Anoppilassa tarjotaan lapsille aina sokerikorppuja sekä karjalanpiirakoita kahvipöydässä
Luulisi jo tiedostavan, että lapset ei kamalasti diggaa noista kuten ei jotkut aikuisetkaan.
Onko tämä tosiaan yleistä??
Kommentit (6)
Jos lapset eivät tykkää, eivät varmaan siis syö niitä. Ketä se haittaa?
Mitä lapsille pitäisi tarjota kahvipöydässä?
Nam. Alkoikin tehdä mieli sokerikorppuja :D
Mutta asiaan.. toiset ovat vain niin tapoihinsa piintyneitä ettei tule edes mieleen tarjota mitään muuta.
Meidän anoppilassa on tarjolla aina perikarjalalaiseen tapaan 7 eri sorttia. On mistä valita.
Meidän lapset söisivät kyllä mielellään niitä sokerikorppuja ja karjalanpiirakoita. Ne ovat hyviä.
Ihanaa. Musta oli kivaa kun mummilassa oli aina samat jutut kahvipöydässä. Nyt aikuisena niihin (kanelikorppuihin ja kettukarkkeihin) liittyy nostalgisia tunteita. :) Vaikka eihän ne niitä herkkuja ollut mitä olisi itse lapsena kaupasta valinnut.
Meillä ei anoppilassa tarjota mitään. Ei tule sanomista mistään.