Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kilahti fb:n koira -ryhmässä, päätyi feissarimokiin ja nyt julkaisi selittelyvideon youtubessa

Vierailija
27.05.2016 |

http://www.feissarimokat.com/2016/05/ihmisen-paras-ystava/

Eipä siihen lisättävää.

Kommentit (175)

Vierailija
1/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sexy mimmi :)

Vierailija
2/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuon viestiketjun mutta en jaksa katsoa jonkun nobodyn puolustusvideota. Hirveää kielenkäyttöä ja uhkailua, joutikin ulos ryhmästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Moi kaikki, te varmaan tiedätte kuka mä oon." :D :D

Vierailija
4/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas somekohu ja someraivo mikä karkasi lapasesta. Eli ihmiset ei tietänyt asiasta taaskaan mitään ja päättivät sekaantua kahden ihmisen riitaan, jonka he on sopineet. Sitäpaitsi onko muuten sekään oikein levitellä toisesta perättömiä valheita ja keksiä niitä niinkuin moni on tehnyt tuon naisen kohdalla.

Nykyaikaa , ihmiset sotkeentuu asioihin josta he ei tiedä mitään.

Vierailija
5/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut katsoa koko pätkää. Kuinka monen vuoden koiranpitokokemus tällä neitokaisella oikein olikaan?

Vierailija
6/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin tälle jutulle jo siellä koirat -ryhmässä. Juttuhan jatkui ton feissarimokan jälkeen vaikka kuinka pitkään ja Jennin argumentit tai kielenkäyttö ei missään vaiheessa erityisesti muuttuneet. Lopulta se potkaistiin ulos ryhmästä, mut näemmä piti silti saada viimeinen sana. Kuinka huomionkipeä joku voi olla?

Vierailija
7/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä video

Vierailija
8/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kiihottavaa, kun kaunis nainen puhuu noin rumia...

Vierailija
9/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt moni ei tietenkään jaksa katsoa. Tärkeämpää oli päästä raivoamaan ja näyttämään moraalista ylemmyyttään ja keksiä suoranaisia valheita tuosta naisesta.

Eli halutaan raivota asian tiimoilla mistä ei tiedetä mitään.

Vierailija
10/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä tuota nuorison tapaa meikata. Näyttää ihan vajaalta.

Vierailija
11/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsoa, enkä varsinkaan kuunneella videota. Mutta ei se selittelemällä parane.

t.Axl

Vierailija
12/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En panis vaikka maksettais. OK onhan se nuori, kauniihko, mutta tollanen muovinen koirahullu ilmapää huomiohuora on niin suuri punainen vaate ettei rajaa.

M

Vierailija
13/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsia. Kyllä on kova paikka kasvaa nykymaailmassakin, kun ei ole saanut hyvää kotikasvatusta.

Vierailija
14/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videolla sanoi että poistettiin ryhmästä ennen kuin ehti sen enempää itseään puolustaa, vaikka feissarimokista päätellen on ehtinyt aika monta asiatonta viestiä kirjoitella asiallisen keskustelun sijaan. Etenkin jos keskustelu on vielä jatkunut pidempään kuin mitä feissarimokiin oli kopsattu.

En jaksanut katsoa videota minuuttia pidempään, vaikutti niin lapselliselta teiniltä, harmi että on näin julkisesti nolannut itsensä.

Vierailija
15/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa katsoa, enkä varsinkaan kuunneella videota. Mutta ei se selittelemällä parane.

t.Axl

Et tietenkään jaksa, koska katsomalla videon tajuaisit, että nainen ei ole antikristus joksi hänet on leimattu ja ymmärtäisit että kyseessä on ollut vain kahden ihmisen riita joka on hyvässä hengessä sovittu, riidasta vain tuli julkinen.

Eli saatiin taas someraivo aikaan ja se sitten oikeutti myös monien mielestä keksimään tuosta naisesta ties mitä paskaa ja valheita.

Vierailija
16/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhö, urpo.

Vierailija
17/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebookin perusteella tää seurustelee jonkun Hunksin kanssa, helposti löytyy myös ig, jossa mainostaa olevansa malli. Kovasti on siis yritystä, mutta kai sen julkisuuden saa myös koiraryhmässä kilahtamisen kautta

Vierailija
18/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon videon ja kyllä mun kävi vähän tuota neitoa sääli. Olisin kuitenkin odottanut, että olisi reilusti pyytänyt anteeksi, että homma lähti lapasesta, mutta sen sijaan tulikin vain selittelyä, miten "somessa kaikki ymmärretään väärin" ja "sanon varmaan pahasti, mutta semmonen mä nyt vaan oon".

Vierailija
19/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat puolustuskommentit täällä on ihan selkeesti kuin tämän neitokaisen itse kirjoittamia. :D

Vierailija
20/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuon videon ja kyllä mun kävi vähän tuota neitoa sääli. Olisin kuitenkin odottanut, että olisi reilusti pyytänyt anteeksi, että homma lähti lapasesta, mutta sen sijaan tulikin vain selittelyä, miten "somessa kaikki ymmärretään väärin" ja "sanon varmaan pahasti, mutta semmonen mä nyt vaan oon".

Ymmärrät toki, että tuo videokin on julkaistu sen ihmisen tilillä jonka kanssa se riita alkoi, he ovat sopineet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi