Kuvaile ekaa kertaa kun näit exäsi uuden naisen kanssa
Haluaisin kuulla tarinoita. Missä näit, kuinka kauan oli erosta kulunut, juttelitteko mitään yms? Mun mies jätti mut kuukausi sitten ja törmäsin häneen viikonloppuna ekan kerran eromme jälkeen. Kainalossa oli sellanen ylipainoinen, mun silmissä ruma naikkonen. Tää on tosi ilkeetä sanoa, mutta totta kai tollanen kolahtaa ja tuntuu pahalta, mutta tavallaan mulla ei tullut paska fiilis sen takia, kun näin että tuo nainen oli ulkoisesti niin kaukana siitä, mitä vaikka itse olen. Ja joo, varmasti hänellä on sitten parempi luonne kun mulla, kerta exä hänen kanssansa baarissa pyöri. :D
Kommentit (136)
Moikattiin exän kanssa iloisesti yhdessä baarissa viime kesänä ja nainen kyttäsi murhanhimoisesti minua koko illan. Jos exäni liikahti edes johonkin suuntaan kyttäsi vuorotellen meitä. Eipä ollut naisella pelkoon aihetta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kans ihmettelen näitä susirumia nykyisiä naisia :) Itse harrastin tuota nuorempana, kun tunsin katkeruutta ja todellisuudessa pidin naisia hyvännäköisinä, mutta yritin lohduttaa itseäni haukkumalla heitä. Nykyään olen päässyt tuosta tavasta yli ja olen onnellinen heidän puolestaan. Minä taas itse olen mieheni pyöreä nykyinen, jos vertaa miehen exään, jolla on täydellinen mallinvartalo. Heidän erosta jo vuosia ja nainen on uuden miehensä kanssa naimisissa ja heillä lapsia ja olen silti se ruma lihava uusi nainen. Ruma en ole, miehen mukaansa nätti ja kiltin näköinen ja sekös sieppaa exää, jolla on aina naama norsun sillä. Ulkonäöllä ei pääse kovin pitkälle, jos sisältä on mätä eikä osaa rakkaudella kohdella ihmisiä ympärillään :)
Itse olet mätä kun haukut muita. Ja ruma tottakai myös sehän näkyy päällepäin.
Missä kohtaan haukuin ketään? :) Jos kohtelee ihmisiä huonosti, pettää parhaan kaverin kanssa, halveksii, alistaa ja kontrolloi ja yrittää samaa vuosien jälkeen niin ei siinä auta vaikka olisi kuinka nätti vai väitätkö, että ulkonäöllä saa kaiken anteeksi? Ruma en ole, vaikka en olekaan mallin mitoissa. Taisi vain kolahtaa itseesi se että pelkällä ulkonäöllä ei voi valita ihmisiä. Onneksi nämä ulkoisesti kauniit ja sisältä ei niin kauniit on todella harvinaisia ja suurin osa ihmisistä on kaiken kaikkiaan hyviä :)
Ei ole totta tuo luultavasti ollenkaan. Mies valehtelee ja hakee säälipisteitä. Joutui tyytymään alemman luokan naiseen joka panettele muita läpimädäksi.
Enpä jaksa enempää takertua tähän, mun maailmaa ei onneksi kosketa provon arvio alemman luokan naisesta. Toivottavasti sullakin jatkuu päivä edes vähän paremmin eikä kaikki aika kulu tälläiseen :)
Voi kun näkisinkin, niin olisi ehkä äijällä isompi kiire korjata tavaransa nurkistani. Erottiin toki ystävinä, mutta olen kohta vuoden katsellut sitä, kuinka hakee tavaransa "pian".
Eipä uus tyttis uskaltautunut esittäytymään, näyttäytymään eikä edes puhelimessa puhumaan. Olisin vain kiittänyt, että ryhtyi vapaaehtoisesti uudeksi uhriksi narsisti-miehelleni. Tosin olisin saattanut haukkuakin, niin huonosti hoiti hommansa, että mies jaksoi vielä roikkua vuosia perässäni. Mies oli 10 vuotta naimisissa tyttiksen kanssa, hankkivat lapsen ja erosivat, mutta vieläkään en ole tyttistä tai edes hänen kuvaansa nähnyt. Heidän tyttärensä olen nähnyt miehen matkassa. Ja tyttiksen siskon olen nähnyt oikeudessa, siellä tyttiksen sisko oli puolustamassa rapajuoppoa eksääni muka loistavaksi isäksi, hih mitä idiootteja. Olis ehkä uuden nuoren tyttiksenkin kannattanut olla paikalla, nyt sulki silmänsä ja korvansa, ja teki samat virheet kuin minä ja minun edeltäjäni. Mutta kaikista hassuinta on, etten edes halua nähdä tyttistä, ei kiinnosta. Niin hyvin pääsin eksästä eroon, ei jäänyt pientäkään katumusta erosta, vain selviytyjän voittoisa fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun näkisinkin, niin olisi ehkä äijällä isompi kiire korjata tavaransa nurkistani. Erottiin toki ystävinä, mutta olen kohta vuoden katsellut sitä, kuinka hakee tavaransa "pian".
Itse tein niin, että pakkasin äijän kamat pahvilaatikkoon, nostin terassille ja sanoin, että jos ei hae 2 vuorokauden sisällä, heitän roskiin. Oli kuulemma hakenut poliisien kanssa, itse en tietenkään ollut tuolloin kotona. En käsitä, mitä oli valehdellut poliiseille, että oli saanut nämä mukaansa. Varmaan olivat noloina koko lössi. Omia tavaroitani (vaatteita, huonekaluja) miehen mökiltä en ole saanut tähän päivään mennessä.
Mutta ei haittaa, romuahan ne vaan on. Rahalla saa uusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa erikoista kun kaikkien kirjoittajien exät seurustelee nykyään susirumien naisten kanssa :D. Miten voi olla mahdollista? Mun exällä on kyllä ihan kaunis ja kiva uusi nainen ( vaimo nykyään ).
Mietin ihan samaa. Miehet siis vaihtavat rumempiin, tyylittömämpiin ja lihavampiin naisiin :D Joku tässä ei nyt täsmää..
Jos mies vaihtaa rumempaan ja lihavampaan, mutta nuorempaan ja tyhmempään, veikkaan että kyseessä on joku moniongelmainen, joka tarvii tyhmemmän tyttöystävän, että valeet menee läpi.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-aviomies ei ole vieläkään saanut naista, vaikka erosta on jo viisi vuotta. :D
Kertoo ehkä susta enemmän kuin eksästä, jolle jäänyt hirveet kauhut naisista...
Mä näin baarissa, kun mies tarkoituksella toi sen sinne tietäen mun olevan just silloin siellä. Tosin kyse oli mua vanhemmasta hirveästä haahkasta, jonka kanssa mies oli pettänyt mua selän takana jo vuosia. Sellainen elähtänyt vanha baarityrkkyhän se.
Itselläni oli uusi tapailumies, jonka kanssa ei mitään vakavaa kuitenkaan. Exän "uusi" alkoi uhota mulle ja teki kyllä mieli kertoa sille totuuksia miehestäni eli kuinka se on väkivaltainen ja epäluuloinen hullu, mutta eihän se akka olisi uskonut. No nyt on saanut tuta sen ja ovat jo eronneet. Menivät melkein heti kihloihin, kun mies kuuli minulla olevan uusi, kostoksi siis. Ex siis koitti mua takaisin vaikka kuinka pitkään ja tuo naisen raahaaminen paikalle oli yksi ärsytysyritys lisää. Ex sanoi jälkeenpäin, että kyllä hänkin naisia saa - heh heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosta oli varmaan vuosi kun näin ex-mieheni sen naisen kanssa jonka vuoksi jätti perheensä ja nainen oli ihan kuin miehen äiti! Hetken oikeasti luulin hänen olevan äitinsä kanssa liikenteessä. Oli jotenkin helpotus todeta että enhän minä olisi ikinä riittänytkään miehelle kun olen hänen äitinsä täysi vastakohta.
Tämä! Exäni uusi vaimo on lyhyt, aikas leveäperäinen ja suu mutrussa jöröttää aivan kuin exän äiti!
Hahaa, tämän takia mulla ei onnannut eksän kanssa. Sen äiti oli tyhmä, pitkä juoppo muija, joka kieriskeli ihan avoimesti koko ajan itsesäälissä, ja kertoili intiimeistä vaivoistaan. Aivan päinvastainen kuin minä. Minä muistutin enemmän eksän pirteää, reipasta mummua.
Vierailija kirjoitti:
Mä edelleen odotan sitä hetkeä. Ihan oikeasti odotan, innolla jopa.
Mutta kun se on niin helvetin ääliö että keskittyy edelleen mun perässä roikkumisessa ja mun häiriköinnissä ettei se taida ketään saada. :( Harmi, uusi ihastus voisi helpottaa mun tilannetta. Toisaalta pelkäisin kokeeko uusi nainen saman kohtalon sen sekopään käsissä kuin mä...
Niin siis erosta on reilu seitsemän vuotta että ei pitäisi ihan tuoreita haavoja olla...
Voin kokemuksesta kertoa, ettei uuden uhrin kaltoinkohtelu haittaa yhtään. Helpotus vaan, kun itse pääsi irti.
Varsinkin kun uusi ei halunnut kuulla yhtään varoituksen sanaa.
Pizzaeater666 kirjoitti:
Totesin vaan että no eipä ole merta edemmäs kalaan mennyt, oli muuten niin saman näköinen kun meikäläinen, saman tyylisiä vaatteita tms. JA VIELÄ KAUPAN PÄÄLLE KAIMANI :-------DDD
Mua kans kylmäs kun yhdellä miehellä jonka kanssa olin käynyt yksillä(!) treffeillä, oli pian mun jälkeen mun näköinen ja saman niminen tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa erikoista kun kaikkien kirjoittajien exät seurustelee nykyään susirumien naisten kanssa :D. Miten voi olla mahdollista? Mun exällä on kyllä ihan kaunis ja kiva uusi nainen ( vaimo nykyään ).
Ja tosi monella on uusi jo muutaman kuukauden päästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kans ihmettelen näitä susirumia nykyisiä naisia :) Itse harrastin tuota nuorempana, kun tunsin katkeruutta ja todellisuudessa pidin naisia hyvännäköisinä, mutta yritin lohduttaa itseäni haukkumalla heitä. Nykyään olen päässyt tuosta tavasta yli ja olen onnellinen heidän puolestaan. Minä taas itse olen mieheni pyöreä nykyinen, jos vertaa miehen exään, jolla on täydellinen mallinvartalo. Heidän erosta jo vuosia ja nainen on uuden miehensä kanssa naimisissa ja heillä lapsia ja olen silti se ruma lihava uusi nainen. Ruma en ole, miehen mukaansa nätti ja kiltin näköinen ja sekös sieppaa exää, jolla on aina naama norsun sillä. Ulkonäöllä ei pääse kovin pitkälle, jos sisältä on mätä eikä osaa rakkaudella kohdella ihmisiä ympärillään :)
Itse olet mätä kun haukut muita. Ja ruma tottakai myös sehän näkyy päällepäin.
Missä kohtaan haukuin ketään? :) Jos kohtelee ihmisiä huonosti, pettää parhaan kaverin kanssa, halveksii, alistaa ja kontrolloi ja yrittää samaa vuosien jälkeen niin ei siinä auta vaikka olisi kuinka nätti vai väitätkö, että ulkonäöllä saa kaiken anteeksi? Ruma en ole, vaikka en olekaan mallin mitoissa. Taisi vain kolahtaa itseesi se että pelkällä ulkonäöllä ei voi valita ihmisiä. Onneksi nämä ulkoisesti kauniit ja sisältä ei niin kauniit on todella harvinaisia ja suurin osa ihmisistä on kaiken kaikkiaan hyviä :)
Ei ole totta tuo luultavasti ollenkaan. Mies valehtelee ja hakee säälipisteitä. Joutui tyytymään alemman luokan naiseen joka panettele muita läpimädäksi.
Enpä jaksa enempää takertua tähän, mun maailmaa ei onneksi kosketa provon arvio alemman luokan naisesta. Toivottavasti sullakin jatkuu päivä edes vähän paremmin eikä kaikki aika kulu tälläiseen :)
Nuo on niin tyypillisiä lihavien juttuja että kaunis on läpimätä. Mieskin mukana jutussa kun ei saa kaunista naista pidettyä ja ottaa jonkun norsua muistuttavan.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-aviomies ei ole vieläkään saanut naista, vaikka erosta on jo viisi vuotta. :D
Jännä, että se naurattaa sinua.
Minunkin exäni on yksin, kun jätin hänet, eikä hän ole löytänyt ketään. Se säälittää hirveästi minua ja myös lapsia, koska iskä on niin yksinäinen. He haluavat sen takia viettää isän luona paljon aikaa, joka on hienoa.
Hän on hyvä mies, mutta me emme vaan pystyneet elämään yhdessä, minä olin väärä hänelle.
Toivon sydämestäni, että hän löytäisi jonkun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa. Miehet siis vaihtavat rumempiin, tyylittömämpiin ja lihavampiin naisiin :D Joku tässä ei nyt täsmää..
Kauneus on katsojan silmässä.
Mentiin kolmestaan raflaan syömään. Jännitti toki tavata uusi nainen, mutta hyvin sujui tutustuminen. Hyviä ystäviä ollaan nykyään kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Tai ei ole ottanut naista vaikka olisi saanutkin..
Itse mietin, mitä sanoisin siskoni exän nykyiselle, jos nähtäsiin. Kyseinen raukka yh varmaan luulee löytäneensä kultakimpaleen, mutta valitettavasti mies ei ole sitä, mitä antaa alkuun ymmärtää olevansa. Haluaisin jotenkin sanoa tuolle naiselle, että varjele sydäntäsi. Mutta rakastuneena tuskin minua kuuntelisi, luulisi vain, että haluan tuhota heidän suhteensa.
Vierailija kirjoitti:
Olin blondi, exän uusi nainen oli blondi, vähän lyhyempi ja tukevampi vain kuin minä. Tyyli oli tällä uudella naisella kyllä mielestäni huonompi kuin mulla :D Käärmekuvioista bootsia yms. Vähän sellainen Fiorella meets Guessin-kilikili-nastaa-ketjua-niittiä-laukku -tyyli. Itse olin/olen enemmän Marimekon olkalaukku ja ballerinat -tyyppiä.
Huisia! Sehän se onkin tuikitärkeää, että mistä on laukut ja kamppeet ostettu! Vautsi vau!
Ehkä miehesi on nyt löytänyt jonkun, jossa on vähän enemmän syvyyttä ihmisenä..