Vierailija

Kymmenen vuotta sitten olin suoraan sanottuna läski kolmekymppinen mies. Liikunta oli unohtunut ja paino noussut. Työura junnasi paikallaan. Sitten aloin salitreenin, laihdutin ja samaan aikaan etenin nopeasti urallani, pakkkatulot kasvoivat ja tuli bonuksia. Minusta tuli menestyjä. Nyt olen taas sinkku kuten kymmenen vuotta sitten. Erona että nykyään naiset joita tapailen ovat kauniita ja hoikkia. Lihavana ja pienituloisena koin seksikkääksi hyvin monenlaiset naiset. Nykyään olen hyvin valikoiva. Ilmeisesti biologia toimii niin että kiinnostuu aina parhaista mihin on mahdollisuudet. Oletteko huomanneet samaa. Ehkä toisinpäin käynyt että alkaa kaikki kiinnostaa kun omat mahdollisuudet hiipuvat?

Kommentit (4)

Vierailija

Niinpä. Kolmekymppinen kaunis nainen hauaa vain parasta. Viisikymppinen tykkää paljon laajemmasta otannasta. Muuten saa olla ilman.

Vierailija

Joo, kyllä sitä tuli nuorempana ja epäsuosittuna ujona poikana ihastuttua sellaisiin naisiin, joita ei nyt itsevarmempana voisi kuvitellakaan ulkonäön tai luonteen puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat