Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile ekaa kertaa kun näit exäsi uuden naisen kanssa

Vierailija
26.05.2016 |

Haluaisin kuulla tarinoita. Missä näit, kuinka kauan oli erosta kulunut, juttelitteko mitään yms? Mun mies jätti mut kuukausi sitten ja törmäsin häneen viikonloppuna ekan kerran eromme jälkeen. Kainalossa oli sellanen ylipainoinen, mun silmissä ruma naikkonen. Tää on tosi ilkeetä sanoa, mutta totta kai tollanen kolahtaa ja tuntuu pahalta, mutta tavallaan mulla ei tullut paska fiilis sen takia, kun näin että tuo nainen oli ulkoisesti niin kaukana siitä, mitä vaikka itse olen. Ja joo, varmasti hänellä on sitten parempi luonne kun mulla, kerta exä hänen kanssansa baarissa pyöri. :D

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exään törmäsin jo viikon kuluttua erosta. Ei ollut uutta naista onneksi sillon käsikynkässä. Ei juteltu, muttam uistan sen tunteen aina. Pidättelin itkua ja esitin coolia, vaikka oikeasti teki mieli hypätä toisen syliin ja itkeä ja rukoilla ottamaan takasin.

Vierailija
2/136 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli alempaa tasoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin että hyvä, nyt ei enää soittele ja roiku perässä. Onnea vaan hänelle!

Vierailija
4/136 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt. Näin vain hänen muutamia hoitojansa ennen kuin sitoutui niiden jälkeen.

Vierailija
5/136 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin exän myöskin baarissa ekan kerran eron jälkeen. Sillon erosta oli joitakin viikkoja. Itse juttelin jonkun miehen kanssa baaritiskillä ja exä käveli ohi. Eipä siinä, en uskaltanut silmiin katsoa.

Vierailija
6/136 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kertoa tarinoita siitäkin kun näkee jonkun "hoidon" kanssa. Otsikko antaa ehkä virheellisen kuvan siitä että pitäisi olla joku vakituinen uusi nainen. Mutta yhtä pahasti se kirpasee se hoitokin. En minäkään usko, että exä muutamaa yötä kauempaa tuota ekan viestin naista katselee. -ap

Vierailija
7/136 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ihmettele miksi olet entistä elämää... sulla on kieltämättä aika mätä sielu kun menet puhumaan täysin sinulle tuntemattomasta ihmisestä noin!

olisiko peiliin katsomista . ...

Vierailija
8/136 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen exä oli nähnyt minut ja mieheni jossain, sai slaagin ja soitti itkien että kuka tahansa muu mutta ei minä (käy siis exälle exänsä nyxäksi). Tästä meni noin viikko ja olivat törmänneet, niin exä oli kertonut että hänkin on löytänyt uuden mutta suhde on vain seksiä. Ok? Tyylikkäästi hoidettu. Haluaisin kyllä kuulla hänen kuvauksensa näistä tilanteista.

Vierailija
9/136 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman haikea fiilis mut samalla olin iloinen hänen puolestaan.

Toiselta exältä voisin ***** ******* ****, jos näkisin hänet jonkun naisen kanssa yrittäisin viestip naiselle että mies on sekaisin.

Vierailija
10/136 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vielä nähnyt mutta tahtoisin kertoa uudelle naiselle että jos se lyö häntäkin..se lyö toiste myös.

turpaan tuli ja kusikin päälle kun viinaa veti..

insinööri turusta .. terkut vaan Heidille et uus ukkos on ollu putkassa kun se veti turpaan .. varo! alkuhuuma ja hän näyttää parhaat puolet. niin ja tää mies on pettänyt KAIKKIA sen tyttöystäviä.. !! ihan joka ikistä!

ei mikään unelma mies vaikka antaa ymmärtää muuta..

EI OO IKÄVÄ!!

Vierailija
11/136 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

enpä ihmettele miksi olet entistä elämää... sulla on kieltämättä aika mätä sielu kun menet puhumaan täysin sinulle tuntemattomasta ihmisestä noin!

olisiko peiliin katsomista . ...

Ja itse haukut aloittajaa edes näkemättä hänen tekstinsä perusteella mätä sieluksi? Eli olisiko sinulla peiliin katsomisen paikka? Taidat olla lihava kun niin kolahti?

Vierailija
12/136 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

B

Vierailija
13/136 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta kestänyt parisuhde loppui kun mies löysi 10 vuotta nuoremman.

Näin sen PoriJazzeilla, kun olin siellä tyttäreni kans, ja tytär tämän heinin tunnisti. Äimistyin; sisäänkasvaneet hampaat, hiiren naama, kaameesti kajalia, goottiasu yli kolmekymppisellä, harvat hiukset, halvasti värjätty punaiseksi.

Hävetti. Miten mun eksä on voinut niinko mitenkään olla ton kanssa. Ja ilmeisesti on edelleen.

Vierailija
14/136 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin moi ja hymyilin kun nähtiin kaupassa puoli vuotta erosta. Miehen nyxä ei tervehtinyt eikä tervehdi vieläkään, erosta jo kahdeksan vuotta. En siis pysähdy juttelemaan, exän kanssa on hyvät välit muuten.

Vierailija
15/136 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme eronneet jo muutama kk aiemmin ja olimme kyllä tekemisissä lasten takia. Emme olleet riidoissa eron jälkeen. Aavistelin, että hänellä on uusi nainen, mutta en ollut varma.

Menin kultasepänliikkeeseen ostamaan kummilapselle rippilahjaa. Katselin tiskillä koruja ja jostain syystä nostin katseeni vastapäiselle tiskille. Siinä seisoi eksäni uuden naisensa kanssa katselemassa sormuksia.

Minulle tuli hirveä pakokauhu ja painuin ulos kaupasta. Itkin aivan hervottomasti, tuntui niin hirveältä. En siis halunnut eksää takaisin tai mitään, mutta jotenkin tuo tuntui niin lopulliselta, en tiedä. Ehkä myös ajattelin, että uusi nainen halusi hirveän nopeasti kihloihin, koska mieheni oli varakas.

Liitto ei kestänyt, nyt eksä sekä minä olemme onnellisesti naimisissa tahoillamme ja ystäviä.

Vierailija
16/136 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eksän ja sen uuden baarissa. Tyttö tuli moikkaamaan ja juteltiin hyvällä mielellä niitä näitä. Ei sen kummempaa. Eksä oli hyvä tyyppi ja niin oli uusi tyttökin, sopivat hyvin yhteen.

Vierailija
17/136 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex tuli paikkakunnalleni festareille uuden tyttöystävänsä kanssa ja soitti että nähdäänkö. Oltiin siis pidetty eron jälkeen yhteyttä muutoinkin. Mentiin johonkin baariin istuskelemaan ja juttelemaan, tyttö oli ihan mukavan oloinen ja sievä vaikka heidän suhteensa ikävissä merkeissä sittemmin päättyikin. Jossain vaiheessa he vaihtoivat pari pusua ja vähän ihmettelin kun sen näkeminen ei tuntunut miltään. Lähinnä olin iloinen exän puolesta kun hän tuntui olevan eron jälkeenkin vielä niin kiinni minussa, jälkikäteen ajateltuna olisi tietenkin pitänyt laittaa itse välit jäihin joksikin aikaa, mutta en sitä silloin tajunnut.

Vierailija
18/136 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä eron jälkeen. Hain entisestä asunnosta omia tavaroita... Siellä sängyn päällä istui. Moikkasin ja meinasin sanoa, että juokse niin kauas kun kerkeät. Pidin kuitenkin suuni. Ei tuntunu oikeastaan miltään :)

Vierailija
19/136 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kertoa tarinoita siitäkin kun näkee jonkun "hoidon" kanssa. Otsikko antaa ehkä virheellisen kuvan siitä että pitäisi olla joku vakituinen uusi nainen. Mutta yhtä pahasti se kirpasee se hoitokin. En minäkään usko, että exä muutamaa yötä kauempaa tuota ekan viestin naista katselee. -ap

Olen se joka ensin mainitsi hoidot. Ajattelin, että ex tosiaan pitää blondeista, mistä joskus puhui. Kaikki olivat tukevia minun jälkeeni, ehkä ei saanut laihaa enää tai pitää muhkummistakin. Ei kirpaissut onneksi, koska minä jätin ja näin pari vuotta myöhemmin voi jo varmuudella sanoa, että onneksi. Tunteita oli, mutta ei tarpeeksi.

Vierailija
20/136 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mietin, niin en ole kumpaakaan aikuisiän pidemmästä suhteesta tainnut nähdä uusien hoitojen kanssa. Eka alkoi seurustelemaan noin puoli vuotta eromme (2009) jälkeen, ovat nyt naimisissa ja lapsia on, mutta olen vain kerran nähnyt tämän naisen, vaikka siis minulla ja exällä on kaksi yhteistä lasta! =D Ei vaan ole tullut törmättyä, exän kanssa aika jäätävät välit emmekä mekään asiaksemme törmäile missään, lasten asiat hoituvat viestein, kumpikin vältämme enempää yhteydenpitoa kun emme vaan tule toimeen. Naista vastaan minulla ei ole mitään, lasten kertoman perusteella oikein mukava nainen. =)

Toisesta pidemmästä suhteesta (ei lapsia) erosin vuosi sitten, jonka jälkeen mies löysi nopeasti uuden ja muutti hänen kanssaan toiselle paikkakunnalle, joten ei ole tarvinnut törmäillä. Se varmaan kirpaisisi, ainakin tieto uudesta kirpaisi todellakin, mutta sen verran aikaa siitäkin erosta että varmaan pystyisin ihan coolisti moikkaamaan molempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan