Miksi naisten pissatessa sihisee, mutta miesten kohdalla ei?
Onko joku anatominen seikka mikä sen sihinän saa aikaan?
Kommentit (36)
Jo muinaiset roomalaiset pohtivat tätä tullen siihen tulokseen että miesten kusemisen sihinän peittää se komea lorina kun korkeammalta tuleva suihku osuu pöntön keskelle.
M
Naisilla tulee pissa suuremmalla volyymilla kuin miehillä, ei pienestä purosta lähde sama ääni kuin virtaavasta joesta.
Nainen keskeyttää virtsaamisen miehen lähestyessä. Siksi suhina ei kuulu miehen kohdalla.
Jos kuulen sihinää enkä lorinaa niin silmät kiinnikin tai humalassa tiedän että kusen lattialle enkä pönttöön.
.m
Vierailija kirjoitti:
Naisilla tulee pissa suuremmalla volyymilla kuin miehillä, ei pienestä purosta lähde sama ääni kuin virtaavasta joesta.
Tai jos kuitenkin vaan lyhyemmästä putkesta.
Vierailija kirjoitti:
Taas uusi avaus samasta aiheesta. Sulla jokin fetissi vai?
Hmm... aloittaja olen ja pahoittelut kun en ole vakiokävijä ja tiedä mitä on aiemmin kirjoitettu. Fetissejäkin lienee, mutta ei tähän liittyen :)
Jotenkin se liittyy anatomiaan. Huulten välistä kun se pissa tulee, niin joku sen vaan aikaan saa. En ole asiantuntija kuin oman alapääni osalta :)
Kyllä se varmaan liittyy ihan siihen, että miehillä pissa tulee enempi-vähempi pitkän putken päästä ja naisilla sieltä häpyhuulien välistä. Itselläni esim. pissa kastelee aina puoli pyllyä, mikä ei kyllä kiva. Mutta sekin lienee anatominen juttu itseni kohdalla. Joskus kiinnittänyt vaikka ravintolassa huomiota, että naapurikopissa lorotetaan ihan kuin siellä mies olisi veteen pissaamassa ja itselläni se tulee kankkujen kautta sihisten.
Miehet käyvät vessassa niin hillitysti, että vain molemmat naapurit ja alakerran naapurit kuulevat LORINAN kerrostalossa.
KUSKAA POSLIINILLE ÄLKÄÄKÄ VETEEN!
Naisethan on yhtä lieroja kuin käärmeet, siitä se sihiseminen johtuu.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Miehet käyvät vessassa niin hillitysti, että vain molemmat naapurit ja alakerran naapurit kuulevat LORINAN kerrostalossa.
KUSKAA POSLIINILLE ÄLKÄÄKÄ VETEEN!
Mun entinen muija tykkäs kun kusin sen perseeseen, mut jätin sen kun olis halunnu ryöpsäytellä sitä kusta kuulemma mun faijan päälle.
Tätä asiaa pohdin itsekin eilen :D mut kyl miehilläkin suhisee, riippuu essin asennosta peniksen päällä. Naisilla suhisee vaan melkein aina, ainakin eksälläni.
No ei varmasti, yksisarvisista se johtuu.