Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvaile ekaa kertaa kun näit exäsi uuden naisen kanssa

Vierailija
26.05.2016 |

Haluaisin kuulla tarinoita. Missä näit, kuinka kauan oli erosta kulunut, juttelitteko mitään yms? Mun mies jätti mut kuukausi sitten ja törmäsin häneen viikonloppuna ekan kerran eromme jälkeen. Kainalossa oli sellanen ylipainoinen, mun silmissä ruma naikkonen. Tää on tosi ilkeetä sanoa, mutta totta kai tollanen kolahtaa ja tuntuu pahalta, mutta tavallaan mulla ei tullut paska fiilis sen takia, kun näin että tuo nainen oli ulkoisesti niin kaukana siitä, mitä vaikka itse olen. Ja joo, varmasti hänellä on sitten parempi luonne kun mulla, kerta exä hänen kanssansa baarissa pyöri. :D

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukkuhan on symboli naisen p*mpsalle. Että silleen on laukku tärkeä.

Vierailija
102/136 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

fdsdsf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin blondi, exän uusi nainen oli blondi, vähän lyhyempi ja tukevampi vain kuin minä. Tyyli oli tällä uudella naisella kyllä mielestäni huonompi kuin mulla :D Käärmekuvioista bootsia yms. Vähän sellainen Fiorella meets Guessin-kilikili-nastaa-ketjua-niittiä-laukku -tyyli. Itse olin/olen enemmän Marimekon olkalaukku ja ballerinat -tyyppiä.

Huisia! Sehän se onkin tuikitärkeää, että mistä on laukut ja kamppeet ostettu! Vautsi vau!

Ehkä miehesi on nyt löytänyt jonkun, jossa on vähän enemmän syvyyttä ihmisenä..

No eikait tässä keskustelussa sitä kysytty, onko exän uusi syvällisempi kuin sinä olit, vaan otsikko oli "kuvaile ekaa kertaa, kun näin exäsi uuden naisen kanssa". Naisena kiinnittin tämän uuden naiseen tyyliin huomiota, koska se poikkesi omastani. Veikkaan myös, että filosofian opiskelija vs. markkinoinnin opiskelija Guess-laukkuineen, kertoo jotakin myös siitä mahdollisesta syvällisyydestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fdsdsf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin blondi, exän uusi nainen oli blondi, vähän lyhyempi ja tukevampi vain kuin minä. Tyyli oli tällä uudella naisella kyllä mielestäni huonompi kuin mulla :D Käärmekuvioista bootsia yms. Vähän sellainen Fiorella meets Guessin-kilikili-nastaa-ketjua-niittiä-laukku -tyyli. Itse olin/olen enemmän Marimekon olkalaukku ja ballerinat -tyyppiä.

Huisia! Sehän se onkin tuikitärkeää, että mistä on laukut ja kamppeet ostettu! Vautsi vau!

Ehkä miehesi on nyt löytänyt jonkun, jossa on vähän enemmän syvyyttä ihmisenä..

No eikait tässä keskustelussa sitä kysytty, onko exän uusi syvällisempi kuin sinä olit, vaan otsikko oli "kuvaile ekaa kertaa, kun näin exäsi uuden naisen kanssa". Naisena kiinnittin tämän uuden naiseen tyyliin huomiota, koska se poikkesi omastani. Veikkaan myös, että filosofian opiskelija vs. markkinoinnin opiskelija Guess-laukkuineen, kertoo jotakin myös siitä mahdollisesta syvällisyydestä...

Ei kysytty ei, on vaan miehenä hyvin matala toleranssi noin tyhjäpäisille naisille. Väkisinkin tulee mieleen, että jos elämän prioriteetit ovat tuota tasoa, niin ei ole ihme ettei suhde ole jatkunut. Pahoittelut tästä, palataan aiheeseen.

Vierailija
104/136 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mennyt kun pari kuukautta kun näin ja lähinnä se päällimmäisin tunne oli sääli ja se kuinka typerä reppana nainen on kun luulee olevansa se oikea.

Tiesin petturi-mieheni ja olivathan nuokin selkäni takana puuhailleet aiemmin, mutta seurustelu alkoi kuulemma vasta eromme jälkeen. Uskotaan nyt sitten, mutta voi sitä voitonriemuista ilmettä mikä naisella oli ja tirksuntaa exälle mun aikana kun yritti pitää salassa, että oli raskaana ja silti piti pikkusen vihjailla.

Noo... Pettihän se mies sitten sitäkin ja lähti meneen kun seuraava nainen tuli raskaaksi.

Ja jälleen petti ja yrittipä minuakin joka välissä, mutta ikinä en suostunut enkä suostu.

Nyt on jo viides nainen menossa ja raskausuutisia odotellessa. ;D Kyllähän tämäkin varmaan uskoo siihen, että kaikissa meissä naisissa on ollut kovasti vikaa ja hän, hän on nyt se oikea ja loppullinen kunnes taas...

Me olimme aikanaan naimisissa ja lapsia saimme kaksi. He ovat jo isoja ja ymmärtävät kuinka heillä on iskän toimesta sisarpuolia vähän siellä sun täällä.

Exä haukkuu kaikki exänsä, joten luulisi naisella hälytyskellojen soivan, mutta eih. Kun lapsi pitää tehdä ja sitä rataa.

Tämä uusin on nyt kovin itseriittoinen tapaus, mutta ei niin itseriittoinen, että olisi hyvä itsetunto sillä mukaan on ängettävä aina kun lapsia haetaan (mikä on 4kk:n välein). Kun ei ihan kuitenkaan luoteta ettei se yrittäs sittenkin toisen pöksyihin. Kun ne naiset niin sen miehen ympärillä pörrää ja haluaa sitä (onhan siitä pidettävä vielä lujempaa kiinni kun niin moni tavoittelee, että pakko olla hyvä) eikä käy mielessä, että itsehän tuo pelimies niille flirttaa selän takana.

Reppana katsoo minuakin pitkin nenänvartta ja siihen tyyliin ettei se kultapuppeli koskisi minuun pitkällä tikullakaan ja halveksii kun on uskonut kaikki sepitykset mitä epäilen miehen puhuneen. Ja silti, silti selän takana exä vieläkin vonkaa multa.

Onneksi ei ole enää mun murhe! Harmi vaan, että noilla jutuillaan myrkyttää ne akat aina meitä eksiä vastaan ja sitten se heijastuu lapsiin.

Jonain päivänä sekin on osa kerhoa. Näin uskon.

Vierailija
105/136 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli uusi mies kolme viikkoa erosta. Eron syyksi sanoi "Tarvitsen omaa aikaa, en halua seurustella tällä hetkellä." Paskat.

Vierailija
106/136 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo nähny muualla ku facessa yhteiskuvissa. Uusi säätö tägää eksän joka päivitykseen ja yhteiskuvaan, kai se epävarmuuttaan koittaa merkata reviiriään. Harmi ettei eksä vaikuta yhtä intopinkeältä, ei esim. yhtäkään postausta, johon olisi tägännyt tytön.

Fiilikset: olisin kyllä toivonut eksälle sellasen tyttöystävän, jolla kelpaa leijua.

Vierailija
107/136 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun näkisinkin, niin olisi ehkä äijällä isompi kiire korjata tavaransa nurkistani. Erottiin toki ystävinä, mutta olen kohta vuoden katsellut sitä, kuinka hakee tavaransa "pian".

Itse tein niin, että pakkasin äijän kamat pahvilaatikkoon, nostin terassille ja sanoin, että jos ei hae 2 vuorokauden sisällä, heitän roskiin. Oli kuulemma hakenut poliisien kanssa, itse en tietenkään ollut tuolloin kotona. En käsitä, mitä oli valehdellut poliiseille, että oli saanut nämä mukaansa. Varmaan olivat noloina koko lössi. Omia tavaroitani (vaatteita, huonekaluja) miehen mökiltä en ole saanut tähän päivään mennessä.

Mutta ei haittaa, romuahan ne vaan on. Rahalla saa uusia.

Minä tein vielä tylymmin ja kävin viemässä miehen vaatteet roskakatokseen ja ilmoitin, että hae sieltä ennenkuin joku muu ehtii. Oli siis alkoholisti ja väkivaltainen enkä halunnut hän enään asuntooni

Vierailija
108/136 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raastava mustasukkaisuus, tulin jätetyksi. Sen jälkeen toteaminen, että on naismaku aika samanlainen. Nainen oli kovin näköiseni. Onneksi karma hoiti homman ja nainen jätti miehen myöhemmin uuden vuoksi.

Vierailija
109/136 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo nähny muualla ku facessa yhteiskuvissa. Uusi säätö tägää eksän joka päivitykseen ja yhteiskuvaan, kai se epävarmuuttaan koittaa merkata reviiriään. Harmi ettei eksä vaikuta yhtä intopinkeältä, ei esim. yhtäkään postausta, johon olisi tägännyt tytön.

Fiilikset: olisin kyllä toivonut eksälle sellasen tyttöystävän, jolla kelpaa leijua.

Suhteestahan kertoo kaiken se, että kuinka paljon puolisoa tägäilee faceen.. Minä olen pari kertaa tägännyt mieheni ja hän ei minua kertaakaan, joten tuolla logiikalla hän ei välitä minusta? Kummasti ollaan menossa naimisiin ensi kesänä ja mies ollut suhteen alusta asti täysillä mukana vaikkei asialla leiju somessa vaan näyttää sen tärkeimmälle eli minulle :)

Vierailija
110/136 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla tarinoita. Missä näit, kuinka kauan oli erosta kulunut, juttelitteko mitään yms? Mun mies jätti mut kuukausi sitten ja törmäsin häneen viikonloppuna ekan kerran eromme jälkeen. Kainalossa oli sellanen ylipainoinen, mun silmissä ruma naikkonen. Tää on tosi ilkeetä sanoa, mutta totta kai tollanen kolahtaa ja tuntuu pahalta, mutta tavallaan mulla ei tullut paska fiilis sen takia, kun näin että tuo nainen oli ulkoisesti niin kaukana siitä, mitä vaikka itse olen. Ja joo, varmasti hänellä on sitten parempi luonne kun mulla, kerta exä hänen kanssansa baarissa pyöri. :D

Kuka nyt saman baarihuoran kanssa jaksaisi

Vierailija
111/136 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteestahan kertoo kaiken se, että kuinka paljon puolisoa tägäilee faceen.. Minä olen pari kertaa tägännyt mieheni ja hän ei minua kertaakaan, joten tuolla logiikalla hän ei välitä minusta? Kummasti ollaan menossa naimisiin ensi kesänä ja mies ollut suhteen alusta asti täysillä mukana vaikkei asialla leiju somessa vaan näyttää sen tärkeimmälle eli minulle :)

Pettää sua selän takana kuitenkin

Vierailija
112/136 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälläni ollut 2 naista mun jälkeen ja meissä kaikissa on kolme yhdistävää tekijää: tummat hiukset, enemmän tai vähemmän ylipainoa, punaiset tai mustat (kaikilla vaihtelee) hiukset ja tatuointeja. Ekan muijan näin exäni kanssa baarissa ja meinasin kuolla nauruun, todella lihava ja todella ruma ja kun menin tervehtimään, kaikin tavoin säälittävä tapaus. Ero oli aika tuore ja tunsin silkkaa onnea kamalasta muijakaverista. Erosivat n.6kk:n jälkeen, joten oli ihan vaan laastarisuhde.

Uuden kanssa ovat olleet jo vuosia yhdessä, ja tämä nainen on ihan ok. Aluksi tuntui pahalta sekin ja hakemalla hain kaikkia vikoja naisesta. Nainen on tylsä. Muuten ei mitään pahempaa sanottavaa.

Ja tekemisissä ollaan, koska mulla lapsia exän kanssa.

Vierailija
113/136 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan eron jälkeen ylipäätään exän näkeminen aina mielen tasapainoa järkyttävä tapaus. Saatikka sitten uuden naisen näkeminen hänen kanssaan. Tunsin aina vahingoniloa, kun suhteet eivät kestäneet. Kuulin myös tutuilta, että olivat nähneet exää ihan mun näköisen naisen kanssa, jolloin ajattelin hänen ikävöivän minua. Minua edeltävä tyttöystävä oli täysin eri tyylinen kuin minä.

Vuodet kun on vierineet, kaikki tunteet ovat laimenneet ja olemne tahoillamme perheellistyneet ja vakiintuneet.

Vierailija
114/136 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt olevani väliaikaishoito. Miehen tyttöystävä opiskeli ulkomailla ja olivat kai sopineet, et voi vuoden aikana tapailla muitakin. En tiennyt tyttöystävästä ja ihastuin ihan kamalasti. Mies sitten kertoi viikkoa ennen tyttiksen takaisintuloa, että hänellä on joku josta tykkää kovasti ja meidän juttu on sitten siinä. Minä en osannut muuta kuin itkeä. Olin aika korviani myöten. Enkä osannut edes arvata.

Menin yksin leffaan katsomaan P.S. rakastan sinua ja siellähän nämä kaksi kyyhkyläistä olivat parin penkkirivin päässä. Tuntui kyllä pahalta.

Vierailija
115/136 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa minun viestissäni oli kuitenkin pohjalla se kokemus, että aiemmin eksä on käyttäytynyt toisin somessa kuin nyt tämän uuden kanssa.

Vierailija
116/136 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin naisten ajattelutapa: parisuhdetta ei ole tai se ei ole hyvä ilman somessa hehkuttamista.

Vierailija
117/136 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta eron jälkeen tulivat minun ja uuden kumppanini luo kylään.

Vierailija
118/136 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppui 20v yhteiselo. Kainaloon exälle tuli melki 2 metrinen, laiha ja kuiva kuikka koponen. Honottava ääni ja kauhea katseltava. Miehellä aina ollut tissifetissi jne kurveista pitää.

Ajattelin pois ajaessani, että ilmeisesti tarttui ensimmäiseen vastaantulevaan. Nyt jo menossa neljäs vaimo ja yli 20:nes tyttöystävä. Onnea ja menestystä.

Vierailija
119/136 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa baaritiskillä näin exän uuden tyttöystävän kanssa. Molemmilla oli samanlaiset vihreäraidalliset fleecepaidat päällä.

Vierailija
120/136 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25 vuotta kestänyt parisuhde loppui kun mies löysi 10 vuotta nuoremman.

Näin sen PoriJazzeilla, kun olin siellä tyttäreni kans, ja tytär tämän heinin tunnisti. Äimistyin; sisäänkasvaneet hampaat, hiiren naama, kaameesti kajalia, goottiasu yli kolmekymppisellä, harvat hiukset, halvasti värjätty punaiseksi.

Hävetti. Miten mun eksä on voinut niinko mitenkään olla ton kanssa. Ja ilmeisesti on edelleen.

Sisäänkasvaneet hampaat?