidän kahden lisäksi miehen housujen alla. pystyittekö kuitenkin keskustelemaan ?

Vierailija
2395/3550 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

RiinaJKL kirjoitti:

Sain Turkissa todella isoa.

Onnittelut asko

Vierailija
2396/3550 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin vähän outoa peliä abitytön kanssa lukiossa. Näin jatko-opinnoissa pitkällä on nyt kiva muistella ja koin yhden kiihottavimmista kokemuksista. Kävin itse ensimmäistä vuotta. Hän ei halunnut kuulemma seukata vaan säätää, mutta halusi, että suutelen häntä ja halaillaan salassa koulussa. Hän teki kädellä mulle lisäsiiven wc-tiloissa, joita kukaan ei käyttänyt, ja voi luoja, että mulla seisoi ja laukesin kovaa hänen käsittelyssään.

Oli tavallista, että poika oli abi ja tyttö ykkösellä pareissa, meillä meni toisinpäin.

Olin malttamaton 16 v. täynnä testosteronia ja halusin kunnolla seksiä. Tuntui, että tyttökin kuumeni siihen tapaan, että se olisi vain ajan kysymys. Oli aika pimeää mutta lämmintä kevätkesällä ja koulu oli loppunut parisen tuntia sitten. Pihalla oli lasten kiipeilyteline, sillä alaluokat olivat samassa rakennuksessa. Kuningasajatus oli ryömiä telineen alle ison liukumäen laskun loppupäähän metallilevyn suojaan tihkusateelta ja ainakin muka näkösuojaan. Siinä sitten lähetysten, minä ihanien rintojen päällä ja suudelmat kävivät raskaammiksi. Rupesin avaamaan omaa ja tytön farkkuvyötäröä, peppu kohosi ja reidet aukenivat sivulle, kunhan sain hänen toisen jalkansa vapautettua.

Ei hetkeä kun olin melkoiseksi patukaksi farkkujen puristuksessa paisuneen kipeän kaluni kanssa sisällä lämpöisessä ja pehmeässä. Työnsin keskittyneenä. Tyttö halasi kovaa ja ynisi minusta niin kiihottavasti. Tilaa ei ollut paljoa nousta ylös ja jäin suutelemaan häntä pitkäksi aikaa sisään ja liikuin vieläkin edestaas orgasmin jälkinykimisissäni. Annoin kaikkeni kokemattomana ja sain palkinnoksi hyväilyjä ja helliä suukkoja. Se oli tosi oudosta paikasta huolimatta upea ja unohtumaton eka kerta. Rakkaita terveisiä vaan Marialle.   

Vierailija
2397/3550 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uskon että siinä tilanteessa seisoi kunnolla joku muukin teidän kahden lisäksi miehen housujen alla. pystyittekö kuitenkin keskustelemaan ?

Ei juteltu mitään, paitsi sitten myöhemmin kun pääsimme pois hissitilanteesta. Silloinkin mies seisoi todella lähellä...

Vierailija
2398/3550 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein kiihottavimmat kokemukset eivät liity niinkään suoraan seksiin, vaan siihen, miten sitä kävin lävitse ajatusten tasolla ja koin esikokemuksia nuorena. Ok, kaikkea kiihottavaa on tullut koettua sittemmin, mutta ehkä tytöstä, joka saapui meidän kylään ja kouluun kesken ysi-luokan on jäänyt kaikista suloisimmat muistot. Tietysti paljon uusia kokemuksia toivoen ja odottaen näin kolmenkympin tienoilla. Ensimmäiset katseet ja se selittämätön kemia, änkytys, jota peittelin nostamalla ääntä puhuessani hänelle ekaa kertaa. Kuvittelin millaista meidän seksimme olisi. Kurotin varpaitani istuen takana kohti hänen reppuaan, joka roikkui tuolin selkänojasta. Tyttö katsoi minua ja hymyili. Kiihotuin valtavasti siitä, mitä tein ja hänen pienistä reaktioistaan. Sain suudella häntä tauoilla. Ennenkuin etenimme seksiin, pidimme jatkuvaa kiusoittelua. Hän tiesi, että pelkkä niskani hipuloiminen saisi seisokin aikaan ja teki tuota vähän väliä. Yhä edelleen sävähdyttää nuo pienet muistot tavalla, jota ei haluakaan unohtaa koskaan.

Vierailija
2399/3550 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän aikaa sitten kukkanäyttelyssä isommassa kaupallisessa puutarhassa. Kasvien takaa erottuivat kauniit ruskeat silmät, tumma parransänki ja hymy. Ne seurasivat minua koko ajan ja olivat tehneet niin jo pari tuntia. Punastelin, kuumotti, olin niin hämmentynyt kuin 43-vuotias nuori tyttö. Aivan kuin kaikki olisi ollut täysin uutta. Vaikka näin vain osan miehestä, olisin halunnut hypätä hänen syliinsä. Vetovoima oli valtava ja yritin taistella sitä vastaan. Kohtasimme kasvokkain rauhallisessa paikassa pitkän käytävän päässä ja ajauduimme heti kiihkeään suudelmaan. Aivan käsittämätöntä, että se vaan tapahtui. Emme esitelleet toisiamme tai muutenkaan jutelleet. Minua vietiin, katselimme paikan kaukana muista nähtävyyksistä ja ihmisistä tuuheiden pensaiden takaa, laskeuduimme nurmelle ja rakastelimme. Nuo muutamat tunnit elämässä ja se tulinen seksi muuttivat kuvioitani totaalisesti.

Vierailija
2400/3550 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein kiihottavimmat kokemukset eivät liity niinkään suoraan seksiin, vaan siihen, miten sitä kävin lävitse ajatusten tasolla ja koin esikokemuksia nuorena. Ok, kaikkea kiihottavaa on tullut koettua sittemmin, mutta ehkä tytöstä, joka saapui meidän kylään ja kouluun kesken ysi-luokan on jäänyt kaikista suloisimmat muistot.

Muutamat valmiiksi keski-ikäisenä syntyneet jaksavat jankuttaa miten tylsää seksielämän täytyy olla kun ketjussa muistellaan vain jotain kouluaikaisia juttuja.

Kyse ei todellakaan ole siitä vaan tuossa oli parempi kuvaus kuin minä saisin aikaan niistä tunteista ja kiihkosta jonka pelkkä tytön hymy ja merkitsevä katse saivat aikaan silloin kun kaikki oli vielä uutta. Pelkkä ensimmäinen käsien kosketus jossain leffateatterin pimeässä sai pitkin selkärankaa sellaiset väreet johon edes himokkaalla suihinotolla joskus yli kolmekymppisenä ei ole mitään jakoa.

Yritäpä siinä kuvailla kiihottavinta kokemusta kun se on tätä luokkaa:

"Tyttö suostui lähtemään leffaan ysillä kun uskalsin lopulta arkana änkyttäen pyytää. Meidän kädet kosketti kun tarjosin sille irtokarkkeja pussista. Minulta oikeasti ruiskahti hiukan lahkeeseen kun olin niin mielettömän kiihottunut ja se kosketus oli liikaa" 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän