Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2401/3550 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein kiihottavimmat kokemukset eivät liity niinkään suoraan seksiin, vaan siihen, miten sitä kävin lävitse ajatusten tasolla ja koin esikokemuksia nuorena. Ok, kaikkea kiihottavaa on tullut koettua sittemmin, mutta ehkä tytöstä, joka saapui meidän kylään ja kouluun kesken ysi-luokan on jäänyt kaikista suloisimmat muistot.

Muutamat valmiiksi keski-ikäisenä syntyneet jaksavat jankuttaa miten tylsää seksielämän täytyy olla kun ketjussa muistellaan vain jotain kouluaikaisia juttuja.

Kyse ei todellakaan ole siitä vaan tuossa oli parempi kuvaus kuin minä saisin aikaan niistä tunteista ja kiihkosta jonka pelkkä tytön hymy ja merkitsevä katse saivat aikaan silloin kun kaikki oli vielä uutta. Pelkkä ensimmäinen käsien kosketus jossain leffateatterin pimeässä sai pitkin selkärankaa sellaiset väreet johon edes himokkaalla suihinotolla joskus yli kolmekymppisenä ei ole mitään jakoa.

Yritäpä siinä kuvailla kiihottavinta kokemusta kun se on tätä luokkaa:

"Tyttö suostui lähtemään leffaan ysillä kun uskalsin lopulta arkana änkyttäen pyytää. Meidän kädet kosketti kun tarjosin sille irtokarkkeja pussista. Minulta oikeasti ruiskahti hiukan lahkeeseen kun olin niin mielettömän kiihottunut ja se kosketus oli liikaa" 

Ainakin omalta kohdaltani kyse ei ole siitä, ettenkö arvostaisi ja ajattelisi myöhemmin koettuja kiihottavia kokemuksia korkealle (no pun intended). Nuoruudessa koetut haluan säilyttää muistissa ja vaalia aina juuri niiden ainutlaatuisuuden vuoksi: ekan kerran tapahtui jotain tai se johti johonkin todella kiihottavaan, joka tapahtui ensimmäistä kertaa -tyylisesti. Elämä kuljettaa nyt vähän vanhempana vielä nopeammin ja haluan joskus stopata ja palata noihin varhaisiin muistoihin. Jossakin kohtaa arjessa ajattelin, että haluan vain mennä eteenpäin katsomatta taakse, mutta tajusin äkkiä, että en haluakaan, enkä voi koskaan unohtaa ihanuuksia vuosien takaa.

Vierailija
2402/3550 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena 19-20v lomailemassa Dubaissa ja uimarannalla mies pyysi illaksi treffeille yksityiskoneelleen. Nauroin ja ajattelin toki ettei mies ole tosissaan kerroin kuitenkin että voi viedä minut syömään. Käytiin ravintolassa syömässä ja sen jälkeen mies tosiaan vei autolla yksityiskoneelleen. Oli jotenkin tajuttoman kiihottavaa, kun "pokannut" mies vei yölennolle ja pani taivailla :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/3550 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin nelisen vuotta sitten ja rupesin pelaamaan tennistä. Tuumailin, että uusi harrastus veisi ajatukset muualle. Opettelin "valmentajan" kanssa ja meidän välille syttyi kuuma suhde. Hän ei ollut missään tenniskerhossa töissä, vaan pyysin häntä opettamaan minua, kun sain tutun kautta vihiä, että tällä kyseisellä miehellä olisi valmentajan paperit suoritettuna Vierumäellä vuosia sitten. Kävikin ilmi, että mies oli täysin itseoppinut. Se ei ollenkaan harmittanut, sillä olin niin kuumana häneen. Rakastelimme usein hänen autossaan kuin teinipari ja makasin takapenkillä hänen allaan. Hän oli järkyttävän hyvä kaikessa mitä hän teki, niin tenniksessä kuin seksissäkin. En ollut koskaan saanut niin voimakkaita orgasmeja ja pelkällä panemisella. En tiedä miten hän sen teki.

Vierailija
2404/3550 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein kiihottavimmat kokemukset eivät liity niinkään suoraan seksiin, vaan siihen, miten sitä kävin lävitse ajatusten tasolla ja koin esikokemuksia nuorena. Ok, kaikkea kiihottavaa on tullut koettua sittemmin, mutta ehkä tytöstä, joka saapui meidän kylään ja kouluun kesken ysi-luokan on jäänyt kaikista suloisimmat muistot.

Muutamat valmiiksi keski-ikäisenä syntyneet jaksavat jankuttaa miten tylsää seksielämän täytyy olla kun ketjussa muistellaan vain jotain kouluaikaisia juttuja.

Kyse ei todellakaan ole siitä vaan tuossa oli parempi kuvaus kuin minä saisin aikaan niistä tunteista ja kiihkosta jonka pelkkä tytön hymy ja merkitsevä katse saivat aikaan silloin kun kaikki oli vielä uutta. Pelkkä ensimmäinen käsien kosketus jossain leffateatterin pimeässä sai pitkin selkärankaa sellaiset väreet johon edes himokkaalla suihinotolla joskus yli kolmekymppisenä ei ole mitään jakoa.

Yritäpä siinä kuvailla kiihottavinta kokemusta kun se on tätä luokkaa:

"Tyttö suostui lähtemään leffaan ysillä kun uskalsin lopulta arkana änkyttäen pyytää. Meidän kädet kosketti kun tarjosin sille irtokarkkeja pussista. Minulta oikeasti ruiskahti hiukan lahkeeseen kun olin niin mielettömän kiihottunut ja se kosketus oli liikaa" 

Itse koin ihastumisen työkaveriin lähes keski-ikäisenä ja myös siinä yhteydessä pelkkä kosketus ohimennen tuntui todella hyvältä, vaikkei nyt edes erektiota saati mitään ruiskauksia aiheuttanut. Halausta pidemmälle ei koskaan menty hänen kanssaan hänen avioerostaan huolimatta. Teini-iässä tuollaiset ihastumistunteet oli x1000 voimakkaampia, eikä niitä vastaavia tunnemyrskyjä enää aikuisena juurikaan koeta. Ei siis ole ihme että moni muistelee teiniaikoja kaiholla.

Vierailija
2405/3550 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juhannuksen alla muisto parin vuoden takaisesta. Työkaveri pyysi mua tyttären kanssa mökilleen heidän sukujuhannukseen. Tytär oli lukiossa ja työkaverin poika opiskeli yliopistossa. Nuorista oli ajateltu seuraa toisilleen.

Mökille tultiin ja työkaveri esitteli poikansa. Pojalla oli pelkät shortsit ja yläkroppa paljaana. Katsoin treenattua vartaloa ja totesin ääneen huokaillen miten komea hän on. Katseemme kohtasi.

Pitkin iltaa meillä oli pieniä kohtaamisia ja kosketuksia, jotka saivat mut värähtelemään. Oltiin seurapelissä samassa joukkueessa ja voiton hetkellä halattiin. Paljussa ollessa hän tuli viereen istumaan.

Nukuin tyttären kanssa aitassa ja menin nukkumaan. Tytär oli aitan viereisessä huoneessa. Olin melkein nukahtanut, kun oveen koputettiin varovasti.

Avasin oven yöpaidassa ja siellä oli poika. Kuiskasi, että voisiko tulla. Päästin sisään, hänellä oli kortsupaketti kädessä. Sanoin hiljaa, että sopii, mutta ollaan mahdollisimman ääneti, ettei herätetä tyttöä.

Suutelimme ja hän hyväili mut hurmioon. Sänky natisi rakastelussa, oli todella kiihottavaa.  

Vierailija
2406/3550 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin juhannuksen alla muisto parin vuoden takaisesta. Työkaveri pyysi mua tyttären kanssa mökilleen heidän sukujuhannukseen. Tytär oli lukiossa ja työkaverin poika opiskeli yliopistossa. Nuorista oli ajateltu seuraa toisilleen.

Mökille tultiin ja työkaveri esitteli poikansa. Pojalla oli pelkät shortsit ja yläkroppa paljaana. Katsoin treenattua vartaloa ja totesin ääneen huokaillen miten komea hän on. Katseemme kohtasi.

Pitkin iltaa meillä oli pieniä kohtaamisia ja kosketuksia, jotka saivat mut värähtelemään. Oltiin seurapelissä samassa joukkueessa ja voiton hetkellä halattiin. Paljussa ollessa hän tuli viereen istumaan.

Nukuin tyttären kanssa aitassa ja menin nukkumaan. Tytär oli aitan viereisessä huoneessa. Olin melkein nukahtanut, kun oveen koputettiin varovasti.

Avasin oven yöpaidassa ja siellä oli poika. Kuiskasi, että voisiko tulla. Päästin sisään, hänellä oli kortsupaketti kädessä. Sanoin hiljaa, että sopii, mutta ollaan mahdollisimman ääneti, ettei herätetä tyttöä.

Suutelimme ja hän hyväili mut hurmioon. Sänky natisi rakastelussa, oli todella kiihottavaa.  

Minkä ikäisiä olitte?

Vierailija
2407/3550 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähdössä lomille kahden viikon metsäleirin jälkeen, kun otin liftaritytön kyytiin. Matkalla juteltiin niitä näitä ilman mitään flirttailua puoleen tai toiseen. Kun tultiin tytön hoodeille, hän sanoi, että voisi palkkioksi vähän helpottaa varusmiehen paineita, kun kerran olin ollut kiinni pari viikkoa, avasi lomapukuni housut, nappasi kaluni käteensä, otti suihin Aika nopeasti sanoin, että varo, saan ihan kohta. Hän ei kuitenkaan lopettanut, vaan antoi minun laueta suuhunsa niellen kaiken. 

Vierailija
2408/3550 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on n. 10 vuotta aikaa. Olin silloin tekemässä opintojen lopputyötä ja hakemassa töitä. Asuin tilapäisesti kotona.

Äidin kuvankaunis ystävä tulee itkua tihkuen ja seksiä pienessä nahkatakissaan ja ohuessa topissa ja teinifarkuissaan keskellä päivää oven taakse ja heti kun avaan, alkaa halata mua. Hän selittää töistään, ja että sai potkut ja epäselvästi jotain. Kietoudumme tiiviisti haliin ja hänen läheisyytensä on jo saanut mulla reagoimaan alakerrassa.

Yritän ajatella väkisin jotain muuta, enkä tiedä mitä oikein sanoisin. - Sssshhh mä oon tässä, yritän lohduttaa jotenkin niin ja nainen lakkaa pian itkemästä. - Sä oot niin ihana, susta tulee hyvä mies jollekin mukavalle tytölle, oot niin syötävän komeekin, nuo hänen sanansa sementoituvat mieleeni. Kuulen ne joskus unissani tänä päivänäkin.

Hän katsoo kauniilla ruskeilla silmillään mua pitkät aaltoilevat blondit hiukset sekaisin, ja mä meen sekaisin. Suutelen häntä niin kiihkeästi kuin osaan ja hän vastaa samalla mitalla. - Mä haluun sua, nainen kuiskaa ja avaa vyötä ja vetskaria. Meen vielä enemmän sekaisin ja avaan omaani. Keskellä lattiaa seisten meen notkolle polvista ja oon hetkessä naisen sisällä jyrkästi seisovan penikseni kanssa. Hän kietoo kätensä selkääni ja ynähtää niin seksikkäästi.

Peruutamme niin, että hän nojaa seinää vasten. Tunnen kuinka meinaan purskahtaa ja teen nopeita työntöjä. Nainen sykkii ja ajattelen pakko vetää ulos, mutta hän kiskoo mut takaisin ja tuun siinä sitten häntä vasten nojaten ja rajusti nytkähdellen. Tuli aivan helvetin voimakas orgasmi, melkein vartalosta irtautumiskokemus, niin raju yhdessä hänen kanssaan.

Mietin ääneen hengästyksissä yhä häneen nojaten ja ihan totaalisen paniikissa ehkäisyä tai sen puutetta, mutta nainen kuiskaa suudellen korvaani, että kaikki ok, ja että se oli ihanaa. Niin oli. Suudeltiin vielä yhtä kiihkeästi kuin ennen seksiä. Hän veti tuosta vaan housut ylös ja sanoi, että haluaa "mua mukaansa". En heti hiffannut tuota, mutta sitten tajusin. Kiihotti ajatella sitä, että hän tykkäsi noin.

Keitin ihan päästä pyörällä kahvit ja nainen kertoi lisää murheistaan. Hän oli eronnut joku aika sitten, mutta vannoimme, ettemme kerro koskaan kenellekään, mitä tapahtui. Se ei vaan lopulta jäänyt siihen yhteen kertaan, vaan meidän välillemme kehkeytyi outo ihana salaromanssi.

Vierailija
2409/3550 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan rannalla kirja kädessä ja siinä lähistöllä kukkoilee poikia. He heittelevät palloa ilmaan ja kokeilevat kuka yltää korkeimmalle ja saa ensin kopin. Se pallo lentää sit mun päälle ja sotkee mun kirjaa ja sattuukin vähän. Kaikista niistä pojista ihanin tulee mun luo ja pyytelee anteeksi. Hän koskee vahingossa tai ehkä 'vahingossa' mun jalkaan putsatessaan rantapeittoani ja värähdän. Eihän suhun sattunut, kun aattelin vaan, että noin kaunis on herkästi särkyvää, hän kyselee söpösti maailman huonoimmalla iskureplalla. Kurotan ja annan pusun hänen poskelleen. Meille sataa vislauksia pojan kavereilta. Päivän mittaan tutustutaan enemmän. Lomalla ei ole mihinkään kiire ja kävellään pitkästi ja jutellaan. Illalla pelataan korttia ja kuuntelen hänen akustista kitaraansa sillä samalla rannalla. Suudellaan ja lopulta rakastellaan varjopaikassa hämärässä musiikkina enää toistemme huokaukset ja luonnon äänet. Tunnelmallista, nautinnollista ja niin kiihkeää on aina hänen kanssaan, mutta toi eka kokemus on spesiaali.  

Vierailija
2410/3550 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas Mira, jos sä pääset taas mun viereen niin kuin viime viikonloppuna. En malta odottaa lomaa ja yhteistä aikaa. Ei mitään niin ihmeellistä tapahtunut, mutta seksin ja läheisyyden kaipuu ja halu toisen lähelle tuli kokonaisvaltaisesti tyydytettyä. Ehkä myös se enkka montako kertaa yössä, vaikka noilla luvuilla ei kilpailla tai niitä listailla, mut silti, ehkä se oli 6. Ei liioin oikein ollut asentovoimistelua, vaikka sekin on hauskaa välillä. Nyt oltiin vain päällekkäin mahdollisimman tiukasti niin, ettei mun jotenkin karskin ja sun niin kauniin ja sievän vartalon väliin jäänyt tilaa, se on sulle se kaikkein ihanin orkun kannalta. Mulla on aina nälkä suhun kiinni, nähdä sun nautinto ja suudella sua samalla. Se, kun sä tulet, on paras tunne maailmankaikkeudessa. Sitten tulee se upea tunne, kun voi vaan jatkaa suoraan, vaikka on lauennut. Noinkin kävi.

Vierailija
2411/3550 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lähdössä lomille kahden viikon metsäleirin jälkeen, kun otin liftaritytön kyytiin. Matkalla juteltiin niitä näitä ilman mitään flirttailua puoleen tai toiseen. Kun tultiin tytön hoodeille, hän sanoi, että voisi palkkioksi vähän helpottaa varusmiehen paineita, kun kerran olin ollut kiinni pari viikkoa, avasi lomapukuni housut, nappasi kaluni käteensä, otti suihin Aika nopeasti sanoin, että varo, saan ihan kohta. Hän ei kuitenkaan lopettanut, vaan antoi minun laueta suuhunsa niellen kaiken. 

juuri tällaisia lisää yllättävää himokasta suihinottoa ja suihinottajaa ei voita mikään. Muistan kun eräälle naiselle leikillä heitin kommentin ravintolassa " ime parsaa " kun kertoi miten hyvä viikko ollut ja minulla oli huono. Hän yllättäen vastasikin että voisi imeä jotain muuta jos käydään vaikka takapihalla mutka. Oli pimeää ja hämärää ja otti suihin parkkipaikan takana. Kauaa ei kestänyt kun oli siemenet suussa

Vierailija
2412/3550 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tänne jo omani kertonut. Varmaan kirjoitustyylistä tunnistaakin. Yksi kokemus kuitenkin on viime aikoina pyörinyt mielessäni ja olen sitä muistelemalla saanut ihania orgasmeja itsekseni.

Olin kesätöissä hautausmaalla ja seurustelin silloin sellaisen vähän pahispojan kanssa. Hän ei oikeasti ollut pahis, vaan hänessä oli sellaista selittämätöntä karismaa ja rohkeutta, aloitekykyä, voimakkaita mielipiteitä ja klassista suojelunhalua mun suhteeni. En pistänyt mitään noista ominaisuuksista pahakseni vaan ne imartelivat ja kiihottivatkin. Seksissä hän oli aina hallitseva ja dominoivakin. Hänen kanssaan tavallaan alistuminen tuli aivan luonnostaan.

En pystynyt enkä halunnut vastustella ja kiihotuin aina hänen otteissaan.

Se päivä oli aika vakio työpäivä ja arvelin, että hän tulisi omalla ruokatunnillaan katsomaan mua. Niin tapahtui ja seksi mielessä. En pystynyt torjumaan hänen aina niin painavaa suuteluaan ja sitä kuinka hän ei pidätellyt mitään, vaikka joku olisi voinut nähdä. Hän antoi himonsa muhun palaa ja se roihusi. Hän tiesi miten koskea, että sai mut kuumenemaan kuin roiskeläppäpizzan mikrossa. Hänen ei tarvinnut edes sattua lähelle sinne ja olin jo valmis vaikka mihin. Silittelin hänen kylkiään ja hyväilin vahvaa niskaa suudellessa.

Ison pihan perällä metsän laidassa säilytettiin vanhaa kirkkovenettä, johon mahtui varmaan toistakymmentä soutajaa. Hän kiskoi mut kädestä sen taakse, laski röyhkeästi housuja ja peitteli koko vartaloni nopeasti ja vastustamattomasti alleen nurmikolle ja rakastelimme siellä niin kiihkeästi, etten muista missä vaiheessa hän oli lukinnut käteni kietoen sormet lomittain omiinsa mun pääni yläpuolella. Ajauduin äkkiä orgasmin koviin tärinöihin kädet lujasti kiinni hänen käsissään ja havahduin voimakkaisiin työntöihin ja suudelmiin. Tunsin miten hän nyki yhä syöksyään sisälläni. Tuli niin euforinen olo. Koin jotain sellaista yhteenkuuluvuutta hänen kanssaan siinä pikaisessa hetkessä ja muutoinkin kun harrastimme villiä seksiä, etten mitään vastaavaa ole kokenut.

Hänessä oli sitä jotain, pidäkkeetöntä menoa ja meininkiä, avointa halua ja seksuaalisuutta mun suuntaani jota aika paljon kaipaan.

Vierailija
2413/3550 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vähän aikaa sitten kukkanäyttelyssä isommassa kaupallisessa puutarhassa. Kasvien takaa erottuivat kauniit ruskeat silmät, tumma parransänki ja hymy. Ne seurasivat minua koko ajan ja olivat tehneet niin jo pari tuntia. Punastelin, kuumotti, olin niin hämmentynyt kuin 43-vuotias nuori tyttö. Aivan kuin kaikki olisi ollut täysin uutta. Vaikka näin vain osan miehestä, olisin halunnut hypätä hänen syliinsä. Vetovoima oli valtava ja yritin taistella sitä vastaan. Kohtasimme kasvokkain rauhallisessa paikassa pitkän käytävän päässä ja ajauduimme heti kiihkeään suudelmaan. Aivan käsittämätöntä, että se vaan tapahtui. Emme esitelleet toisiamme tai muutenkaan jutelleet. Minua vietiin, katselimme paikan kaukana muista nähtävyyksistä ja ihmisistä tuuheiden pensaiden takaa, laskeuduimme nurmelle ja rakastelimme. Nuo muutamat tunnit elämässä ja se tulinen seksi muuttivat kuvioitani totaalisesti.

Typerä mies. Naiselle ei taaskaan mitään!

Vierailija
2414/3550 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tyttöystäväni työskenteli pienellä Esso-asemalla, jossa kävin häntä tapaamassa oman työpäiväni tauoilla. Hän oli usein kassalla ja flirttailin hänen kanssaan. Yhtenä iltana olin tullut asemalle ennen sulkemisaikaa ja tyttö sanoi haluavansa harrastaa seksiä kanssani työpaikallaan. Olin epävarma ajatuksesta, mutta kiimainen. En tiedä mikä siinä oli, mutta hänen työasunsa varsinkin kiihotti mieltäni. Hän oli yksin töissä. Siihen aikaan tuo oli käytäntönä. Hän tiesi turvakameran sijainnin ja sanoi, että linjaston takana olisi tilaa. Olin vieläkin epäileväinen, mutta olin mukana. Järkeni oli valahtanut jonnekin alas. Sanoin, että olisi ehkä hyvä jos pysyttäisiin matalana ja sammutettaisiin valot. Etuovikin kannattaisi sulkea ja automaattihälyt poistaa käytöstä. Siinä oli riskinsä, että aseman omistaja tulisi paikalle. Alettiin tuumasta toimeen ja riisuin paksun takkini. Tyttö asettautui sukkahousut toisessa nilkassaan makaamaan sen päälle, levitti kutsuvasti jalkojaan ja minä laskin housut kintuissa täydessä erektiossa itseni sitten siihen kerrosleipään. Jännitys ja pelko kiinnijäämisestä kiihottivat aivan eri sfääreihin. Tieto siitä, että tehtiin jotakin niin kiellettyä kuumotti myös. Nuorena tuli kyllä ryhdyttyä kaikkeen ei niin järkevään, mutta toisaalta syntyi kiihottavia muistoja.   

Vierailija
2415/3550 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikana käytiin nykyisen mieheni kanssa salaa koulun salin varastossa, jossa säilytettiin paksuja jumppapatjoja. Voi sitä kiihkon ja seksin määrää. Mies oli aina mun päällä kiinni mun vartalossa siellä patjakasassa ja mä niin rakastin sitä. Sain orgasmin joka ainut kerta nopeasti ja herkästi. Vähän aikaa sitten oltiin samassa salissa pelaamassa lentopalloa kavereiden kanssa. Vuosien tauon jälkeen mentiin sinne pieneen tilaan muistelemaan ja alettiin vaan sitten rakastelemaan samojen patjojen päällä. Kaverit olivat jo lähteneet ja varausvuoron aika ei ollut vielä loppunut. Tunne oli aivan uskomaton ja kiihko yhtä kovaa kuin silloin koulussa.

Vierailija
2416/3550 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluaikana käytiin nykyisen mieheni kanssa salaa koulun salin varastossa, jossa säilytettiin paksuja jumppapatjoja. Voi sitä kiihkon ja seksin määrää. Mies oli aina mun päällä kiinni mun vartalossa siellä patjakasassa ja mä niin rakastin sitä. Sain orgasmin joka ainut kerta nopeasti ja herkästi. Vähän aikaa sitten oltiin samassa salissa pelaamassa lentopalloa kavereiden kanssa. Vuosien tauon jälkeen mentiin sinne pieneen tilaan muistelemaan ja alettiin vaan sitten rakastelemaan samojen patjojen päällä. Kaverit olivat jo lähteneet ja varausvuoron aika ei ollut vielä loppunut. Tunne oli aivan uskomaton ja kiihko yhtä kovaa kuin silloin koulussa.

Oon tainnut patjakeissin lukea aiemminkin

Vierailija
2417/3550 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla aika yleinen kutupaikka. Meillä tota sanottiin kiimakopiksi. Sen verran monta paria oli sitä käyttänyt ko. toimintaan vuosien saatossa. Mukaan luettuna mun isobroidi ja sen kouluaikainen tyttöystävä.

Vierailija
2418/3550 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla aika yleinen kutupaikka. Meillä tota sanottiin kiimakopiksi. Sen verran monta paria oli sitä käyttänyt ko. toimintaan vuosien saatossa. Mukaan luettuna mun isobroidi ja sen kouluaikainen tyttöystävä.

Tuttu juttu. Mihinkäs sitä muualle puristava ja syöksyttävä herkkä pötkö farkuissa ja seksikäs niin kaunis tyttökaveri käsikädessä kuin patjavarastoon. Meillä vaan se ero, että siitä pääsi vielä eteenpäin kierreportaita melki katolle, jossa oli sähkökeskus ja pieni varasto. Tota käytettiin hyväksi kun ovet oli auki 99 % ajasta. Välituntisin, hyppytunneilla you name it.

Vierailija
2419/3550 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita ja kovin vaikea mennä tässä sanomaan se ykköskiihottavin tapahtuma elämässä.

Kärjessä vetelee parikin juttua: Vaimon kanssa jossain kaukana reissattiin ja innoissani sain hänet houkuteltua tantrahieronta'kurssille', kyseessä oli siis joku n kolmisen tuntia kestävä juttu, jossa opettajana oli vanhempi (ehkä 55-60v)  asiaan kovasti vihkiytynyt miellyttävä mies.  Tunnelma oli täysin aiheeseen sopiva kynttilöineen, musiikkeineen ja hämärällä valaistuksella varustetussa tilassa jotenkin kiihottavakin tms.  Jotain kummallista teejuomaa aluksi juotiin molemmat ja suitsukkeet paloivat tuoksuineen.  Jälkikäteen ajattelin, että olikohan teessä muutakin kuin sokeria, sen verran hyvänolon tulvahdus siinä molemmille tuli.

Kaikki alasti ja minun homma oli aluksi seurata, miten hierontaotteita tehdään ja toistaa niitä sitten hänen kanssaan. Mallinukkena oli alaston vaimoni. Katselin miten hän tottunein ottein käsitteli vaimoani ja puhui samalla rauhallisella äänellä. Kehotti rouvaa nauttimaan ja keskittymään tuntemuksiinsa. En voinut sille yhtään mitään, mutta minulla seisoi kun hän hiveli vaimoni rintoja ja pyöritteli välillä öljystä liukkaita käsiään vaimon jalkovälissä. Hän huomasi seisokkini ja sanoi että on ihan ok, vähän hävettikin, kunnes näkyi selvät kiihotuksen merkit vaimossani. Reidet avautuivat ja hän antoi tilaa hyvää tekevälle kädelle, hierojallakin otti eteen ja lopulta vaimo oli niin kiimoissaan että hänestä näkyi miten haluaa miestä sisälleen. Touhusin siinä vieressä ohjeitten mukaan ja vaimo nautti neljästä kädestä aivan hurmiossa ja estottomasti. jotenkin se tunnelma vei mukanaan ja hän ei vastustellut kun hieroja mies kysyi haluaisiko 'full penetration' Mies asettautui siihen reisien väliin ja työntyi sisälle, vaimoni otti vastaan ja kuin jossain transsissa antautui ihan kokonaan siinä silmieni edessä. Laukesi hurjalla tärinällä hierojan ollessa sisällään ja lopulta laukesi hierojakin. Minä katselin siinä kulli pystyssä ja jotenkin se tunnelma vain tuntui siltä että kaikki on todellakin ok. Omituinen kuvio, mutta aivan järjettömän kiihottava meille molemmille.

Vierailija
2420/3550 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu juttu. Mihinkäs sitä muualle puristava ja syöksyttävä herkkä pötkö farkuissa ja seksikäs niin kaunis tyttökaveri käsikädessä kuin patjavarastoon. Meillä vaan se ero, että siitä pääsi vielä eteenpäin kierreportaita melki katolle, jossa oli sähkökeskus ja pieni varasto. Tota käytettiin hyväksi kun ovet oli auki 99 % ajasta. Välituntisin, hyppytunneilla you name it.

Voin niin samaistua tähän. Suudeltiin käytävällä ja pystyyn kiihottuneena vein tyttöni lukittavaan siivouskomeroon nojamaan seinää vasten. Meillä ei ollut koulun salia tai patjoja. Menimme sinne silloin, kun kukaan ei nähnyt ja siellä jatkoimme siitä, mihin käytävällä jäimme esim. vapaatunnilla melkein aina maaliin asti. Tarkoitan molempien, niin että tyttökin sai ja niin ihanasti hän saikin orgasmin. Se oli oikeastaan nuoren miehen suurin saavutus, minulle miehekkyyden mitta ja tietysti silloin se oli kiihottavinta ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi