Kuvaile ekaa kertaa kun näit exäsi uuden naisen kanssa
Haluaisin kuulla tarinoita. Missä näit, kuinka kauan oli erosta kulunut, juttelitteko mitään yms? Mun mies jätti mut kuukausi sitten ja törmäsin häneen viikonloppuna ekan kerran eromme jälkeen. Kainalossa oli sellanen ylipainoinen, mun silmissä ruma naikkonen. Tää on tosi ilkeetä sanoa, mutta totta kai tollanen kolahtaa ja tuntuu pahalta, mutta tavallaan mulla ei tullut paska fiilis sen takia, kun näin että tuo nainen oli ulkoisesti niin kaukana siitä, mitä vaikka itse olen. Ja joo, varmasti hänellä on sitten parempi luonne kun mulla, kerta exä hänen kanssansa baarissa pyöri. :D
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Onpa erikoista kun kaikkien kirjoittajien exät seurustelee nykyään susirumien naisten kanssa :D. Miten voi olla mahdollista? Mun exällä on kyllä ihan kaunis ja kiva uusi nainen ( vaimo nykyään ).
Mietin ihan samaa. Miehet siis vaihtavat rumempiin, tyylittömämpiin ja lihavampiin naisiin :D Joku tässä ei nyt täsmää..
Mun miehen ex oli kyttäämässä miestäni tämän kotikadulla, kun näki meidät yhdessä. Huusi, miten ruma olen ja haukkui miehen mulle. Myöhemmin oli sitten kysynyt puhelimessa, jättikö mies hänet siksi, että halusi löytää kauniimman. Ehkä se kuitenkin johtui hänen luonteestaan...
Noh olin silloin nuori ja takana sellanen ero että mulle selvisi että parin vuoden aikainen poikaystävä oli pettänyt mua tai oikeestaan kai löytänyt uuden kun olimme vielä suhteessa (hän vielä edellisenä päivänä olisi minulle halunnut kihlasormuksen ostaa) ja kun tämä minulle selvisi niin hän jätti minut ja jätti kuin nallin kalliolle. Sanoi että ei edes rakasta minua ja kaikkea muuta paskaa ja sen jäljeen en saanut häneen enää yhteyttä.
Pari viikkoa tämän jälkeen menin kaverini kanssa (kaverini ja minun) kantabaariimme ja siellähän tää exän kuvatus oli nyxänsä kanssa. :( Pyysin kaveriani että menisi sanomaan exälleni että haluaisin vain pari sanaa vaihtaa kahden hänen kanssaan että saisi mielenrauhan. Ajattelin etten halua aiheuttaa konfliktia ja siksi en mennyt itse sanomaan. Exän nyxä oli tietoinen meidän seurustelusta iskiessään exäni. Noh exä ei suostunut luokseni tulemaan. Raivostuin sitten lopulta ja marssin heidän luokseen, sanoin pari valittua sanaa hänen spedeilystään ja siitä että hän kehtasi tuoda uuden akkansa minun ja ystäväni kantapaikkaan jossa hän ei ollut ennen käynyt mutta tiesi tämän ja heitin exän juoman hänen naamaansa. Lapsellisesti tehty joo mutta teki kutaa ja sainpahan heille nolon tilanteen. Itseäni ei hävettänyt vaan pää pystyssä kävelin ulos. Terkkuja!
En ollut tavannut koskaan ja he ovat jo eronneet. Mutta koetin aina sanoa lapselleni että hän suhtautuisi naiseen kuin ystävään. Ilmeisesti se ei onnistunut koska lapseni taisi olla aika ärhäkkä naiselle, vaikka kuinka koetin pehmitellä, puhua että tekisi vaikka joskus aamiaisen naiselle. Sillä tavalla harmittaa koska toivoin kuitenkin että eksäni saisi onnellisen lopun ja se nainenkin vaikutti kivalta, puheiden perusteella.
No mies ei ollut edes vielä ex, kun näin hänet uuden, tulevan tyttöystävän kanssa. Emme asuneet miehen kanssa yhdessä, mutta suhde oli kestänyt vuosia. Oli ystävänpäivä ja olin ostanut miehelle omasta mielestäni ihanan lahjan.
Ajoin lähikauppaan, oli pimeä talvi-ilta. Huomasin parkin toisella laidalla exän eli silloisen miehen auton ja mies oli tulossa/menossa autolle. Hän jutteli siinä,pihalla kauniin, hoikan naisen kanssa ja katulampun valossa näin molempien nauravan ja tuijottavan toisiaan silmiin. Huomasin heti, että nainen ei ollut mikään nobody miehelle eikä päinvastoin.
Nousin kuitenkin pystypäin autosta ja kävelin heidän ohitseen kauppaan. Tervehdin miestä hymyillen, mies hädin tuskin nyökkäsi.
Hän oli kuin olisin ollut kuka tahansa. Jälkikäteen hän tuli meille kuin ei mitään. Ei sanallakaan selitystä, en kyllä kysynytkään.
Ystävänpäivälahja jäi antamatta, se taitaa olla vieläkin tuolla kaapissa, vaikka olen ollut toisen kanssa onnellisesti naimisissa viisi vuotta.
Näin eksän uuden naisen kanssa käsi kädessä kaupungilla pari päivää meidän eron jälkeen. Tuli fyysisesti ja henkisesti todella huono olo, tuntui että maailmani murenee. Olin siis aivan rikki kun erottiin, ja eksän näkeminen toisen kanssa niin nopeasti eron jälkeen oli kuin joku olisi iskenyt puukon vatsaani ja vetänyt sisuskaluja ulos. Ja tuon naisen takia siis eksäni jätti minut.
Minun exäni toi uuden naisen meidän yhteiseen kotiin, olisko erosta ollut kahta viikkoa. Ei todellakaan ollut mitään sanottavaa.
Erosta oli muutama kuukausi, ja törmäsin heihin bileissä. Oli kummallista, miten kovaa se vihlaisi, vaikka kuvittelin jo päässeeni erostamme suhteellisen hyvin yli. Aika nopeasti ajatukseen kuitenkin tottui, ja ollaan edelleen ystäviä.
Olihan se melkoinen hetki myös toisella kertaa. Olin eronnut ja seurustelin tosi kivan miehen kanssa. Mies sanoi, että kun lapset on pieniä, ei halua perustaa mitään uutta perhettä. Niin minä olin omien lasteni kanssa hänen luonaan, kun hänen lapsensa olivat äidillään. Harvoin tavattiin kahdestaan. Seurustelu päättyi, mutta mies lupasi, että ottaa vielä yhteyttä, kunhan on valmis perustamaan yhteisen kodin. Olihan se yllätys, kun hän tuli pari vuotta myöhemmin kaupassa vastaan kahden pienen lapsen ja heidän äitinsä kanssa. Hän esittelikin meidät toisillemme. En malttanut olla sanomatta: "Ai NYT sä sitten oot valmis perustamaan uuden perheen". Mies meni ihan hämilleen ja kiidätti naisen ja lapset pois.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla tarinoita. Missä näit, kuinka kauan oli erosta kulunut, juttelitteko mitään yms? Mun mies jätti mut kuukausi sitten ja törmäsin häneen viikonloppuna ekan kerran eromme jälkeen. Kainalossa oli sellanen ylipainoinen, mun silmissä ruma naikkonen. Tää on tosi ilkeetä sanoa, mutta totta kai tollanen kolahtaa ja tuntuu pahalta, mutta tavallaan mulla ei tullut paska fiilis sen takia, kun näin että tuo nainen oli ulkoisesti niin kaukana siitä, mitä vaikka itse olen. Ja joo, varmasti hänellä on sitten parempi luonne kun mulla, kerta exä hänen kanssansa baarissa pyöri. :D
Olin onnellinen, että hän on löytänyt jonkun ja on onnellinen. Minäkin löysin. Vaikka rakastimme niin kovasti toisiamme ja varmaan vieläkin. Exän uusi tosin halusi ajatella, että hän oli minulle vaikea asia, mikä tuntui todella satuttavalta.
Törmättiin neuvolassa 4 kk eron jälkeen. Olin menossa uusimaan ehkäisyä, ex talutti käsikynkässä hyvin pitkällä raskaana olevaa naista. Moikkasimne, olin hieman ihmeissäni, mutta en kysynyt mitään. Jälkeenpäin kuulin, että oli pettänyt minua ja oman lapsensa äitiä oli siellä neuvolassa käyttämässä. Mietin vain, milloinkohan ex olisi kertonut minulle lapsesta jos en olisi jättänyt häntä ensin?
Minulta on jäänyt kokonaan tuo tilanne kokematta! Edes kuvia uusien kanssa en ole nähnyt. Yksi ex on kuollut auto-onnettomuudessa, yksi asuu toisella paikkakunnalla eikä muutenkaan vedä naisia puoleensa (on katkera ja vaikea ihminen), ja yksi, hirveä häntäheikki, asuu toisessa maassa. Olisi kiinnostavaa tietää, miten siinä tilanteessa reagoisi. Uutta kohtaan tuntisin varmaan sääliä ja sympatiaa, ja jollain tavalla varmasti vertaisin itseäni uuteen naiseen. Tuskin mitään mustasukkaisuutta kokisin kun olen itse onnellisesti kihloissa, mutta jotain jännitettä tilanne varmasti loisi.
Minä kans ihmettelen näitä susirumia nykyisiä naisia :) Itse harrastin tuota nuorempana, kun tunsin katkeruutta ja todellisuudessa pidin naisia hyvännäköisinä, mutta yritin lohduttaa itseäni haukkumalla heitä. Nykyään olen päässyt tuosta tavasta yli ja olen onnellinen heidän puolestaan. Minä taas itse olen mieheni pyöreä nykyinen, jos vertaa miehen exään, jolla on täydellinen mallinvartalo. Heidän erosta jo vuosia ja nainen on uuden miehensä kanssa naimisissa ja heillä lapsia ja olen silti se ruma lihava uusi nainen. Ruma en ole, miehen mukaansa nätti ja kiltin näköinen ja sekös sieppaa exää, jolla on aina naama norsun sillä. Ulkonäöllä ei pääse kovin pitkälle, jos sisältä on mätä eikä osaa rakkaudella kohdella ihmisiä ympärillään :)
Mun ex-aviomies ei ole vieläkään saanut naista, vaikka erosta on jo viisi vuotta. :D
En oikeasti muista. Ei tuntunut yhtään miltään todennäköisesti. Varmaan moikkasin tavallisesti ja ajattelin ett toivottavasti ovat onnellisia. Suunnittelin pitkään eroa ja olin vain helpottunut kun lopulta erottiin. Mitään tunteita ex:ää kohtaan ei ollut enää siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kans ihmettelen näitä susirumia nykyisiä naisia :) Itse harrastin tuota nuorempana, kun tunsin katkeruutta ja todellisuudessa pidin naisia hyvännäköisinä, mutta yritin lohduttaa itseäni haukkumalla heitä. Nykyään olen päässyt tuosta tavasta yli ja olen onnellinen heidän puolestaan. Minä taas itse olen mieheni pyöreä nykyinen, jos vertaa miehen exään, jolla on täydellinen mallinvartalo. Heidän erosta jo vuosia ja nainen on uuden miehensä kanssa naimisissa ja heillä lapsia ja olen silti se ruma lihava uusi nainen. Ruma en ole, miehen mukaansa nätti ja kiltin näköinen ja sekös sieppaa exää, jolla on aina naama norsun sillä. Ulkonäöllä ei pääse kovin pitkälle, jos sisältä on mätä eikä osaa rakkaudella kohdella ihmisiä ympärillään :)
Itse olet mätä kun haukut muita. Ja ruma tottakai myös sehän näkyy päällepäin.
Kyseessä oli vasta tapailuvaihe, joten mies siis ollut nykyinen eikä ex. Tunsin kuitenkin orastavaa rakastumista. Menin miehen kanssa tanssimaan kaupungin kuumimpaan yökerhoon. Sielläpä sattuikin olemaan miehen vanhoja tuttuja, joista siihen vaaleaan mies ihastui. Jäin kuin alli kalliolle. Katselin heidän tanssiaan ja muistan hyvin kappaleenkin mikä juuri silloin soi. Pyörtyminen oli lähellä.
Kelju juttu oli kuitenkin ehtinyt tapahtua. Paljastui, että minulla oli klamydia. Hommasin lääkkeet itselleni ja miehelle. Sain syytkin niskoilleni, vaikka olin liki seksiä harrastamaton. Kohtasin miehen etäisesti vielä monet kerrat monen vuoden ajan ja aina hän vaikutti siltä kuin olisi kaivannut minua. Kului todella monta vuotta ja sitten tuli tilanne, että juttelimme menneistä ajoista. Hän kertoi, että ei ollut päässyt yli siitä klamydia-jutusta ja siksi ei ollut palannut luokseni. Huvittavaa, koska hän sen itse tartutti.
Olipa hassu juttu näin kirjoitettuna. Mutta silloin nuorena rakastuneena maailma tuntui musertuvan.
Näin lasteni isän uuden naisensa kanssa vasta muutama kuukausi eron jälkeen. Tieto uudesta naisesta jo aikaisemmin oli pahempi kuin nähdä heidät yhdessä, kerron miksi :)
Ajoin autolla ja näin että exän auto tulee vastaan. Aurinko paistoi takaani todella kirkkaasti joten näin heidät selvästi, he eivät tainneet huomata minua ollenkaan. Nainen selvästi nalkutti vihaisen näköisenä jostain ja exän ilme - voi luoja, tunnistin heti! Mies oli niin vittuuntuneen näköinen :D
Minä nauroin loppumatkan kotiin. Eikä niillä se suhde kauan kestänytkään. Myöhemmin ystäväni kertoi työpaikkansa uudesta työntekijästä. Sanoi että on omituisin ihminen mitä on koskaan tavannut. Siinä jutellessa kävi ilmi että kyseessä oli tämä exäni uusi nainen. Lapsia kävi sääliksi että joutuivat sellaisen ihmisen kanssa tekemisiin. Exälle ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet mätä kun haukut muita. Ja ruma tottakai myös sehän näkyy päällepäin.
Missä kohtaan haukuin ketään? :) Jos kohtelee ihmisiä huonosti, pettää parhaan kaverin kanssa, halveksii, alistaa ja kontrolloi ja yrittää samaa vuosien jälkeen niin ei siinä auta vaikka olisi kuinka nätti vai väitätkö, että ulkonäöllä saa kaiken anteeksi? Ruma en ole, vaikka en olekaan mallin mitoissa. Taisi vain kolahtaa itseesi se että pelkällä ulkonäöllä ei voi valita ihmisiä. Onneksi nämä ulkoisesti kauniit ja sisältä ei niin kauniit on todella harvinaisia ja suurin osa ihmisistä on kaiken kaikkiaan hyviä :)
Olin yökerhossa töissä ja törmäsin siihen että eksä repii uutta tyttöystäväänsä hiuksista samalla tavalla kun kohteli minua mustasukkaisena aina vedettyään kännit. Olin oikeasti pahoillani uuden tyttiksen puolesta ja onnellinen siitä että itse olin päässyt siitä suhteesta eroon! Jotkut ei vaan muutu koskaan..