Kuvaile ekaa kertaa kun näit exäsi uuden naisen kanssa
Haluaisin kuulla tarinoita. Missä näit, kuinka kauan oli erosta kulunut, juttelitteko mitään yms? Mun mies jätti mut kuukausi sitten ja törmäsin häneen viikonloppuna ekan kerran eromme jälkeen. Kainalossa oli sellanen ylipainoinen, mun silmissä ruma naikkonen. Tää on tosi ilkeetä sanoa, mutta totta kai tollanen kolahtaa ja tuntuu pahalta, mutta tavallaan mulla ei tullut paska fiilis sen takia, kun näin että tuo nainen oli ulkoisesti niin kaukana siitä, mitä vaikka itse olen. Ja joo, varmasti hänellä on sitten parempi luonne kun mulla, kerta exä hänen kanssansa baarissa pyöri. :D
Kommentit (136)
2 exää:
- nuoruuden poikakaveri löysi uuden. Jätti minut vasta kun juttu uuden naisen kanssa oli ns. varmalla pohjalla. Olin erosta ihan rikki, olin vielä niin rakastunut exääni. Tulivat kadulla vastaan käsi kädessä. Tuntui kuin puukko olisi työnnetty sydämeeni ja olin purskahtaa itkuun. Loppupäivä meni paskoissa fiiliksissä.
- ex-avomies: minä jätin. Ei tuntunut miltään kun tuli nyxänsä kanssa vastaan. Kiinnostus hänen eläänsä kohtaan oli pyöreä nolla, ei kiinnostanut olla edes ystävä. En siis ollut kiinnostunut millaisen ihmisen kanssa oli tai on yhdessä.
Näin n. vuosi eron jälkeen. Säälitti se nainen. Ei varmasti silloin vielä tiennyt millaista henkistä väkivaltaa, sairaalloista mustasukkaisuutta ja lievää väkivaltaa luultavasti tulisi vielä kokemaan. Niin ja liekkö ex edes kertonut olevansa tuhkamuna. Omasta puolesta ei harmittanut pätkääkään.
Mieheni ex näki meidät yhdessä lasten luistelunäytöksessä noin pari kk erosta. Tästä alkoi sairas myllytys ja kyttääminen jota on nyt jatkunut 4 vuotta. Exällä on jo uusi mies mutta kyttääminen ei lopu. Viikoittain joko hän tai hänen äiti laittaa viestiä jossa haukkuu minua perättömästi tai muuten keksiivät millon mitäkin. Poliisi, lastensuojelu, yms on lasten vuoksi jo mukana exän touhua rauhoittamassa mutta loppua ei näy..
Siellä se istui keittiössä kun menin hakemaan tavaroita, auttoi kantamaan tavarat autoon ja keiteltiin kahvit. Toivotin kummallekin onnea ja menestystä ihan vilpittömästi. Halasin eksää ja lähdin, haikealta tuntui mutta parempi niin kun ei yhteen sovittu, eksä vielä toivotti rutistaessaan että pidä huolta itsestäsi. :)
En ole kenenkään kanssa sitä nähnyt, mutta voi miten toivoisin että näkisin (lue = jättäisi minut rauhaan). Eksä siis jätti minut kahdesti ja ihmetteli kun en toisen kerran jälkeen ruikutuksesta huolimatta ottanut takaisin. Kuukauden itki perään ja seuraavan parin kk sisään sillä olikin ollut jo pari hoitoa, kohteli minua kuin ilmaa. Itsellä oli alkuun täysi työ olla ottamatta takaisin, jälkikäteen ajateltuna elämäni paras päätös pysyä erossa.
Noin vuosi erosta löysin uuden miehen, eksä alkoi kyttäämään ja piirittämään kuultuaan uudesta. Erosta silloin siis vuosi, nyt kaksi ja edelleen jatkuu. Jos näkee minut ja nykyiseni yhdessä niin seuraavan kerran kun ottaa alkoa (tod.näk. seuraava viikonloppu) soittaa minulle ja itkee kuinka teki elämänsä suurimman virheen eikä kestä nähdä minua toisen kanssa. Ehdottelee matkoja yhdessä ja pyytää että saisi viedä minut syömään yms. Hyvissä väleissä haluaisin olla, niin että kuulumiset voisi vaihtaa nähdessä, mutta nyt lähinnä välttelen.
Olen mies ja alku vuodesta tapasin bi exäni uuden naisen kanssa. Kolmen kimpaksi meni. Harmi ettei ole otettu uusintaa. Haluisin kyllä. En tiedä ovatko enää yhdessä tämän naisen kanssa.
Olisikohan tässä kysymyskessä täydellinen sielunkumppani seksin osalta. Jos exäsi saa tältä naiselta jotain, mitä teillä ei ollut, tai et halunnut.??
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja alku vuodesta tapasin bi exäni uuden naisen kanssa. Kolmen kimpaksi meni. Harmi ettei ole otettu uusintaa. Haluisin kyllä. En tiedä ovatko enää yhdessä tämän naisen kanssa.
Mikäli etunimesi alkaa R:llä ja naisten molempien etunimi S:llä. Ole yhteyksissä.
Minulla oli työpaikan järjestämä koulutus joka kesti muutaman päivän.
Siinä kahvilla aloin höpöttelemään erään naisen kanssa. Seuraavanakin päivänä mentiin yhdessä lounaalle. Tuli puhe lapsista ja kerroin että minulla on eskari ikäinen poika. Hän kertoi että hänen miehellään on saman ikäinen poika ja sanoi poikani nimen.
Poikani nimi on vähän erikoisempi niin kysyin että onko miehesi nimi xx? Eli tapasin eksäni uuden naisen sattumalta koulutuspäivillä :)
Tosi mukava, ikäiseni nainen. Hauskaa oli huomata että olemme samalla alalla, saman ikäisiä ja pukeudumme hyvin saman tyylisesti.
Erosta oli aikaa ja olin vain iloinen että eksä oli löytänyt niin mukavan naisen joka vielä kertoi pojastanikin niin mukavasti!
6kk eron jälkeen yhteisten ystävien vappujuhlissa. Olin tosi hyvin pukeutunut, hoikka ja kaunis 34v. Yllätys oli suuri kun ecä tuli paikalle pienen, tumman, vanhemman ja tanakamman naisen kanssa.
Mua vitutti vain se että olin 14v kuunnellut valituksia miksen ole pitkä ja hoikka ruotsalaistyylinen blondi. Vasta vuosia myöhemmin tajusin että suhteensa oli varmasti alkanut jo meidän liiton aikana mutta se ei mua haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli työpaikan järjestämä koulutus joka kesti muutaman päivän.
Siinä kahvilla aloin höpöttelemään erään naisen kanssa. Seuraavanakin päivänä mentiin yhdessä lounaalle. Tuli puhe lapsista ja kerroin että minulla on eskari ikäinen poika. Hän kertoi että hänen miehellään on saman ikäinen poika ja sanoi poikani nimen.
Poikani nimi on vähän erikoisempi niin kysyin että onko miehesi nimi xx? Eli tapasin eksäni uuden naisen sattumalta koulutuspäivillä :)
Tosi mukava, ikäiseni nainen. Hauskaa oli huomata että olemme samalla alalla, saman ikäisiä ja pukeudumme hyvin saman tyylisesti.
Erosta oli aikaa ja olin vain iloinen että eksä oli löytänyt niin mukavan naisen joka vielä kertoi pojastanikin niin mukavasti!
Tää oli tosi mukava viesit. :) Vaikutat itsekin hyvältä tyypiltä, ehkä sun exällä vaan on onnea löytää mukavia naisystäviä.
Erosta oli varmaan vuosi kun näin ex-mieheni sen naisen kanssa jonka vuoksi jätti perheensä ja nainen oli ihan kuin miehen äiti! Hetken oikeasti luulin hänen olevan äitinsä kanssa liikenteessä. Oli jotenkin helpotus todeta että enhän minä olisi ikinä riittänytkään miehelle kun olen hänen äitinsä täysi vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla tarinoita. Missä näit, kuinka kauan oli erosta kulunut, juttelitteko mitään yms? Mun mies jätti mut kuukausi sitten ja törmäsin häneen viikonloppuna ekan kerran eromme jälkeen. Kainalossa oli sellanen ylipainoinen, mun silmissä ruma naikkonen. Tää on tosi ilkeetä sanoa, mutta totta kai tollanen kolahtaa ja tuntuu pahalta, mutta tavallaan mulla ei tullut paska fiilis sen takia, kun näin että tuo nainen oli ulkoisesti niin kaukana siitä, mitä vaikka itse olen. Ja joo, varmasti hänellä on sitten parempi luonne kun mulla, kerta exä hänen kanssansa baarissa pyöri. :D
Höpö höpö, se on pelkkä laastari jolta saa helppoa pillua!
En ole vielä tavannut ihme kyllä kun lähekkäin asutaan kuitenkin. Melkein vuoden exällä ollut jo nainen jonka kanssa tuntuu olevan vakavissaan. Nainen on kuulemma hirveän mustasukkainen ja pelottaa vähän miten se reagoi kun saa tietää että miehensä ex on mies itsekin. Olen yrittänyt vältellä tapaamista mutta kyllä se joskus tapahtuu, elleivät eroa sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Erosta oli varmaan vuosi kun näin ex-mieheni sen naisen kanssa jonka vuoksi jätti perheensä ja nainen oli ihan kuin miehen äiti! Hetken oikeasti luulin hänen olevan äitinsä kanssa liikenteessä. Oli jotenkin helpotus todeta että enhän minä olisi ikinä riittänytkään miehelle kun olen hänen äitinsä täysi vastakohta.
Olisi ollut huippua kun olisit puhutellut naista miehen äidin nimellä! ''Kiva nähdä pitkästä aikaa Sirkka, mitä sulle kuuluu?''
Ei ole vielä tapahtunut ja tuskin tapahtuu pitkään aikaan exän asennevamman takia. Mutta toivoisin, että niin kävisi pian, niin exä jättäisi mut rauhaan.
Mun exät on ilmeisesti täysiä luusereita, kun kukaan ei ole tullut vastaan uuden naisen kanssa. Ja mitä ollaan joskus kuulumisia vaihdettu, niin ei niillä kuulemma edes ole ollut parisuhteita, Facebookissa ovat sinkkuja, jne. Ja näistä eroista on aikaa jo 5-14 vuotta :D
Noh, parin päivän kuluttua siitä, kun olimme muuttaneet eri asuntoihin ja kävin vielä palauttamassa joitakin exäni tavaroita, niin siellähän exän uudessa kämpässä hänen kippojaan ja kuppejaan jo tiskaili uusi nainen :D Mua oikeastaan nauratti ja oli epäuskoinen olo; että saman tien uutta naista asuntoon, kun edellinen lähti. Ja siellä oli jo kotileikit pystyssä.
Noh, tiesin kyllä että saman tien kun olin exälle sanonut että erotaan, niin tämä oli tälle naiselle laitellut tekstaria että "oon sinkku nykyään, voitas nähä!". Olipa "mukava" tietää, että oli naisen puhelinnumero valmiina kännykässä, ettei vaan päivääkään tarvinnut herran olla yksin ja miettiä, miksi tuli ero. Olivat vuosia aiemmin käyneet treffeillä, mutta ei ollut kuulemma synkannut niin hyvin että mies olisi halunnut treffailla enemmän, ja kun minut aikanaan tapasi niin se olin sitten minä se "elämänsä nainen". Noh, myöhemmin meidän eron jälkeen tuon "ei-synkannut-niin-hyvin -naisen" kanssa synkkasi sitten vissiin kuitenkin... :D Tiedä vaikka olisi jo meidän suhteen aikana tapailleet, mutta eipä kiinnosta. Erosta jo aikaa 10 v. ja minullakin uusi, hyvä suhde.
Totesin vaan että no eipä ole merta edemmäs kalaan mennyt, oli muuten niin saman näköinen kun meikäläinen, saman tyylisiä vaatteita tms. JA VIELÄ KAUPAN PÄÄLLE KAIMANI :-------DDD
Erottiin miehen kanssa 6kk sitten. Tiedän hänen tapailevan naista, mutta en ole vielä nähnyt. Ajatuksena ei tunnu miltään, mutta jännitän kyllä millainen olo tulee sitten kun heidät näen ja asia konkretisoituu.