G: Monta MUUMIMUKIA omistat??
Kommentit (43)
5 ja lapsi on saanut yhden lahjaksi
Nolla ja se on just hyvä määrä sitä romua
8 kpl. Yhtään ainutta hirvitystä en ole itse ostanut. Niitä on vain alkanut sukulaisten toimesta meille ilmestyä, kun lapsi syntyi.
Yhden. Saatu jostain lahjaksi. Muki kuin muki.
Muutama kymmenen, alle 40? Juuri möin arvokkaimmat vanhimmat pois ja tienasin ihan kivasti.
Vierailija kirjoitti:
8 kpl. Yhtään ainutta hirvitystä en ole itse ostanut. Niitä on vain alkanut sukulaisten toimesta meille ilmestyä, kun lapsi syntyi.
Yhdellekkö lapselle nämä kaikki on hankittu?
Reilut 30. Lakkasin ostamasta siinä vaiheessa, kun tuotanto siirtyi pois Suomesta.
2 tai 3
pari vuotta sitten myin muut reilu 30 kippoa, kyllästyin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellekkö lapselle nämä kaikki on hankittu?
Kyllä, yhdelle. On nyt 5-vuotias, joten onneksi niitä ei nyt ihan koko ajan ole lahjaksi/tuliaisiksi tuotu.
Mulla on kaksi. Ne on hankittu pari vuosikymmentä sitten kun muumimukeja oltiin vasta alettu valmistaa. Olisi kiva tietää onko ne vanhat mukit arvokkaita mutta en ole koskaan vaivautunut ottamaan selvää.
Yhden. Sain sen vuosia sitten lahjaksi lapsilta. Muumimamma siinä leikkaa ruusuja ja keittelee jotain padassa.
Ehkä 10, kaikki lahjaksi saatu. Kun tyttö muuttaa pois kotoa, aion sysätä koko kasan hänelle mukaan. En oikein tykkää niistä.
Vierailija kirjoitti:
Reilut 30. Lakkasin ostamasta siinä vaiheessa, kun tuotanto siirtyi pois Suomesta.
Samoin teen itse. Koko tuote menetti merkityksensä.
Meillä on ehkä 20 ja vain siksi että mies on haalinut niitä. Hävettää tarjota vieraille kahvia niistä.
Meillä on kolme muumimukia jotka on saatu lahjaksi. Yhtään en ole itse ostanut :)