Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppilassa tarjotaan lapsille aina sokerikorppuja sekä karjalanpiirakoita kahvipöydässä

Vierailija
26.05.2016 |

Luulisi jo tiedostavan, että lapset ei kamalasti diggaa noista kuten ei jotkut aikuisetkaan.
Onko tämä tosiaan yleistä??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei anoppilassa tarjota mitään. Ei tule sanomista mistään.

Vierailija
2/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöminen ei ole velvollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset eivät tykkää, eivät varmaan siis syö niitä. Ketä se haittaa?

Vierailija
4/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsille pitäisi tarjota kahvipöydässä? 

Vierailija
5/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam. Alkoikin tehdä mieli sokerikorppuja :D

Mutta asiaan.. toiset ovat vain niin tapoihinsa piintyneitä ettei tule edes mieleen tarjota mitään muuta.

Meidän anoppilassa on tarjolla aina perikarjalalaiseen tapaan 7 eri sorttia. On mistä valita.

Meidän lapset söisivät kyllä mielellään niitä sokerikorppuja ja karjalanpiirakoita. Ne ovat hyviä.

Vierailija
6/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Musta oli kivaa kun mummilassa oli aina samat jutut kahvipöydässä. Nyt aikuisena niihin (kanelikorppuihin ja kettukarkkeihin) liittyy nostalgisia tunteita. :) Vaikka eihän ne niitä herkkuja ollut mitä olisi itse lapsena kaupasta valinnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme