Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2461/3550 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä mene kokonaisuudessaan kiihkeimmäksi muistoksi.... Muutama vuosi sitten oli 28-vuotias sinkkutyttö ja nappasin kerran yövieraakseni salilta etäisesti tutun nuoren komistuksen. Hän oli 19-vuotias ja aikalailla kokematon.

Yllätys oli melkoinen kuin bokserien alta paljastui todellinen luonnonoikku, jolle tältäkin palsatalta tutut talouspaperirullan hylsyt jää kakkoseksi.

Komea, mukava ja hyväkroppainen, kokematon nuorimies isolla kalulla oli kiihottava yhdistelmä.

Poika halusi nähdä ja kysyi naurahtaen, että eikö "täti voisi vähän opettaa". Siitä alkoi kiihkeä seksisuhde, joka kesti muutaman kuukauden. Asetelmassa oli jotain erityisen kiihottavaa. Kävimme läpi asentoja , suuseksiä, g-pisteistä ja ylipäänsä mistä naiset pitävät.

Täytyy myöntää, että täti oli välillä helisemässä pojan ottaessa ohjakset haltuunsa. Pillu oli aina hellänä pari päivää tapaamisten jälkeen. Pientä ihastustakin oli ilmassa, mutta ikäeroa oli liikaa seurusteluuun :)

Vierailija
2462/3550 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että yhteinen romanttinen yö naisen kanssa, kehen olen ollut kauan rakastunut. Tapasimme vuosien tauon jälkeen ja sain tehtyä hänelle ekan orgasmin koskaan yhdynnässä. Tuota on miehenä vaikea ylittää, vaikka ihan vaniljaseksiä harrastettiinkin. Se oli niin herkkää ja aistikasta.

Olin tulossa tänne kirjoittamaan hyvin vastaavanlaista tarinaa naisena. Edelleen kun suljen silmäni, tunnen hänen suudelmansa ja kuinka sormemme lomittuivat toisiinsa kun hän tuli sisälleni. En olisi uskonut vielä tuntevani näin vahvoja värinöitä, olen samantien märkä kun annan itseni muistella tuota yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2463/3550 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskoulussa otettiin luokkakuvia juhlasalissa semmoisilla kiinteillä toisiinsa metallipalkeilla liittyneillä vanhoilla puisilla tuoliriveillä istuen. Tuolirivit jäivät paikoilleen kuvien oton jälkeen ja sain idean viedä sen aikainen tyttöystäväni saliin koulun jälkeen ja rakastella häntä niiden tuolien päällä ennen kuin salissa alkaa kansalaisopiston jumppa. Tuntuu nyt, että mikään ei vedä vertoja tuollaisille hölmöille tempauksille. Jännitti ja kiihotti sikana, pippeliä ahdisti ja mua syöksytti hulluna. Tyttis sai orkun nopeasti siinä, mikä taas sai mut laukeamaan valtavan kovaa. Meille tuli vaan pirun kiire lähteä kun pukuhuoneiden suunnalta rupesi kuulumaan ääniä. Tuttu jumpan vetäjä tuli vastaan salin ovella ja siinä vaan sitten moikattiin pokerinaamalla. 

Mun poikakaveri sai mut makaamaan salin parkettilattialle ja halusi panna mua siinä kevätjuhlan jälkeen, kun koko koulurakennus oli jo melkein hiljentynyt lomalle. Olin niin kiihottunut, että olin antaa periksi. Sain maatessani puhuttua, että mennään meille mun huoneeseen ja rakastellaan sängyssä. Siellä oli mulle pehmeämpää, eikä ollut niin suurta kiinnijäämisen riskiä, koska mun vanhemmat olivat töissä. Ei ollut patjoja salin varastossa. Joku maikka oli kai yhä paikalla koululla, koska meitä ei oltu häädetty kotiin pussailemasta. Poikaa kiihotti kyllä koko ajan ja se kiihkoilu tarttui sit muhun. Kiihkeää seksiä oli noina vuosina tosi runsaasti ja usein.

Monta kertaa sain estettyä, ettei poikaystäväni pannut minua hyppytunnilla vanhan rakennusosan portaikossa, jossa ei yleensä kulkenut ketään. Hän otti jo peniksen ulos housuista, kun oli suudellut minut ihan kosteaksi. Joo, kostuin pelkistä hänen suudelmistaan. Makasin lattialla ja hänen hinkatessa vartalollaan edestakaisin vaati kyllä tahdonvoimaa pidättäytyä. Käytin tuota samaa, että mennään koulun jälkeen meille, rakastellaan sängyssä ja niin poispäin. Joskus kiihotti niin paljon, etten pystynyt mitenkään vastustelemaan. Joskus jouduttiin keskeyttämään, koska kuultiin ääniä. Tässä kohtaa elämää on kivaa muistella noita.

Näitä lukiessa tulee aina mieleen, että kunpa oma kouluaika olisi ollut tuollaista. Voi, miten ujo ja arka sitä olikaan ja unelmoi jostain pojasta. Mun kiihottavin koulumuisto on niinkin säälittävä kuin, että sain tanssia hänen kanssaan liikkatunnilla. Olisin ollut heti valmis, jos olisin uskaltanut, vaikka sitten keskellä lattiaa tekemään sen hänen kanssaan. Tanssiessa kiihotuin todella ja halusin tunnustaa hänelle ihastumistani. En kehdannut, mutta hän sanoi minua kauniiksi tanssin lopuksi. Se tapa, millä hän sen sanoi, sai minut ainakin uskomaan, että hän tarkoitti sitä. Ehkä hänkään ei sitten uskaltanut lähestyä. Sellainen tunne minulle tuli. Joo kirjoitelkaa vaan. Näitä lukiessa tulee tunteet pintaan.

Seurailin yhtä nättiä/komeaa paria lukiossa ekana vuonna, jotka suutelivat kiihkeästi välitunneilla käytännössä koko ajan. Se oli niin niin noloa mun puolelta, mutta silloin keskenkasvuisena kersana uteliaisuus voitti ja halusin nähdä menisivätkö he niin pitkälle vai pystyisivätkö hillitsemään. He painuivat aina ihan kiinni toisiinsa, tyttö nojasi seinään ja poika teki hänen edessään mahdollisimman pieniä työntöjä. Se näytti ihanalta ja katselin ehkä turhankin kauan, etten paljastuisi. Mietin, onkohan se sisällä housujen etumuksesta samalla itse täysillä kiihottuen. Nyt hävettää. Tirkistelyharrastukseni jatkui ja pari kertaa vapaatunnilla näin heidät remontin yhteydessä rakennetussa invavessassa, jota kukaan muu ei käyttänyt kurkkimalla kumman väljästä ovenraosta. Tyttö oli selällään pitkällä pöydällä pesualtaan vieressä, poika makasi päällä ja he rakastelivat todella kiihkeästi. Olin niin kiihottunut, etten uskaltanut liikkua mihinkään. Olisin tullut siihen paikkaan ja sitten paljastunut. Teeskentelin jonottavani ja voi että halusin samaa itselleni. Olin vaan liian ujo edes paljoa puhumaan pojille. Siinä toinen säälittävämpi koulumuisto. En silti ottaisi mitään pois, vaikka nyt punastelen häpeästä tätä kirjoittaessani. Nuorena tekee kaikkea tyhmää.

Vierailija
2464/3550 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskoulussa otettiin luokkakuvia juhlasalissa semmoisilla kiinteillä toisiinsa metallipalkeilla liittyneillä vanhoilla puisilla tuoliriveillä istuen. Tuolirivit jäivät paikoilleen kuvien oton jälkeen ja sain idean viedä sen aikainen tyttöystäväni saliin koulun jälkeen ja rakastella häntä niiden tuolien päällä ennen kuin salissa alkaa kansalaisopiston jumppa. Tuntuu nyt, että mikään ei vedä vertoja tuollaisille hölmöille tempauksille. Jännitti ja kiihotti sikana, pippeliä ahdisti ja mua syöksytti hulluna. Tyttis sai orkun nopeasti siinä, mikä taas sai mut laukeamaan valtavan kovaa. Meille tuli vaan pirun kiire lähteä kun pukuhuoneiden suunnalta rupesi kuulumaan ääniä. Tuttu jumpan vetäjä tuli vastaan salin ovella ja siinä vaan sitten moikattiin pokerinaamalla. 

Mun poikakaveri sai mut makaamaan salin parkettilattialle ja halusi panna mua siinä kevätjuhlan jälkeen, kun koko koulurakennus oli jo melkein hiljentynyt lomalle. Olin niin kiihottunut, että olin antaa periksi. Sain maatessani puhuttua, että mennään meille mun huoneeseen ja rakastellaan sängyssä. Siellä oli mulle pehmeämpää, eikä ollut niin suurta kiinnijäämisen riskiä, koska mun vanhemmat olivat töissä. Ei ollut patjoja salin varastossa. Joku maikka oli kai yhä paikalla koululla, koska meitä ei oltu häädetty kotiin pussailemasta. Poikaa kiihotti kyllä koko ajan ja se kiihkoilu tarttui sit muhun. Kiihkeää seksiä oli noina vuosina tosi runsaasti ja usein.

Monta kertaa sain estettyä, ettei poikaystäväni pannut minua hyppytunnilla vanhan rakennusosan portaikossa, jossa ei yleensä kulkenut ketään. Hän otti jo peniksen ulos housuista, kun oli suudellut minut ihan kosteaksi. Joo, kostuin pelkistä hänen suudelmistaan. Makasin lattialla ja hänen hinkatessa vartalollaan edestakaisin vaati kyllä tahdonvoimaa pidättäytyä. Käytin tuota samaa, että mennään koulun jälkeen meille, rakastellaan sängyssä ja niin poispäin. Joskus kiihotti niin paljon, etten pystynyt mitenkään vastustelemaan. Joskus jouduttiin keskeyttämään, koska kuultiin ääniä. Tässä kohtaa elämää on kivaa muistella noita.

Näitä lukiessa tulee aina mieleen, että kunpa oma kouluaika olisi ollut tuollaista. Voi, miten ujo ja arka sitä olikaan ja unelmoi jostain pojasta. Mun kiihottavin koulumuisto on niinkin säälittävä kuin, että sain tanssia hänen kanssaan liikkatunnilla. Olisin ollut heti valmis, jos olisin uskaltanut, vaikka sitten keskellä lattiaa tekemään sen hänen kanssaan. Tanssiessa kiihotuin todella ja halusin tunnustaa hänelle ihastumistani. En kehdannut, mutta hän sanoi minua kauniiksi tanssin lopuksi. Se tapa, millä hän sen sanoi, sai minut ainakin uskomaan, että hän tarkoitti sitä. Ehkä hänkään ei sitten uskaltanut lähestyä. Sellainen tunne minulle tuli. Joo kirjoitelkaa vaan. Näitä lukiessa tulee tunteet pintaan.

Seurailin yhtä nättiä/komeaa paria lukiossa ekana vuonna, jotka suutelivat kiihkeästi välitunneilla käytännössä koko ajan. Se oli niin niin noloa mun puolelta, mutta silloin keskenkasvuisena kersana uteliaisuus voitti ja halusin nähdä menisivätkö he niin pitkälle vai pystyisivätkö hillitsemään. He painuivat aina ihan kiinni toisiinsa, tyttö nojasi seinään ja poika teki hänen edessään mahdollisimman pieniä työntöjä. Se näytti ihanalta ja katselin ehkä turhankin kauan, etten paljastuisi. Mietin, onkohan se sisällä housujen etumuksesta samalla itse täysillä kiihottuen. Nyt hävettää. Tirkistelyharrastukseni jatkui ja pari kertaa vapaatunnilla näin heidät remontin yhteydessä rakennetussa invavessassa, jota kukaan muu ei käyttänyt kurkkimalla kumman väljästä ovenraosta. Tyttö oli selällään pitkällä pöydällä pesualtaan vieressä, poika makasi päällä ja he rakastelivat todella kiihkeästi. Olin niin kiihottunut, etten uskaltanut liikkua mihinkään. Olisin tullut siihen paikkaan ja sitten paljastunut. Teeskentelin jonottavani ja voi että halusin samaa itselleni. Olin vaan liian ujo edes paljoa puhumaan pojille. Siinä toinen säälittävämpi koulumuisto. En silti ottaisi mitään pois, vaikka nyt punastelen häpeästä tätä kirjoittaessani. Nuorena tekee kaikkea tyhmää.

Samalla tavalla kun kirjoitin tänne aikaisemmin joku sivu sitten. Älä väheksy kokemuksiasi, koska eivät kaikki uskalla todella nuorena seurustella ja aloittaa seksielämää. Tuossa kohtaa vuosia pelkkä hipaisu pojalta, johonka on ihastunut, voi olla melkein kuin seksiä. Enkä sano, etteikö aikuisena voisi olla noin tunneherkkä ja kosketusherkkä. Tunnustan sen, että joskus pelkkä mieheni hengitys iholla saa aikaan kuumia orgasmin tapaisia väristyksiä. Varsinkin silloin niin käy, jos vaistoan ja/tai tunnen, että hän on kiihottunut.

Vierailija
2465/3550 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä turhaan häpeile tirkistelyä. Itekin nuorempana tirkistelin isosysteriä ja sen poikaystävää ja sain siitä sit kiihotuttua orgasmiin asti monta kertaa. Kiihottavinta ennen kuin aloin seurusteleen.

Vierailija
2466/3550 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

xxope kirjoitti:

Ehkä tämä mene kokonaisuudessaan kiihkeimmäksi muistoksi.... Muutama vuosi sitten oli 28-vuotias sinkkutyttö ja nappasin kerran yövieraakseni salilta etäisesti tutun nuoren komistuksen. Hän oli 19-vuotias ja aikalailla kokematon.

Yllätys oli melkoinen kuin bokserien alta paljastui todellinen luonnonoikku, jolle tältäkin palsatalta tutut talouspaperirullan hylsyt jää kakkoseksi.

Komea, mukava ja hyväkroppainen, kokematon nuorimies isolla kalulla oli kiihottava yhdistelmä.

Poika halusi nähdä ja kysyi naurahtaen, että eikö "täti voisi vähän opettaa". Siitä alkoi kiihkeä seksisuhde, joka kesti muutaman kuukauden. Asetelmassa oli jotain erityisen kiihottavaa. Kävimme läpi asentoja , suuseksiä, g-pisteistä ja ylipäänsä mistä naiset pitävät.

Täytyy myöntää, että täti oli välillä helisemässä pojan ottaessa ohjakset haltuunsa. Pillu oli aina hellänä pari päivää tapaamisten jälkeen. Pientä ihastustakin oli ilmassa, mutta ikäeroa oli liikaa seurusteluuun

:)

28 vuotias " täti " .. onko lepakoita vintillä??

Vierailija
2467/3550 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuin kotibileissä sylissäsi. Tuttuja kaikki ja kännissä. Olimme varmaan ainoat selvin päin. Oltiin vähän sivussa ja sinä olit erektiossa allani. Mulla mekko ja pikkuhousut. Avasin sun vetoketjua. Olit hetkessä sisässäni. Keinuin hiljaa, liikuit niin varoen. Juteltiin pokkana sinä minussa. Huokailit, huokailin ja yritin olla ääntelemättä. Olit niin kova ja paksunit lähestyessäsi orkkua. Purit korvaani. Katsottiin ympärille, ettei kukaan katso. Työnsit niin kovaa, että hypähdin ylöspäin pari kertaa. Täytit minut ja sain samalla hetkellä. Otin pikkupöydästä edessä tukea. Jatkettiin istumista sinä yhä kovana minussa. Tilaisuuden tullen kannoit mut nopeasti yläkertaan vessaan. Lorautin lastisi pönttöön kun tulit siinä ulos. Pesujen jälkeen vaan takaisin kemuihin.

aivan ihanasti kuvailtu tilanne tässä on sitä jotain :). Kovetuin ja paksunin itsekkin tätä lukiessa ja kova kalu painaa lahjetta vasten tässä kahvilassa terassilla :DD. Tulispa joku syliin ja mekon alla siirtäisi pikkarit sivuun

Vierailija
2468/3550 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme seurustelleet vasta vähän aikaa ja emme olleet vielä montaa kertaa harrastaneet seksiä. Pelasimme sulkapalloa yhdessä. Tyttökaverini oli pelannut paljonkin nuoruudessaan ja oli minua parempi. Sovimme, että jos häviän, saan tehdä hänelle mitä haluan. Halusin seksiä ja olin päättänyt ottaa hänet pelipaikalla. Olimme kahden sisähallissa omalla vuorollamme, jota oli vielä jäljellä ajan puolesta. Adrenaliini ryöppysi urheilun jälkeen ja olin määrätietoinen otteissani. Tuo tuntui erityisesti kiihottavan häntä. Halusin nuolla tyttöä ja revin housut häneltä alas. Hän kellahti alustalle ja jalat aukenivat heti. Sukelsin kohteeseen ja kasvoni olivat ihan märkänä hetken nuoltuani. Se sai minut haluamaan sisään, vaikka olin mielessäni suunnitellut suuseksiä ja muutakin. Aloin panna todella kovaa, vaikka olin olevinaan aika uupunut matsista. Yllätyin itsekin jaksamisestani ja pystyin vielä kiihdyttämään. Tyttöystäväni oli mukana ja lypsi minut kyllä siinä melko täydellisesti. Se miten hän kiihottui, oli minulle upeaa.

Vierailija
2469/3550 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on muuten ihan totta, että urheilu lisää seksihaluja naisillakin. Ainakin mulla. Olin pelaamassa totaalisena amatöörinä höntsäfutisturnauksessa ja sen jälkeen sängyssä miehen kanssa meni puoli seuraavaakin päivää. Yksi kiihottavimmista muistoista. Ei paljon valitusta kuulunut. Käytiin välillä suihkussa panemassa ja taas sänkyyn panemaan. Välillä suuseksiä, käsiseksiä esi- ja jälkileikkinä jne. jnpsp. 

Vierailija
2470/3550 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se on kohtaaminen eräässä tilaisuudessa, jossa näimme toisemme jälleen suht kaukaa. Se oli ennen seurusteluaikaa ja seksiä ja kaikkea muuta. Perhosia vatsassa...

Toinen oli ensimmäinen poikaystäväni ja syvä suudelma elokuvateatterissa, joka oli ryöstäytyä hallinnasta. Teki niin mieli. 

Vierailija
2471/3550 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-tyttis oli aikamoinen ”cock tease”. Kiusattiin ja härnattiin toisiamme oikein urakalla, mutta ehkä sen seksin ja kaiken siihen liittyvän lisäksi oli sitten vähän. Toisaalta jäi paljon aiheeseen kytkeytyvää muisteltavaa. Esim. laitettiin ruokaa yhdessä hänen tissit kapeassa topissa pursuten ja siinä sitten tipahti ”vahingossa” jotakin lattialle ja kas piukat farkut olivatkin valahtaneet perseen alle tai pienen mekon helma noussut. Ja mulla keuli ja pursusi housuissa tottakai koko ajan. Sessio saattoi alkaa keittiössä, mutta muutaman kerran ihanaan lykkimisen jälkeen se jatkui vasta myöhemmin. Hän pystyi tuohon on/off juttuun tehokkaasti, paljon tehokkaammin kuin minä, joka silloin tällöin jouduin purkautumaan kipeän kullini kanssa. Hän onneksi tuli takaa kädellä ”auttamaan”. Aahhh vieläkin kiihottaa muistella sitä. Ja joo tehtiin tuota edellä mainittua dry humpingia, itse asiassa se oli yleisin esileikki. Seisoviltaan tai makuultaan, olin painamassa häntä jotakin kiinteää vasten koko vartalolla ja suutelemassa janoisesti ja vähän työntelemässä vaatteiden päälle. Joskus siinäkin hän raotti vähän vetskaria ja siirsi pikkareita syrjään ja dipattiin pikkuisen. Rakastin sitä.

Vierailija
2472/3550 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan häpeile tirkistelyä. Itekin nuorempana tirkistelin isosysteriä ja sen poikaystävää ja sain siitä sit kiihotuttua orgasmiin asti monta kertaa. Kiihottavinta ennen kuin aloin seurusteleen.

Minulla oli teinipoikana hirveä tirkistelyfetissi ja kuvittelin että vain pojat kiihottuvat katselusta mutta se on tyttöjen mielestä täysin ällöttävää eikä kiihota ketään.

Oli sitten melkoinen yllätys lukion ekalla luokkabileissä kun yksi pari vetäytyi loppuillasta vanhempien makuuhuoneeseen kähmimään ja makkarissa olevan tytön paras kaveri tunki hetken päästä perässä makkarin ovelle.

Se jäi aivan avoimesti katselemaan pariskunnan touhuja ovenraosta ja teki minulle kohteliaasti tilaa että sain kurkistaa kähmivää paria kun tilanne oli niin kiihottava että minun oli pakko liittyä mukaan.

Tämän kaverin posket olivat aivan punaiset ja pienessä humalassa se supisi minulle luottamuksellisesti että Heli tietää miten sairaasti katselu kiihottaa ja se yrittää olla sellaisessa asennossa että kaikki näkyy mutta poika ei näe että niitä katsellaan.

Lopulta tilanteessa oli kiihottavampaa katsella tämän kaverin huohotusta ja rintojen kohoilua kun se ei saanut enää katsettaan irrotettua ovenraosta.

Vierailija
2473/3550 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiesHämeestä kirjoitti:

Olin exän kanssa yökerhossa ihan muuten vaan iltaa viettämässä eikä alkuun hommassa ollut mitään ihmeellistä mutta illan edetessä aloimme viihtymään toistemme seurassa enemmänkin ja muu porukka jäi unohduksiin. Tanssilattian vieressä hän tokaisi että menee vessassa käymään ja itse siihen vaan "että ok mä venaan tässä"

Hänen kävellessä ohitseni tunsin kuinka käsi käväisi niin ihanan viattomasti etumuksellani, niin hellästi että sen olisi voinut laittaa vahingon piikkiin tai tilan ahtauden mutta kuitenkin niin tarkasti että ei jäänyt epäselväksi mistä oli kyse. Tunsin suorastaan viiltävää kipua jalkovälissäni, niin hyvältä se tuntui :)

Loppuilta oltiinkin sitten entistä enemmän yhdessä ja hitaiden päätteeksi en voinut olla suutelematta häntä.

"ei jäänyt epäselväksi mistä oli kyse" 😂

Se olisi halunnut vessaan naimaan, daiju!

Vierailija
2474/3550 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin esinaistani laivalla. Se osoittautui aika kissaksi. Sanoi ettei voinut kuvitella miten iso mulla on. Koska meillä ei historia ollut paras mahdollinen niin tuntui todella hyvältä laueta suuhun ja komentaa nielemään.

Vierailija
2475/3550 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimmer weekendissä nää ryhmäseksit....on kohta taas poikain kanssa peput kipeet...

Vierailija
2476/3550 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pienillä kesämarkkinoilla pienessä kylässä ja huomasin väkijoukossa pojan, joka vilkuili mua. Ohitettiin toisemme ja katsottiin pitkään. Söin pehmistä telttakojujen välissä pois ruuhkasta, ja hän kulki taas ohitseni ja tuijotettiin taas. Lähdin siitä eteenpäin ja menin katselemaan vaatteita. Ilta oli tulossa ja myyjä oli keräämässä rekkejä pois ja lähdin taas eteenpäin. Huomasin saman pojan yhden teltan takana. Hän näytti sormellaan että tuu tänne. Menin. Hän hymyili ja kysyi heti suoraan haluaisinko tulla hänen mukaansa. Lähdettiin yhtä matkaa ja ei juurikaan juteltu, katseltiin vain toisiamme ja hymyiltiin. En halunnut tentata mitään ja rikkoa sitä tunnelmaa. Mentiin ostamaan viimeisten joukossa metrilakua ja muikkuja. Istutiin penkillä järven rannalla lähellä keskustaa ja syötiin eväitä. Hän sanoi, että haluaa suudella mua. Sain sellaisen suudelman, etten ollut saanut sellaista ennemmin. Se oli kuin huulilla tanssimista ja välillä mun ihanaa ahmimista. Katsoin ympärille, että oli rauhallista. Ketään ei ollut lähellä missään. Menin makaamaan penkille ja kutsuin hänet kädellä päälle suutelemaan lisää. Lopulta noustiin kiihottuneina ja jatkettiin matkaa. Huomasin ja tunsin, että hän oli aivan kovana. Käveltiin, pysähdyttiin välillä suutelemaan ja mentiin makaamaan pensaiden taakse hiljaisen pikkupuiston laidassa. Se oli ihanaa, vaikka vaatteet pysyivät päällä. Palasin myöhällä kotiin ja isosisko oli vihainen mulle. Yritin selittää, että olen 17, mutta ei mennyt läpi. Seuraavana päivänä tavattiin taas pojan kanssa. Hän oli kesäleirillä.

Vierailija
2477/3550 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin Englannissa vaihtarina ollessani sokkotreffitapahtumassa erään kotimaassaan aika kuuluisan popbändin jäsenen. Suomessa en ollut kuullutkaan kyseisestä yhtyeestä.

Ilmeisesti meetingissä oli vuosien kuluessa tullut tavaksi ujuttaa joku vähänkin julkkis sinne. Tyyppi flirttaili täysillä ja sulin hänen viehätysvoimassaan. Olin kauhean naiivi, mutta ajattelin, että kerran sitä eletään.

Lähdin nuoren miehen mukaan hänen suosikkipaikkaansa. Söimme hyvin ja jatkoimme hänen kantaklubilleen tanssimaan. Lähekkäin tanssiessa hän alkoi suudella minua kiihkeästi ja vastasin yhtä tulisesti. Minun teki valtavasti mieli ja hän intoili koko ajan. Suutelimme klubilla vessoihin johtavan nurkan takana. Hän painoi minut seinää vasten ja sain siinä kysyttyä lähtisimmekö johonkin hotelliin ennen kuin tilanne karkasi hallustani.

Vietimme koko yön isossa sviitissä rakastellen. Hän oli yhtä upea rakastaja kuin suutelijakin, hallitseva ja taitava. Yhdyimme eri tasoilla ja pinnoilla, niin että hän kantoi minua paikasta toiseen. Viihdyimme myös sängyssä ja hän ei koko aikana luovuttanut ohjia minulle. Alistuin tavallaan hänelle ja hänen kiihkoilulleen, mutta halusin sitä enemmän kuin mitään.

Aamulla rakastelimme sängyssä vielä lisää, ennen kuin hänen joku agenttinsa soitti ja ilmoitti, että hänellä on tapaaminen pian. Kävin suihkussa ja lähdin opiskelijakämpälleni. Olin shokissa, mutta niin onnellinen. Tapailimme muutaman kerran ja rakastelimme kiihkeästi aina joka tapaamisella. Hän lähti sitten kiertueelle ja minä jäin kouluun, ennen kuin palasin Suomeen.

Sain häneltä viestin, jossa hän pyysi minua mukaansa seuraavalle kiertueelle ja kertoi, ettei saa minua mielestään. En minäkään häntä. Nyt ajattelen, että voi kunpa olisin lähtenyt.  

Vierailija
2478/3550 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten heräsin

jaaha, vammanen on taas herännyt kommentoimaan, ei ole aikoihin kuulunutkaan, oletko hoidossa ollut välillä vai mikä on ollut?

Vierailija
2479/3550 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten heräsin

jaaha, vammanen on taas herännyt kommentoimaan, ei ole aikoihin kuulunutkaan, oletko hoidossa ollut välillä vai mikä on ollut?

Ei ollut hoidossa. Se heräsi. Valitettavasti.

Vierailija
2480/3550 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo omastamielestään ei tykkää dildoista, sain kuiteskin mukaan juttuu, joka alkaa normi hyväilyllä mikä johtaa pillun nuolentaa. Nuolennasta saatuaan orgun, määräsin nelinkontille, aloin panemaan mustalla dildolla joka on saman kokoinen omani peniksen kanssa. Vaatekaapissa on peili josta näkee koko muijan kun panen häntä dildolla. Dildolla on helpompi säädellä panemisen rytmiä kuin omalla. Olin todella kiihottunut niinkuin pantavakin, saatuaa toisen, pantiin vielä oikella vehkeellä. Minua kiihotti dildolla paneminen niin paljon, jos valita täytyy, niin valitsisin sen ennen omalla panemisen, onneksin vaimo tykkää panemisesta.

Hessu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä