Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syrjäseutujen metsät ja pellot vedetty täyteen kuituyhteyksiä. Hintalappu satoja miljoonia ja yhteydet makaavat ilman käyttäjiä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, saan ihan langallisen laajakaistan ja siihen liitetyn langattoman yhteensä 29e/kk, liittymismaksuja ei ollut. Tuo valokuitu olis maksanu 1200e+40(?)e/kk... ei siis edes harkittu, ku tarvitaan pääasiassa vain verkkopankkia...

Hyvä, jos saa langallisen. Meilläpäin nyppivät kaikki langat pois.

Vierailija
22/23 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos maaseutu autioituu kokonaan, se kyllä täyttyy jonkunmaalaisista. Niiden poisajaminenkin maksaa. Siksi osa valokuidusta olisi syytä maksaa puoolustusmäärärahoista. Jos maapallolla on joku asuttava kolkka, kohta se täyttyy.

Suolarahoja. Hirveä poru rahasta kun se laitetaan kantasuomalaisiin, silti vähäisempään mamutus touhuun laitetaan moninkertaisesti rahaa JOKA VUOSI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne syrjäseudun mummot ja papat tekee laajakaistalla kun ei niillä ole tietokonettakaan? 

Kyllä niillä tietokoneet on ollut  jo viimeiset kymmenkunta vuotta. Nykymummoista vanhimmatkin ovat työelämässä ollessaan joutuneet jo käyttämään tietokoneita, ja hoitavat kokoajan esim pankkiasioitaan verkkopankissa. Monilla on tabletit. Se, mitä niillä ei ole, on tonnikaupalla ylimääräistä rahaa liittymiskuluihin.

Miksi maksaisi tuhansia tai kymmeniä tuhansia valokuituliittymästä kun langattoman laajakaistan saa ilman liittymismaksuja muutaman kympin kuukausimaksulla?

Ei tarvitse kovin kummoista metsää olla, kun useamman päivän mittaiset sähkökatkot tosiaan ovat jokavuotisia. Tiedätkö, mitä linkkitornille ja sitä kautta mobiililaajakaistoilleja puhelinyhteyksille tapahtuu kun linkkkitorni on pitemmän sähkökatkon alueella? Juu, ne lakkaavat toimimasta. Tämä on turvallisuusriski jo ihan rauhan aikana. Mahdollisessa kriisitilanteessa vielä isompi riski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi