Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Monta MUUMIMUKIA omistat??

Vierailija
27.05.2016 |

.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

muumimukeja löytyy 1 kappale. sitten löytyy valkeita ja vihreitä teema mukeja.

Vierailija
22/43 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään 58 kpl. Olen ostanut niistä itse 4 kpl muistaakseni. Sukulaiset ostaneet lapsille. En varmaan jaksa niitä myydä, lapsienhan ne sitä paitsi on. Viekööt mukanaan kotoa muuttaessaan jos haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi mukia joilla on saatettu alulle kaksi ihanaa lasta :)

Vierailija
24/43 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään 58 kpl. Olen ostanut niistä itse 4 kpl muistaakseni. Sukulaiset ostaneet lapsille. En varmaan jaksa niitä myydä, lapsienhan ne sitä paitsi on. Viekööt mukanaan kotoa muuttaessaan jos haluavat.

Kotoa löytyy myös yksi iso astiasarja, jossa osat vähintään 12 hengelle, emme siis ole pelkkien muumien varassa, jos sitä joku ihmettelee ;)

Vierailija
25/43 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi. Ne on hankittu pari vuosikymmentä sitten kun muumimukeja oltiin vasta alettu valmistaa. Olisi kiva tietää onko ne vanhat mukit arvokkaita mutta en ole koskaan vaivautunut ottamaan selvää.

muumimukit.fi, selvitä ihmeessä!

90-luvun ja 2000-luvun alun mukit ovat hyvinkin 100-150e/kpl.

Vierailija
26/43 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, mutta 2 Fingerpori-mukia.

Vierailija
27/43 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään

Vierailija
28/43 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

24

Tykätään niistä kovasti, kuten Toven muumitarinoista myös. Ja paras kahvimuki. Ei värjäänny ja on suuri.

Vierailija
29/43 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta, muutama kymmenen ainakin. Ostettuja ja lahjaksi saatuja. Kaikki siis lahjaksi syntymäpäivinä toisillemme aina yksi, mutta vuosien varrella kertynyt useampia. Liki kaikki erilaisia paitsi yhdeltä perheeltä lapsemme sai kerran neljä samanlaista.

Vierailija
30/43 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Tykkään kyllä, mutten osta, kun en tarvi.

Vierailija
31/43 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25, kaikki saatu lahjaksi parin vuoden aikana...

Vierailija
32/43 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monta, tykkään niistä. Muumit on parhautta.

Vierailija
33/43 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi talviaiheista mukia. Juodaan niistä glögiä joulunaikaan :D

Vierailija
34/43 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi muumimukia tässä taloudessa. Yksi on mun ja yksi on miehen, kumpikin saanut omansa joskus lapsena. Mutta olen ostanut niitä useamman kappaleen mukeja keräilevälle äidilleni.

Toisaalta samanmallisia Iittalan kuvattomia valkoisia mukeja on 6 kpl. Äitini keräsi ja lahjoitti mulle.

Vierailija
35/43 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme. Kaikki lahjaksi saatuja.

Yksi on ysärin puolesta välistä, sain lapsena.

Yhden sain tädiltä synttärilahjaksi.

Yhden sain äidiltä lahjaksi sillä läpällä, että se voi olla joskus arvokas ja voin sitten myöhemmin myydä sen 😂 joku Tove 100v juhlamuki, missä on ne silmälasit sisällä.

Vierailija
36/43 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on saanut isomummoltaan kolme kappaletta. Ne on kyllä ihan kivoja mutta minä (ja myös mieheni) juodaan kahvimme paljon isommasta kupista ja teetäkin yleensä enemmän eli aika epäkäytännöllisen kokoisia meille. Lapsi kyllä tykkää juoda esim. kaakaota niistä.

Vierailija
37/43 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suurin osa perus markettimukeista. Pakko myöntää etten oikein tykkää näistä uusimmista. Ovat jotenkin räikeän värisiä, kuviot ovat isompia kuin aikaisempien vuosien mukeissa. Ovat etääntyneet Tove Janssonin tyylistä. Sain kuitenkin äitienpäivälahjaksi esi-isämukin ja siitä tykkään.

Vierailija
38/43 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, mustavalkoinen Seikkailu. Jostain tarjouksesta ostin ja jälkeenpäin on vähän kaduttanut, mutta nyt on lapsi tulossa ja se varmaan tykkää siitä.

Vierailija
39/43 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy yli 30 kpl. Osa harvinaisista on takana piilossa mutta melkein kaikki ovat ihan päivittäisessä käytössä! Tykkään kovasti muumikuoseista, piristää aamulla juoda värikkäästä mukista. Meillä ei ole muita kahvimukeja.

Vierailija
40/43 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi. Ne on hankittu pari vuosikymmentä sitten kun muumimukeja oltiin vasta alettu valmistaa. Olisi kiva tietää onko ne vanhat mukit arvokkaita mutta en ole koskaan vaivautunut ottamaan selvää.

muumimukit.fi, selvitä ihmeessä!

90-luvun ja 2000-luvun alun mukit ovat hyvinkin 100-150e/kpl.

Tuolla sivustolla on hinnat aika optimistisia.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2566809/muumimukien_arvon_lasku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi