Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile ekaa kertaa kun näit exäsi uuden naisen kanssa

Vierailija
26.05.2016 |

Haluaisin kuulla tarinoita. Missä näit, kuinka kauan oli erosta kulunut, juttelitteko mitään yms? Mun mies jätti mut kuukausi sitten ja törmäsin häneen viikonloppuna ekan kerran eromme jälkeen. Kainalossa oli sellanen ylipainoinen, mun silmissä ruma naikkonen. Tää on tosi ilkeetä sanoa, mutta totta kai tollanen kolahtaa ja tuntuu pahalta, mutta tavallaan mulla ei tullut paska fiilis sen takia, kun näin että tuo nainen oli ulkoisesti niin kaukana siitä, mitä vaikka itse olen. Ja joo, varmasti hänellä on sitten parempi luonne kun mulla, kerta exä hänen kanssansa baarissa pyöri. :D

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli koko 14 yhdessäolovuotta puhunut blondeista isorintaisista ruotsalaistyypeistä joten yllätys oli suuri kun menin yhteisten ystävien luo juhliin ja uusi nainen olikin vanhempi, tumma, lyhyt ja tanakka.

Mitäs siinä - tajusin olevani vapaa ja kaunis: hoikka, siro, punahiuksinen ja hyvin pukeutunut häneen verrattuna. Oikaisin ryhtini ja näytin mitä mies menetti:)

Vierailija
122/136 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuvaile ekaa kertaa kun näit exäsi uuden naisen kanssa"

Näköjään ei ole enää ole vain hetero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntunut miltään. Yhdenkään kohdalla. Naiset yleensä käsittelevät eron pohjamutia myöten. Miehet jäävät vellomaan menetettyihin naisiin.

Vierailija
124/136 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina hulluna hokee miehille, että heittäkää helvettiin ne tasoteorianne. Täällä sitten palstamirkut arvostelee, kuinka itse olivat parempia kuin se exän uusi, joka oli ruma kuin mikä jne... xD

Vierailija
125/136 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin eksän ja sen uuden baarissa. Tyttö tuli moikkaamaan ja juteltiin hyvällä mielellä niitä näitä. Ei sen kummempaa. Eksä oli hyvä tyyppi ja niin oli uusi tyttökin, sopivat hyvin yhteen.

Ihanan positiivinen kirjoitus, tuli oikein hyvä mieli. Kaikkea ihanaa elämääsi! <3

Vierailija
126/136 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli pieni kulhi. Uusi nainen oli sirolanteinen. Lienee siis yhteensopiva sopiva pikhupillu.

Vierailija
127/136 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina hulluna hokee miehille, että heittäkää helvettiin ne tasoteorianne. Täällä sitten palstamirkut arvostelee, kuinka itse olivat parempia kuin se exän uusi, joka oli ruma kuin mikä jne... xD

Menepä palstajorma sinne omalle palstallesi jormailemaan. 

Vierailija
128/136 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolahtiko? Tirsk...

Vierailija
129/136 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit aloituksen vain voidaksesi kirjoittaa noin?

Vierailija
130/136 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuosi eron jälkeen näin sattumalta exän silloisen naisystävänsä kanssa. Ei tuntunut hirveesti miltään. Uusi naisystävä oli nuorempi mutta ei mitenkään säväyttävä. 

Tervehdittiin ja eipä siinä sen kummempaa. Olin jo toipunut erosta kai, koska jos tuo oli tapahtunut vaikka kuukausi eron jälkeen olisin takuulla tippunut siihen lattiaan itkemään. 

Vierailija
131/136 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolahtiko? Tirsk...

Ei kolahtanut. Kolahtanut sinuun?

Vierailija
132/136 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä ap. Kyllä mies voi tinkiä ulkokuoresta, jos saa nalkuttavan sekopään tilalle aidosti täyspäisen naisen. Näin minäkin olen tehnyt.

Vierailija
133/136 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25 vuotta kestänyt parisuhde loppui kun mies löysi 10 vuotta nuoremman.

Näin sen PoriJazzeilla, kun olin siellä tyttäreni kans, ja tytär tämän heinin tunnisti. Äimistyin; sisäänkasvaneet hampaat, hiiren naama, kaameesti kajalia, goottiasu yli kolmekymppisellä, harvat hiukset, halvasti värjätty punaiseksi.

Hävetti. Miten mun eksä on voinut niinko mitenkään olla ton kanssa. Ja ilmeisesti on edelleen.

Sisäänkasvaneet hampaat?

Tulevat täydenkuun aikaan ulos ikenistä. Ainakin kulmahampaat.

Vierailija
134/136 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli exä, minulla ei. Emme ole ikinä tavanneet. Exä oli kaunis, kelpasi muillekin. Mieheni teki viisaan liikkeen, valitsi minut, on saanut yksin pitää 50 vuotta.

Vierailija
135/136 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.

Vierailija
136/136 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otsikon ensimmäisestä ä-kirjaimesta ottaa ne pilkut pois, niin tarina muuttuukin huomattavan paljon kiinnostavammaksi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi