Kuvaile ekaa kertaa kun näit exäsi uuden naisen kanssa
Haluaisin kuulla tarinoita. Missä näit, kuinka kauan oli erosta kulunut, juttelitteko mitään yms? Mun mies jätti mut kuukausi sitten ja törmäsin häneen viikonloppuna ekan kerran eromme jälkeen. Kainalossa oli sellanen ylipainoinen, mun silmissä ruma naikkonen. Tää on tosi ilkeetä sanoa, mutta totta kai tollanen kolahtaa ja tuntuu pahalta, mutta tavallaan mulla ei tullut paska fiilis sen takia, kun näin että tuo nainen oli ulkoisesti niin kaukana siitä, mitä vaikka itse olen. Ja joo, varmasti hänellä on sitten parempi luonne kun mulla, kerta exä hänen kanssansa baarissa pyöri. :D
Kommentit (136)
Olin blondi, exän uusi nainen oli blondi, vähän lyhyempi ja tukevampi vain kuin minä. Tyyli oli tällä uudella naisella kyllä mielestäni huonompi kuin mulla :D Käärmekuvioista bootsia yms. Vähän sellainen Fiorella meets Guessin-kilikili-nastaa-ketjua-niittiä-laukku -tyyli. Itse olin/olen enemmän Marimekon olkalaukku ja ballerinat -tyyppiä.
Erosta oli kulunut muutamia päiviä ja ajattelin lähteä ostamaan yhden laukun, josta olin jo jonkin aikaa haaveillut. Olin kävelemässä Kaisaniemen metroasemalla, kun yllättäen eksä tulee vastaan uuden naisen kanssa. Moikattiin.
Tämän jälkeen tuli kamala kiire kotiin itkua pidätellen. Ehdin vain sulkea ulko-oven, kunnes lysähdin eteisen lattialle itkemään, eikä se itku meinannut loppua millään. Laukku jäi ostamatta.
Itse jätin miehen ja Erosta oli kulunut muutama kk kun lähdin ystävien kanssa baariin. Mulla oli kunnon sinkkuvaihde päällä ja baarijonossa ex ilmestyi taakse. Ex kyttäili ja tuli kokoajan jutulle mutta hätistin sen pois. Kun halailin yhtä vanhaa miespuolista ystävää ex tuli siihen räyhään ja tilanne äityi siihen että tinttasin exää turpaan niin että sen nenä aukes jonka jälkeen poke tuli ja talutti exän pois.
No mun ilta jatkui mukavasti sielä baarissa ja sen jälkeen en exästä ookkaan kuullu tai nähny.
No mä näin kuvan exästäni uuden naisen kanssa ehkä n vuosi eromme jälkeen. Toki yritin tarkkaan syynätä miltä tuo nainen näytti, kuva oli vähän huono. Näytti aika mitään sanomattomalta ja tunne oli vähän niinkun "no jaa". Tuntui oikeastaan hyvältä, mua ei vituttanut ja ihan kiva että hällä oli uusi.
Toivottavasti en näe uuden kanssa pitkään aikaan ja uusi on olemassa. Se hetki kun kuulin miehen pussailleen meidän vakibaarissa uutta sai aikaan niin pahan olon että kävin oksentamassa ja itkin koko illan.
Mulla oli autokoulun ensimmäinen ajotunti menossa, kun risteyksessä tuli vastaan eksä uuden naisensa kanssa eksän autossa. Eivät nähneet mua, eikä autokoulun opettajakaan varmaan huomannut mitään, mutta minä huomasin. Ei ollut oikein muuta mahdollisuutta kuin jatkaa ajamista, mutta kyllä sydän tykytti ja muistan hetken ikuisesti.
Meillä on eksän kanssa erosta puoli vuotta ja uusi "nainen" hänellä on ollut jo varmaan neljän kuukauden ajan. En ole naista tavannut, mutta tiedän hänen olevan hirvittävän nuori, nippa nappa täysi-ikäinen ja eksääni melkein tuplasti nuorempi. Koko kuvio ällöttää ja toivon etten törmää heihin missään. Jossain vaiheessa sekin tulee eteen täällä pienessä kaupungissa eksän asuessa samalla kadulla...
En osaa yhtään sanoa miten reagoin, toivottavasti pääsen tyynesti poistumaan paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Erosta oli varmaan vuosi kun näin ex-mieheni sen naisen kanssa jonka vuoksi jätti perheensä ja nainen oli ihan kuin miehen äiti! Hetken oikeasti luulin hänen olevan äitinsä kanssa liikenteessä. Oli jotenkin helpotus todeta että enhän minä olisi ikinä riittänytkään miehelle kun olen hänen äitinsä täysi vastakohta.
Tämä! Exäni uusi vaimo on lyhyt, aikas leveäperäinen ja suu mutrussa jöröttää aivan kuin exän äiti!
Minä en ole nähnyt entisiä seurustelukumppaneita uuden kanssa koskaan, olen muuttanut "sopivassa" vaiheessa kauas synnyinseudulta, enkä ole nähnyt ketään aiempaa kumppania eron jälkeen kertaakaan.
Mä edelleen odotan sitä hetkeä. Ihan oikeasti odotan, innolla jopa.
Mutta kun se on niin helvetin ääliö että keskittyy edelleen mun perässä roikkumisessa ja mun häiriköinnissä ettei se taida ketään saada. :( Harmi, uusi ihastus voisi helpottaa mun tilannetta. Toisaalta pelkäisin kokeeko uusi nainen saman kohtalon sen sekopään käsissä kuin mä...
Niin siis erosta on reilu seitsemän vuotta että ei pitäisi ihan tuoreita haavoja olla...
Enpä ole koskaan nähnyt viimeistä exääni yhdenkään naisen kanssa. Hän on mennyt joskus naimisiin, en tiedä onko enää, mutta tiettävästi avioliitto on/oli erittäin onneton.
Yhden toisen entisistä seurustelukumppaneistani näin joskus naisen kanssa, mutta se ei tuntunut oikein missään. Aikaa oli jo kulunut erostamme ja itsellänikin oli ollut jo muita. Muistan ajatelleeni, että nainen ei ollut oikein minkään näköinen. En kuitenkaan tarkoita tätä häijysti; hän on varmaan kiva ihminen enkä nyt itsekään ole missikisoja kiertänyt; lähinnä vähän hämmästyin että exä näytti ehkä tyytyneen vähempään tässä mielessä.
Nähtiin noin puoli vuotta erosta baarissa, tulivat juttelemaan ja tutustuttiin siinä tyttöystävän kanssa jutellen niitä näitä. Entinen vaikutti vähän jähmeältä aluksi (varmaan tilanne tuntui tosi oudolta), mutta tyttö/nainen oli todella rento, avoin ja kiva. Vilpittömästi toivon niille kahdelle edelleen kaikkea hyvää, ja taitavat yhteen sopiakin kun monen vuoden jälkeen ovat yhä yhdessä.
Mulla oli exän kanssa varmaan 2v kestävä on off juttu.
Viimeisen kerran kun nähtiin kunnolla niin hän vietti koko viikonlopun luonani. Tiesin kyllä että seukkaa muijan kanssa joka oli silloin raskaana omalle exälleen.
Noh, pari päivää tuon viikonlopun jälkeen lähdettiin kimpassa taxilla baarista himaan: minä, ex ja exän silloinen. Kysyin muijalta että tiedätkös missä ukkos oli koko viime viikonlopun? ex oli kännissä kuin käki ja koitti sepustaa jotta oli jollain kaverillaan, minä tietty käräytin kundin sille muijalle.
Tuon tapauksen jälkeen pääsin täysin yli ukosta.
Jälkeenpäin kuulin että olivat menneet naimisiin, saaneet yhteisen lapsen ja ovat jo eronneetkin monta vuotta sitten.
Exällä ei noi naishommat oo menneet ihan putkee...
Onpa erikoista kun kaikkien kirjoittajien exät seurustelee nykyään susirumien naisten kanssa :D. Miten voi olla mahdollista? Mun exällä on kyllä ihan kaunis ja kiva uusi nainen ( vaimo nykyään ).
Vuosi eron jälkeen näin puistossa uuden naikkosen kanssa jonka takia oli musta ottanu eron. Ei tuntunu sillä hetkellä pahalta koska ajoitus oli täydellinen. Satuin hengaamaan juuri silloin sen ainoan miehen kanssa josta exäni oli super mustasukkainen suhteemme aikana. Jälkeenpäin kyllä mietin kohtaamista vähän surullisena, mutta erosta oli kuitenkin jo sen verran aikaa ettei ollut mitään ihan hirveää.
Meillä oli exän kanssa sovittu tapaaminen asioiden hoitamista varten.Uusi äänesi siihen yllättäen paikalle.Ilmeisesti oli utelias ja halusi nähdä minut.Tuon jälkeen kielsi kaikki yhteyden pitämisen.Sellainen harmaa hiirulainen.Ihan tyylikäs,mutta luonnonruma.
Morjenstettiin ja exä esitteli naisensa. Tunnelma oli vähän vaivautunut ja tuli kyllä pikkasen puskista, että lähes heterona pitämäni entiseni olikin ihan oikeassa suhteessa naisen kanssa. Aika stereotyyppinen butch oli kyllä.
Joudun olemaan ex-mieheni kanssa tekemisissä tiiviin yhteisen kaveriporukan takia, mutta hän ei ole koskaan puhunut seurustelevansa kenenkään kanssa. Olin kyllä todella iloinen tämän puolesta, kun olen nähnyt tästä yhteiskuvia mm. facebookissa. Tunnen exäni luonteen, kuinka tämän on varmasti vaikea tutustua uusiin naisiin, joten olin vain iloinen nähdessäni tämän päässeen hieman ihmissuhderintamalla eteenpäin. Ymmärtääkseni ei kuitenkaan yksin joudu kaikkia öitänsä viettämään ja olen ihan iloinen tämän puolesta. Hän on hyvä mies, ei vain ollut 'se oikea' minulle. :)
Uskon, että hänelle puolestaan oli varmasti vaikea nähdä minut uuden miehen rinnalla nopeasti eromme jälkeen. Emme siis eronneet tämän uuden miehen takia vaan vuosien riitelyn ja huonon suhteen takia, mutta nykyinen mieheni tuli sattumalta kuvioihin nopeasti eroni jälkeen. Tuolloin oli todella kiusallista tavata kaveriporukalla ja exäni 'kapinoi' uutta suhdettani vastaan, mutta näin myöhemmin olemme molemmat sujut asian kanssa ja voimme istua yhdessä iltaa ystäväporukalla.
Lähdin hakemaan lapsen tavaroita vanhasta kodista ja pelästyin kovin koska luulin ettei ketään ole paikalla. Uusi nainen paikalla. Oltiin varmaan yhtä pelästyneitä molemmat. Aika pian muutti sinne. Ei tuntunut oikein miltään. Sääliksi lähinnä käy. Mies masennukseen taipuvainen, takertuva, ei omia kavereita, ei yhteyttä perheeseensä. Ovat edelleen yhdessä. Onnea vaan heille. Eiköhän petä myös häntä.
No eläpä, pistän paremmaksi! Minun exälläni on minun jälkeeni ollut 2 naista. Molemmilla sama etunimi kuin minulla. =) On kuules mietityttänyt että onko oikeasti ollut sattumaa vai exällä joku kieroutuma minusta (minä jätin ja se oli hänelle tosi vaikea paikka).