Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Pidimme lasten uimakoulua yhdessä, sinä ja minä. En koskaan unohda sitä, miten katsoit minua, ihailit vartaloani ja hymyilit. Niin minäkin ihailin sinua. Kiertelimme pikkukunnassa rannalta toiselle. Tiesin, että meidän välillämme tapahtuisi pian jotain. Pyysit minua ulos, varasimme vuoron ja pelasimme pingistä kuntosalin yläkerrassa. Voitin sinut ja laskit minut siihen pöydälle. Suutelimme ja rakastelimme. Sitten huomasimme kauhuksemme, että pöytä hajosi keskeltä painuen. Jouduimme lainaamaan rahaa kavereilta, jotta saimme korvattua vahingon, ts. ostettua uuden pöydän pinnan.
Ikisinkun ja todella harvoin seksiä saavan miehen kokemus:
Oltiin tavattu ennenkin, ja päädytty panemaan, minun aloitteestani. Kummallakaan ei ollut parisuhdetta. Se meidän keskinäinen eka kerta oli sellaista hakemista, silti ihan kivaa. Hetken oli hiljaista, sitten todettiin että molempien mielestä olisi kiva tavata uudestaan.
Toisena kertana mentiin pitkän kaavan kautta. Syötiin hyvin, hikoiltiin saunassa. Hyväilin hänen reisiään ja rintojaan. Hän oli eka seksikumppani jonka rinnat/nännit oli todella oikeasti herkät eroottisessa mielessä. Jo siinä ekassa tapaamisessa kun puristelin, hieroin ja leivoin rintoja, hän huokaili nautinnosta. Siellä saunassa käteni kävi lämmittelyn jälkeen hänen jalkojensa välissä - hän oli ihan litimärkä vaikka puhui niitä näitä.
Usutin hänet menemään ensimmäisenä suihkun kautta petiin. Huikkasin perään, että "jos menet mun puolelle sänkyä, syön sut".
No siellä minun puolella sänkyä hän sitten odotti. Nuolin aluksi häpyhuulien ulkolaitoja, siitä reiden sisäpinnan ja häpyhuulten väliltä. Olen ehkä aika tavallinen mies siinä suhteessa, että mulle seksuaalisuus ja erotiikka on useinkin aika visuaalista: kun möngin sängyn jalkopäästä naisen pillua kohti, alkoi siinä kyllä olla jo oma kalu aika valmiina ihan sen näkymän perusteella. Joskus olen lukenut, että joillekin naisille on hankala istua miehen naamalle koska kuvittelevat että heidän kroppansa näyttää huonolta siitä kulmasta - no ainakin mulle se on harvinaisen kiihottava näky.
Nyt pitää mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskoulussa otettiin luokkakuvia juhlasalissa semmoisilla kiinteillä toisiinsa metallipalkeilla liittyneillä vanhoilla puisilla tuoliriveillä istuen. Tuolirivit jäivät paikoilleen kuvien oton jälkeen ja sain idean viedä sen aikainen tyttöystäväni saliin koulun jälkeen ja rakastella häntä niiden tuolien päällä ennen kuin salissa alkaa kansalaisopiston jumppa. Tuntuu nyt, että mikään ei vedä vertoja tuollaisille hölmöille tempauksille. Jännitti ja kiihotti sikana, pippeliä ahdisti ja mua syöksytti hulluna. Tyttis sai orkun nopeasti siinä, mikä taas sai mut laukeamaan valtavan kovaa. Meille tuli vaan pirun kiire lähteä kun pukuhuoneiden suunnalta rupesi kuulumaan ääniä. Tuttu jumpan vetäjä tuli vastaan salin ovella ja siinä vaan sitten moikattiin pokerinaamalla.
Mun poikakaveri sai mut makaamaan salin parkettilattialle ja halusi panna mua siinä kevätjuhlan jälkeen, kun koko koulurakennus oli jo melkein hiljentynyt lomalle. Olin niin kiihottunut, että olin antaa periksi. Sain maatessani puhuttua, että mennään meille mun huoneeseen ja rakastellaan sängyssä. Siellä oli mulle pehmeämpää, eikä ollut niin suurta kiinnijäämisen riskiä, koska mun vanhemmat olivat töissä. Ei ollut patjoja salin varastossa. Joku maikka oli kai yhä paikalla koululla, koska meitä ei oltu häädetty kotiin pussailemasta. Poikaa kiihotti kyllä koko ajan ja se kiihkoilu tarttui sit muhun. Kiihkeää seksiä oli noina vuosina tosi runsaasti ja usein.
Monta kertaa sain estettyä, ettei poikaystäväni pannut minua hyppytunnilla vanhan rakennusosan portaikossa, jossa ei yleensä kulkenut ketään. Hän otti jo peniksen ulos housuista, kun oli suudellut minut ihan kosteaksi. Joo, kostuin pelkistä hänen suudelmistaan. Makasin lattialla ja hänen hinkatessa vartalollaan edestakaisin vaati kyllä tahdonvoimaa pidättäytyä. Käytin tuota samaa, että mennään koulun jälkeen meille, rakastellaan sängyssä ja niin poispäin. Joskus kiihotti niin paljon, etten pystynyt mitenkään vastustelemaan. Joskus jouduttiin keskeyttämään, koska kuultiin ääniä. Tässä kohtaa elämää on kivaa muistella noita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskoulussa otettiin luokkakuvia juhlasalissa semmoisilla kiinteillä toisiinsa metallipalkeilla liittyneillä vanhoilla puisilla tuoliriveillä istuen. Tuolirivit jäivät paikoilleen kuvien oton jälkeen ja sain idean viedä sen aikainen tyttöystäväni saliin koulun jälkeen ja rakastella häntä niiden tuolien päällä ennen kuin salissa alkaa kansalaisopiston jumppa. Tuntuu nyt, että mikään ei vedä vertoja tuollaisille hölmöille tempauksille. Jännitti ja kiihotti sikana, pippeliä ahdisti ja mua syöksytti hulluna. Tyttis sai orkun nopeasti siinä, mikä taas sai mut laukeamaan valtavan kovaa. Meille tuli vaan pirun kiire lähteä kun pukuhuoneiden suunnalta rupesi kuulumaan ääniä. Tuttu jumpan vetäjä tuli vastaan salin ovella ja siinä vaan sitten moikattiin pokerinaamalla.
Mun poikakaveri sai mut makaamaan salin parkettilattialle ja halusi panna mua siinä kevätjuhlan jälkeen, kun koko koulurakennus oli jo melkein hiljentynyt lomalle. Olin niin kiihottunut, että olin antaa periksi. Sain maatessani puhuttua, että mennään meille mun huoneeseen ja rakastellaan sängyssä. Siellä oli mulle pehmeämpää, eikä ollut niin suurta kiinnijäämisen riskiä, koska mun vanhemmat olivat töissä. Ei ollut patjoja salin varastossa. Joku maikka oli kai yhä paikalla koululla, koska meitä ei oltu häädetty kotiin pussailemasta. Poikaa kiihotti kyllä koko ajan ja se kiihkoilu tarttui sit muhun. Kiihkeää seksiä oli noina vuosina tosi runsaasti ja usein.
Monta kertaa sain estettyä, ettei poikaystäväni pannut minua hyppytunnilla vanhan rakennusosan portaikossa, jossa ei yleensä kulkenut ketään. Hän otti jo peniksen ulos housuista, kun oli suudellut minut ihan kosteaksi. Joo, kostuin pelkistä hänen suudelmistaan. Makasin lattialla ja hänen hinkatessa vartalollaan edestakaisin vaati kyllä tahdonvoimaa pidättäytyä. Käytin tuota samaa, että mennään koulun jälkeen meille, rakastellaan sängyssä ja niin poispäin. Joskus kiihotti niin paljon, etten pystynyt mitenkään vastustelemaan. Joskus jouduttiin keskeyttämään, koska kuultiin ääniä. Tässä kohtaa elämää on kivaa muistella noita.
Täällä olikin jo puhetta aiemmin kuivapanoista ja joo miehenä ainakin mulle se tuntuu todella vaikealta pidättäytyä jatkosta, varsinkin kun pippeli on jäykkänä ja paljaana ja olen makaamassa naisen päällä ja siinä sitten teen pientä liikettä. Tein tuota myös nuorena silloisen likkakaverin kanssa ja tosi kiihottavat muistot jäi. Tyttö sai välillä orgasmin pelkällä hiertämisellä. Kyllä pantiinkin, mutta pidättely ja grindaaminen oli aivan sairaan kiihottavaa.
Juhannusmuisto. Olimme nuoripari tyttöni kanssa. Kävelimme kirkasvetisen lammen rannalla ja katselimme peilikuviamme vedessä. Kerroin hänelle, että haluaisin riisua. Hän arasteli, sillä oli valoisaa, vaikka olikin hiljaista ja olimme kahden. Riisuin hitaasti hänen ohutolkaimisen toppinsa ja pudotin pienet shortsit alas. Jäljellä olivat enää pitsireunaiset pikkarit, rintaliivit olivat jääneet kotiin. Hän avasi yhtä hitaasti Jokapoika-paitani nappeja ja hyväili paljastuvaa rintakehääni. Avasin itse shortsejani ja päästin erektoituneen patukkani vapaaksi. Hän painautui minua vasten avaten reisiään miten siinä seisoviltaan pystyi. Emme suudelleet tai koskeneet mitenkään muuten siinä, kyykistyin pikkuisen ja puskin itseni sisään. Otin kiinni tytön takamuksesta ja nain terävästi. Hän vavahteli ja supisteli siten, että tuli orgasmiinsa nopeasti. Näin kävi toisinaan ja se oli minulle taivas. Suutelin häntä rajusti ja hän voihki osin suuhuni. Ejakuloin samalla valtavalla paineella häneen ja sain hänet supistelemaan uudelleen. Kaksi peräkkäistä tytön orgasmia oli aivan käsittämätöntä silloin ja vieläkin palaan usein siihen tunnemuistoon. Oma orgasmikin kesti todella pitkään ja sykin vielä spermaa maahan, vaikka olin jo vetämässä housuja ylös. Vapisin ja hikoilin. Halusin vain suudella häntä koko ajan.
Meillä tuollainen vartaloiden hierominen yhteen seinää vasten jossain syrjäisessä kulmassa, joskus maaten pojan alla kellarissa salin pukuhuoneiden penkeillä, omissa huoneissa kodeissa ja missä nyt milloinkin, johti aivan tajuttoman kiihkeään seksiin. Oli ihanaa tuntea kauhea jöpötys siinä housujen läpi pimpillä, levitellä reisiä ja samalla tehdä niitä kosteita suudelmia, haukkailla kaulaa, korvia.. ahhh...
Turhaan väheksyä noita kokemuksia, koska niistä voi ammentaa valtavasti tähän päivään ja pitää yllä liekkiä makkarissa ja muualla missä keksitäänkään seksitellä. Muistellaan niitä ja kiihotutaan kympillä. Ihmiset tuntuu ottavan nykyään kaiken niin vakavasti ja mennään suoraan asiaan suuseksiin tai muuten. On kivaa kiusoitella vartalolla maaten miehen alla ja mies työntelee niinkuin naisi mua ja kiusaa siten. Siinä joskus käy vieläkin niin, että mies tulee ja minä tuun, ennen kuin keretään itse yhdyntään tai muuhun, mutta mitäs se haittaa. Ihanaa sotkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä lukiessa tulee aina mieleen, että kunpa oma kouluaika olisi ollut tuollaista. Voi, miten ujo ja arka sitä olikaan ja unelmoi jostain pojasta. Mun kiihottavin koulumuisto on niinkin säälittävä kuin, että sain tanssia hänen kanssaan liikkatunnilla. Olisin ollut heti valmis, jos olisin uskaltanut, vaikka sitten keskellä lattiaa tekemään sen hänen kanssaan. Tanssiessa kiihotuin todella ja halusin tunnustaa hänelle ihastumistani. En kehdannut, mutta hän sanoi minua kauniiksi tanssin lopuksi. Se tapa, millä hän sen sanoi, sai minut ainakin uskomaan, että hän tarkoitti sitä. Ehkä hänkään ei sitten uskaltanut lähestyä. Sellainen tunne minulle tuli. Joo kirjoitelkaa vaan. Näitä lukiessa tulee tunteet pintaan.
Täällä on palailtu paljon nuoruuteen kokemuksissa ja niin teen minäkin. Vaimollani on tallella vielä Solifer-Suzuki, jolla hän teininä ajeli. Muilla tytöillä kylässä ei ollutkaan silloin mopoja. Yhtenä päivänä lähdettiin metsään ajelemaan sillä kakspäällä. Siinä oli outoa romantiikkaa ja tuntui mukavalta olla kyydissä. Onneksi ollaan molemmat vielä nuoruuden mitoissa, urheillaan ja kuntoillaan yhdessä, muuten olisi voinut tulla vaikeuksia. Hän on ihanan pikkuinen, enkä minäkään pitkä ole. Rakkaani ajoi paikkaan, jossa käytiin nuorena harrastamassa salaa seksiä ja niin tehtiin nyt myös. Levitettiin saali maahan ja käytiin sen päälle. Otin samantien ohjat niin kuin tein silloinkin. Kopioitiin meidän silloisia seksikertoja ja se kiihotti niin paljon. Vaikea edes kuvailla miltä se tuntui. Suhteemme vahvistui, näin koen todella.
Näitä lukiessa tulee aina mieleen, että kunpa oma kouluaika olisi ollut tuollaista. Voi, miten ujo ja arka sitä olikaan ja unelmoi jostain pojasta. Mun kiihottavin koulumuisto on niinkin säälittävä kuin, että sain tanssia hänen kanssaan liikkatunnilla. Olisin ollut heti valmis, jos olisin uskaltanut, vaikka sitten keskellä lattiaa tekemään sen hänen kanssaan. Tanssiessa kiihotuin todella ja halusin tunnustaa hänelle ihastumistani. En kehdannut, mutta hän sanoi minua kauniiksi tanssin lopuksi. Se tapa, millä hän sen sanoi, sai minut ainakin uskomaan, että hän tarkoitti sitä. Ehkä hänkään ei sitten uskaltanut lähestyä. Sellainen tunne minulle tuli. Joo kirjoitelkaa vaan. Näitä lukiessa tulee tunteet pintaan.[/quote]
Älä väheksy itseäsi ja kokemaasi. Meitä on paljon, jotka eivät ole uskaltautuneet seurustelemaan ja seksiin tai löytäneet kumppania aikaisin nuorena. Monesti kiihottavat muistot ovat juuri tuollaisia, mitä kuvailit. Poika kuulosti kertomasi perusteella kivalta ja ihastumista saattoi olla puolin ja toisin. Tanssin jälkeen kauniiksi kehuminen on ihanaa, näin vanhempanakin on upeaa kuulla kumppaniltaan nuo sanat. Jotenkin varsinkin siinä tilanteessa niistä tulee kihelmöivä tunne, koska olemme tanssineet niin lähekkäin.
Istuin kotibileissä sylissäsi. Tuttuja kaikki ja kännissä. Olimme varmaan ainoat selvin päin. Oltiin vähän sivussa ja sinä olit erektiossa allani. Mulla mekko ja pikkuhousut. Avasin sun vetoketjua. Olit hetkessä sisässäni. Keinuin hiljaa, liikuit niin varoen. Juteltiin pokkana sinä minussa. Huokailit, huokailin ja yritin olla ääntelemättä. Olit niin kova ja paksunit lähestyessäsi orkkua. Purit korvaani. Katsottiin ympärille, ettei kukaan katso. Työnsit niin kovaa, että hypähdin ylöspäin pari kertaa. Täytit minut ja sain samalla hetkellä. Otin pikkupöydästä edessä tukea. Jatkettiin istumista sinä yhä kovana minussa. Tilaisuuden tullen kannoit mut nopeasti yläkertaan vessaan. Lorautin lastisi pönttöön kun tulit siinä ulos. Pesujen jälkeen vaan takaisin kemuihin.
Lintsasin lukiosta ja jäin koko päiväksi salaa kotiin. Yhtäkkiä pihaan tuli auto. Isä tulikin kotiin ja hätäpäissäni en keksinyt kuin mennä piiloon eteisen vaatekaappiin, jossa oli säleikkö ja näki olohuoneeseen.
Isä ei tullut yksin. Isosiskon paras ystävä tuli myös. Isä saatteli hänet sohvalle ja kysyi haluaako jotain juotavaa. Meni hakemaan keittiöstä mehua. Juttelivat, että pitää olla nopeita, koska eivät tiedä milloin mä tuun kotiin. Äiti oli työmatkalla, isosisko asui opiskelupaikkakunnalla.
Isä toi tytölle mehulasin. Hän oli riisunut housunsa ja puolistondiksensa kanssa meni tytön eteen seisomaan. Tyttö joi mehua ja hyväili toisella kädellä kalua pystyyn. Lopulta alkoi imeä. Mulla pillu kostui ja sormetin.
Jossain vaiheessa isä otti tyttöä takaapäin, sitten lähetyssaarnaaja ja lopuksi ratsastusta. Mä laukesin kiihotuksissani jo ennen.
Ne makaili sohvalla ja isä päätti soittaa mulle, ja varmistaa, että heillä on vielä aikaa. En tietenkään vastannut, joten isä laittoi viestiä ja pyysi mua käymään kaupassa. Sen jälkeen ne meni suihkun kautta makuuhuoneeseen. Mä hiivin hiljaa ulos ja hipsin kauppaan. Laitoin viestiä, että oon tulossa. Isä vastasi, että on jo kotona.
Yksi muisto nuoruudesta, joka on kiihottavimpien viiden kärjessä. Äidin ystävä järjesti Tupperwarekutsut ja lähdin vastentahtoisesti mukaan. Olin aivan rakastunut naisen poikaan, joka oli pari vuotta minua vanhempi ja katseli minua usein. Minua jännitti kohdata hänet koulussa, mitä sitten koulun ulkopuolella.
Ensikatseista alkaen hän ei ujostellut, vaan katsoi minua rohkeasti ja suoraan. Käteltiin virallisesti, mikä tuntui hassulta. Hän ei saanut silmiään irti minusta, enkä minä hänestä. Hän kysyi jossain kohtaa, haluanko lähteä käymään hänen huoneessaan ja suostuin epäillen. En ollut valmis seksiin, vaikka tilanne kiihottikin. Istuttiin pojan sängylle ja hän alkoi heti suudella minua. En vastustellut ja yritin vastata yhtä taidokkaasti. Hän koski vartalooni, hyväili hiuksiani ja rintojani collegehupparini lävitse. Kädet liikkuivat alemmas ja nostin toisen jalkani toisen päälle. Puristus farkuissani sai aikaan orgasmin oloisen tilan, kun nautin samalla niistä suukoista. Hän työnsi minut makaamaan ja ojentautui päälleni. Suudeltiin taukoamatta ja dryhumpattiin pientä liikettä, mikä tuntui niin äärettömän kuumalta. Poika laukesi siinä ihanan näköisesti housuihinsa ja lähti välillä vessaan. Sen illan jälkeen alettiin olla yhdessä ja seurusteltiin aika kauan.
Nykyäänkin aina kun nähdään, tulee outo tunne. Meidän välillä on yhä sitä jotain.
hinasin yhtä leidiä kapakista niillepäin ja ei päästänyt eteistä pidemmälle kerrostaloa kun poikaystävä nukkui asunnossa no pilluhan sillä oli jo märkä kun ehdin vähän sormettaa ja puristella sen isoja tisuja, ehdotin jotta saata vähän matkaa ja lasten leikkipaikan kohdalla oli puskaa ja menimme sinne ja heitin takkin maahan ja lyylin siihe selälleen ja raotin märkiä pikkareita ja annoin kaljupääkostajalle tilaisuuden. siinä ajaessani sitä sisään itikat puri takaupolta kovin joten annoin heinätukot muijan käsiin ja sanoin että huodo itikoita, siinä minä painoin menemään ja tyttis huiteli perseposkille vauhtia
ikumuistoinen juhannussaatti
Eräällä tunnetulla opistolla 2000-luvun alussa tehtiin kovassa seksikuumeessa se kurssikaverin, tulevan mieheni, kanssa ns. volttimontussa illalla saunabileitten aikana. Toisten juodessa mentiin lukitsemattomasta takaovesta sisään ja pantiin siinä. Olin niin erikoinen paikka ja tuntuma maata siellä. Pehmeää ja upottavaakin, eikä mies ollut silloinkaan mikään kärpässarjalainen. Harrasti painia ja treenasi kovaa opiskelujen aikana. Minä oon aika pieni ja tuo kokoerokin oli niin kiihottavaa silloin. Ottaisin uusiksi koska vaan.
Vierailija kirjoitti:
Eräällä tunnetulla opistolla 2000-luvun alussa tehtiin kovassa seksikuumeessa se kurssikaverin, tulevan mieheni, kanssa ns. volttimontussa illalla saunabileitten aikana. Toisten juodessa mentiin lukitsemattomasta takaovesta sisään ja pantiin siinä. Olin niin erikoinen paikka ja tuntuma maata siellä. Pehmeää ja upottavaakin, eikä mies ollut silloinkaan mikään kärpässarjalainen. Harrasti painia ja treenasi kovaa opiskelujen aikana. Minä oon aika pieni ja tuo kokoerokin oli niin kiihottavaa silloin. Ottaisin uusiksi koska vaan.
Huomasin kans jo nuorempana tuon saman, että koko- ja voimaero sytytti. Mies tai vielä poikanen silloin tuntui asuvan painonnostosalilla ja työn tulos, isot lihakset kautta koko kropan, ja niiden hyväileminen oli jotain niin kiihottavaa. Hän varmasti teki osittain sitä treeniä, koska tiesi mieltymykseni, vaikka en siitä maininnut erikseen. Tuo tietysti peilasi myös seksiin ja totuin ja nautin antautua hänen hallintaansa, jonka hän toteutti kovissa haluissaan ja hallitsi mahtavasti. Kaikki meni kuin luonnostaan ajattelematta. Hän ei koskaan malttanut pitää painoansa pois mun päältäni ja se oli resepti aivan sairaaseen hekumaan. En ole ihan löytänyt samanlaista paloa kenenkään muun kanssa. Eikä kukaan ole osannut tehdä sitä jotenkin täysin vaivatonta ja eleetöntä, mutta ah niin tuntuvaa dominointia niin loistavasti kuin hän. Suhteemme yksi kiihottavimmista oli kun olimme vetämässä ratsastusrippileiriä yhdessä silloin seurustelevana parina, ja kun pari muuta ohjaajaa/isosta lähti koko porukan kanssa maastoon, käytimme heti tilaisuuden hyväksemme tallin vintillä. Mies oli kiusoitellut katseilla koko ajan, koska tiesi ujouteni. Pingistyin jälleen kerran komean vartalon suojaan ja nautin sanattomasti. Pienenä naisena tuntui joka kerralla sairaan hyvältä, vaikka se samalla niin puristi. Voi, miten saisinkaan tuon taian takaisin. Ei oikeasti tarvittu kuin tiukka lähäri ja tulin niin tajuttoman kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin kans jo nuorempana tuon saman, että koko- ja voimaero sytytti. Mies tai vielä poikanen silloin tuntui asuvan painonnostosalilla ja työn tulos, isot lihakset kautta koko kropan, ja niiden hyväileminen oli jotain niin kiihottavaa. Hän varmasti teki osittain sitä treeniä, koska tiesi mieltymykseni, vaikka en siitä maininnut erikseen. Tuo tietysti peilasi myös seksiin ja totuin ja nautin antautua hänen hallintaansa, jonka hän toteutti kovissa haluissaan ja hallitsi mahtavasti. Kaikki meni kuin luonnostaan ajattelematta. Hän ei koskaan malttanut pitää painoansa pois mun päältäni ja se oli resepti aivan sairaaseen hekumaan. En ole ihan löytänyt samanlaista paloa kenenkään muun kanssa. Eikä kukaan ole osannut tehdä sitä jotenkin täysin vaivatonta ja eleetöntä, mutta ah niin tuntuvaa dominointia niin loistavasti kuin hän. Suhteemme yksi kiihottavimmista oli kun olimme vetämässä ratsastusrippileiriä yhdessä silloin seurustelevana parina, ja kun pari muuta ohjaajaa/isosta lähti koko porukan kanssa maastoon, käytimme heti tilaisuuden hyväksemme tallin vintillä. Mies oli kiusoitellut katseilla koko ajan, koska tiesi ujouteni. Pingistyin jälleen kerran komean vartalon suojaan ja nautin sanattomasti. Pienenä naisena tuntui joka kerralla sairaan hyvältä, vaikka se samalla niin puristi. Voi, miten saisinkaan tuon taian takaisin. Ei oikeasti tarvittu kuin tiukka lähäri ja tulin niin tajuttoman kovaa.
Minä taasen koin tuota ihanaa nuoren miehen vartaloa vasten ”pingistymistä” (kiva sana muuten) ollessani työssäoppimassa maatilamatkailutilalla. Hän oli tuttu lapsuudesta, mutta emme olleet nähneet vuosiin. Jokin klikkasi, en tiedä, oliko siinä osa lapsuuden ihastumista vai mitä, mutta tunteet roihahtivat nopeaan. Aloimme seksisuhteeseen, mutta yritimme pitää sen salassa. Teimme sitä usein niin, että nojauduin seinää vasten ja hän tuli aivan kiinni takaa, pudotti mun housuja ja sain hoikkana pyllyä nostettua vähän. Hän veti pikkasen mun silloisista superpitkistä hiuksista, huohotti niskaan, näykki kaulaa ja käänsi leukaa, jotta pystyi suutelemaan minua suulle. Työnnöt rummuttivat vaativina ja rytmikkäinä. Siinä oli samaa efektiä kuin tiiviissä lähetyssaarnaajassa, johonka siitä usein vajosimme. Mitä enemmän olimme yhdessä seksin merkeissä, sitä kiihkeämpää se oli. Hän ei arastellut tehdä aloitteita, eikä pidätellyt himoaan minuun. Vieläkin ihan kuumottaa muistella.
Juhannuksena harrastin seksiä, toisin sanoen yhdyntää poikaystäväni kanssa ekaa kertaa. Se tapahtui mökin parvella patjoilla. Olimme kahdestaan koko mökissä ja oli kyllä tosi kuuma olla niin lähekkäin. Kävimme vilvoittelemassa välissä järvessä.
Pyöräiltiin joku kesä sitten tytön kanssa hänen mummolaan. Rupes tekemään nuorena testohirviönä mieli seksiä katsellessa häntä edellä. Peppu keikkui satulassa ja tukka hulmusi ja ja…älkää tuomitko. Keksin ”loistavan idean”, että ison kivenlohkareen takana voitaisiin. Olihan siellä sammalta, yritettiin seisaaltaan ensin ja hän pyysi sit, että mentäisiin makuulle. Olin heti valmis. En varsinaisesti tiedä miksi, mutta hän kävi yhtäkkiä aivan kierroksilla kuin minäkin. En muista samanlaista sessiota koko suhteen ajalta kiihottavuudessa tai muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräiltiin joku kesä sitten tytön kanssa hänen mummolaan. Rupes tekemään nuorena testohirviönä mieli seksiä katsellessa häntä edellä. Peppu keikkui satulassa ja tukka hulmusi ja ja…älkää tuomitko. Keksin ”loistavan idean”, että ison kivenlohkareen takana voitaisiin. Olihan siellä sammalta, yritettiin seisaaltaan ensin ja hän pyysi sit, että mentäisiin makuulle. Olin heti valmis. En varsinaisesti tiedä miksi, mutta hän kävi yhtäkkiä aivan kierroksilla kuin minäkin. En muista samanlaista sessiota koko suhteen ajalta kiihottavuudessa tai muutenkaan.
Veikkaan, että tyttiksesi "kävi kierroksilla", koska sai sinut kokonaan lähelleen, niin lähelle kuin mahdollista. Ainakin itselleni tuo läheisyys seksissä aiheuttaa suorastaan joskus kesken työpäivänkin tunneaistimuksia mieheni kehosta. Töiden jälkeen saatetaan vaan kaatua sohvalle ja maataan siinä suudellen. Lähentää meidän juttua entisestään. Olkaa ihmiset enemmän kosketuksissa. Mikään ei minusta korvaa sitä suhteessa.
Samaa sanon, vaikka on aika epätyypillistä tällä palstalla. Vilpittömästi onnea teille molemmille! Älä turhaan hämmenny tai murehdi mitään. Anna palaa, kerran sitä vaan eletään. Nauti sisko, nauti!