Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä miehen exää.

Vierailija
26.05.2016 |

Miten se kehtaa soitella miehelle koko ajan? Kysyy missä on ja mies vastaa että mun kanssa, niin jatkaa vaan juttuaan. Tai kun mies sanoo että ollaan meillä niin pyytää miestä hänen luokse käymään kun on niin tylsää. Että mies siis lähtisi exänsä luo kun on viettämässä aikaa naisensa kanssa. Ei vaan mene mun jakeluun, miten joku kehtaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/19 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi he pitävät yhteyttä? Etkö sä osaa sanoa miehelles että häiritsee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja, kumpi olikaan tyhmempi toistaan?

Vierailija
4/19 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi se kehtaa kun miehesi antaa sen noin tehdä. Aika läheisiltä vaikuttaa välit noin niinkuin ex-puolisoiksi...

Sen exän ei tarvi ymmärtää lopettaa puhelua jos sä olet miehen kanssa. Sun miehesi kyllä pitäisi ymmärtää se tehdä..

Vierailija
5/19 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi mies vastaa, jos ei halua. Tai sitten haluaa keskustella exänsä kanssa ja asia häiritsee vain sinua. En edes kertoisi exälle missä olen, kun asia ei hänelle kuulu..

Vierailija
6/19 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaxuhali

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos, kun sillä naisella ei ole mitää velvollisuuksia sinua kohtaan niin hän saa soitella miehelle ihan vapaasti, jos mies sen hyväksyy. Jos mies ei hyväksy niin hän ottaa tilanteesta myös vastuuta. 

Vierailija
8/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele jos exä soittelee viikonloppuna, eikä anna meidän olla rauhassa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha :D

Vierailija
10/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ole ongelma, joka sinun pitäisi ratkaista miehesi kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää nyksät on hauskoja, jotka käy raivoamassa eksälle siitä, että nyksän parisuhde voi huonosti. Eivätkä edes tajua miten noloa se on, ettei itse tajua missä vika on. Juuri lähipiirissä on sellaista ja ei voi kuin huokaista ja hymyillä.

Vierailija
12/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ja mieskin soittelee eksälleen ja käy kylässä sil aikaa kun oon töissä. Ja aina auttaa kun se äxä tarttee apua. On vaan hyväksyttävä koska en halua olla jäkättävä akka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ja mieskin soittelee eksälleen ja käy kylässä sil aikaa kun oon töissä. Ja aina auttaa kun se äxä tarttee apua. On vaan hyväksyttävä koska en halua olla jäkättävä akka.

Niin aivan sama juttu. En halua nalkuttaa. Ja exä "tarvitsee" miestä kaikessa. Mieskin jo ärsyyntynyt ja nykyään jättää vastaamattakin. Exä vaan meni liian pitkälle. Nyt mies ei haluaisi olla tekemisissä, koska exä ei jättänyt hetkeksikään rauhaan. Nyt on ollut rauha muutaman päivän. Ap

Vierailija
14/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja exä ei tiedä, eikä hänelle kuulukaan, mutta olen raskaana. En edes tiedä millainen myrsky siitä syntyy kun kuulee asiasta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja exä ei tiedä, eikä hänelle kuulukaan, mutta olen raskaana. En edes tiedä millainen myrsky siitä syntyy kun kuulee asiasta. Ap

Onnea vaan valitsemallasi tiellä. Pamahdit paksuksi luullen, että exä jättää sitten miehesi rauhaan :D? Näin tuskin tulee käymään mutta jotain ihan muuta voi vielä tapahtua, kun raskaus etenee...

Vierailija
16/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja exä ei tiedä, eikä hänelle kuulukaan, mutta olen raskaana. En edes tiedä millainen myrsky siitä syntyy kun kuulee asiasta. Ap

Kauan olette siis ollut yhdessä?

Toi sun miehes käytös ei ole normaalia. Miks se vastailee ja kyläilee exällään? Mikä teidän kaikkien ikä on? Oliko miehelläs lapsia? Kuulostatte parikymppisiltä.

Vaikee uskoo, että sitä vanhemmat käyttäytyisi noin.

Vierailija
17/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja exä ei tiedä, eikä hänelle kuulukaan, mutta olen raskaana. En edes tiedä millainen myrsky siitä syntyy kun kuulee asiasta. Ap

Kauan olette siis ollut yhdessä?

Toi sun miehes käytös ei ole normaalia. Miks se vastailee ja kyläilee exällään? Mikä teidän kaikkien ikä on? Oliko miehelläs lapsia? Kuulostatte parikymppisiltä.

Vaikee uskoo, että sitä vanhemmat käyttäytyisi noin.

Yhdessä ollaan oltu vähän yli vuosi. On huolissaan exästään. Meni jotenkin sekaisin eron jälkeen. Haluaa olla ystävällinen. Olemme 25-32-vuotiaita. Ei ole. Ap

Vierailija
18/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja exä ei tiedä, eikä hänelle kuulukaan, mutta olen raskaana. En edes tiedä millainen myrsky siitä syntyy kun kuulee asiasta. Ap

Onnea vaan valitsemallasi tiellä. Pamahdit paksuksi luullen, että exä jättää sitten miehesi rauhaan :D? Näin tuskin tulee käymään mutta jotain ihan muuta voi vielä tapahtua, kun raskaus etenee...

Suunniteltu raskaus. Mies tätä ensin halusi. Ja itse olin sitä mieltä että on liian aikaista. Sulattelin asiaa puoli vuotta. Tulinkin odotettua aiemmin raskaaksi eli ekasta kierrosta. Ap

Vierailija
19/19 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up