Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten pissatessa sihisee, mutta miesten kohdalla ei?

Vierailija
26.05.2016 |

Onko joku anatominen seikka mikä sen sihinän saa aikaan?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä tulee pissa niin suoraan, että varmaan voisin vaikka miestenvessan pisuaariin pissata. Mutta (onneksi) meitä on moneksi.

Vierailija
22/36 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä se suhina vaan peittyy sen jatkuvan piereskelyn alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet käyvät vessassa niin hillitysti, että vain molemmat naapurit ja alakerran naapurit kuulevat LORINAN kerrostalossa.

KUSKAA POSLIINILLE ÄLKÄÄKÄ VETEEN!

Kusetteko oikeasti miehet suoraan veteen??? Itse en ole ikinä niin tehnyt ja aina ihmetellyt näitä lorinapuheita. Siihen veden viereen posliiniinhan se suihku pitää tähdätä.

Vierailija
24/36 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä se suhina vaan peittyy sen jatkuvan piereskelyn alle.

No joo... itse ainakin omaan ujopissan yleisemmissä tiloissa juuri sen takia, että se pöntölläistumisasento saa kyllä ne kaasutkin liikkeelle. Jotenkin ei tekisi mieli pöräytellä ääniä vaikka naapurikopissa ihan ventovieraita onkin.

Vierailija
25/36 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako tässäkin volyymiin onko etu- vai takapillu?

Vierailija
26/36 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet käyvät vessassa niin hillitysti, että vain molemmat naapurit ja alakerran naapurit kuulevat LORINAN kerrostalossa.

Kusetteko oikeasti miehet suoraan veteen??? Itse en ole ikinä niin tehnyt ja aina ihmetellyt näitä lorinapuheita. Siihen veden viereen posliiniinhan se suihku pitää tähdätä.

No ei ikinä siihen posliinille. Miehekkäästi pitää lorotella sinne veteen ja piereskellä. Ovi kannattaa pitää raollaan niin ilmakin vaihtuu. Ihme fetissejä teillä kun kusenlorinoista haaveilette.

Vierailija
27/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla pissa sihisee. mulla on aika ulkonevat pikku häpyhuulet ja sen takii kai sihisee. mun kaverilla ei sihise ollenkaan kun sillä on sellanen pieni pimpsa.

Vierailija
28/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska naiset istuu pöntöllä ja kusi menee suoraan siihen pöntön seinään, siitähän se tulee? Miehet seisovat ja löröttävät veteen, ja silloin kuuluu lorinaa. Kokeilkaapa esim nojata eteenpäin sen verran, että kusi menee suoraan veteen. Eipä sihise. 

Vierailija
29/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johtuisko ihan vaan siitä että miehet seisoo kustessa ja virtsan matka pyttyyn on pidempi. Siitä syntyy lorotusääni. Sen sijaan nainen istuessaan on paljon lähempänä pyttyä jolloin virtsan ja pyttyveden välinen matka on lyhyempi. Tämän voi itsekin testata naisena, että kuseekin kyykkien, tällöin virtsaamisesta tulee sama lorotusääni kuin miehillä. Minä kyykin joskus yleisissä vessoissa ja jos on oikein rakko täynnä niin ääni on kuin mies olisi heppeineen lorottamassa.

Vierailija
30/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpyhuulet lepattaa, sen näkee kun on kuvattu tarkalla erikoiskameralla.

Vierailija
31/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkeli toimii äänenvaimentimena.

Vierailija
32/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se varmaan liittyy ihan siihen, että miehillä pissa tulee enempi-vähempi pitkän putken päästä ja naisilla sieltä häpyhuulien välistä. Itselläni esim. pissa kastelee aina puoli pyllyä, mikä ei kyllä kiva. Mutta sekin lienee anatominen juttu itseni kohdalla. Joskus kiinnittänyt vaikka ravintolassa huomiota, että naapurikopissa lorotetaan ihan kuin siellä mies olisi veteen pissaamassa ja itselläni se tulee kankkujen kautta sihisten.

Ai. Mulla tulee kyllä ihan suoraan alaspäin kulkematta kankkujen kautta. Mä oon sitte sellanen lorottaja.

Vierailija
33/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusen mihin huvittaa.

Vierailija
34/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johtuisko ihan vaan siitä että miehet seisoo kustessa ja virtsan matka pyttyyn on pidempi. Siitä syntyy lorotusääni. Sen sijaan nainen istuessaan on paljon lähempänä pyttyä jolloin virtsan ja pyttyveden välinen matka on lyhyempi. Tämän voi itsekin testata naisena, että kuseekin kyykkien, tällöin virtsaamisesta tulee sama lorotusääni kuin miehillä. Minä kyykin joskus yleisissä vessoissa ja jos on oikein rakko täynnä niin ääni on kuin mies olisi heppeineen lorottamassa.

Näin juuri. Asennosta se johtuu.

Vierailija
35/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä oli uusi työntekijä ja sanoi kainosti perehdytyksen kestäessä, että hetki käyn vessassa. Eikös yksi totuudentorvi-adhdtyyppi todennut että no käy sihisemässä... voi apua.

Vierailija
36/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks ei lorise niinkuin miehillä.

No ei se siitä munasta kuulu.