Miehet, onko nainen politiikassa epäseksikästä vai mikä siinä pelottaa?
Oon tässä vajaan vuoden ollut sinkkuna ja huomannut, että joittenkin miesten mielenkiinto lopahtaa heti, kun kerron, että olen politiikassa mukana. Nämä miehet on monesti niitä itsevarmoja miehiä, joista itse olen kiinnostunut.
Oon miettinyt, että mikä siinä tökkii? Haluuko itsevarmat miehet naisen jolla ei ole mielipiteitä ja jota pystyy pompottelemaan vai onko se politiikka niin epäseksikästä?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö näihin aina vetää se että kyse olisi pelosta? "Itsenäinen nainen pelottaa", "kaunis nainen pelottaa", "menestynyt nainen pelottaa"... Kannattaako sitä ihan oikeasti hengata joidenkin pelokkaiden "miesten" kanssa?
Varakas nainenkin pelottaa... Naisen perse pelottaa...
Ettei se syy nyt kuitenkin olisi jossain ihan muussa kuin politiikassa. Eihän kukaan tietenkään halua vikaa nähdä itsessään.
Mä kyllä haluaisin panna Laura Rätyä ja Jutta Urpilaista kovaa takaapäin.
Sirkka-Liisa Anttila on hotmama! Grr nam
Vierailija kirjoitti:
Olen itse miettinyt että miehet eivät halua naista joka nolaa heitä? Vaikkapa liian vahvoilla mielipiteillä jossain illanistujaisissa. Miehiäkin kiinnostaa mitä muut ajattelevat heidän parisuhteestaan yllättävän paljon, ja tämä lisääntyy mitä enemmän taloudellista tai sosiaalista asemaa on.
Miksi haluaisin olla naisen kanssa, joka pyrkii tieten tahtoen nolaamaan minut? Olisitko sinä miehen kanssa, joka pyrkii julkisesti nolaamaan sinut? Valitettavan paljon on kyllä naisia, joiden mielestä on hassunhauskaa kertoa noloja juttuja miehistään. Ehkä se on jotain oman egon pönkitystä sitten, mutta en koe sellaista tarpeelliseksi itselleni. Rakastan puolisoani ja puhun hänestä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Sirkka-Liisa Anttila on hotmama! Grr nam
Eikä mikään ällöttävä vegaanihippi, vaan kunnon tirskuvaa sikarasvaa ryystävä Nainen isolla ännällä. Herrrrcullista!
En oikein usko politiikan toimivuuteen sekä kokkarit/persut/rkp/kd on myös turn off. Ei minua muuten ainakaan haittaa mitä sitä tekee. T. m24