Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaamistani ei arvosteta ollenkaan työpaikallani, koska tittelini määrittää minut "huonompaan kastiin"

Vierailija
26.05.2016 |

Olen korkeastikoulutettu mutten ole koulutustani vastaavassa toimessa. Tämä ei sinänsä ole oma valinta, töitä ei vain ole tarjolla. Olen koulutukseltani alan z asiantuntija. Kukaan muu meillä töissä ei ole käynyt samaa koulutusta. Sen sijaan, että osaamistani hyödynnettäisiin (olen tarjonnut kymmeniä kertoja, jopa pyytänyt jos saisin oman alan hommia muiden duunien lisäksi), käännytään aina z-asiassa henkilön puoleen, jolla ei ole mitään koulutusta mutta tekee z-asioiden kanssa jonkin verran töitä. Tämä siis, vaikka olen itse mukana projektissa.

Tunnen olevani aivan turha ja osaamiseni yhtä tyhjän kanssa. Suorastaan turhauttaa mutta minkäs teet. Olen tehnyt vuosien mittaan niin selväksi, että asiassa z olen hyvä jos missä mutta ei. Tietyt tahot kyllä hyödyntävät mutta suurin osa viittaa kintaalla.

Miksi tämän nyt puran tähän, en tiedä. Kai toivoisin jotain vertaistukea. Että pitikin päätyä pilipalihommaan, jossa mun parasta osaamistani ei arvosteta mutta uutta duunia ei niin vain olekaan tarjolla, vaikka olen lähetellyt avoimiakin hakemuksia pilvin pimein. V*tuttaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla